paljon ajankohtaisia keskustelua ,kuvia,videoita,aiheita jne facebookin ryhmässä marjastus (http://www.facebook.com/profile.php?id=1352353599#!/group.php?gid=87422345041&ref=ts) , tervetuloa jäseneksi sekä myös www.marjastus.com tarjoaa myös runsain päivityksin aiheeseen marjastus ja luonto liittyen .
marjastuksesta
6
668
Vastaukset
- heimo.k
Olen yli 50 v mies ja viihdyn marjametsässä syksyisin tosi usein. Ois mukava päästä mukaan tuntemattomille luonto ja marjaretkille. Lakka, ja mustikka sekä puolukkaretket kiehtovat. Mieluusti marjaretkille pukeudun naisten asuihin ja naisten ratsarihousuihin ja pitkävartisiin naisten korkokumisaappaisiin.
- ff
Sairasta, eikö muuta palstaa löydy?
- marjastajaX
marjastus.com taitaa olla ainut asiallinen paikka. Muualla on noita sairaita joilla pitää vaan avautua / päteä.
- kh
Facebookin marjastussivut näyttää vallanneen yksi "mestarimarjastajaksi" itseään tituleeraava rouvasihminen, joka on milloin menossa roukuanlehtoon tai jumprahutivaaralle, ja kyselyy onko muut jo käyneet. Ja muutama samanhenkinen siihen päälle. Arvatkaapa kiinnostaako?
- vhjdfhdf
Joo ei ketää kiinosta.. sen voi arvata.
- appr.
Todella ahdasta, lukekaa itse. Naamakirja on ceestä muutenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859