Minun ymmärtääkseni keskustelupalstoja ylläpidetään sen vuoksi, että sinne voidaan kirjoitella asioista, joista kirjoittava henkilö tuntee tarvetta ilmaista mielipiteensä. Jollakin- taikka joillakin henkilöillä tuntuu kuitenkin olevan tarvetta alkaa herjailemaan jokaisesta aloituksestani jotakin. Väittävät vieläpä kannanottojeni viittaavan narsismiin. Minun mielestäni, koska kirjoitukseni yleisesti ottaen ovat yhteiskuntaa kritisoivia siltä osin, ettei huonosti toimeentulevaa kansanosaa oteta päätöksissä huomioon eikä alenneta elinkustannuksia vaan niitä pääasiassa nostetaan useita kertoja vuodessa, monella eri osa-alueella, eivät viittaa millään tavoin narsismiin. Samaten olen vaatinut viranomaisia noudattamaan annettuja lakeja, jollainen kaiketi on ollut lainsäätäjien perimmäisenä tarkoitusenakin, muutenhan ei sellaisia olisi säädettykään.
Mikä tarkoitus on keskustelupalstoilla
7
234
Vastaukset
- Asiaa tutkinut 2
" Minun mielestäni, eivät viittaa millään tavoin narsismiin".
Siis sinun mielestäsi. Menepäs nyt oikein ajan kanssa tarkastamaan narsismin tunnusmerkistöä. Sinun isyystutkimus juttusi ja monet muut ovat nimenomaan itsesi esilletuomista ja aina jonkun toisen kustannuksella.
Mieti nyt vähän. Vai menikö se 5 sekuntia jo ettet ajatellut itseäsi. - noitanokinena
jo tehnyt asiasta rikosilmoituksen taikka tutkinta pyynnön?
- nii just
tapansa kullakin.
- yhteiskunnalliset
Aloituksesi ovat yhteiskunnallisia. Varsinkin yhteiskunnassa vallitsevan laittomuuden kirjoituksesi ovat loistavia. Laittomuus rehottaa julkisella sektorilla päivä päivältä enemmän.
Kuten itse mainitset, huonosti toimeentulevaa kansanosaa ei huomioida, ja se on tärkeä tekijä yhteiskunnassa. Se ei ole narsismia, että yleiskuvallisesti ottaa kantaa yhteiskunnallisiin kysymyksiin. Narsistit ovat oman edun tavoittelijoita, esim. ministerit, jotka eivät huomioi päätöstensä vaikutusta yhteiskuntaamme.
Viranomaisten kuuluu ehdottomasti opetella lainsäädäntö työssään, joten olet ottanut esille tärkeän asian.- kanavavalinta
Jos tämä olisi oikea "kanavavalinta" oikeasti vaikuttaa asioihin, uskoakseni myös ns. todelliset vaikuttajat käyttäisivät tätä vaihtoehtoa. Täällä ainoastaan tyhjänpuhujat korostavat omaa erinomaisuuttaan ja lähinnä juoruavat kuka mistäkin. Myös se, että joku kokee virkamiesten ja muiden aina syyllityneen rikoksiin, jos eivät toimi ko. henkilön tahtomalla tavalla on täysin oma lukunsa. Montako keissiä Lagerbom oikeasti on "voittanut"? Se varmaan jää arvoitukseksi...
- Abogado
kanavavalinta kirjoitti:
Jos tämä olisi oikea "kanavavalinta" oikeasti vaikuttaa asioihin, uskoakseni myös ns. todelliset vaikuttajat käyttäisivät tätä vaihtoehtoa. Täällä ainoastaan tyhjänpuhujat korostavat omaa erinomaisuuttaan ja lähinnä juoruavat kuka mistäkin. Myös se, että joku kokee virkamiesten ja muiden aina syyllityneen rikoksiin, jos eivät toimi ko. henkilön tahtomalla tavalla on täysin oma lukunsa. Montako keissiä Lagerbom oikeasti on "voittanut"? Se varmaan jää arvoitukseksi...
On lähinnä oikea arvaus. Eihän se muuten koko ajan valittaisi niistä tulleista päätöksistä. Hänen luulonsa että kaiken pitää pyöriä hänen napansa ympärillä on luku sinänsä.
Yhteiskunnallinen hyöty on jotain ihan muuta kuin luulottelu tällä palstalla että omistaa paremmat tiedot kuin lainkäytön ammattilaiset.
Turha ja todellisuudessa asioita hidastava tyyppi koko nimimerkki Lagerbom.
- Maata kierrellyt
Että kyllä kritisoitavaa riittää, mutta jotakin pitää tosissaan laittaa kuntoon. Tässä on kyllä yksi "oinaspässi" joka ei kuvia kunnioita kun apua pyydetään. Kunnissa noita kusipäitä kyllä riittää, mutta enemmän riittää niitä jotka antavat periksi kesken kaiken. Olen auttanut velkaisia, vammaisia, konkurssin tehneitä, mustalaisia, maajusseja ja kommunisteja heidän ongelmissaan ja asioita on saatu oikaistuksi. Vammaisilta yritettiin viedä kämppä ja 50-60 tuhatta euroa nykyrahassa kunnan toimesta ym mutta voitimme. Viimeksi autoin yhtä leskeä pankkia vastaan kun meinattiin viedä kämppä kuolleen puolison vastuisiin ja voitettiin. Pankit vasta perkelitä ovat, häpeättömät. Moni konkurssiin viety on tappanut itsensä ja aivan turhaan.
On hyvä jos joku tuo näitä esille, mutta vielä parempi jos auttaa itse asiassa vaikkapa kuntaa vastaan. Virheet pitää korjata ja siihen on keinonsa, eli antaa palaa joka suuntaan. Eli tämmönen tapaus täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359944- 415404
- 435013
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133403
- 463216
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise702627- 442593
- 562503