Koiran uittopaikka Helsingissä

Vilvoitusta koiralle

Hei,
Minulla on vajaan vuoden vanha isokoikoinen ja uinnista tykkäävä koira jota tekisi mieli päästä välillä uittamaan vedessä kuumina päivinä. Mistä löytyisi tähän sopivia rantoja. Asun Pohjois-Helsingissä joten hirveen kauaksi kotoa ei kuitenkaan viitsis lähteä. Kiitos Vikeistänne jo näin etukäteen! :)

11

2677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • " kokenut "

      on mahdollisyta ainakin Rajasaaren koiratarhan yhteydessä. Vai - olisiko niin, että sekin ihanuus olisi viety eläinrakkailta ihmisiltä. Tuossa 80-90-lukujen taitteessa kävimme usein siinä suuressa tarhassa. Siellä oli todellinen koirakuri muutenkin olemassa, sillä suuret ja pienet koirat saivat juosta samassa tarhassa, etsiä juoksukaverinsa itse, eikä ollut minkäänlaista pelkoa mistään rähinöistä, joita kuulee ja lukee joisakin tarhoissa olevan. Pidempikin ajomatka kannattaa tehdä, jos haluaa koiralleen iki-ihanat kylvyt.

      • defc

        käyvän vähän kaikenlaista koiranomistajaa, omieni kanssa en sinne mene.

        OLEn joskus kuullut, että Hertsikassa olisi, en ole varma...


      • Muncca23
        defc kirjoitti:

        käyvän vähän kaikenlaista koiranomistajaa, omieni kanssa en sinne mene.

        OLEn joskus kuullut, että Hertsikassa olisi, en ole varma...

        siinä sillan kupeessa käy koiria uimassa, en tiedä miten virallinen paikka on, mutta ei se ainakaan mikään ihmisranta ole.


      • 15
        Muncca23 kirjoitti:

        siinä sillan kupeessa käy koiria uimassa, en tiedä miten virallinen paikka on, mutta ei se ainakaan mikään ihmisranta ole.

        asukohan kumpikaan teistä hesassa, kun tiedot noin hataria. molemmissa edellä mainituissa voi uittaa koiraa ja se hertsikan on ihan koirille tarkoitettu uimaranta. rajasaaressa on ollut ihan asiallista väkeä sen mitä olen käynyt.


      • rfqFQEF
        15 kirjoitti:

        asukohan kumpikaan teistä hesassa, kun tiedot noin hataria. molemmissa edellä mainituissa voi uittaa koiraa ja se hertsikan on ihan koirille tarkoitettu uimaranta. rajasaaressa on ollut ihan asiallista väkeä sen mitä olen käynyt.

        en ole siitä varma.

        Sinun kokemuksesi Rajasaaresta on ollut ok. Kiva sinulle ja koirallesi. Moni ei ole yhtätyytyväinen siellä käyvään väkeen.


      • Vilvoitusta koiralle
        15 kirjoitti:

        asukohan kumpikaan teistä hesassa, kun tiedot noin hataria. molemmissa edellä mainituissa voi uittaa koiraa ja se hertsikan on ihan koirille tarkoitettu uimaranta. rajasaaressa on ollut ihan asiallista väkeä sen mitä olen käynyt.

        Toi hertsikka voisi kiinnostaa koiran uittamiseen läheisemmän sijainnin takia. Onkos tohon jotain tarkempaa osoitetta kun ei ole kovin tuttua seutua toi?


      • zimmarit
        Vilvoitusta koiralle kirjoitti:

        Toi hertsikka voisi kiinnostaa koiran uittamiseen läheisemmän sijainnin takia. Onkos tohon jotain tarkempaa osoitetta kun ei ole kovin tuttua seutua toi?

        Ajat herttoniemen liikenneympyrästä laajasaloon päin. Koirien uimaranta on juuri ennen laajasalon siltaa oikealla puolella. Jos ajat sillalle asti niin olet kuitenkin ajanut liian pitkälle, silta pitää siinä tapauksessa ylittää ja kääntyä ympäri heti sillan jälkeen, yliskylän kohdalla. Eli hertsikan suunnasta tultaessa autolla valitset viimeisen liittymän oikealle, herttoniemenrantaan. Siinä liittymässä on muutaman pizzapaikan ja veneilykaupan mainokset, en muista lukeeko tienviitassa hertsikanranta. Jätä auto heti siihen mistä nyt saatkin parkkipaikan, ja kävele loppumatka rantaan. Voit kävellä laajasalontietä pitkin sillan suuntaan ja koukata kävelytietä oikealle just ennen siltaa, rantsu on heti siinä.


      • Vilvoitusta koiralle
        zimmarit kirjoitti:

        Ajat herttoniemen liikenneympyrästä laajasaloon päin. Koirien uimaranta on juuri ennen laajasalon siltaa oikealla puolella. Jos ajat sillalle asti niin olet kuitenkin ajanut liian pitkälle, silta pitää siinä tapauksessa ylittää ja kääntyä ympäri heti sillan jälkeen, yliskylän kohdalla. Eli hertsikan suunnasta tultaessa autolla valitset viimeisen liittymän oikealle, herttoniemenrantaan. Siinä liittymässä on muutaman pizzapaikan ja veneilykaupan mainokset, en muista lukeeko tienviitassa hertsikanranta. Jätä auto heti siihen mistä nyt saatkin parkkipaikan, ja kävele loppumatka rantaan. Voit kävellä laajasalontietä pitkin sillan suuntaan ja koukata kävelytietä oikealle just ennen siltaa, rantsu on heti siinä.

        Kiitos ohjeista. Googlestahan tuo näppärästi kartalata löytyikin noilla tiedoilla.Täytyypä käydä kokeilemassa heti paikka kunhan tulee tarpeeksi lämmin myös ulkoiluttajalle :)


      • JJ
        Vilvoitusta koiralle kirjoitti:

        Kiitos ohjeista. Googlestahan tuo näppärästi kartalata löytyikin noilla tiedoilla.Täytyypä käydä kokeilemassa heti paikka kunhan tulee tarpeeksi lämmin myös ulkoiluttajalle :)

        Tervasaaressa isojen koirien puiston puolelta on pääsy erilliseen aidattuun uimarantaan koirille!


      • Polskuttelija
        JJ kirjoitti:

        Tervasaaressa isojen koirien puiston puolelta on pääsy erilliseen aidattuun uimarantaan koirille!

        Jakomäessä myös hiekkakuopat, joista yksi koirille. taitaa olla vähän epävirallinen paikka mutta ihan hyvä uittamiseen.


      • tyytyväinen uimari
        rfqFQEF kirjoitti:

        en ole siitä varma.

        Sinun kokemuksesi Rajasaaresta on ollut ok. Kiva sinulle ja koirallesi. Moni ei ole yhtätyytyväinen siellä käyvään väkeen.

        on ihanin paikka koirille kiinnostaa mikä sua siellä vaivaa kun valitat siispä koiran käytös vai sun ajatus...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe