Taormina ja Splendid

Pian Sisiliaan

Te, jotka olette lomailleet Taorminassa tänä kesänä, kertokaahan kokemuksianne! Oma matka varattu heinäkuun puoleen väliin. Jos jollakin on tuoreita kokemuksia Splendid-hotellista, niistäkin olisi mukava kuulla. Erityisesti kiinnostaa ilmastoinnin toimivuus (onko pelkkä pöytätuuletin?), sekä se, löytyykö huoneista jääkaappia tai vedenkeitintä.

Omissa suunnitelmissani olisi patikointi Etnalla tai muualla lähiympäristössä. Vinkkejä muista hyviksi havaituista patikointireiteistä otetaan mielellään vastaan. (Castelmola ja Naxos ovat jo tiedossa.)

Kertokaahan myös, mitkä olivat oman matkanne kohokohdat!

1

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viajesx2

      Olin viime lokakuussa Splendidissä. Plussaa oli hyvä sijainti. Teimme paljon kävelyretkiä lähiympäristössä. Alhaalla jalkapallokentän takana on mielenkiintoinen hautausmaa, Taorminan kaupunginpuisto on kaunis, vanhan teatterin rauniot ja näköalat oli upeat. Kun lähti Splendidistä kävelemään suorinta reittiä Castelmolaan, tuli aika pian yllättäen portaat vasemmalle ylös ja se olikin myös merkitty katu. Reitti ylös oli jyrkkä, matkalla oli keramiikkapaja jossa taiteilija kertoi mielellään töistään.
      Markkinoilla käytiin ja mentiin kävellen alas Naxokseen.
      Paikallisbussilla oltiin yhtenä päivänä Cataniassa. Siellä oli paljon hyviä ravintoloita, opiskelijoita ja laittomia siirtolaisia.
      Olimme järjestetyllä retkellä Etnalla, menimme vähän yli 2000 metriin. Ylhäällä oli jo lumi. Matkalla oli kivoja kyliä, pistäydyttiin likööritehtaassa.
      Splendid on aika vaatimaton hotelli. Meillä oli pieni huone, pieni parveke ja upea näköala merelle ja vuorenrinteille. Meidän huoneessa ei ainakaan ollut jääkaappia eikä vedenkeitintä.
      Aamiaishuoneesta oli hyvät näköalat. Aamiainen oli aika vaatimaton.

      Matkan kohokohdat oli varmaan upeat maisemat joka puolelle. Tosin Castelmolassa olimme "pilvessä" joten oli aika harmaata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      180
      1827
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1344
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      67
      908
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      808
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe