http://irc-galleria.net/user/Miikka%F6/album/3607061-dddd
7-8(?) -luokkalaiset skidit ryyppää keskellä korpea eikä YHTÄKÄÄN AIKUISTA näköpiirissä! Eikö tällaiseen tulisi jo sosiaaliviranomaisten puuttua? Eikö teitä ollenkaan kiinnosta missä kullannuppunne lorvii? Hävetkää!
VANHEMMAT OHOI!
6
705
Vastaukset
- asian tuntia
sossu-tädit voisivat jalkautua metsiin vaikkapa karhuiksi naamioituneena.
- ....................
Niitä työssäkäyviä pyrkyreitä ei paskaakaan kiinnosta jälkeläistensä touhut
- wT RTY NTY
Ei taida äitejä ja isiä nuo asiat kiinnostaa, tai sitten tosiaan tuntevat lapsensa niin huonosti, etteivät usko heidän tuollaista tekevän, vaan kuvittelevat lastensa olevan " hyvillä teillä".
Meillä onneksi nuo ajat vielä edessä, ottamalla oppia tästä päivästä ja nykymeiningistä, tiedän miten EN tule tule toimimaan itse teinini kanssa. - Josafiina
Toivottavasti pojan vanhemmat ovat nähneet ko. kuvat ja ovat niin fiksuja, että ovat tiedottaneet niistä eteenpäin. Epäilen kyllä, koska miksi muuten ne olisi tuolla noin avoimesti nähtävissä.
Eipä taida asia vanhempia liikauttaa, ovatpahan pennut poissa jaloista viikonloppuisin.
Kivaahan toi varmaan nuorista on, niin kauan kunnes jotain tapahtuu. Ja ainahan tapahtuu, Murphyn laki.- niin..
sittenhän aikuisena osaavat senkin homman!
- hyvä niin
nyt on ainakin kyseinen galleria poistunut kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066