Pitääkö väite paikkaansa, kuullut niin monen sanovan että rukalla olis loivat rinteet? monet konkari laskijat sanonu että rukan rinteet on aloittelijoita ja lapsiperheitä varten, kunnon rinteille suomessa pääsee ainoastaan levillä, onko näin? ylläkselläkään ei taida kovin "jyrkkiä" mäkiä olla vaikka pituutta sitäkin enemmän, eli kertokaas faktaa vai fiktiota itse kyllä uskon väitteeseen vaikken rukalla käynytkään.
totta vai tarua?
4
786
Vastaukset
- ENSYYNI
Rukan rinteet todellisuudessa on loivempia kuin muualla, levi on suomen ykköspaikka rinteiden kunnosta ja vaativuuksista huomioiden PARAS, ylläs tarjoaa eniten rinteitä ja vaihtelevuutta 2 eri tunturissa mutta melkein kaikki niistä on rukan rinteiden tasoa osa vähän jyrkempiä ja loivempia, itse en käy rukalla juuri huonojen rinteiden takia, olen käynyt yleensä alpeilla mutta helsinki-levi väliä on tullut ravattua aika monesti, tahkollakin olen käynyt kaks kertaa ja siellä on ihan sopivat rinteet ainakin paremmat kuin rukalla tai homoksella
- alhojee
miksi kysyt ja vastaat itse? tai onhan se hyvä jos noin saa itseltään ajatukset kirkkaammaksi,hyvä poika jatka vaan samanlailla
- kessuh
alhojee kirjoitti:
miksi kysyt ja vastaat itse? tai onhan se hyvä jos noin saa itseltään ajatukset kirkkaammaksi,hyvä poika jatka vaan samanlailla
kaikki nyt sen tietää että sinne ei laskemaan mennä, VAAN JUOMAAN BISSEE JA SYÖMÄÄN KARHUNLIHAA!
- Anonyymi
Koira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418937T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291841Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261769- 1351561
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941140Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81109- 711097
- 92922
- 49825
- 75777