totta vai tarua?

true or false

Pitääkö väite paikkaansa, kuullut niin monen sanovan että rukalla olis loivat rinteet? monet konkari laskijat sanonu että rukan rinteet on aloittelijoita ja lapsiperheitä varten, kunnon rinteille suomessa pääsee ainoastaan levillä, onko näin? ylläkselläkään ei taida kovin "jyrkkiä" mäkiä olla vaikka pituutta sitäkin enemmän, eli kertokaas faktaa vai fiktiota itse kyllä uskon väitteeseen vaikken rukalla käynytkään.

4

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ENSYYNI

Rukan rinteet todellisuudessa on loivempia kuin muualla, levi on suomen ykköspaikka rinteiden kunnosta ja vaativuuksista huomioiden PARAS, ylläs tarjoaa eniten rinteitä ja vaihtelevuutta 2 eri tunturissa mutta melkein kaikki niistä on rukan rinteiden tasoa osa vähän jyrkempiä ja loivempia, itse en käy rukalla juuri huonojen rinteiden takia, olen käynyt yleensä alpeilla mutta helsinki-levi väliä on tullut ravattua aika monesti, tahkollakin olen käynyt kaks kertaa ja siellä on ihan sopivat rinteet ainakin paremmat kuin rukalla tai homoksella

• alhojee

miksi kysyt ja vastaat itse? tai onhan se hyvä jos noin saa itseltään ajatukset kirkkaammaksi,hyvä poika jatka vaan samanlailla

• kessuh
        alhojee kirjoitti:

miksi kysyt ja vastaat itse? tai onhan se hyvä jos noin saa itseltään ajatukset kirkkaammaksi,hyvä poika jatka vaan samanlailla

kaikki nyt sen tietää että sinne ei laskemaan mennä, VAAN JUOMAAN BISSEE JA SYÖMÄÄN KARHUNLIHAA!

• Anonyymi

Koira

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8937
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      29
      1841
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1769
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      135
      1561
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1140
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1109
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1097
    8. 92
      922
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      825
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta