voisiko liittyä ms:ssän

14+1

Minun oireeni ovat että jalat puutuilevat useita kertoja päivässä. pistely alkaa ensin varpaista ja nousee reisiin asti. tätä tapahtuu niin istuessa kuin seisoessa. ja ei ole väliä kävelenkö vai olenko levossa. myös käteni puutuilevat usein. ja kädet ovat aina tunnottomat herätessä.

9

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neurologi_

      Sinulla voi tosin olla myös borrelioosi, onko tuossa kaikki oireet?

      • ap

        ei ihan kaikki. esintyy myös pääkipua ajoittain aina oikealla puolella silmän takana, niin että tuntuu silmässäkin. elohiiriä (lihaksennykimistä) ympäri kehoa. sekä sormien nivelten kipua...


      • kofeiinitietäjä
        ap kirjoitti:

        ei ihan kaikki. esintyy myös pääkipua ajoittain aina oikealla puolella silmän takana, niin että tuntuu silmässäkin. elohiiriä (lihaksennykimistä) ympäri kehoa. sekä sormien nivelten kipua...

        Mikäli käytät kofeiinia, sinulla on kofeinismin oireita, jotka johtuvat siitä, että kofeiinin kohottama adrenaliinitaso muuttaa munuaisfunktiota ja alkaa keräämään virtsahappoja kehoon. Kärsin itse samoista vaivoista yli 20 vuotta, sitten paransin itseni. Samat virtsahapot aiheuttavat nouin 80% kaikista kroonisten sairauksien hoitokuluista, mielenterveysongelmista ja itsemurhista. Niiden varassa lääketeollisuus kukoistaa.

        http://qmies.blogit.fi/mielenterveyden-tehohoito/


      • neurologi_
        kofeiinitietäjä kirjoitti:

        Mikäli käytät kofeiinia, sinulla on kofeinismin oireita, jotka johtuvat siitä, että kofeiinin kohottama adrenaliinitaso muuttaa munuaisfunktiota ja alkaa keräämään virtsahappoja kehoon. Kärsin itse samoista vaivoista yli 20 vuotta, sitten paransin itseni. Samat virtsahapot aiheuttavat nouin 80% kaikista kroonisten sairauksien hoitokuluista, mielenterveysongelmista ja itsemurhista. Niiden varassa lääketeollisuus kukoistaa.

        http://qmies.blogit.fi/mielenterveyden-tehohoito/

        En millään jaksa uskoa että tuo johtuisi kofeiinista. Itse juon 6 kuppia päivässä ja olen terve kuin pukki.


      • kofeiinitietäjä
        neurologi_ kirjoitti:

        En millään jaksa uskoa että tuo johtuisi kofeiinista. Itse juon 6 kuppia päivässä ja olen terve kuin pukki.

        Onko jokaisella yhtä nopea kofeiiniaineenvaihdunta? Reagoiko jokaisen elimistö kofeiiniin täsmälleen samoin?

        Kofeiinin päivittäiskäyttö aiheuttaa ms-oireyhtymää, ja muutenkin noin 80% kaikista kroonisista sairauksista. Etiologia on selvitetty blogissani.


      • neurologi_
        kofeiinitietäjä kirjoitti:

        Onko jokaisella yhtä nopea kofeiiniaineenvaihdunta? Reagoiko jokaisen elimistö kofeiiniin täsmälleen samoin?

        Kofeiinin päivittäiskäyttö aiheuttaa ms-oireyhtymää, ja muutenkin noin 80% kaikista kroonisista sairauksista. Etiologia on selvitetty blogissani.

        Jokatapauksessa en usko että kaikki ms-tapaukset johtuisivat kofeiinista, jos se joillakin ihmisillä nyt siitä johtuisi, enemmistöpopulaatiosta poikkeavan metabolian takia. Väittäisin että suurempi osa tapauksista johtuu borrelioosista tai keuhkoklamydiasta tai jostakin vielä vähemmän tunnetusta keskushermostoa infektoivasta bakteerista tai ehkä jopa viruksesta tai alkueläimestä.


      • Kyllästynyt paskanja
        neurologi_ kirjoitti:

        Jokatapauksessa en usko että kaikki ms-tapaukset johtuisivat kofeiinista, jos se joillakin ihmisillä nyt siitä johtuisi, enemmistöpopulaatiosta poikkeavan metabolian takia. Väittäisin että suurempi osa tapauksista johtuu borrelioosista tai keuhkoklamydiasta tai jostakin vielä vähemmän tunnetusta keskushermostoa infektoivasta bakteerista tai ehkä jopa viruksesta tai alkueläimestä.

        Siinä sitä kaksi viisasta tietäjää keskustelee keskenään ja vertailee ilmeisesti omia kokemuksiaan ms-taudista, sen synnystä ja sen kanssa elämisestä, tietenkin kumpikin vielä parantuneena eri tekniikoilla.


      • kofeiinitietäjä
        Kyllästynyt paskanja kirjoitti:

        Siinä sitä kaksi viisasta tietäjää keskustelee keskenään ja vertailee ilmeisesti omia kokemuksiaan ms-taudista, sen synnystä ja sen kanssa elämisestä, tietenkin kumpikin vielä parantuneena eri tekniikoilla.

        Tätä minun tekniikkaani on käytetty jo vuosikymmeniä ja sillä on parantunut minun lisäkseni noin 10 000 muutakin ihmistä. Kokeile sinäkin, jos kerran olet kyllästynyt jauhamaan paskaa.


      • Kyllästynyt paskanj.
        kofeiinitietäjä kirjoitti:

        Tätä minun tekniikkaani on käytetty jo vuosikymmeniä ja sillä on parantunut minun lisäkseni noin 10 000 muutakin ihmistä. Kokeile sinäkin, jos kerran olet kyllästynyt jauhamaan paskaa.

        Oon todella kyllästynyt juuri sun esittämään paskaan, joka ei perustu yhtään mihinkään. Aikasempia keskustelujasi exx-kofeinisti lukeneena satun tietämään, että et ole sairastanut päivääkään ms-tautia, muista luulemistasi sairastamistasi puhumattakaan. Pää sulla on kipeä, mutta ei perinteisesti. Koittasit ensin parantua siitä.

        Mee muualle vittuilemaan, tosin sekään ei oo ihan helppoa, saat lähdöt joka keskustelufoorumilta jossain vaiheessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe