Täytyy kyllä todeta, että pula esiintyy tällä konserttitaltioinnilla todella upeast. Toivottavasti se uusikin konsertti, joka tuli telkkarista keväällä, julkaistaan DVD:nä. Se oli huomattavasti vauhdikkaampi kuin tämä "Estradilla". Minä ainakin ostan heti, jos tulee myyntiin! Sitä odotellessa suosittelen lämpimästi "Estradilla"-DVD:tä, jolla Paula esittää tosi hyvin suurimipa hittejään. Ja näyttää tosi hyvältä!
Katsoin "Estradilla" DVD:n!
3
651
Vastaukset
- Oskari K.
pula = Paula ;)
- Phyh
Älä turhia anteeksi pyytele kun tuo pula kuvastaa tätä kyseistä hlöä tosi hyvin; hänellä nimittäin näyttää olevan PULA älystä kun ei millään näytä tajuavan oikeaa ikäänsä!
- pade on paras.
Hyvä konsertti dvd se estradilla. se on paula 40-vuotisjuhlakonsertin taltiointi vuodelta 2006. Paula siinä tosi upea ja kaunis tunnelma myös hyvä . olin paikanpäällä. Tosi oli myös se konserttitaltiointi joka tuli keväällä teeveestä. se taltiointiin 2009 marraskuulta. siinä hyvin vauhtia ja tunnelmaa. Paula on tosi kaunis ja upea siinä. olin paikan päällä siellä. tuli otettua nauhalle sillon teevestä. jos julkaistaan dvd:nä niin varmaan ostan sen heti. Paula on loistava live-esiintyjä. Nämä rock-henkiset sovitukset paulan hiteistä on hyviä. Paula uusi levy on myös loistava levy. Hyvät versiot suomirock kappaleissa siinä. hyvä tunnelma levy. Paula on kaunis ja ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....508680Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3026550- 596452
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995887Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k465613Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524924Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2294264Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe44011- 1523756
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!413317