Niin, että . . .

opinko tuntemaan

Miten tie kulkee Oinas-naisen sydämeen? . . . Miten teidät vietellään? Onko teillä heikkoakohtaa? Mitä miehen täytyisi huomioida? . . . Olen huomannut, että Oinas-nainen näyttää kiinnostuksensa selvästi, mutta etenette hitaasti ja laitatte miehen odottamaan ja koettelette hänen kärsivällisyyttä/uskollisuutta.
Olen ihastunut erääseen ihanaan Oinas-naiseen ja haluan välttää pahimmat mokat.

11

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin täällä

      Minä ainakin pidän miehestä, joka tietää mitä tahtoo. Jonka kanssa voi nauraa ja tehdä ex tempore -juttuja, joka rakastelee intohimoisesti ja on itsevarma siinäkin tilanteessa. Oinasnainen hakee yleensä vakisuhdetta ja sitä juuri oikeaa. Lisäksi minä ainakin pidän siitä, että mieheni näyttää selvästi, että minä ole hänen naisensa, mutta ei silti ole mustasukkainen. Terv. Oinas-nainen

      • opinko tuntemaan

        Kiitoksia vastauksestasi!
        Se selventääkin paljon asioita! Onneksi en ole mustasukkainen ja luotan häneen.
        Tuosta seksistä senverran . . . kerroit intohimosta . . . pitääkö Oinas-nainen hellistä nautinnollisista hyväilyistä? . . . Vai tarkoittaako intohimo sitä, että miehen on annettava kaikkensa ja jopa enemmänkin? ;)))
        Haastetta kerrakseen!!! ;))) . . . mutta, on sen arvoista!!


      • oinasxxxxxxx
        opinko tuntemaan kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksestasi!
        Se selventääkin paljon asioita! Onneksi en ole mustasukkainen ja luotan häneen.
        Tuosta seksistä senverran . . . kerroit intohimosta . . . pitääkö Oinas-nainen hellistä nautinnollisista hyväilyistä? . . . Vai tarkoittaako intohimo sitä, että miehen on annettava kaikkensa ja jopa enemmänkin? ;)))
        Haastetta kerrakseen!!! ;))) . . . mutta, on sen arvoista!!

        Oinasnaisena voin kertoa, mistä oinas tykkää:

        Itsevarmuus miehessä kolahtaa, näytä mitä haluat, mutta älä ole lälly. Oinasnainen ei ole kädestäpitelijä. Oinas tykkää myös melko puheliaista miehistä, koska oinasnaisella on taipumus vaivaantua, jos mies on liian hiljainen tai ujo. Tällöin oinasnainen tuntee itsensä jopa liian miehekkääksi.

        Luulen, että Sinun oinasnaisesi ei odotuta, vaan odottaa Sinulta selkeää aloitetta, oinasnainen kaipaa johtajaa, vaikka itse pyrkiikin määräilemään. Mutta oinasnaisen mielenkiinto lopahtaa, jos mies on vietävissä kuin pässi narussa. Ole itsevarma, niin oinasnainenkin tuntee olonsa vähemmän vaivaantuneeksi varsinkin noin suhteen alkumetreillä.


      • opinko tuntemaan
        oinasxxxxxxx kirjoitti:

        Oinasnaisena voin kertoa, mistä oinas tykkää:

        Itsevarmuus miehessä kolahtaa, näytä mitä haluat, mutta älä ole lälly. Oinasnainen ei ole kädestäpitelijä. Oinas tykkää myös melko puheliaista miehistä, koska oinasnaisella on taipumus vaivaantua, jos mies on liian hiljainen tai ujo. Tällöin oinasnainen tuntee itsensä jopa liian miehekkääksi.

        Luulen, että Sinun oinasnaisesi ei odotuta, vaan odottaa Sinulta selkeää aloitetta, oinasnainen kaipaa johtajaa, vaikka itse pyrkiikin määräilemään. Mutta oinasnaisen mielenkiinto lopahtaa, jos mies on vietävissä kuin pässi narussa. Ole itsevarma, niin oinasnainenkin tuntee olonsa vähemmän vaivaantuneeksi varsinkin noin suhteen alkumetreillä.

        Kiitos vastauksesta! Tuosta itsevarmuudesta . . . minua pelottaa, että hän kokee minut liian tunkeilevana. Itse olen luonteeltani pidättyväinen, hiljainen ja ujo, joten haastetta riittää! Olen sopeutumiskykyinen, joten uskon pääseväni eroon ujodestani.
        Jos Oinas-nainen luokkaantuu, niin kuinka hänet lepytetään? Tunsin hänen sisällään olevan tulen tai kuuman virtaavan laavan . . . Kuinka sellaisen energian saa purkautumaan hillitysti, ettei tapahdu räjähdystä? ;)) . . . Vai onko miehen vain hyväksyttävä ja sopeuduttava tilanteeseen, kun on valinnut Oinas-naisen puolisokseen ;))


      • oikeaoikkutyttö
        opinko tuntemaan kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Tuosta itsevarmuudesta . . . minua pelottaa, että hän kokee minut liian tunkeilevana. Itse olen luonteeltani pidättyväinen, hiljainen ja ujo, joten haastetta riittää! Olen sopeutumiskykyinen, joten uskon pääseväni eroon ujodestani.
        Jos Oinas-nainen luokkaantuu, niin kuinka hänet lepytetään? Tunsin hänen sisällään olevan tulen tai kuuman virtaavan laavan . . . Kuinka sellaisen energian saa purkautumaan hillitysti, ettei tapahdu räjähdystä? ;)) . . . Vai onko miehen vain hyväksyttävä ja sopeuduttava tilanteeseen, kun on valinnut Oinas-naisen puolisokseen ;))

        Voin kertoa, että oinasnainen haistaa pelokkuutesi ja se ei ole hyvä asia. Kerroit myös olevasi pidättyväinen, hiljainen ja ujo, se ei myöskään ole hyvä asia. Oinaana voin sanoa, että kaltaisesi mies vaivaannuttaa, en halua olla päälle päsmäri vaan tuntea itseni NAISEKSI. Jos mies on liian estynyt, hillitty, pelokas, tunnen itseni suhteessa mieheksi ja sehän nyt ei herätä oinasnaisessa kuin ikäviä tunteita. Pidän siitä, että voin haastaa miestä päivittäin niin henkisesti kuin fyysisestikin.

        Energiani ei koskaan purkaudu hillitysti ilman räjähdystä =DDD.

        Pidän miehistä jotka tietävät mitä tahtovat ja toteuttavat tahtonsa vaikka olisinkin eri mieltä, niinhän teen minäkin :)))). Saatan räjähtää mutta lepyn nopeasti. Tosin huonoa kohtelua en siedä ollenkaan vaan nostan kytkintä nopeastikin.

        Seksuaalinen vetovoima ja halukkuus sekä seksistä pitäminen ovat tärkeitä, tässäkin asiassa pidän siitä, että mies uskaltaa ottaa minut eikä pelkästään tyydy halujeni mukaan toimimaan.

        Liikaa roikkumista en myöskään kestä, eli tuhannet tekstarit ja puhelut sekä utelut päivittäin päättävät orastavan suhteen heti. Odotan, että miehellä on omakin elämä!


      • opinko tuntemaan
        oikeaoikkutyttö kirjoitti:

        Voin kertoa, että oinasnainen haistaa pelokkuutesi ja se ei ole hyvä asia. Kerroit myös olevasi pidättyväinen, hiljainen ja ujo, se ei myöskään ole hyvä asia. Oinaana voin sanoa, että kaltaisesi mies vaivaannuttaa, en halua olla päälle päsmäri vaan tuntea itseni NAISEKSI. Jos mies on liian estynyt, hillitty, pelokas, tunnen itseni suhteessa mieheksi ja sehän nyt ei herätä oinasnaisessa kuin ikäviä tunteita. Pidän siitä, että voin haastaa miestä päivittäin niin henkisesti kuin fyysisestikin.

        Energiani ei koskaan purkaudu hillitysti ilman räjähdystä =DDD.

        Pidän miehistä jotka tietävät mitä tahtovat ja toteuttavat tahtonsa vaikka olisinkin eri mieltä, niinhän teen minäkin :)))). Saatan räjähtää mutta lepyn nopeasti. Tosin huonoa kohtelua en siedä ollenkaan vaan nostan kytkintä nopeastikin.

        Seksuaalinen vetovoima ja halukkuus sekä seksistä pitäminen ovat tärkeitä, tässäkin asiassa pidän siitä, että mies uskaltaa ottaa minut eikä pelkästään tyydy halujeni mukaan toimimaan.

        Liikaa roikkumista en myöskään kestä, eli tuhannet tekstarit ja puhelut sekä utelut päivittäin päättävät orastavan suhteen heti. Odotan, että miehellä on omakin elämä!

        Kiitoksia hyvästä vastauksesta!!!
        Olen vasta kerran tavannut hänet, mutta hän teki minuun syvän vaikutuksen! . . . Ja hän kiinnostui minusta. Näämme seuraavan kerran vasta parin, kolmen viikon kuluttua.
        Minulla on hyvää aikaa kerätä rohkeutta. Luotan häneen ja uskallan näyttää tunteeni ja nämä vastauksenne rohkaisevat minua tekemään myös ehdotuksia hänelle.
        Haastetta hänessä riittää, mutta olen valmis katkomaan rajoittavat kahleeni hänen vuokseen.
        Eli, täältä tullaan elämä!!!! ;)))


      • hjknjknjknj
        oinasxxxxxxx kirjoitti:

        Oinasnaisena voin kertoa, mistä oinas tykkää:

        Itsevarmuus miehessä kolahtaa, näytä mitä haluat, mutta älä ole lälly. Oinasnainen ei ole kädestäpitelijä. Oinas tykkää myös melko puheliaista miehistä, koska oinasnaisella on taipumus vaivaantua, jos mies on liian hiljainen tai ujo. Tällöin oinasnainen tuntee itsensä jopa liian miehekkääksi.

