KAPULANVAIHTOVIIKOT on ärsyttävää huijausta
siinä lasketaan 5230 ovh 150€ - jotain riippuen kapulasta minun alle 2 v vanha 6210 antaa alennusta 20 eli loppu summaksi jää siis 150€ - 20€ = 130€
Se ei vielä ole minusta huijausta että DNA myy samaa kapulaa hintaan 4€*24kk= 96 € vaan se, että Elisa itse myy sitä hintaan 117 € jos sen ostaa ilman kapulanvaihtoa.
KAPULANVAIHTOVIIKOT huijausta
4
5798
Vastaukset
- Laske 1+1
Oletko itse vähän yksinkertainen vai etkö ymmrrä että nykyään puhutaan pakettihinnoittelusta sekä suorasta ostohinnasta JOTKA OVAT FIRMASTA RIIPPUMATTA AINA HINNOITTELULLA!!! Sinua siis syö se, että saat hyvitystä vanhasta luurista uutta vastaan, eikä sinun tarvitse sitoutua määräaikaisuuteen!?
- Parempi kuin Batman
On muuten aivan totta, että Elisan hinnoittelu ei näytä toimivan. Itse ostin E52:n normaalihinnalla ja alennuksella hintaan 290€. Samaan aikaan olisi ollut kapulanvaihtoviikot päällä, ja sen normaalihinta olisi ollut 239€. Myyjäliikkeessä ei joko tiedetty sitä, tai sitten markkinointimateriaali on virheellistä. Valitukseeni Elisa vain toivotti hyvää kesää, joten vein asian kolmannelle osapuolelle.
- timo nöösi
jaa siitä 5230 huonompaa puhelinta saa hakea! pelkkä *askaa!
- Pasitusta
Kapulanvaihto onnistuu muuallakin, kuten esim täällä: http://www.matkapuhelinhuolto.fi/kapulanvaihto.php
Kokemuksen mukaan maksaa saman verran/enemmän kuin esim Elisa eikä mitään kytkyvaihtoja tarvi ottaa vaan rahaa ihan saa. Ottaa vaan yhteyttä ja kertoo puhelinmallinsa ja vastaukseksi saa hinta-arvion ja toimintaohjeet miten homma etenee. Itellä ainakin pelas moitteetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812