Galleriasivulle ei pääse

Onko muilla niin, että kun aukaisee koneen niin ei pääse galleriasuvuille. Aina lukee että olisi pois käytöstä.
Ihmetyttää vähän ettei sellaista vähäpätöistä asiaa saada toimimaan.

9

204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästyttää jo

on samaa ongelmaa ja sitten komennetaan kuin pieniä lapsia, hitto vieköön.
      Kirjoita sitä, ei tätä, mulle alkaa riittää.

• ,--,

Taidat olla uusi täällä, noinhan on vähän väliä.
      Minä en ainakaan valita, ilmaistahan tämä, laatu minulle kelpaa vallan mainiosti.

• kiukkuinen,,,

No missäs se sit maksaa? Ja ei tää mitään ilmaista ole, joka kuukausi maksetaan netin käytöstä , Sedcure siihen lisäksi, joten sais toimiakin.
        Kyllä, useimmin tarjoaa vain 503...Errolia, ja se on jokapäiväistä!
        Neuvotaan painamaan F5 nappulaa, miks´se siitämuuttuis, kun ei pelaa niin ei pelaa.
        Miksi pitäisi olla kiitollinen tästä Suomi 24 palstasta? Minulle ei kelpaa, ja ilmainen on ilmaista, silti senkin pitää toimia! Lopettakoot jos eivät kykene, kyllä tilalle tulee muitakin ´ilmaisia´kun sitä niin korostit.

• mut mitä iloo siitä on ,tyhjä on ku vapahtajan hauta pääsiäisenä.

• Onlineri

kun mulla on pari galleriasivua ja en ollut poistunut edellisellä kerralla sivulta vaan oli sulkenut koneen. Olen luullut että kun sulkee koneen niin poistuu galleriasivulta automaattisesti. Kun avasin seuraavan kerran koneen ja kurkkasin toiselle sivulleni niin ylläriylläri siinä olikin vihreä pallukka eli oli ns. kahdella sivulla onlinessa yhtä aikaa. Mitenkäs tämä on mahdollista?

• osta kaks´!

Koska käyttämäsi kone on sama, siksi!

• t.l.

Klikata muutama kerta niin pääset. Jonkin aikaa on ollut ettei omalle sivulle pääse, mistä sitten johtuukaan, mutta mä pääsen, kun tarpeeksi kauan yritän, eli noin neljä-viisi kertaa :)

• 8 kaista

avoimille sivuille olen päässyt. Onkohan pääsemättömillä kysymys liian moposta koneesta tai kapeasta kaistasta?

• Olit päässyt ainaskin mun galleriaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1248
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      809
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      664
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      584
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      308
      578
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      530
    Aihe