        Luulen, että Sinun oinasnaisesi ei odotuta, vaan odottaa Sinulta selkeää aloitetta, oinasnainen kaipaa johtajaa, vaikka itse pyrkiikin määräilemään. Mutta oinasnaisen mielenkiinto lopahtaa, jos mies on vietävissä kuin pässi narussa. Ole itsevarma, niin oinasnainenkin tuntee olonsa vähemmän vaivaantuneeksi varsinkin noin suhteen alkumetreillä.

        "oinasnainen kaipaa johtajaa, vaikka itse pyrkiikin määräilemään"

        ihana lause, olen miettynyt omalla kohdallani tuota miten haluan olla ns. itsenäinen mutta kaipaan sen suojelijan ja juuri johtajan. Lause oli kuin omiaan mulle :)


      • oikkuoikkuN
        hjknjknjknj kirjoitti:

        "oinasnainen kaipaa johtajaa, vaikka itse pyrkiikin määräilemään"

        ihana lause, olen miettynyt omalla kohdallani tuota miten haluan olla ns. itsenäinen mutta kaipaan sen suojelijan ja juuri johtajan. Lause oli kuin omiaan mulle :)

        allekirjoitan edellisen viestin täysin


      • opinko tuntemaan
        oikkuoikkuN kirjoitti:

        allekirjoitan edellisen viestin täysin

        Juu, niin se taitaa olla . .. mut tälläinen ujo ja hiljainen mies jää mennen tullen ja vielä palatessakin vain jalkoihin ;)))


      • 11+1
        opinko tuntemaan kirjoitti:

        Juu, niin se taitaa olla . .. mut tälläinen ujo ja hiljainen mies jää mennen tullen ja vielä palatessakin vain jalkoihin ;)))

        "oinasnainen kaipaa johtajaa, vaikka itse pyrkiikin määräilemään"
        Mutta missään nimessä, ei ikinä koskaan, saa oinaalle näyttää että "Annas kun minä näytän kuinka tämä tehdään oikein!" Argh että palaa kiinni silloin. Jos mielestäsi oinas nainen tekee jotain väärin joskus, paras tapa ilmaista asia on "Okei joo, mutta tässä on TOINEN TAPA miten sen voi myöskin tehdä." Et osoita että oinas oli väärässä, vaikka oikeasti olisikin, vaan näytät että on vaihtoehtoja.
        Ehdottoman tärkeää, vaikka oinas nainen hakee vakituista ja sitä oikeaa, on spontaanius ja sellainen pää edellä asioihin meneminen. En tarkoita että aina, mutta varsinkin kun nyt haluat vietellä, olisi ihan mahtavaa jos yhtäkkiä olisitkin että "Hei, tehäänkö vaikka sitä ja tätä?!" Ehdotat yllättäen jotain romanttista tai hauskaa tekemistä.
        Muutenkin ylläolevat vastaukset ovat olleet näin oinas naisen näkökulmasta ihan nappiin osuvia!


      • opinko tuntemaan
        11+1 kirjoitti:

        "oinasnainen kaipaa johtajaa, vaikka itse pyrkiikin määräilemään"
        Mutta missään nimessä, ei ikinä koskaan, saa oinaalle näyttää että "Annas kun minä näytän kuinka tämä tehdään oikein!" Argh että palaa kiinni silloin. Jos mielestäsi oinas nainen tekee jotain väärin joskus, paras tapa ilmaista asia on "Okei joo, mutta tässä on TOINEN TAPA miten sen voi myöskin tehdä." Et osoita että oinas oli väärässä, vaikka oikeasti olisikin, vaan näytät että on vaihtoehtoja.
        Ehdottoman tärkeää, vaikka oinas nainen hakee vakituista ja sitä oikeaa, on spontaanius ja sellainen pää edellä asioihin meneminen. En tarkoita että aina, mutta varsinkin kun nyt haluat vietellä, olisi ihan mahtavaa jos yhtäkkiä olisitkin että "Hei, tehäänkö vaikka sitä ja tätä?!" Ehdotat yllättäen jotain romanttista tai hauskaa tekemistä.
        Muutenkin ylläolevat vastaukset ovat olleet näin oinas naisen näkökulmasta ihan nappiin osuvia!

        Kiitoksia hyvästä vastauksesta! . . . Tuo, että miehen täytyy olla diplomaatitaitoinen taitaa päteä kaikkiin naisiin ;)))) . . . niin ja tosiaankin Oinaisiin ;)))
        Juu, nyt alku on jo lupaava . . . odottelen mielenkiinnolla ensimmäistä riitaamme . . . Tuleepahan ainakin testattua käytännössä, että onko niistä diplomaattitaidoista hyötyä tosipaikan tullen . . . vai joudunko suoraan ulkoruokintaan ;)))
        Kiitokset vielä kaikille vastaajille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe