miten kauris mies isketään?

haluan tietoo

siinäpä kysymys! millainen pitää miel. olla sen seurassa?

13

4953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jellona

      ..haluun tietää :) Kertokaa!

      • kaurisneiti

        tieto ois mullekki tärkeetä. *huoh* :D


      • Jellona
        kaurisneiti kirjoitti:

        tieto ois mullekki tärkeetä. *huoh* :D

        ..vastailla meijän kysymyksiin :) Joudummeko pärjäämään omillamme..Kamaluus. Kertokaas nyt joku.. Joku kiva kaurismies nyt kertomaan naisihanteensa vaikkapa :) Juujuu..Kerrokerro ;)


      • kolikko
        kaurisneiti kirjoitti:

        tieto ois mullekki tärkeetä. *huoh* :D

        ole asiallinen älä turhaan hötkyile ja ennen kaikkea ole olevinasi mukana vaikka ei aina kiinoistaisikaan kauriin jutun sekä pidä jalat tiukasti maassa ja ole varma itsestäsi anna kauriille aikaa tutkia ja maistella ja kutita välillä leuan alta


      • kaurispoika17
        Jellona kirjoitti:

        ..vastailla meijän kysymyksiin :) Joudummeko pärjäämään omillamme..Kamaluus. Kertokaas nyt joku.. Joku kiva kaurismies nyt kertomaan naisihanteensa vaikkapa :) Juujuu..Kerrokerro ;)

        Mä olen ainakin sellainen kauris että rakastun nopeesti- en tee eroa ihastumisiin ;) ja unohdan tosi nopeesti - paitsi jos mut jätetään. :)

        lisäksi mielenkiinto katoaa jos toinen on liian helppo. toivottavasti jollekin oli iloa :)


      • Kaurisnainen vm.53
        Jellona kirjoitti:

        ..vastailla meijän kysymyksiin :) Joudummeko pärjäämään omillamme..Kamaluus. Kertokaas nyt joku.. Joku kiva kaurismies nyt kertomaan naisihanteensa vaikkapa :) Juujuu..Kerrokerro ;)

        Kauris ja Leijona eivät sovi yhteen. Etsi mieluummin esim. Jousimies tai Oinas . Nimittäin Kaurismies ei siedä komentelua, mitä Leijona harrastaa! Onnea!


      • Anonyymi
        Kaurisnainen vm.53 kirjoitti:

        Kauris ja Leijona eivät sovi yhteen. Etsi mieluummin esim. Jousimies tai Oinas . Nimittäin Kaurismies ei siedä komentelua, mitä Leijona harrastaa! Onnea!

        Leijonalle ei ehdottomasti käy oinas viho viimrinen valinta. Itse olen leijona ja ystäväni myös molemmat kokeiltu oinasta ja ei juttu kauaa luista


    • Oinas

      Eräs kauris mies on ollut rakastunut minuun jo vuosia. Sattuneesta syystä suhde välillämme ei ole mahdollinen.. ainakaan vielä. Tuo ihana kauris mies palvoo minua, enkä ole koskaan saanut niin paljon imartelevaa huomiota. Tahtoisin myös tietää mikäköhän sai tuon sarvipään rakastumaan tähän sarvipäähän...

      • Kaurisnainen vm.-53

        Itse olet ilmeisesti Härkä! Minä en jättäisi sinuna tätä tilaisuutta käyttämättä, mutta muista, että hellyys , romantiikka, huomioiminen ja arkisesti hyvä ruoka purevat kauriiseen. Tämä mies on yleensä komea ja vähän turhamainen, kohtele häntä kuin kuningasta ja muista olla uskollinen, sillä sitä myös tämä mies on! Elikä älä flirttaile muiden kanssa jos aiot pitää hänet! Mitä minä tekisin jos aikoisin iskeä Kauris miehen! Jos minulla oli tilaisuus hakea häntä tanssimaan, niin hae häntä ensin ja sitten välillä muita, mutta älä firttaile, sillä tämä mies luulee, että et ole tosissasi! Tämä mies seuraa kaikkia liikeitäsi jos hän on kiinnostunut sinusta, sen humaa, siitä miten hän katsoo sinua, seuraa, onko se hieman leikkisä vaiko paljon, jos on paljon, niin jätä odottamaan, eli jos hän on kiinnostunut niin hän kyllä keksii tilaisuuden tavata sinut uudelleen! Rakasta Kaurismiestä täysillä, ja näytä se, kun olet hänet " napannut" Tässäpä mien minun makuuni! Nim. Kaurisnainen vm.-53


    • Kauris mies...

      Olemalla vain oma itsensä,antaa vain mennä...eikä ihmettele!

      • oinas

        Kauris on sinänsä ihana mies. Huomaavainen rakastava, menevä ja arkakin. Ei halua tulla petetyksi! Viina muuttaa ainakin minun mieheni. Kaikki ihanuus katoaa. Satuttaa tahtomattaan. Olen naimisissa kauriin kanssa ja se kasvattaa luonnetta. Kauris ei sovi pettäville ja heikoille luonteille. Itse en vaihtais vaikka elämä ei aina helpoo olekaan. Rakastava kauris on aivan ihana. Tsemppiä teille.


    • Miäs

      Satun olemaan karahvi pää ja pidän siitä, että minut kypsytellään leikkimielelle viekkaalla ja sähköisellä silmäpelillä(Ainakin näin ovat saaneet alkunsa vakavimmat suhteeni). Ei kannata olettaa, että tarjoan driksuja tai kalliita päivällisiä ellen ole todella rahoissani, koska olen saita kuin Roope Ankka. Silmät ovat sielun peili eli jos, et halua mokata älä juo itseäsi aivan änkyrään sillä muuten peilit heittävät härän pyllyä. Saattaa olla että tunnun etäiseltä koska vaadin tilaa itselleni. Jos näin tapahtuu, älä jää ihmettelemään vaan änge kainaloon ja muistuta että on muutakin kuin työ ja huolet. MUTTA ARMOTON TOTUUS ON ETTÄ EI SE OTA JOS EI ANNAKKAAN JOTEN ANNA PALAA!!! En tiedä onko tästä apuva vai ei mutta tulipahan kirjotettua.

      • AdA

        Voi miten ihanan kaurismieheltä kuulostatkaan!
        Muutaman kerran on todella oikein huvittanut tuo kaurimiehen itaruus, sen voi jo lukea taiteenlajiksi!
        Jos sattumalta maksan hänelle porukassa jotain, ja kaikki muut maksavat minulle joka sentin kaurismies ei todellakaan "muista".
        Mutta ei se minua heilauta rahahan on niin vanhan keksintö että sitä on aina.

        Silmäpeli siinä se on!
        Jos nyt satut saamaan kaurismiehen mukaan, monen olen nähnyt yrittävän turhaan, itse onnistuin!

        Ja tosiaankin jo tunnettaessa pakkotaktiikka kainaloon ankeämisessä pitää paikkansa:
        mies on todella hyvillään kun hellitään ja irrotetaan karusta todellisuudesta, saattaa jopa äityä itsekin hyvin "anteliaaksi".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe