Fiestaan pitäisi saada toinen avain..tekevätkö lukkoliikkeessä vai onko merkkiliikkeen hommia? Jokin koodi avainhan on kyseessä (vm-99)
virta-avain lukkoliikkeestä?
5
909
Vastaukset
- l.ukko
saa virta avaimen jos siinä avaimessa ei ole mitään käynnistyksen estoa tai ovien kaukolukitusta,siis normaali virta avain.
- Fiesta 2000
kyllä se 99 mallin avain on vielä ihan perinteinen ilman mitään kännistyksenestosysteemejä. Normaali suutari tekee sellaisen.
- jhnf
omistajan käsikirjassa on uuden vaimen koodausohje..se siis koskee vain autoja joissa on kauko-ohjattu keskuslukko? omassa kattilassa moista herkkua ei ole
- Fiesta 2000
jhnf kirjoitti:
omistajan käsikirjassa on uuden vaimen koodausohje..se siis koskee vain autoja joissa on kauko-ohjattu keskuslukko? omassa kattilassa moista herkkua ei ole
olisihan se somaa jos käynnistykseneston voisi itse koodata :-) Onneksi ei sentään.
Se ohje on siihen kauko-ohjaukseen, joo. - nancykkä
Kyllä suutari pystyy sen käynnistyksenestonkin tekee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086