Pitääkö pestä heti?

rww222354

Pitääkö kalu pestä aina heti runkkaamisen jälkeen?
Tuleeko siitä helposti joku tulehdus jos siis vaikka pesee vasta muutaman tunnin päästä?
Oon aina pessy varmuudenvuoks heti, mut joskus tekis mieli taas muutaman tunnin päästä runkata uudestaan mutta ei viitsi enää koska sitten pitäis taas pestä.

17

3978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota rennosti

      Runkkaaminen on aivan luonnollista nautintoa. Sellaisenaan se ei vahingoita ihmistä. Jos et yritä mitään erityisiä temppuja niin sinulla ei ole mitään erityistä kiirettä pesulle eikä mihinkään, vaan voit nauttia kaikessa rauhassa jälkitilan rennosta olosta. Peseydy sitten kun se hyvältä tuntuu.

      • yökyöpeli runkkari

        mikään kiire pesulle, muistat vaan pyyhkiä spermat kunnolla terskasta ja kalun varresta, tai minne ne nyt sattuu ruiskahtamaan, voit aivan hyvin pestä sitten vaikka aamupesun yhteydessä kalus, jos satut myöhään esim. yöllä runkkailemaan ennen nukkumaan menoa, näin ainakin itse teen


    • i,ymutrnybte

      Parempi kun pesee vain kerran viikossa, jos silloinkaan

      • mitiä

        Itse runkkailen lähes päivittäin ja pesulla tulee käytyä pari kertaa viikossa jolloin myös puhdistan katkarapuni ja mitään ongelmia ei ole ikinä ollut asian tiimoilta, mitä nyt hiki, paska ja mälli vähän tuoksahtaa aika ajoin mutta se nyt ei menoa haittaa.


      • PutsClean
        mitiä kirjoitti:

        Itse runkkailen lähes päivittäin ja pesulla tulee käytyä pari kertaa viikossa jolloin myös puhdistan katkarapuni ja mitään ongelmia ei ole ikinä ollut asian tiimoilta, mitä nyt hiki, paska ja mälli vähän tuoksahtaa aika ajoin mutta se nyt ei menoa haittaa.

        Pyydä naistas (tai miestäs) peseen tai nuoleen se putsiksi.


      • sperm0
        mitiä kirjoitti:

        Itse runkkailen lähes päivittäin ja pesulla tulee käytyä pari kertaa viikossa jolloin myös puhdistan katkarapuni ja mitään ongelmia ei ole ikinä ollut asian tiimoilta, mitä nyt hiki, paska ja mälli vähän tuoksahtaa aika ajoin mutta se nyt ei menoa haittaa.

        Viikon verran pesemätön penis vanhoilla spermoilla kyllä haiskahtaa ihanan kiihottavalta jo housujenkin lävitse. Itse pidän oman kuivaneen sperman tuoksusta, tuoksuu hyvälle.


      • oikeanlainennainen
        sperm0 kirjoitti:

        Viikon verran pesemätön penis vanhoilla spermoilla kyllä haiskahtaa ihanan kiihottavalta jo housujenkin lävitse. Itse pidän oman kuivaneen sperman tuoksusta, tuoksuu hyvälle.

        ...peseytyisin säännöllisesti päivittäin riippumatta siitä tuleeko käsitöitä tehtyä vai ei.
        Sillä eihän sitä voi koskaan tietää jos sattuukin ihan oikea nainen hollille....
        Ja oikeat naiset ei ota suihin haisevaa elintä. eli päivittäinen pesu myös esinahan alta,kiitos.


      • rww222354
        oikeanlainennainen kirjoitti:

        ...peseytyisin säännöllisesti päivittäin riippumatta siitä tuleeko käsitöitä tehtyä vai ei.
        Sillä eihän sitä voi koskaan tietää jos sattuukin ihan oikea nainen hollille....
        Ja oikeat naiset ei ota suihin haisevaa elintä. eli päivittäinen pesu myös esinahan alta,kiitos.

        Laitan sen verran selvennystä että kyllä pesen esarin alta päivittäin, mietin vaan tuossa aiemmin että onko tulehdusriskejä jos sitä ei välittömästi pese käsitöiden jälkeen.
        Tähän asiaan sainkin mukavasti vastauksia ja kerrankin kaikki on ollu asiallisia, kiitos kaikille!


      • soaps
        rww222354 kirjoitti:

        Laitan sen verran selvennystä että kyllä pesen esarin alta päivittäin, mietin vaan tuossa aiemmin että onko tulehdusriskejä jos sitä ei välittömästi pese käsitöiden jälkeen.
        Tähän asiaan sainkin mukavasti vastauksia ja kerrankin kaikki on ollu asiallisia, kiitos kaikille!

        Jos kerran päivässä peset vaikka lämpimällä vedellä ei ole tulehdusvaaraa. Ei sperma sisällä bakteereja mutta siinä on fruktoosia mikä on bakteereille maukas ravintoaine. Nussimisen jälkeen kannattaa pestä munansa näin vähennät s-tautien riskiä merkittävästi.


    • Anonyymi

      Hei kaikki! Olen nyt 13v ja itse kyllä pesen heti runkkujen jälkeen, koska itselläni on ollut 2 kertaa tulehdus kyrvässä, koska en ole sitä runkkujen jälkeen pessyt. Nykyään alapesu joka päivä 1-2 kertaa saippualla ja ehdottomasti runkkujen jälkeen. Ei ole sen koommin ongelmia ilmestynyt, kun aloin huolehtia intiimihygieniasta.

    • Anonyymi

      Vanhempi mies. (ruknkaaja) muistakaa että orkasmin jäljiltä teidän esinahkan väliin jää siemennestettä. Siemenneste on juoksevaa alussa ja muuttuu tahmaiseksi ajan kuluessa. Ilman pesua voi esiintyä esinahan välissä valkoista tahnaa joka voi aikaeuttaa kutinaa ja muita oireita joten suosittelen pesepistä esinahan ympäsistöä ja esihinasan liikkuvuus alueelta runkaamisen jälkeen ja muutenkin viikoittain.
      Mutta ei tsarvi käyttää saippuaa.

      • Anonyymi

        Olet täysin oikeassa.


      • Sitä sanotaan sissijuustoksi.


    • En tiedä pitääkö, mut itse ainakin pesen kun mulla tulee tulemisen jälkeen yleensä pissahatä. Ja pissaamisen jälkeen kuitenkin aina pesen.

    • Anonyymi

      Ei sitä heti pidä pesulle lähteä. Kunhan kuivaa paikat ja pyyhkii tahrat, jos on jonnekin roiskunut.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuinka pesen vehjeeni kun minulla on tiukka esinahka olen huolestunut vai pitääkö olla huplestunut ollenkaan?!

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe