Haetaan alivuokralaista kolmanneksi asukkaaksi Itäkeskuksessa sijaitsevaan kolmioon 1.7.2010 alkaen. Asunto sijaitsee Kauppakartanonkadulla aivan Itäkeskuksen ostoskeskuksen ja metroaseman vieressä toisessa kerroksessa (talossa ei ole hissiä). Päävuokralaisina eli kämppiksinä asunnossa asustaa 2kpl parikymppisiä naisia.
Alivuokralaisen käytettävissä on oma makuuhuone (reilu 11m²), puolet vaatehuoneesta, yhteiset tilat (keittiö, kylpyhuone) sekä varastotilaa.
Vuokra on 310€/kk, johon sisältyy vesi ja taloyhtiön pyykkituvan käyttö. Lisäksi alivuokralainen maksaa kolmasosan sähkö- ja nettilaskusta (sähkö n. 20€/hlö/2kk, netti 10M n. 12€/hlö/kk). Alivuokralaisella on myös oltava voimassaoleva kotivakuutus.
Alivuokralaisen sukupuolella ei ole väliä, mutta edellytämme häneltä seuraavia asioita:
- tupakoimaton, huumeeton, ei alkoholisti
- kissaystävällinen, ei kissa-allerginen (asunnossa on kissa)
- maksaa laskut ajoissa
- noudattaa kämpän yhteisiä järjestyssääntöjä
- kunnioittaa kanssa-asujien yksityisyyttä ja omaisuutta
- rauhallinen, tasapainoinen ja avoinmielinen
Yhteydenotot sähköpostilla osoitteeseen [email protected]
Tarjotaan huone vuokralle kolmiosta, Itäkeskus HKI
kolmenkämppä
1
433
Vastaukset
- kolmenkämppä
Kämppisvuokralainen edelleen haussa. Ottakaa rohkeasti yhteyttä vaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984