AHISTAA !

o.tunnus

40plussa oli aloitus Jermulta: Surkeiden sattumusten palsta.. ja mielipiteeni on Jermun aloituksesta: Totuuden mukainen.

Mutta täällä 50 on toisin, paljon vähemmän elämän valituksia ja jos niitä on, sisältävät osaksi huumoria, mutta myöskin hiukan sitä ironiaa... :)
Mutta niille elämän valittajille seuraavaa: Ainahan on vaihtoehtoja ja jotkut ovat valinneet tämän tien elämälle eikä muutoksille..
Jokunen vuosi on tultu palloiltua täällä ja etusivulla on aina hienosti kuinka montako tuhatta käviää on päivisin..ja kun menee palstalle kuin palstalle niin suurin osa on valitusta vaikka tänne mahtuisi hyviäkin asioita ihmisten elämästä...

Aloitukset jotka pääsevät etusivulle, ovat yleensä valitusta..välillä kyllä tuntuu et ylläpito jotenkin haluaa tietyllä tavalla provosoida käviöitä valittamaan lisää.... joka sitten vuoroltaan synnyttää valitusta/haistattelua.. valitusta..

Mun oli vain tarvis valittaa tänne 50 palstalle ettei tulisi pato päähän, koska 40 palstalla ei oikein ole ketään kenenkä kans jakaisin... pääni :)))

95

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .Mieti itessäs.

Suosituin puheenaihe, palstalaisten kirjoitukset ja niistä valittaminen. Ja kun omalla palstalla ei ole valittamista, pitää sitten valittaa jonkun muun palstan kirjoituksista.

• o.tunnus

joskus kanttaa lukea ensin... ennenkuin kirjoittaa, vain toteamus :D

• HTZA

on ainoa, jossa kirjoittavat aikuiset.
      Täällä kirjoittavat myös, mainitsemasi.
      Täällä on, myös, fiksu Sheriffi.
      Pysy kanavalla.

• HTZA

tämä on myös tylsä palsta, koska monet kokevat tylsäksi sen että idioottimaiset aloituksensa vaietaan kuoliaaksi, tai poistetaan.
        Mutta, kuten sanotaan, jos ei mitään tee, ei tee virheitäkään.
        Tätä ohjetta, kyllä, noudattavat harvat.

• hau hau
        HTZA kirjoitti:

tämä on myös tylsä palsta, koska monet kokevat tylsäksi sen että idioottimaiset aloituksensa vaietaan kuoliaaksi, tai poistetaan.
        Mutta, kuten sanotaan, jos ei mitään tee, ei tee virheitäkään.
        Tätä ohjetta, kyllä, noudattavat harvat.

ei muuta
        viihdyt hyvin kummiskin

• pjua ja ahaa

Mee sie nyt sinne 7 vee palstalle...sinne siun kirjoitukset sopii, kuten tuon friifunkin...ettekös tee ole pari....phuuaaabuhaaa haaaa

• pjua ja ahaa kirjoitti:

Mee sie nyt sinne 7 vee palstalle...sinne siun kirjoitukset sopii, kuten tuon friifunkin...ettekös tee ole pari....phuuaaabuhaaa haaaa

tääl joku sentäs näyttää olevan peräti 8-vuotiaiden tasolla!

• buh ja ahaa
        minttupuu kirjoitti:

tääl joku sentäs näyttää olevan peräti 8-vuotiaiden tasolla!

Niiiihhhh...ylsi tykkää äidistä ja toinen isästä ja toinen naapurin pojasta jne...

Olen pajoillani, et Hatsukka ja frriidu ei kuulu lempikirjoittajiini....mutta toki suon se ilon sullle :-).

• buh ja ahaa kirjoitti:

Niiiihhhh...ylsi tykkää äidistä ja toinen isästä ja toinen naapurin pojasta jne...

Olen pajoillani, et Hatsukka ja frriidu ei kuulu lempikirjoittajiini....mutta toki suon se ilon sullle :-).

ei oo mikään pakko sitten lukea tai kommentoida heidän kirjoituksiaan!

• ..cc..cc
        minttupuu kirjoitti:

ei oo mikään pakko sitten lukea tai kommentoida heidän kirjoituksiaan!

Pyydän anteeksi..tulen palstalta, jossa ei ole näitä "ihastuksia".

Älä ta sitä itseesi, jos pidän palstan hassukkaa ala-arvoisena ikäkompleksin tuomana pojuna.

• Äh, jos tuli tarve valittaa, et varmaan löytänyt pointtia siitä avauksesta.

Valittaminen on turhanaikaista. Asiat eivät parane kuin korjaamalla ne.

• Meriläinen

Täyty ottaa osaa tohon viimeiseen lauseeseen joka on täysin totta mutta...
        Mulla on tapana odottaa jos ne ihmiset joille asian korjaaminen kuuluis tekis jotain, aina ei tee. Silloin aikani valitettua teen jotain radikaalia.
        Toinen on että joskus ajattelee että aikaa myöten jotenkin jaksaa paremmin, eli antaa aikaa. No aina ei sekään toimi.
        On niin erilaisia asioita ja juttuja ettei heti viitsis tehdä sitä raskainta päätöstä, joka usein kuitenkin on esillä ja ehkä kuitenkin sitten se paras.
        En tiiä tuliks tosta mitään järkee.

• o.tunnus

mut miten on pointisi aloituksestani?

Valittaminen on turhanaikaista. Asiat eivät parane kuin korjaamalla ne:..tosi, sen toinkin aloituksessani esille sanoilla erillä..luitko ?

• o.tunnus kirjoitti:

mut miten on pointisi aloituksestani?

Valittaminen on turhanaikaista. Asiat eivät parane kuin korjaamalla ne:..tosi, sen toinkin aloituksessani esille sanoilla erillä..luitko ?

Ehkä et lukenut aloitustasi kovin tarkkaan. Kertaapa vielä ne pari viimeistä riviäsi. Niille vastasin koska katsoin vinkumisesi sen ansaitsevan.

