kellon pizzeria

perhe

Onko kenelläkään vastavaa kokemusta: ostimme perheeni kanssa pitsat ko. paikasta ja saimme sellaisen maha kivut emännan kanssa, ettei ei ole ennen koettu!! olemme monet vuodet ostettu tästä paiksata safkat ja ei todellakaan mitään ole ollut. soitin paikan pitäjälle seuraavana päiväna ja hän huunolla suomella vain kysyi, että hän alkaa tehdä uudet pitsat hyvitykseksi ja mitä haluatte nyt tilata. minä sanoin, että nyt ei todellakaan haluta enään mitään pitsoja! mitenköhän tässä nyt pitäisi menetellä?? neuvokaa!!

15

1565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä.

Ei kai se mikään ihme ole, että jonkun pöpön saa ruuasta. Niin ei saisi tietenkään koskaan käydä.

• kellikkä

Kyllähän se massu voi tulla kipeeksi, kun syö, varsinkin kun syö juustopitoista eikä muista juoda tarpeeksi . Voi ruveta kovastikin väänteleen jne.
        Mutta jos kunnon oksennustauti tai ripuli tulee ja ehkä kuumekin, niin silloin on kyse pöpöstä. Mutta mahapöpöjä on liikkeellä kovasti, eikä se välttämättä silloin ole pizzerian syy.
        Sitten vasta jos suurempi porukka on saanut rajut oireet syötyään nimenomaisen pizzerian ruokaa lähiaikoina voidaan ruveta epäilemään ja jopa tutkimaan sitä paikkaa.
        Ei kait tässä muuta voi neuvoa, näin se vain menee. Että kuulolla.

• Namnam nam

PARAS PITZERIA!
      Mahatautia liikkeellä.

Hyvä palvelu siellä Kellossa on!

• ählämitön

näköjään pizzeria, velkoja toistakymmentätuhatta

• KELLIKKÄ

Kelläpä kellä ei ois velkoja, silti hyvä ruokapaikka!

• Vai miten se oli?

Onhan se ruokamyrkytys voinut tulla muualtakin. Eikö siinä mene parista tunnista jopa pariin päivään että mahassa alkaa vellomaan ja molemmat päät rutisee kun sellainen pöpö iskee?

• Meidän perhe tykkää

Mahapöpö pesii esim ovenrivoissa, wc:ssä,kaupan ostoskärryissä, pankkiautomaatilla jne. entäs oma käsihygienia tai vaimon ym. perheenjäsenten.

Inhoittavaa haukkua toisen yritystä nimeltä täällä..tulee mieleen onko kilpailija? Velkoja, niitähän yleensä on yrittäjillä ei yrittäjillä, kyllä jos uskaltaa yrittää tai tekee remppaa on otettava lainaa ei suomessa muuten pärjää. Ihailtavaa kun joku edes yrittää!

Aina kun olen käynyt kyseessä olevassa pitzeeriassa on siellä paljon väkeä, hyvä merkki, suosittelen kyllä jokaiselle sitä paikkaa. Hyvät pizzat ja ystävällinen palvelu!

• Ei velkojan makunen
        Meidän perhe tykkää kirjoitti:

Mahapöpö pesii esim ovenrivoissa, wc:ssä,kaupan ostoskärryissä, pankkiautomaatilla jne. entäs oma käsihygienia tai vaimon ym. perheenjäsenten.

Inhoittavaa haukkua toisen yritystä nimeltä täällä..tulee mieleen onko kilpailija? Velkoja, niitähän yleensä on yrittäjillä ei yrittäjillä, kyllä jos uskaltaa yrittää tai tekee remppaa on otettava lainaa ei suomessa muuten pärjää. Ihailtavaa kun joku edes yrittää!

Aina kun olen käynyt kyseessä olevassa pitzeeriassa on siellä paljon väkeä, hyvä merkki, suosittelen kyllä jokaiselle sitä paikkaa. Hyvät pizzat ja ystävällinen palvelu!

...kertoo aika monen muunkin Haukiputaan yrkityksen olevan lievästi ottaen k?())==ssa maksamattomine veroineen ja vakuutuksineen.
        Aikas paljon näkyy löytyvän.

• hoohoijakkaa

tämä on varmaan viho viimeinen paikka kysyä tälläistä neuvoa. Mene nyt uusavauton vaikka lääkäriin. Kaupungin hygieniatarkastaja vai mikä lie olikaan kyllä ottaa pizzerian ruoista näytteet jos tarve on. Ravintolathan joutuvat säilyttämään kai pari päivää elintarvikkeita juuri näitä juttuja varten.

• Pizzeria yrittäjä

Neuvoksi vastaavissa tilanteissa: Mieti, onko vatsatautisi mahdollisesti normaalia vatsatautia. Asiakkaita käy päivässä noin parisataa! Mikäli olet vielä sitä mieltä, että vatsatautisi johtuu ostamastasi ruoasta, ota ensin selvää asioista. Ota yhteys omistajaan. Omistaja on suomalainen, suomen kielen taitoinen. Ruokamyrkytys voidaan todeta myös lääkärissä. Keskustelupalstasta ei juuri apua ole!
      P.S. Velkoja on niin yrtityksellä kuin yrittäjälläkin. Maksamattomia laskuja tietääkseni ei!

• Hyvää on!

Ystävällinen, iloinen palvelu. Hyvää pitzaa! Ihana sisustus ja kaikkea hyvää!
        Toivon paljon hyvää Kellon pitzerialle ja vielä enemmän asiakkaita, vaikka niitä riittää!
        Itse haen pizzani juuri Kellon pitzeriasta, vaikka asun Haukiputaalla, olen niin tykästynyt makuun ja palveluun. On täytettä on salaattia ja vatsa tykkää!

Kerran linja-auto lastillinen urheilijoita kysyi, missä on parhaat pizzat, vastasin Kellossa, sieltä haemme aina ja niin he suuntasivat sinne ja tykkäsivät!

Ei kenenkään yritystä saisi tuollalailla haukkua täällä. Olen pahoillani Kellon pitzerian yrityksen puolesta, mutta minä tulen käyttämään teidän palvelua, se on varma asia.
        Voimia teille!

• tarjota hyvitystä

Kerrot olleesi monia vuosia tyytyväinen palveluun (ruokaan). Nyt tuli massu kipeäksi. Minusta voisit ajatella laajemmin, leimaamatta yritystä ja sen takana olevaa yrittäjää, joka taitaa työllistää kaikkinensa 10-15 henkilöä, mikä on todella hienoa. Mielestäni viestisi on kovasti leimaava ja tuomitseva. Montako ihmistä työllistät itse? Tai olethan ainakin töissä? Ethän itse tee virheitä työssäsi? Tai jos teet, onko se sopivaa, että minä kuluttajana tuon sen yksilöitynä, Sinun ansaintaansi vaikuttavana - tietysti nimimerkillä, kaikkien reposteltavaksi. Suoraselkäisyyttä toivoisin tämän päivän ihmisille. Meillä nämä suurimmat arjen ahdingot näyttää tulevan koirankakkaroista puistossa ja tämän tällaisista. Toivottavasti emme kansakuntana koskaan joudu enää sota-ajan riepoteltavaksi. Silloin ei tullut massu pipiksi pizzasta, eikä mielipahaa koirankakasta huonosti leikatussa nurmikossa, aura- ja roska-autotkaan ei silloin ajaneet keskellä ihmisten parhaiden unien aikaan.

Viestiketjun myöhemmille velkaantumisaste-kotiekonomisti-ökyporvareille, joilla talous on kondiksessa, voin suositella pizzeriaa ja sen palveluita. Muutkin Oulun talousalueen silmäätekevät ovat pitäneet ainakin sen pizzoja ja hyvää palvelua talousalueen parhaimmistoon lukeutuvina.

PS- Joka pierun piättää-saa tau´in tahallaan! Toivottavasti massupipi paranee.

• kädet kannattaa pest

Ette kai vaan oo syöneet ulkomaisia pakastevadelmia kuumentamatta pari päivää aikaisemmin? Niistä saa helposti noroviruksen ja sen itämisaika on päivästä kahteen. Noroviruksen voi saada myös muualta, juuri ovenkahvoista yms. Riittää kun syö pesemätömin käsin jotain niin saa tartunnan.

• Varmanpäälle

Voisiko johtua sellaisesta ettei ole pessyt käsiä esim.VC:n käynnin jälkeen. Joillakin kuuluu kulttuuriin ettei käytetä WC-paperia vaan pyyhitään kädellä ( en nyt muista kumpaa kättä käyttävät), mutta saattaa olla yksi syy . Itse ostan ainoastaa Koti-Pizzan tuoteita ovat samanlaisia osti Etelästä tai Pohjoisesta. Täytyy olla melkoiset "kakkapöpöt", kun ei edes uunissa kuole.

• Jotain hyvääkin

Nyt kun käytätte kyseisiä pizzatuotteita niin saatte sellaisen bagteerikannan että voitte ulkomaanlomamatkoilla syödä huoletta mitä vain sillä on varmasti sellainen bagteerikanta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      55
      758
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      731
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60