Katsoin "Estradilla" DVD:n!

Oskari K.

Täytyy kyllä todeta, että pula esiintyy tällä konserttitaltioinnilla todella upeast. Toivottavasti se uusikin konsertti, joka tuli telkkarista keväällä, julkaistaan DVD:nä. Se oli huomattavasti vauhdikkaampi kuin tämä "Estradilla". Minä ainakin ostan heti, jos tulee myyntiin! Sitä odotellessa suosittelen lämpimästi "Estradilla"-DVD:tä, jolla Paula esittää tosi hyvin suurimipa hittejään. Ja näyttää tosi hyvältä!

3

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oskari K.

pula = Paula ;)

• Phyh

Älä turhia anteeksi pyytele kun tuo pula kuvastaa tätä kyseistä hlöä tosi hyvin; hänellä nimittäin näyttää olevan PULA älystä kun ei millään näytä tajuavan oikeaa ikäänsä!

• pade on paras.

Hyvä konsertti dvd se estradilla. se on paula 40-vuotisjuhlakonsertin taltiointi vuodelta 2006. Paula siinä tosi upea ja kaunis tunnelma myös hyvä . olin paikanpäällä. Tosi oli myös se konserttitaltiointi joka tuli keväällä teeveestä. se taltiointiin 2009 marraskuulta. siinä hyvin vauhtia ja tunnelmaa. Paula on tosi kaunis ja upea siinä. olin paikan päällä siellä. tuli otettua nauhalle sillon teevestä. jos julkaistaan dvd:nä niin varmaan ostan sen heti. Paula on loistava live-esiintyjä. Nämä rock-henkiset sovitukset paulan hiteistä on hyviä. Paula uusi levy on myös loistava levy. Hyvät versiot suomirock kappaleissa siinä. hyvä tunnelma levy. Paula on kaunis ja ihana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe