gamo hunter 1250

mf58

Tietääkö kukaan mistä saisi kyseiseen ilmakkoon sellaisen männäntiivisteen joka kestäisi?

2

509

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykitys

iteltäkin meni tiiviste laitoin tosin takuuseen, olisiko noissa liikaa rasvaa sylinterissä. Joku neuvoi ottamaan rasvat pois noilla ulkomaisilla sivuilla.
      Ethän laittanut öljyä piippuun tulee se diesel ilmiö ja tiiviste hajoaa.
      Jatkuva nopea ampuminen kuulemma saattaa hajoittaa kun ase kuumenee?
      Varmaan itseltä meni noiden takia tuo tiiviste tai huono laatu...

• mf58

Ostin Gamon käytettynä,tiiviste vaihtoon(öljy kaiketi poltti piloille).Sitten puhdistin sylinterin huolella.Tiiviste meni n. 200:n luodin jälkeen rikki.Tehot hävisi,tiivisteestä oli irronnut palanen.Taas sylinterin huolellinen puhdistus ja uusi tiiviste sisään.Muutama sata luotia ja tehot hävisi taas.Ase auki ja tutkimaan.Männäntiisiste oli kulunut tasaisesti reunoilta,falskasi ilmat sieltä.Ajattelin että jotain rasvaa täytyy laittaa.Soitin parillekin asesepälle joista toinen kertoi laittavansa tiivisteen reunoille vaseliiniä,toinen laittaa vaseliiniä myös vähän tiivisteen päälle.Vaseliini on erikoisvaseliiniä,saa ainakin asesepiltä.Laitoin korkeita paineita kestävää erikoisvaseliiniä reilusti männän ja tiivisteen reunoille ja vähän päällekkin.Nyt olen ampunut n.300 luotia ja tehot tallella.Eli jos et laita mitään voitelua niin tiiviste kuluu mekaanisesti.Kaiken lisäksi uusi jousi meni tässä jossain välissä poikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      118
      2435
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1572
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      644
      1028
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      916
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      706
    Aihe