• o.tunnus
        yohuuhkaja kirjoitti:

Ehkä et lukenut aloitustasi kovin tarkkaan. Kertaapa vielä ne pari viimeistä riviäsi. Niille vastasin koska katsoin vinkumisesi sen ansaitsevan.

:))

• Meriläinen kirjoitti:

Täyty ottaa osaa tohon viimeiseen lauseeseen joka on täysin totta mutta...
        Mulla on tapana odottaa jos ne ihmiset joille asian korjaaminen kuuluis tekis jotain, aina ei tee. Silloin aikani valitettua teen jotain radikaalia.
        Toinen on että joskus ajattelee että aikaa myöten jotenkin jaksaa paremmin, eli antaa aikaa. No aina ei sekään toimi.
        On niin erilaisia asioita ja juttuja ettei heti viitsis tehdä sitä raskainta päätöstä, joka usein kuitenkin on esillä ja ehkä kuitenkin sitten se paras.
        En tiiä tuliks tosta mitään järkee.

Niin, kun toiset eivät korjaa niin itselle se jää.

Mutta itse saa päättää miten sen sitten korjaa. Toisille jää se valittajan osa jos eivät puolestaan ryhdistäydy. ;-))

• Meriläinen

Ihan hyvä valittaa välillä. Ite oon ollut vähemmän täällä nyt kun sitä valitettavaa olis paljon ollut.
      Mutta nyt alkaa taas valoa näkymään putken päässä kun olen saanut eräässä asiassa suuni oikealle taholle auki.
      Sitten yhdessä asiassa otin luurin käteen ja kysyin missä mennään ja kolmannessa eli asuntoasiassa olen myös tehnyt ratkaisuni ja yhden talon pihalla kävinkin tänään uteliaisuudesta kattelemassa ja huomenna soitan onko asunto vielä vapaa.
      Mutta se tietää kyllä kovin vauhdikasta kesälomaa, luultavasti.

No niin jaoinkohan nyt pääni tänne:)) Puhelimessa kyllä olen sitä kiitettävästi tänään jakanut jopa kolmen eri henkilön kanssa.

• o.tunnus

elämässä pitää joskus valittaa, muutenhan elämä ei olisi täydellistä, mut mitenhän ne ammitti valittajat... :)

Oikeestaan kesälomanhan pitää olla vauhdikasta :)

• Sisältä kultaa

Minäkin kuuluisin tonne nelikymppisten kerhoon,mutta olen viihtynyt täällä tosi hyvin :)
      Kysyin kylläkin näiltä muutamia vuosia minua vanhemmilta palstalaisilta,sopisiko tällainen "nuori"tänne joukkoon.Palstalaiset ottivat minut avosylin vastaan:) Voisin kyllä jokaiselle palstalaiselle antaa kunniamaininnan hyvästä kohtelusta minua kohtaan :)

• Kun kasvan isoksi, niin kuulun sitten virallisesti tähän viiskymppisten kerhoon.
        "Im so young and you'r so old.." Just kidding:D
        But listen anyway. Maybe you remember the time when you were singing the serenade under the balcony:DDD
        http://www.youtube.com/watch?v=fuTbB-d12A0

• o.tunnus

Mutta, oikeestaanhan sitä kuuluu sinne missä milloinkin on :)

Kohtelu: Silloin olet kirjoittaja oikein hyvän asiallinen asiasta ja hymiöstä päätellen mielellä hyvällä ja se tarkoittaa myös elämän laatuasi :)

Mulla toisin, mut tyytyväinen kuiteskin vaikka kuvallani 2kertaa tekaistu tällä vuodella profiili joka esitti minua..mut sehän kertoo erään ihmisen sauraudesta, arvostelin aloituksessani ylläpitoa, mutta olenpa kiittänyt myöskin heitä kun puuttuivat kysesiin profiileihin ja nyt taas omalla kuvalla, omalla nickillä, niinkuin aina ennenkin asiasta kuin asiasta !

• Sisältä kultaa
        Duke.of.America kirjoitti:

Kun kasvan isoksi, niin kuulun sitten virallisesti tähän viiskymppisten kerhoon.
        "Im so young and you'r so old.." Just kidding:D
        But listen anyway. Maybe you remember the time when you were singing the serenade under the balcony:DDD
        http://www.youtube.com/watch?v=fuTbB-d12A0

Duke.of.America,laitoitpa kauniin biisin.Kuuntelin ihan kahteen kertaan:) Niin,voipa täällä olla minuakin nuorempia kirjoittelijoita.En tunne itseäni yhtään nuoremmaksi vaan olen sulautunut hyvin tähän joukkoon.
        Tämä ei ole ollut riidankylväjien palsta,siksi viihdyn täällä niin hyvin.
        Elämääni on tullut paljon uutta sisältöä ja jäänyt tämä palstallaolo vähemmälle.

• Sisältä kultaa kirjoitti:

Duke.of.America,laitoitpa kauniin biisin.Kuuntelin ihan kahteen kertaan:) Niin,voipa täällä olla minuakin nuorempia kirjoittelijoita.En tunne itseäni yhtään nuoremmaksi vaan olen sulautunut hyvin tähän joukkoon.
        Tämä ei ole ollut riidankylväjien palsta,siksi viihdyn täällä niin hyvin.
        Elämääni on tullut paljon uutta sisältöä ja jäänyt tämä palstallaolo vähemmälle.

En minäkään mikään untuvikko enää ole, vaan ihan 50:n kynnyksellä. Enkä tunne itseäni yhtään muita nuoremmaksi, mutta pikkaisen pitää piikitellä. Siis ihan leikkimielellä.

• Sisältä kultaa
        o.tunnus kirjoitti:

Mutta, oikeestaanhan sitä kuuluu sinne missä milloinkin on :)

Kohtelu: Silloin olet kirjoittaja oikein hyvän asiallinen asiasta ja hymiöstä päätellen mielellä hyvällä ja se tarkoittaa myös elämän laatuasi :)

Mulla toisin, mut tyytyväinen kuiteskin vaikka kuvallani 2kertaa tekaistu tällä vuodella profiili joka esitti minua..mut sehän kertoo erään ihmisen sauraudesta, arvostelin aloituksessani ylläpitoa, mutta olenpa kiittänyt myöskin heitä kun puuttuivat kysesiin profiileihin ja nyt taas omalla kuvalla, omalla nickillä, niinkuin aina ennenkin asiasta kuin asiasta !

Elämän laadustani voin sanoa,että olen onnellisempi kuin koskaan ennen :) Voisin halata kaikkia vastaantulijoitakin :)
        Pieni ihminen ei voi ymmärtää noita profiilin yms.varastamista.Mutta paha saa aina palkkansa,se mun yksi motoistani.

• Sisältä kultaa
        Duke.of.America kirjoitti:

En minäkään mikään untuvikko enää ole, vaan ihan 50:n kynnyksellä. Enkä tunne itseäni yhtään muita nuoremmaksi, mutta pikkaisen pitää piikitellä. Siis ihan leikkimielellä.

Juu,huumorilla pääsee jo aika pitkälle :)

• yxitypy evk

on tulla palstoille valittamaan, kun sitä voi tehdä kotona :=))

Ne nelikymppiset ovat vielä siinä valitusiässä, mutta me 50 ollaan päästy jo sen yli. Meidän elämä kun alkaa olla jo niin seesteistä. Ootetaan vaan eläkkeelle pääsyä ja että päästään eläkeläisten retkille, kun niissä on kuulema aina niin hauskaa :=))

• o.tunnus

Perskule ku oon jo eläkkeellä ja retkeni ovat olleet aina..nammia :)
        Jummi, tässähän pääsee sitten kokeileen ryhmänä-eläke nammia :))))

• Sisältä kultaa

Minulla ei ole ikinä ollut tuota valitusikää,toivottavasti ei ikinä tulekkaan:)

• yxitypy evk
        o.tunnus kirjoitti:

Perskule ku oon jo eläkkeellä ja retkeni ovat olleet aina..nammia :)
        Jummi, tässähän pääsee sitten kokeileen ryhmänä-eläke nammia :))))

mut mitä tarkoittaa nammia? Mä oon täältä tudralta, enkä oikeen tiedä tuollasista sivistyssanoista :=))

• yxitypy evk
        Sisältä kultaa kirjoitti:

Minulla ei ole ikinä ollut tuota valitusikää,toivottavasti ei ikinä tulekkaan:)

sitä pitää väliin jotain valittamista keksiä. Elämä olis muuten liian täydellistä. Enkä muuten usko, että et koskaan valita :=))
        Esim. Nyt voisin valittaa säästä, kun meni niin kylmäksi :=))

• Sisältä kultaa
        yxitypy evk kirjoitti:

sitä pitää väliin jotain valittamista keksiä. Elämä olis muuten liian täydellistä. Enkä muuten usko, että et koskaan valita :=))
        Esim. Nyt voisin valittaa säästä, kun meni niin kylmäksi :=))

En ole valittaja vaan toivova ihminen :) Esim.jos sataa,toivon ettei kauan sataisi.Onhan se ikävää,jos sataa ja olis vaikka ulkohommia tiedossa,puutarhassa.
        Miksi pitäisi valittaa,jos kaikki asiat kohdallaan?
        Enpä ole pahemmin valitellut,joskus kylläkin tulee kivun takia valitettua,että voi voi kun koskee ;)
        Ja kerran kyllä tein valituksen yhdestä ruoka-aineesta,johon oli laitettu sellaista ylimääräistä,joka ei taatusti siihen ruoka-aineeseen kuulunut.

• päivätanssiehin, ruotsinristeilyille, pelaan pinkoo, hakkaan pajatsoo, terkkarin jonoon jakamaan kokemuksia vaivoista....

• yxitypy evk
        norMix kirjoitti:

päivätanssiehin, ruotsinristeilyille, pelaan pinkoo, hakkaan pajatsoo, terkkarin jonoon jakamaan kokemuksia vaivoista....

Aina vaan olot paranee kun ikäännytään. Eipä tahdo sitä ikääntymistä malttaa odottaa :=))

• yxitypy evk
        Sisältä kultaa kirjoitti:

En ole valittaja vaan toivova ihminen :) Esim.jos sataa,toivon ettei kauan sataisi.Onhan se ikävää,jos sataa ja olis vaikka ulkohommia tiedossa,puutarhassa.
        Miksi pitäisi valittaa,jos kaikki asiat kohdallaan?
        Enpä ole pahemmin valitellut,joskus kylläkin tulee kivun takia valitettua,että voi voi kun koskee ;)
        Ja kerran kyllä tein valituksen yhdestä ruoka-aineesta,johon oli laitettu sellaista ylimääräistä,joka ei taatusti siihen ruoka-aineeseen kuulunut.

Sä ootkin oikeestaan positiivisesti ajatteleva immeinen. Tuo lause : "Jos sataa, sä toivot ettei sataisi kauan" osoitti sen :=))

• o.tunnus
        yxitypy evk kirjoitti:

mut mitä tarkoittaa nammia? Mä oon täältä tudralta, enkä oikeen tiedä tuollasista sivistyssanoista :=))

vie aikansa...se tarvitsee eläkkeen ennen kuin selveää se tarkoitus nammille :)
        Mä oon.. kuulostaa enempikin pohjoispohjan..maa, kuin tudra:
        uun ja deen väliin tulee n:kirjan..muuten olet tudra:netillä :)

• Sisältä kultaa
        yxitypy evk kirjoitti:

Sä ootkin oikeestaan positiivisesti ajatteleva immeinen. Tuo lause : "Jos sataa, sä toivot ettei sataisi kauan" osoitti sen :=))

Juu,pitää positiivisesti ajatella :) Jos rupeaa kovin negatiivisesti ajattelemaan,ei ne asiat kuitenkaan paremmaksi siitä muutu :)

• yxitypy evk
        o.tunnus kirjoitti:

vie aikansa...se tarvitsee eläkkeen ennen kuin selveää se tarkoitus nammille :)
        Mä oon.. kuulostaa enempikin pohjoispohjan..maa, kuin tudra:
        uun ja deen väliin tulee n:kirjan..muuten olet tudra:netillä :)

kertonut :=))

No olkoot sitten pohjois-pohjanmaata, mutta kun tuo normix aikoinaan nimitti mut tundran asukiksi, niin pakko se oli hyväksyä. Oikeestaan olen jopa ylpeä siitä nimityksestä. Se kuulostaa niin hienolta, kun siinä on toi Deekin :=))

• vitosenvalitus

Kun valittaa toisten valituksesta, sitten se vasta lukijoita ahistaakin. Voihan ahistuksen ahistus, puhistus, kun puhkuttaakin.

Kannattaako tänne kertoa, mitä toisella palstalla lukee? Itse luen ne aina täällä käydessäni.

Näin paljon en ole täällä valittanut vuosiin, anteex.

• o.tunnus

anteex kuitattu :)

• Klaara Votka

Aika vähän tuntuu olevan jaettavaksi. Hyvänenaika, referoida muitten palstojen kirjoituksia. Onkohan millään käynyt mielessä, että nyt on kesä ja vois vaikka grillailla. Paree mennä grillaan, täällä on niin ahistavat jutut täälläkin.

• o.tunnus

kävitkö jo Grillaamassa tai oletko menossa Grillaamaan?

• Voin hyvin kuvitella nuorempien palstalaisten elämisen stressin. Ehkäpä on tullut hankittua hiukan liian kallis talo, hiukan liian kallis auto, avioliittokaan ei ole oikein mallissaan. Kiire ahdistaa ja laittaa valittamaan. Katselen tuonne uudelle rakennustyömaalle päivittäin täältä yläilmoistani ja sinne on noussut kaiken keskelle se korkein talo, kaipa siihen muuttaa onnellisia ihmisiä Jouluksi.

Minä olen tyytyväinen kun saan ruveta maalaamaan keittiön seinät ja kylppäriä laittaa, vähän muutakin. Missään tapauksessa en haluaisi, että kotini on jonkun huonekaluliikkeen mainoksesta, sen, kotini pitää näyttää minulta, eli olla kodikas.

Tyttäreni on tehnyt öljyvärimaalauksen itsestään, kookas, mutta aion kehystyttää ja laittaa seinälle, se on uniikki ja minusta hieno.
      Elämän pienistä asioista pitää nauttia ja ottaa toiset huomioon, silloin sinua rakastetaan.

• Sisältä kultaa

Tuo viimeinen lauseesi kyllä ihan totta.
        Minulla ei ole onneksi enää stressiä,se poistui heti kun tein elämälleni täyskäännöksen ja vikkeläkinttuisena luikin pakoon :)
        Nyt elämä elämisen arvoista ja nautin todellakin joka hetkestä:)

• o.tunnus

Yllätyin.. että tälläistakin.
        Mainitsit tyttäresikin ja mitä on tehnyt..harvinainen kirjoitus koko Suomi24 alueella, olet hyvä esimerkki siitä mitä on olla tyytyväinen, kunhan tekee tavoitteille totta, muutoksen aikaa ja sitä ihminen tarvitsee asioissa pienissäkin...hyvinvointia koko perheelle kun tapahtuu asioita..

Itse olen ollut mailmalla kulkemassa liian kauan josta ei tullut mitään pysyvää ja nyt olen maassani omassa johon olen rakentanut ja rahani laittanut..omaani on nyt ja pysyvää niin toivon..

Kaunista kesää teille ja asioita pieniä/suuria :)

• o.tunnus kirjoitti:

Yllätyin.. että tälläistakin.
        Mainitsit tyttäresikin ja mitä on tehnyt..harvinainen kirjoitus koko Suomi24 alueella, olet hyvä esimerkki siitä mitä on olla tyytyväinen, kunhan tekee tavoitteille totta, muutoksen aikaa ja sitä ihminen tarvitsee asioissa pienissäkin...hyvinvointia koko perheelle kun tapahtuu asioita..

Itse olen ollut mailmalla kulkemassa liian kauan josta ei tullut mitään pysyvää ja nyt olen maassani omassa johon olen rakentanut ja rahani laittanut..omaani on nyt ja pysyvää niin toivon..

Kaunista kesää teille ja asioita pieniä/suuria :)

Tullut vihdoin siihen pisteeseen, että nyt riittää. Elämä on tässä ja nyt. En ehkä olisi osannut 30 v huomata tyttäreni lahjakkuutta, mutta jos on piirustuksesta 10, ei voi olla huono. No tuo työ itsestä sykähdytti ja siksi haluan sen säilyttää, minulle tärkeä

• Putkivalo

Ettei täällä valiteta.. äkkiähän se korjaantuu kun mä siirryn tänne!

Sano vaan suoraan että tulit tänne koska täällä enemmän keskustelijoita ;D

• yxitypy evk

putkivalo tule tuomaan tänne pahaa verta. Se teikäläisten valitus tarttuu vielä meihinkin. Mutta kyllä tekin sitte vähän vanhetessa viisastutte :=))

• o.tunnus

Mut enmä valita vaikka tulitkin..oon täs ootellu sua aamusta asti :))
        No pakko sanoo..suoraan tänne tunnustan :)

Missä sä oot ollu..täh? kysymys vain.....mut ei vielä valitus :D

• Putkivalo
        yxitypy evk kirjoitti:

putkivalo tule tuomaan tänne pahaa verta. Se teikäläisten valitus tarttuu vielä meihinkin. Mutta kyllä tekin sitte vähän vanhetessa viisastutte :=))

Kohta voitte valittaa siitä kun putkivalo vaan valittaa :))) Kaikki vanhat 10 vuoden takaiset patoutumat aukee ja saat nähdä kuinka hyvää se tekee :))

Kyllä se on totta että ikä tuo viisautta. Kauankohan mun pitää pysyä hengissä että saan kokea sen :)))

• on enemmän valittajia. Porukalla valittaminen on paaaaaaaaaljon hauskempaa ja aikansa kun on valittanut, ei edes muista, mistä alunperin valitti! :)

• Putkivalo
        o.tunnus kirjoitti:

Mut enmä valita vaikka tulitkin..oon täs ootellu sua aamusta asti :))
        No pakko sanoo..suoraan tänne tunnustan :)

Missä sä oot ollu..täh? kysymys vain.....mut ei vielä valitus :D

Sä mitään olet... tiesitkö että kun valehtelee, joulupukki tuokin risuja :P

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

on enemmän valittajia. Porukalla valittaminen on paaaaaaaaaljon hauskempaa ja aikansa kun on valittanut, ei edes muista, mistä alunperin valitti! :)

terapiaa :))) Sitä samaa sudetkin harrastaa :))

Mitäs mä nyt valittaisin kun ei ole hellettä? Että puolet mun kurpitsoista jäätyi. Perrr.

• Putkivalo kirjoitti:

terapiaa :))) Sitä samaa sudetkin harrastaa :))

Mitäs mä nyt valittaisin kun ei ole hellettä? Että puolet mun kurpitsoista jäätyi. Perrr.

maailma on pullollaan: liian kuuma/kylmä, korkeat verot, pienet liksat, hinnat nousee, motivaatio laskee...ja jos et itse keksi, tosi hyviä vinkkejä saat palstoja lukemalla! :)

PS Toivottavasti ei puolet meloneista jäätynyt! :))

• yxitypy evk
        Putkivalo kirjoitti:

Kohta voitte valittaa siitä kun putkivalo vaan valittaa :))) Kaikki vanhat 10 vuoden takaiset patoutumat aukee ja saat nähdä kuinka hyvää se tekee :))

Kyllä se on totta että ikä tuo viisautta. Kauankohan mun pitää pysyä hengissä että saan kokea sen :)))

10 vuoden takaiset patoutumat on auottu 49 ikävuoteen mennessä, ja sitten alkaa uusi aika :=))

Mutta.. Jos päätät jo NYT liittyä meihin (ei valittajien ikään) ne patoutumat onkin käsitelty jo vähän aikaisemmin, sillä me kokeneet autamme niiden patoutumien purkamisessa :=))

• yxitypy evk
        norMix kirjoitti:

on enemmän valittajia. Porukalla valittaminen on paaaaaaaaaljon hauskempaa ja aikansa kun on valittanut, ei edes muista, mistä alunperin valitti! :)

On siitä dementiastakin jotain hyötyä :=))

• o.tunnus
        Putkivalo kirjoitti:

Sä mitään olet... tiesitkö että kun valehtelee, joulupukki tuokin risuja :P

koska naapurinikin huomasi minut ja valitti :(

Ne risut, ennen aikaan lapsille vanhemmilta sanonta ajassa vanhan, nykyjään sanontaa vain käyttävät sinä..ja muutama muut :)

Kun valehtelee, missä valheet? toki paljon väitetään ja muutakin..Utelias vain, missä valheeni ?

• o.tunnus
        norMix kirjoitti:

eikä muista :))

• o.tunnus
        norMix kirjoitti:

maailma on pullollaan: liian kuuma/kylmä, korkeat verot, pienet liksat, hinnat nousee, motivaatio laskee...ja jos et itse keksi, tosi hyviä vinkkejä saat palstoja lukemalla! :)

PS Toivottavasti ei puolet meloneista jäätynyt! :))

hyviä aiheta, kiinnosti sinuakin :D
        Näppärä näppärästi... :)))))))))))

• Putkivalo
        yxitypy evk kirjoitti:

10 vuoden takaiset patoutumat on auottu 49 ikävuoteen mennessä, ja sitten alkaa uusi aika :=))

Mutta.. Jos päätät jo NYT liittyä meihin (ei valittajien ikään) ne patoutumat onkin käsitelty jo vähän aikaisemmin, sillä me kokeneet autamme niiden patoutumien purkamisessa :=))

Se oli niin hieno myyntipuhe että liityn teihin vaikka päivittäin :)))

• Putkivalo
        o.tunnus kirjoitti:

koska naapurinikin huomasi minut ja valitti :(

Ne risut, ennen aikaan lapsille vanhemmilta sanonta ajassa vanhan, nykyjään sanontaa vain käyttävät sinä..ja muutama muut :)

Kun valehtelee, missä valheet? toki paljon väitetään ja muutakin..Utelias vain, missä valheeni ?

Mulla jäi lause pahasti kesken, (valituksen aihe nro 1), piti kirjoittaa ettet sä mitään ole odottanut, ja siinä se sun valheesi, valituksen aihe nro 2 :))

Siitäkin voisin valittaa kun en ikinä risuja saanut, mun salainen haaveeni ;)) Olen jopa lapset hommannut aatoiksi pois jo muutaman vuoden, mutta eipä täällä käy sitten pukkikaan. Valitan.

• enteilee

trio1 mixputkitypynormi,ovatko tuttuja =)

• o.tunnus

tupuhupulupu sama1 :D

Ei niinkään tuttuja..eikä enää niinkään :)

Mitä enteilet...lisää ?

• yxitypy evk
        o.tunnus kirjoitti:

tupuhupulupu sama1 :D

Ei niinkään tuttuja..eikä enää niinkään :)

Mitä enteilet...lisää ?

eikä koskaan eikä niinkään :=))

• o.tunnus
        yxitypy evk kirjoitti:

eikä koskaan eikä niinkään :=))

noh, onnex olet vai yksitypy evakossa1..joten eipä haittaa niinkään :)
        Mut kesää kummiskin

• Yxitypy
        o.tunnus kirjoitti:

noh, onnex olet vai yksitypy evakossa1..joten eipä haittaa niinkään :)
        Mut kesää kummiskin

Tuo edellinen kommentti ei ole minun. Joku haluaa näköjään tehdä kiusaa, joten parein aina kirjautua näköjään sisään.
        Hyvää päivänjatkoa :=))

• D))))

Onko tämä 40 päiväkoti? :)))))))))

Teettekö seuraavaksi invaasion 70 palstalle?

• o.tunnus

tämähän on kaikkee mitä haluat kirjoittaa :)
        Ei saa yleistää: Teettekö..omasta puolestani kirjoitan: en vielä 70 palstalle :)

Kiitos ahistuksestasi.. tarttu taas minuunkin..viiruksen toit pahus :)

• Anjaniina evk

vastata sulle tähän ollenkaan, kun en osaa oikein valittaa minäkään.
      Taitolaji ja siitä suoritin vain lyhyen oppimäärän... aikanaan
      Siis en osaa, voi ja pahus, mitä nyt tehdään?
      Kirjekurssi?

• Putkivalo

henkilökohtainen avustaja @ your service! Aloitetaan vaikka maistamalla mun leipomaa kakkua ;D

• Anjaniina evk
        Putkivalo kirjoitti:

henkilökohtainen avustaja @ your service! Aloitetaan vaikka maistamalla mun leipomaa kakkua ;D

tätä mä just kaipasinkin, jollei kakun syönnin jälkeen ole valittamista, nii....
        Toisekseen mä olen niiiin tyytyväinen... kun mulla on personal trainer.....xD

• Putkivalo
        Anjaniina evk kirjoitti:

tätä mä just kaipasinkin, jollei kakun syönnin jälkeen ole valittamista, nii....
        Toisekseen mä olen niiiin tyytyväinen... kun mulla on personal trainer.....xD

"kumminpäin vaan, aina löytyy valittamista"-tapaus. Jos en saa sua valittamaan mistään, pitää valittaa trainerista kun se hoitaa tehtävänsä surkeesti :)))

• Anjaniina evk.
        Putkivalo kirjoitti:

"kumminpäin vaan, aina löytyy valittamista"-tapaus. Jos en saa sua valittamaan mistään, pitää valittaa trainerista kun se hoitaa tehtävänsä surkeesti :)))

toteutan tuon mielelläni ja innoissani.
        Voisinko ottaa ensin kevyen harjoituksen ja alkaa narisemaan säästä, kylmästä ja vesisateesta.
        Hiukan vaativampi harjoitus on sitten yleisten poliittisten olojen ruotiminen Suomessa ja Eussa, yleinen maailmanpoliittinen taloustilanne ja usojen invaasio meidän meriin,
        kaikkein vaativimmassa päästään henkilöiden kimppuun...ja siisnä ruotimista riittääkin.
        Traineri menee siinä samassa kasassa kevyesti.
        *lähtee suunnittelemaan lukujärjestystä*

• Putkivalo
        Anjaniina evk. kirjoitti:

toteutan tuon mielelläni ja innoissani.
        Voisinko ottaa ensin kevyen harjoituksen ja alkaa narisemaan säästä, kylmästä ja vesisateesta.
        Hiukan vaativampi harjoitus on sitten yleisten poliittisten olojen ruotiminen Suomessa ja Eussa, yleinen maailmanpoliittinen taloustilanne ja usojen invaasio meidän meriin,
        kaikkein vaativimmassa päästään henkilöiden kimppuun...ja siisnä ruotimista riittääkin.
        Traineri menee siinä samassa kasassa kevyesti.
        *lähtee suunnittelemaan lukujärjestystä*

Voi hiivatti miten vaikea poteikuoppilas. Ihan liian innoissas otat nyt tätä! Se negatiivisuus pitää lähteä sydämestä, vastahakoisesti ja pitkin hampain, valittaen, valittaen ja valittaen.

Jos ei se muuten onnistu, joudun kertomaan mikä mun hinta on, saat jotain mistä valittaa. Ja muuten se ALV on sulle 28%, sen verran enemmän maksaa saada kylätiet kuntoon sun kaahamisella :)))

• Anjaniina evk
        Putkivalo kirjoitti:

Voi hiivatti miten vaikea poteikuoppilas. Ihan liian innoissas otat nyt tätä! Se negatiivisuus pitää lähteä sydämestä, vastahakoisesti ja pitkin hampain, valittaen, valittaen ja valittaen.

Jos ei se muuten onnistu, joudun kertomaan mikä mun hinta on, saat jotain mistä valittaa. Ja muuten se ALV on sulle 28%, sen verran enemmän maksaa saada kylätiet kuntoon sun kaahamisella :)))

ihmisellä kitkerän katkera sydän ja kehtaakin olla pienelle ilkee. Noin ankee ilmekin.
        Sä yrität heti hyödyntää mua. Riipiä tuskaisen ilmeeni saattelemana kaikki rahat laihasta, rupisesta lompakostani. Luisevat sormesi ovat kouristuneet viimeisen sataseni ympärille ahneena kuin kotkan kynnet..
        Nyyh, voi, rääh...niisk.

*selaa itkijänaisen pesti-ilmoituksia vaivihkaa ja viheltelee*

• Putkivalo
        Anjaniina evk kirjoitti:

ihmisellä kitkerän katkera sydän ja kehtaakin olla pienelle ilkee. Noin ankee ilmekin.
        Sä yrität heti hyödyntää mua. Riipiä tuskaisen ilmeeni saattelemana kaikki rahat laihasta, rupisesta lompakostani. Luisevat sormesi ovat kouristuneet viimeisen sataseni ympärille ahneena kuin kotkan kynnet..
        Nyyh, voi, rääh...niisk.

*selaa itkijänaisen pesti-ilmoituksia vaivihkaa ja viheltelee*

korvia vihlovasta vihellyksestä :)))

Ei tuossakaan itkuvirrestä yhtään kunnon valitusta tullut, pelkään pahoin että jäät luokalle ja joudut joka aamun tuomaan opettajalle ompun. Tai sitten voit tuijottaa sitä pistettä missä seinät kohtaavat.

• Anjaniina evk
        Putkivalo kirjoitti:

korvia vihlovasta vihellyksestä :)))

Ei tuossakaan itkuvirrestä yhtään kunnon valitusta tullut, pelkään pahoin että jäät luokalle ja joudut joka aamun tuomaan opettajalle ompun. Tai sitten voit tuijottaa sitä pistettä missä seinät kohtaavat.

harittaen tutkii pyöreän huoneen kulmaa*
        Ei ei ei, tuo oli kärpäsenpaska!
        Niin epäreilua!

JA kun kerran ollaan luokalle jättämässä, niin saiskos tässä kysellä että minkälaiset paperit ne opettajattarella on?
        Maisteri?
        Varmaankin?

• Jermuxi tms.

Jokaisella palstalla tuntuu olevan seuraavanlainen rytmi:
      -porukka pikkuhiljalleen löytää palstan
      -kirjoittelu lisääntyy ja sitä kautta porukka lisääntyy.
      -Aiheita sinkoilee pitkin poikin ja yleensä siellä on paljon ajankohtaisia ja hauskojakin juttuja seassa
      -Porukan määrä ja kirjoitusten määrä saavuttaa maksimipisteen ja aiheet alkaa pikkuhiljalleen jumiutua paikoilleen. Samoja aiheita uusitaan jopa saman päivän aikana (Esim. kopioidut linkit lehdistä), kun ei viitsitä enää edes lukea mitä siellä palstalla on ennen omaa postausta.
      -Tässä vaiheessa viimeistään alkaa kirjoitusten arvostelu loppua ja siirrytään kirjoittajien arvosteluun...
      -Sitten onkin ovi auki kunnon rähinöille (joista totuudenmukaisesti itse pidän todella paljon, koska ne ovat todellista hauskaa näillä palstoilla)
      -Sitten alkaa taantuminen ja porukkaa alkaa siirtyä muille palstoille ja sitten se sykli alkaa uudelleen...
      Olen tälläistä kuviota katsellut eri puolilla tätä foorumia ja luulempa olevani aikalailla oikeassa tässä kuviossa. Palstoilla liikkuu muutamia ammattivalittajia, joiden elämä on todellakin linkitetty omiin avauksiin ja niihin tuleviin vastauksiin. Ei heitä kiinnosta, onko asialla mitään totuuspohjaa...he ovat vain koukussa näihin palstoihin ja vastausten määrä korreloi heidän suosiotaan....He eivät vain millään muotoa saa joutua unholaan...Eikö kukaan välitä heistä enää....Sorry, ei säälipisteitä heille. Kjäh!

• tunnustan olevani sellainen että ainakin muutama avaus viikossa pitää tehdä, ettei mua unohdeta. Vastailenkin vain useimmiten omiini koska en muista mihin olisin muuten vastannut. Nyt varmaan unohan tämänkin ja en jaksa klikata käyttäjän viesti lootaa tarkistaakseni minne olenkaan vastannut ja onko se mahdollisesti poistettu tai siirretty.

On tämä elämä yhtä taistelua palstallakin.

• Jermuxi tms.
        Nittaminax kirjoitti:

tunnustan olevani sellainen että ainakin muutama avaus viikossa pitää tehdä, ettei mua unohdeta. Vastailenkin vain useimmiten omiini koska en muista mihin olisin muuten vastannut. Nyt varmaan unohan tämänkin ja en jaksa klikata käyttäjän viesti lootaa tarkistaakseni minne olenkaan vastannut ja onko se mahdollisesti poistettu tai siirretty.

On tämä elämä yhtä taistelua palstallakin.

Se voi olla taisteluakin, mutta ei kai nyt sentään sinun kohdallasi...Oletkos sinä ottanut osaa näihin kunnon palstakamppailuihin jossa sanansäilä viiltää ja hurmoksellinen teksti täyttää palstan, kun oikeutta jaetaan...?

• Jermuxi tms. kirjoitti:

Se voi olla taisteluakin, mutta ei kai nyt sentään sinun kohdallasi...Oletkos sinä ottanut osaa näihin kunnon palstakamppailuihin jossa sanansäilä viiltää ja hurmoksellinen teksti täyttää palstan, kun oikeutta jaetaan...?

osaa kun mun sapeli on niin tylsä, mutta popkornit ja limut olen viereeni ottanut, kun takapuoleni olen vierelle pistänyt. Ja oikeesti täällä mitkään sanansäilät ole edes moniin kuukausiin heilahtanut. Mutta muistinpa että tänne vastasin. Iso on saavutus meikäläiseltä.

• -kjn b-jk -km-

niin, taas se alkoi, joku kirjoittaa trollaiksen ja sitten väittelee vastaan kaikkien kanssa, jotka erehtyvät vastaamaan. Ja pian teo pääsee katkolta ja lisää samaa vaan. Palstalla tosiasiassa on alle kymmenen kirjoittajaa, joista pari kirjoittaa kolmeneljäsosaa viesteistä. Ihmekö tuo, jos ahistaa.

• Jermuxi tms.

ja se esitettiin muistaakseni v. 2003 "Te kaikki kirjoittelette samalta näppikseltä..." Sen jälkeen se onkin ollut hauska letkautus juuri tällaiselle väitteelle...Eli kirjoituksesi mukaan, edes sinä et olekaan oikea erillinen nikki, vaan olet vain joku alter-ego jollekkin toiselle nikille, jolla on niitä sadoittain ja loppupeleissä kirjoitamme siis kaikki täällä olevat hahmot samalta näppikseltä...
        Joten hyi sinua, että aloit täälläkin hääräämään ja riitoja aiheuttamaan...Hys pois siitä senkin riidankylväjä! "Älä tule paha nikki, vaan tule hyvä nikki", sanotaan jo lasten hiekkalaatikkoleikeissäkin nykypäivänä. Kjäh!

• Jermuxi tms. kirjoitti:

ja se esitettiin muistaakseni v. 2003 "Te kaikki kirjoittelette samalta näppikseltä..." Sen jälkeen se onkin ollut hauska letkautus juuri tällaiselle väitteelle...Eli kirjoituksesi mukaan, edes sinä et olekaan oikea erillinen nikki, vaan olet vain joku alter-ego jollekkin toiselle nikille, jolla on niitä sadoittain ja loppupeleissä kirjoitamme siis kaikki täällä olevat hahmot samalta näppikseltä...
        Joten hyi sinua, että aloit täälläkin hääräämään ja riitoja aiheuttamaan...Hys pois siitä senkin riidankylväjä! "Älä tule paha nikki, vaan tule hyvä nikki", sanotaan jo lasten hiekkalaatikkoleikeissäkin nykypäivänä. Kjäh!

Niin, tuo multinikkeily liittyy myös ylhäällä esittelemääsi palstaelämän sykliin siten että alussa ja nousukautena sitä ei juuri esiinny koska tarvetta sille ei ole, se löytyy vasta kulminaatiopisteessä missä jotkut kärsimättömät ryhtyvät provoin piiskaamaan keskustelua ja yleistyy tavattomasti siinä vaiheessa kun keskustelun sisältönä on vain keskustelijoiden arvosteleminen. Tuosta tilasta palstan tervehdyttäminen on sellainen ihme etten sitä ole vielä koskaan nähnyt. Kuoleman kautta uudelleensyntymisiä olen sentään muutaman todistanut.

• Anjaniina evk
        Jermuxi tms. kirjoitti:

vähän menneeseen jysähtäny?
        Tää on uus Eniro ja ihan uudet tavat?

• Buahahhahhaaaa
        Anjaniina evk kirjoitti:

Haza on heilunut täällä portaalin perustamisesta asti ei tää miksikään ole muuttunut, eikä muutu.

• Anjaniina evk
        Buahahhahhaaaa kirjoitti:

Haza on heilunut täällä portaalin perustamisesta asti ei tää miksikään ole muuttunut, eikä muutu.

syytönhän minä siihen olen.
        Mutta ei kai se yhdestä miehestä koko portaali ole kiinni.
        Äläkä puhu tuollasia, siitä tulee sietämättömän itterakas!

• Buahahahhahhhaaa
        Anjaniina evk kirjoitti:

syytönhän minä siihen olen.
        Mutta ei kai se yhdestä miehestä koko portaali ole kiinni.
        Äläkä puhu tuollasia, siitä tulee sietämättömän itterakas!

jaja

• friifu stadista
        Anjaniina evk kirjoitti:

Pjaah...Siehän sen tiiät...usean nikkien anjuska...
        Hitsi...oon sitämieltä,et kenenkään, ei tarvi kirjoittaa millään vakinikillä, mutta kusetus on naurettavaa...jälki jää eli pitää oppia kirjoittaa VIERAATI, jos halaut piiloutua.

• Anjaniina evk
        Buahahahhahhhaaa kirjoitti:

jaja

olla kohtelias laisinkaan.
        Eihän sitä suoraan sanota kellekkään, että ootpa itterakas.
        Sitä vaan kautta rantain sanotaan, että kunhan et ylpistyis ja toivotaan vimmatusti, että toinen tajuaa vihjeen.
        Vai?
        http://www.youtube.com/watch?v=xp37BtEw2wc

• Anjaniina evk
        friifu stadista kirjoitti:

Hitsi...oon sitämieltä,et kenenkään, ei tarvi kirjoittaa millään vakinikillä, mutta kusetus on naurettavaa...jälki jää eli pitää oppia kirjoittaa VIERAATI, jos halaut piiloutua.

höpiset? En aijo kirjoitta Vieraati. lainkaan.

• friifu stadista kirjoitti:

hörhö tääl nyt VIERAATI pörisee??

• HTZA
        Anjaniina evk kirjoitti:

olla kohtelias laisinkaan.
        Eihän sitä suoraan sanota kellekkään, että ootpa itterakas.
        Sitä vaan kautta rantain sanotaan, että kunhan et ylpistyis ja toivotaan vimmatusti, että toinen tajuaa vihjeen.
        Vai?
        http://www.youtube.com/watch?v=xp37BtEw2wc

Täällä puhuu kokenut mies.
        Villieläintenkin kanssa taistellut.
        Ja taistelee, palstalla, vieläkin.
        Eikä ole, ukko, pahemmin ylpistynyt, saattaa kyllä olla , vähän, itsevarma.
        Äläkä kiusaa buuklubbenia, yhtä joka rakastaa minua eniten.

• Anjaniina evk
        HTZA kirjoitti:

Täällä puhuu kokenut mies.
        Villieläintenkin kanssa taistellut.
        Ja taistelee, palstalla, vieläkin.
        Eikä ole, ukko, pahemmin ylpistynyt, saattaa kyllä olla , vähän, itsevarma.
        Äläkä kiusaa buuklubbenia, yhtä joka rakastaa minua eniten.

etpä arvaakkaan minkälainen sylillinen puumia sinulla on.
        Enhän minä...buuklubbenia ole vokotellut?
        Enhän?

• henrjii

senverran suvereeni ettei meikämannia ahista mikään jemmu tai jammu txämmät

• mitäkä mies

Tää on varmaan hyvä paikka jakaa päätä ja mielipiteitä.Tulin ihan sattumalta kurkkimaan ja lasautin summassa heti tämän ylimpänä sojottavan aloituksen pääni sisään.

Kyllä täälläkin herkästi on pää vadilla,mutta onneksi vain virtuaalisesti,tai leikillään,sillä eihän kukaan loppupelissä tosissaan halua ketään sorsia..Miton täällä kirjava sakki,joka lähtöön..En lukenut tuosta väliltä yhtään kommenttia,mutta teen sen vasta kun saan sanottavani sanotuksi.

Jos,kertoisin oikeasta elämästäni,mikä olen muutaman kerran tehnytkin,se poistetaan heti,johtuen varmaan siitä että elämäni on ihan huu-haata,tai jos ei ole,väritän hiukan tapahtumia ja silloin ollaan jo luvattomilla teillä,tai meillä. Eipä tullut mitään rakentavaa mieleen,joten alan tavaamaan juttuja läpi:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2500
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1816
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1254
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      299
      1087
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      992
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      884
    8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      12
      828
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      49
      805
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      111
      785
    Aihe