Ihania!!! Ovat!! Rakastan!!
Haluan nähdä heidän kasvavan!!!
Lapsenlapset!
13
150
Vastaukset
- Asiallinen juttu.
Pidä vaan lapsenlapsesi itelläsi, eivätpähän ole meidän ikkunoita kivittämässä eikä meidän kaupoista varastelemassa tai sylkemässä meidän mummojen päälle.
- Uusi sukupolvi!
ainakaann meillä, kunnioittavat vanhempia ja käyttäytyvät kunnolla! Ihmettelen kasvatustasi?
- HTZA
ei tarkoita, kyllä, minua.
Hauskaa että teit "uuden" aloituksen, meille mummoille ja papoille,
Tällainen, uusi, aloitus, tuo raikkaan tuulahduksen, meille kaikille,- Uusi sukupolvi!
kaikki voi alkaa uudelleen! Ja me olemme esimerkkinä kaikessa mitä elämässä on!
- Uusi sukupolvi
Uusi sukupolvi! kirjoitti:
kaikki voi alkaa uudelleen! Ja me olemme esimerkkinä kaikessa mitä elämässä on!
Meidän ja jumalan armosta maailmasta tulee paratiisi! Olisimmepa syntyneet kaksi tuhatta vuotta sitten, ei oli ollut sotia ja lapset olisi kasvatettu kunnolla!!! Meisän ansiostamme maailma viimein pelastuu!!!
- HTZA
Uusi sukupolvi kirjoitti:
Meidän ja jumalan armosta maailmasta tulee paratiisi! Olisimmepa syntyneet kaksi tuhatta vuotta sitten, ei oli ollut sotia ja lapset olisi kasvatettu kunnolla!!! Meisän ansiostamme maailma viimein pelastuu!!!
ja tänäänkin tapetaan ihmisiä uskonnon vuoksi.
Jotkut uskonnot ihan sallivatkin sen.
Ja jumalia riittää, mikä niistä on sinun suosikkisi? - Uusi sukupolvi!
sitten ihminen oli varsinainen barbaari, on vähän siitä sivistynyt. Ja kun noin olet vihainen käytä omaa ninimerkkiäsi kun vastaat.
- Uusi sukupolvi
Poistelet viestejäsi? Etkö mieti ollenkaan mitä kirjoitat?
- Vanha sukupolvi
olet olemassa, olet ihana ihminen!
Poistelet viestejäsi? Etkö mieti ollenkaan mitä kirjoitat?
mää vai???
Yhen poistin kirjoitusvirheen takia!!
Siitä jäi jälki, ite kun poistin.
Jos muita poistuu, en voi mitään.- ????
Vanha sukupolvi kirjoitti:
olet olemassa, olet ihana ihminen!
Onko tämä joku sokkoketju, jossa kopelolla koitellaan?
- vanha sukupolvi!
???? kirjoitti:
Onko tämä joku sokkoketju, jossa kopelolla koitellaan?
joku härnää!!!!
tulla ollenkaan mummoa. En kai minä osaa edes olla mummo. Miten sitä ollaan, kudon nyt jo sukkia sun muuta. Ei ne oikein koirille ja kissoille käy, onneksi tuli tehtyä itse noita lapsia kuitenkin. Aina on joku huutomatkan päässä.
No kai se sitten lutviutuu ihan luonnostaan jos ja kun sellainen ihme tapatuu. Itse olen ollut täti jo alta kymmenen vanhana, sika kummallista kun rupeaa ajattelemaan. Kiikkustuoli olisi kyllä kiva juttu.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972