Täällä käydessä saa oman itsetunnon paikalleen. Toisille tämä on itsetunnon kohottamisen paikka ja toisille vessa. Kuinka sinä koet
Hyvä palsta
12
166
Vastaukset
- +50 ukko
No voihan sen noinkin nähdä, tämä on varmaan idyllinen paikka toistensa selkään taputtelijoille, etenkään kun mäkin harvoin käyn täällä kyseenalaistamassa, mutta aprokointiisi vastaisin ettei kumpaakaan, vaan pikemmin olohuoneen nurkka.
- HTZA
Luultavasti ei sinulle yllätys.
Täällä kyllä kirjoittelevat 12-80 vuotiaat.
Kaikki nostavat itseään esille, oman ikäluokkansa palsta kun on kuiva.
Palstan on sytyttänyt nimimerkki: HTZA.
Annahan palaa vaan. tää on enimmäkseen hauskanpitopaikka.
Itsetunnon kohotus ei oo käynyt mielessäkään!
Ihmettelen vaan, että joku ripulipaskaviesti saa olla olla tossa tuntitolkulla, mä en saa toivottaa edes hyvää kesää, kuten eilen tein.
Tänäänkin eräskin mun viesti poistunut.
Jos joku saa kicsejä, niitä poistattaessaan, niin kivat hälle.tämä on ihan oma eri "virtuaalimaailmansa" jonne on joskus hauska sukeltaa mukaan.
- Cloetta..
Ei taida olla itsetuntooni mitään vaikutusta. Enimmäkseen tämä on vaihtelua ja mukavaa ajankulua ja tulee ajateltua asioita, joita ei mahtaisi muutoin ajatella, sinällään siis vaikuttaa itsetuntemukseen.
Missään nimessä en koe tätä palstaa vessana enkä usko, että kovin moni muukaan ajattelee noin, toivottavasti. - Melonit(.) (.)
totesit äsken vessassa olevas avomaankurkku ja jotkut tuntee täällä olevansa kesäkurpitsoita.))) Niin sitä itsetuntoa kohotetaan...
- Meriläinen
Vessa mulla on tossa eteisen vieressä, tätä en sellaiseen tarvi.
Ja ei toi itsetunto koneella kohene kyllä siihen tarvii ihan muuta, mutta kun ei nyt kuitenkaan tarvi. On kohillaan.
Hmm no tää nyt on yks ajatustenvaihto paikka. etten ollenkaan vilkaise mitä alhaalla lukee ja eihän se tähän kuulukaan. Kun sanon suoraan luonteeni mukaisesti, ei minun itsetuntoni tule täällä yhtään enempää kohdalleen vaikka kuinka naulaan ja naputan. Tosin en viitsi sitä likasankoakaan toisten niskoille kaataa. Jos oikein tekee mieli yritän, huom! yritän vähän edes keventää. Joskus saatan vähän tokaista, mutta eikö me kaikki?
Minulla tämä on tällä hetkellä ajankulutuspaikka illan elokuvaa odotellessa, niin ja taidan teitä kiusata ihan vaan ajattelemattomuuttani, mutta en pyydä anteeksi kun tänne saa kuulemma kirjoittaa kunhan pysyy aisoissa, asioissa, asiassa tai jossakin.- GJ.
on tämän palstan myötä ainakin tullut yksi erittäin hyvä ystävä. Tänään ihan äsken avasin postia ja sain tietää hänen lähiomaisensa kuolleen, mikä olikin vain ajan kysymys. On tämän palstan oheistuotteena paljon hyvääkin, on täällä ihan aidosti tuntevia, kokevia ja eläviä ihmisiä.
http://www.youtube.com/watch?v=qtCxyYBuQYc
;-) - Anjaniina evk
tämä on paikkajossa käyn kirjoittelemassa aina joutessani.
Mutten pidä tätä noin tärkeänä.
Enkä missään suhteessa itsetuntooni, se rakentuu kyllä ihan muualla - k/k
kuten olen tämä palsta on antanut muutaman mukavan tuttavuuren kirjottamisen tasolla.
En kaipaa ittetunnolleni kohennusta sillä tänään kun kattelin melkein valmist keittiöö olin ihan tyytyväinen itteeni. - solokkuastia
kaikkien ilojen ja itkujen kammari, ollut aina, niin se pitää ollakkin.
Kaikilla oikeus kirjoittaa mikä painaa missäkin, missä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972