Korotettu lapsilisä???

Helkkynen

Kuinka paljon on korotettu lapsilisä???

4

1682

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yh. 1+1+1+1

Varmaakin tarkoitat yksinhuoltajille maksettavaa yksinhuoltajakorotusta, se on 46,60e/kk. Korotus maksetaan jokaisesta lapsesta lapsilisä.

• onko oikein?

Olemme eroamassa,meillä on kaksi lasta,jotka ovat vuoroviikottain molempien vanhempiensa luona
        Ex-mieheni on lasten "nimellinen" huoltaja eli hän saa korotetun lapsilisän ja minulta joka kuukausi elatusapua.OLen äiti, joka ansaitsee 3x vähemmän kuin mieheni. Lähdin entisestä kodistani,ja ostin uuden asunnon(lasten toivomusten mukaisen). Onko kokemuksia, onko reilua , että maksan elatusapua? Mieheni perustelee asian sillä, että hän maksaa harrasteet ja muut kulut.Kun lapset viimeksi tulivat pakkasella luokseni, mukana ei ollut edes pitkiä alushousuja,joten jouduin ostaamaan kaikki tarpeellisen,mitä on tapahtunut aiemminkin.. JA MIKÄ PARASTA,hän voi olla ihana isä kun on varaa ostaa lapsille ylimääräistä, jota minulla ei ole. Toimenkuvat sh vastaan koulutoimenjohtaja/kaupungin va.taloudenhoitaja.

• adsdsdf

Tienaat 3*vähemmän kuin miehesi. Eli miehesi tienaa vähemmän kuin kuka ja sinä sitten kolme kertaa niin paljon vähemmän??

Vai tarkoitatko, että sinä tienaat 3*vähemmän kuin miehesi palkka. Eli miehesi tienaa 1000 euroa ja sinä kolme kertaa vähemmän, eli tulosi on 1000-3*1000= -2000€. Siis 2000 pakkasella, tuskin.

Vai tienaatko kolmasosan vähemmän kuin miehesi eli miehen tienatessa 1000 euroa sinä tienaat 670€?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe