miksi grav-maga-iipot

Sininen Baretti

sai turpaansa rauhanaktivisteilta ja niitä piti sitten ammuskella hengiltä?

Siksi, että Krav Maga on tositilanteessa kupla, mikä tuli jälleen todistetuksi.

Oli aika säälittävää kun hintelät turkkilaiset pieksivät niitä kommandoja siihen saakka kun iipot avasivat tulen.

Onneksi rauhanaktivisteilla ei ollut ampuma-aseita, sillä silloin kommandot olisi todennäköisesti tuhottu viimeiseen mieheen. Näin tuli vähiten uhreja.

10

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A2O

Typerä kommentti sinulla. Krav maga on tositilanteissa testattu ja erittäin toimiva lähitaistelujärjestelmä.
      Israelissa sotilalille opetetaan nopeasti perusteet, se treenaako lajia enemmän ja jatkuvasti on taas jokaisen henkilökohtainen valinta, vain jatkuvalla harjoittelulla lajissa, kuin lajissa pysyy mororiikka kunnossa.

• Der meister

ja ota huomioon 50 vs 6 vaikka olisit jet li et voi oikeen voittaa! ja niillä oli pistoolit ja muita aseita

• Sininen Baretti

ole uutistietojen mukaan ollut ampuma-aseita. Ainoastaan muutama veitsi on löytynyt laivasta.

Sen sijaan iipoilla oli pistoolit ja rynkyt, sekä KM (josta ei siis ollut mitään apua).

• Jeburjee
        Sininen Baretti kirjoitti:

ole uutistietojen mukaan ollut ampuma-aseita. Ainoastaan muutama veitsi on löytynyt laivasta.

Sen sijaan iipoilla oli pistoolit ja rynkyt, sekä KM (josta ei siis ollut mitään apua).

Lue uudestaan oli niillä! ja KM ei tee susta jumalaa vaikka hyvä laji onkin

• ...................

Niin, luulis että israelilaiset eliittikommandot jos ketkä, yllätyshyökätessään helikopterista laivan kannelle pystyis kravmaga taidoillaan edes jotenkin puolustamaan itseään rauhanaktivisteja/merimiehiä vastaan, mutta turpaanhan niille tuli ja oli pakko alkaa ampua kovilla henkensä varjelemiseksi. Se siitä kravmagan "ylivoimaisuudesta". Ja tuliaseitahan laivan matkustajilla ei alussa ollut mutta sitten oli kaksi niiltä sotilailta riistettyä pistoolia :)

• jernrksgsg

Annaks kun arvaan et harrasta mitään lajia/ tai sitten judoa koska sinulla on keltainen vyö olet paras! ja et ole ollut koskaan "oikeassa" tilanteessa

KK vs puukko on aika selvä tapaus miks mennä lähitaisteluun kun voit tiputtaa toisen jo kaukaa jos mulla olisi konekivääri ja siellä olisi 15 äijää mua vastassa niin tiputtaisin muutaman ja loput nostais kädet ilmaan on helppo olla pyhimys taivaassa

• ...................
        jernrksgsg kirjoitti:

Annaks kun arvaan et harrasta mitään lajia/ tai sitten judoa koska sinulla on keltainen vyö olet paras! ja et ole ollut koskaan "oikeassa" tilanteessa

KK vs puukko on aika selvä tapaus miks mennä lähitaisteluun kun voit tiputtaa toisen jo kaukaa jos mulla olisi konekivääri ja siellä olisi 15 äijää mua vastassa niin tiputtaisin muutaman ja loput nostais kädet ilmaan on helppo olla pyhimys taivaassa

"KK vs puukko on aika selvä tapaus miks mennä lähitaisteluun kun voit tiputtaa toisen jo kaukaa jos mulla olisi konekivääri ja siellä olisi 15 äijää mua vastassa niin tiputtaisin muutaman"

Mutta ne kommantot eivät toimineet niin, vaan ensin mentiin lähitaisteluun ottamaan vähän pataan ja sitten vasta kauempana olevat alkoi paniikissa ampumaan...

• Der meister
        ................... kirjoitti:

"KK vs puukko on aika selvä tapaus miks mennä lähitaisteluun kun voit tiputtaa toisen jo kaukaa jos mulla olisi konekivääri ja siellä olisi 15 äijää mua vastassa niin tiputtaisin muutaman"

Mutta ne kommantot eivät toimineet niin, vaan ensin mentiin lähitaisteluun ottamaan vähän pataan ja sitten vasta kauempana olevat alkoi paniikissa ampumaan...

kato uudestaan kun ne laskeutu niin heti oli kimpussa!

• Vanha kettu

onhan katkeraa tilitystä. Krav maga on ehkä toimivin kamppailulaji, mitä on kehitetty. Ei se kuitenkaan edesauta kymmentä pampuin ja veitsin varustettua kiihkossa olevaa vastustajaa vastaan.

PS. Kuka teistä luulee, että herrat rauhanpuolustajat pitivät aseet hallussaan joutuessaan alakynteen. Ehkä sittenkin heittivät ne mereen ja muuttuivat aseettomiksi ja viattomiksi uhreiksi. Asenteellisuus vaikuttaa ilmeisesti myös näkökykyyn, koska filmillä näkyvää ei kuitenkaan uskosta....

• EXMAGAAJA hopaaja

LOL TROL. Miksi alkaa potkimaan munille kun voi ampuaki...DILLE!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6011
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      3894
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3295
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      470
      2740
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      270
      1755
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1423
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      159
      1288
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe