Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Boran vahaus

vahausta opettelemas

Nyt pitäisi bora saada vahattua,tätä ei ole vahattu ainakaan kolmeen vuoteen.Maalipinta on kyllä hyvässä kunnossa aina pesun jälkeen,mutta ei se vahaus olisi pahitteeksi.Tämä on joskus vahattu korrekin uuden auton vahalla,bora on 00 vuosimallia ja metalliväri hopea.Mitäs nuo korrekin vahapesu on ja kuinka paljon huonompi se on kuin tuo tavallinen vahaus?Nyt asiasta tietävät,niin ehdotuksia miten tämän vahauksen teen,olen nimittäin ensi kertaa tätä tekemässä,ikää on vasta vajaa 18v.

5

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahausta opettelemas

      tuota korrekin uuden auton vahaa on vielä puolen pulloa jäljellä,riittääkö se mihinkään?(350ml pullo)

      • .....

        se riittää mutta uuden auton vaha ei välttämättä ole paras 10 vuotta vanhaan autoon. Korrekin kestovahaa suosittelisin ennemmin. Ja mitä siihen vahapesuun tulee niin se ei juurikaan jätä suojaavaa pintaa, kiiltoa se kyllä tuo.


      • 3x vuodessa.
        ..... kirjoitti:

        se riittää mutta uuden auton vaha ei välttämättä ole paras 10 vuotta vanhaan autoon. Korrekin kestovahaa suosittelisin ennemmin. Ja mitä siihen vahapesuun tulee niin se ei juurikaan jätä suojaavaa pintaa, kiiltoa se kyllä tuo.

        Samalla vahalla vahaan mustan Jettani. Tämä on sellainen vaha,että se ei tartu kylkilistoihin kiinni.

        Koko auton voit vahata kerralla. Ja kiillotus vanhalla froteepyyhkeellä.

        Osta vahan levitykseen autonvahaussieni,niitä on tullut marketteihin myyntiin.


      • glymin
        3x vuodessa. kirjoitti:

        Samalla vahalla vahaan mustan Jettani. Tämä on sellainen vaha,että se ei tartu kylkilistoihin kiinni.

        Koko auton voit vahata kerralla. Ja kiillotus vanhalla froteepyyhkeellä.

        Osta vahan levitykseen autonvahaussieni,niitä on tullut marketteihin myyntiin.

        Vahat ovat hyviä,helppo levittää ja kiillottaa.


      • vahaaja123
        glymin kirjoitti:

        Vahat ovat hyviä,helppo levittää ja kiillottaa.

        moro,samanlainen vw tarvittisi minunkin vahata.eikös ensiksi kannata nuo mustat kylkilistat käsitellä korrekin muovikiillolla ja sitten vasta vahata itse auto? Ainakin tuosta korrekin muovikiillosta sanotaan että sitten ei itse auton vaha jää näihin listoihin enää kiinni,vaan saa pyyhittyä pois.Ja tuolla muovikiillolla uskaltaa nuo kaikki ovenkahvat käsitellä myös? (mustat).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe