Remonttireiska saa naiset!

106

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anjaniina evk

      että sellainen mies arvostusta saa. Minunkin.
      Ja varmaan se on kova sana avioliittomarkinoilla.

      Mä muutenkin liikun ihmisten kanssa jotka osaa niin paljon tehdä, ja tietävät niin paljon asioist.
      Kyllä se näissä hommissa (harrastus) on ehdoton edellytyskin jopa, että osaa ja tietää..

      Just annaoin kaverille purkaamon puhelinnumeron, että kyselee osia.
      Tuli takaisin ja kiitteli purkaamoa, että niin asiallisia ja asiansa tuntevia.
      Hattua nosti.

      • pitäsköhän tästä lähteä remonttikurssille? ;)) ... No joo, jotain pientä autoremppaa on sentään tullut tehtyä ja kohtuullisille tuntipalkoille pääsee, kun vanhaa romua pitää omin avuin ajokunnossa!


      • Anjaniina evk
        norMix kirjoitti:

        pitäsköhän tästä lähteä remonttikurssille? ;)) ... No joo, jotain pientä autoremppaa on sentään tullut tehtyä ja kohtuullisille tuntipalkoille pääsee, kun vanhaa romua pitää omin avuin ajokunnossa!

        sunkin vartalollesi tekisi ;)
        Mee vaan ja saat nähdä naisten, kostean ihailevia katseita ;)
        Iltaisin naapurinrouvat kilvan sinua tilaavat.... tekemään reikiä seiniin ;))))


      • Anjaniina evk kirjoitti:

        sunkin vartalollesi tekisi ;)
        Mee vaan ja saat nähdä naisten, kostean ihailevia katseita ;)
        Iltaisin naapurinrouvat kilvan sinua tilaavat.... tekemään reikiä seiniin ;))))

        mun vartaloni tiedät? On kuule paaljon tehokkaampiakin tapoja pitää itseään kondiksessa kun remppaaminen!;)) Vaan muuten tietty vois lähteä naapurinrouvien luo porailemaan.....seiniä! :))


      • Anjaniina.
        norMix kirjoitti:

        mun vartaloni tiedät? On kuule paaljon tehokkaampiakin tapoja pitää itseään kondiksessa kun remppaaminen!;)) Vaan muuten tietty vois lähteä naapurinrouvien luo porailemaan.....seiniä! :))

        ole muutama urheilullinen kuva galleriassa?
        *ihailee Norrin känsäisiä käsiä ja pulleita hauiksia... sivellen*


      • Anjaniina. kirjoitti:

        ole muutama urheilullinen kuva galleriassa?
        *ihailee Norrin känsäisiä käsiä ja pulleita hauiksia... sivellen*

        .....Aivan! :) *rientää vaihtamaan nykyiset galleriakuvansa nuoruuden punttisalikuviin*


      • viivatiina

        ihmisten kanssa joilla on keskustelutaitoa muustakin kun rakentamisesta remontoimisesta ja autonrassaamisesta mää arvostan ihmisen päänsisusta en sitä mitä se osaa tehdä.


    • Heikunkeikku

      Jepulis. Mun kohdalla ainaskin on noin.
      On ihastuttavan ihastuttavaa katsella taitavaa miestä, joka tosta noin vaan pistää hyllyn siihen paikkaan, jonka osoitan. :)
      Myös sellainen mies on ookoomainen, joka tekee asiat heti, eikä vasta ens vuonna.

      • sitten päättää kerralla, mikä on oikea paikka hyllylle? Ettet vaan sanoisi hyllynruuvauksen jälkeen, että muuten hyvä, mutta 20 senttiä malammalle! :)


      • remontti reetta

        pitää,joka omalla älyllään ja kyvyillään pitää paikat kunnossa,on valmis muuhunkin kuin kaljan juontiin ja tv:n katseluun tai netin ääressä istumiseen.

        Olen kasvanut perheessä jossa kaikki miehistä naisiin on käteviä käsistään,miten paljon hyvää ja tarpeellista voi tehdä itse,siispä itsekkin viihdyn vasaran varressa paremmin kuin puurokattilan kauhassa.
        Nainenkin pystyy ja osaa kun annetaan vaan mahdollisuus,eikä intetä ettet osaa.

        Ja tumpelot miehet on niitä jotka sanoo näin,kun jäävät itse miehuudessaan alakynteen.


      • Heikunkeikku
        norMix kirjoitti:

        sitten päättää kerralla, mikä on oikea paikka hyllylle? Ettet vaan sanoisi hyllynruuvauksen jälkeen, että muuten hyvä, mutta 20 senttiä malammalle! :)

        Joo, yleisesti ottaen osaan päättää tarkan sijainnin hyllylle.
        Toisaaltaan Kätevääkin kätevämpi mies ei ole moksiskaan, vaikka joutuisi siirtämään hyllyä viitisen senttiä alemmas tahi ylemmäs. Kätevän miehen nokka ei kauaakaan aikaa tuhise, jos iskuporakoneen jättämän jäljen petoniseinässä paklaa, hioo ja maalaa, ettei ylimääräiset käyttämättömät reijät häiritse kokonaisuutta.
        Itseasiassa kätevä mies HALUAA, että hyllyä siirrettäisiin, jotta hän voisi Näyttää taitavuutensa. Ajatteleva nainen tahtoo toki miellyttää miestä ja tahtoo antaa miehen näyttää taitavuutensa ja sillä tavalla miellyttää naistaan. ja molemmat iloitsevat toisistaan.:)
        Luulen näin. Olen melko varma. On se niin. On. :)


      • remontti reetta kirjoitti:

        pitää,joka omalla älyllään ja kyvyillään pitää paikat kunnossa,on valmis muuhunkin kuin kaljan juontiin ja tv:n katseluun tai netin ääressä istumiseen.

        Olen kasvanut perheessä jossa kaikki miehistä naisiin on käteviä käsistään,miten paljon hyvää ja tarpeellista voi tehdä itse,siispä itsekkin viihdyn vasaran varressa paremmin kuin puurokattilan kauhassa.
        Nainenkin pystyy ja osaa kun annetaan vaan mahdollisuus,eikä intetä ettet osaa.

        Ja tumpelot miehet on niitä jotka sanoo näin,kun jäävät itse miehuudessaan alakynteen.

        nyt sinänsä kaiketi sukupuolesta riipu. Lienee paremmin kulttuurista, perinteistä, kasvatuksesta, uskalluksesta ja ties mistä kiinni, että miehet yleensä rohkeammin tekevät remonttihommia. Pari naista tunnen itsekin, jotka pystyvät tekemään kotona kohtuullisen vaativiakin pintaremontteja.


      • Sol57
        remontti reetta kirjoitti:

        pitää,joka omalla älyllään ja kyvyillään pitää paikat kunnossa,on valmis muuhunkin kuin kaljan juontiin ja tv:n katseluun tai netin ääressä istumiseen.

        Olen kasvanut perheessä jossa kaikki miehistä naisiin on käteviä käsistään,miten paljon hyvää ja tarpeellista voi tehdä itse,siispä itsekkin viihdyn vasaran varressa paremmin kuin puurokattilan kauhassa.
        Nainenkin pystyy ja osaa kun annetaan vaan mahdollisuus,eikä intetä ettet osaa.

        Ja tumpelot miehet on niitä jotka sanoo näin,kun jäävät itse miehuudessaan alakynteen.

        jos, omaa sellaiset räppänäkädet kuten meikäläinen..Sormissa ei mitään voimaa eikä ranteissa. Niveliä kun puuttuu joka sormesta...Tee sitten näillä jotain hyödyllistä ja kätevää....Maitolitraa en pysty kantamaan;))) ilman kovaa särkyä enää... Nuorempana kärsin kovasti kun näillä sormilla olisi vanhempien naisten (anoppien mielestä) mitänyt tehdä kaiken maailman pitsinnypläystä ja virkkaamishommia;))) Tällä vaan sitä että, halusta se ei ole kiinni;))

        Räppänät mitkä räppänät:)))

        tsau:Friidu


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Joo, yleisesti ottaen osaan päättää tarkan sijainnin hyllylle.
        Toisaaltaan Kätevääkin kätevämpi mies ei ole moksiskaan, vaikka joutuisi siirtämään hyllyä viitisen senttiä alemmas tahi ylemmäs. Kätevän miehen nokka ei kauaakaan aikaa tuhise, jos iskuporakoneen jättämän jäljen petoniseinässä paklaa, hioo ja maalaa, ettei ylimääräiset käyttämättömät reijät häiritse kokonaisuutta.
        Itseasiassa kätevä mies HALUAA, että hyllyä siirrettäisiin, jotta hän voisi Näyttää taitavuutensa. Ajatteleva nainen tahtoo toki miellyttää miestä ja tahtoo antaa miehen näyttää taitavuutensa ja sillä tavalla miellyttää naistaan. ja molemmat iloitsevat toisistaan.:)
        Luulen näin. Olen melko varma. On se niin. On. :)

        Testaat sitten yksintein miehen remonttitaidon lisäksi hermotkin! :))


    • kokemusta on

      Näin on. Naiset on kovia käyttämään hyväkseen remonttireiskan taitoja.

      • että heittäytyvät avuttomiksi, vaikka osaisivatkin itse! Aikas juonia ovat!


      • Sol57

        paikkansa. Ex-miesystäväni on todella kätevä ja pätevä tekemään remontteja. Laittoi tuossa vanhan omakotitalon uusiksi...Hänen kanssaan vielä olemme hyviä ystäviä...vaikka erosimmekin. Hän tuota joskus minulle myös vähän surullisena myös kertoilee...kuinka nyt naiset kyllä tätä puolta hänessäkin hyvin helposti käyttävät hyväkseen. Sanonut olen hänelle että, miksi ihmeessä et ota maksua miksi tehdä ilmaiseksi? Mutta, kun ei...kuitenkin siinä hänenkin omaa vapaa-aikaa menee ja usein vielä niin että, hän maksaa myös niitä kustannuksia..jos remontti isompi..ja jollain ei kaikkia työkaluja olekaan...joskus, suututtaa hänen puolestaan. Liian kiltti ei pitäisi olla miehenkään...omat kustannukset nyt ainakin pitäisi saada pois...ja nämä joille hänkin tekee...eivät vaivaudu edes sitä ruokaa tarjoamaan...toinen ilmaiseksi kuin kun kuitenkin tekee. Toiset ihmiset ovat häikäilemättömän ahneita. Pitäisi kyllä mielestäni reilusti sopia myös jos, toista pyytää tekemään. Tällainen asia myös kun kaikki eivät kehtaa...itse sitä hintaa sanoa...

        tsau:Friidu


      • kokemusta myös

        ne miehet puolestaan olla ihan "avuttomia" siivous/ruuanlaittopuuhissa.
        No, grillaus on sitte taas niin äijien hommaa.. ;))


      • Sol57 kirjoitti:

        paikkansa. Ex-miesystäväni on todella kätevä ja pätevä tekemään remontteja. Laittoi tuossa vanhan omakotitalon uusiksi...Hänen kanssaan vielä olemme hyviä ystäviä...vaikka erosimmekin. Hän tuota joskus minulle myös vähän surullisena myös kertoilee...kuinka nyt naiset kyllä tätä puolta hänessäkin hyvin helposti käyttävät hyväkseen. Sanonut olen hänelle että, miksi ihmeessä et ota maksua miksi tehdä ilmaiseksi? Mutta, kun ei...kuitenkin siinä hänenkin omaa vapaa-aikaa menee ja usein vielä niin että, hän maksaa myös niitä kustannuksia..jos remontti isompi..ja jollain ei kaikkia työkaluja olekaan...joskus, suututtaa hänen puolestaan. Liian kiltti ei pitäisi olla miehenkään...omat kustannukset nyt ainakin pitäisi saada pois...ja nämä joille hänkin tekee...eivät vaivaudu edes sitä ruokaa tarjoamaan...toinen ilmaiseksi kuin kun kuitenkin tekee. Toiset ihmiset ovat häikäilemättömän ahneita. Pitäisi kyllä mielestäni reilusti sopia myös jos, toista pyytää tekemään. Tällainen asia myös kun kaikki eivät kehtaa...itse sitä hintaa sanoa...

        tsau:Friidu

        Osaava kaveri jos ilmaiseksi tekee niin loputtomastihan häntä käytetään hyväksi. Pitäisi kyllä itsensä tuo tajuta!


      • kokemusta on
        kokemusta myös kirjoitti:

        ne miehet puolestaan olla ihan "avuttomia" siivous/ruuanlaittopuuhissa.
        No, grillaus on sitte taas niin äijien hommaa.. ;))

        Eihän nyt ollut kyse siitä, millä aloilla miehet ovat avuttomia, vaan remonttireiskojen suosiosta, naisten keskuudessa.


      • kokemusta on kirjoitti:

        Eihän nyt ollut kyse siitä, millä aloilla miehet ovat avuttomia, vaan remonttireiskojen suosiosta, naisten keskuudessa.

        sitä ihan vähä poiketa.. tasa-arvon nimissä? ;))


    • Putkivalo

      Paljon tärkeämpi taito on osata olla nälvimättä kun mulla menee jotain pieleen. En nyt hanttiin laita jos mies on kätevä, mutta saa vaikka käyttää taitojaan sitten keittiön puolella. Tänään opin jotain uutta sopan keitosta. Ei kannata tehdä niin kuin minä, ensin kattilan kuumenemaan, sitten pilkkoo sinne perunat ja viimeiseksi laittaa veden. Perunat paloi pohjaan. Sekunnissa.

      Nyt kun tarkemmin mietin, niin tottakai siinä käy noin. Äitikin kehoitti käyttämään päätä, mutta ei täsmentänyt sitä mitenkään. Että kumpaa.

      Huumorintajuinen mies voittaa Reiskan mennen tullen.

      • Sol57

        kaikki oppii kantapään kautta. Minun on ollut pakko-oppia....mieheni ovat aina pitäneet itsestään selvänä että, meikäläinen siellä keittiössä;)) nooh...nuorena tosi tumpelo...muistan elävästi aina kuinka yritin olemattomilla ruoanlaittotaidoillani hurmata ensimmäisen miesystäväni tehdä häneen vaikutuksen..Hän oli tarjonut näyttänyt myös minulle oman taitonsa....Ilmoitin hänelle kuinka nyt teen vain hänelle yksistään Ranskalaista pata-kanaa...Nooh...kaikki meni hyvin ohjeiden mukaan kun tein... tuo Vitsin kana kun keitettiin ensin monta tuntia jossain juuresliemessä...tarkoitus sitten oli kuoruttaa tämän jälkeen valkokastikkeella ja laittaa uuniin. Ikäänkuin gratinoida tämä hitsin kana...

        Mies istui olohuoneessa ja odotti ja odotti..tuli vähän kärsimättömäksi jostain syystä;))...Meikäläinen huusaarisi hikivaluen siellä keittiössä. En ollut koskaan tehnyt valkokastikketta...joka ikinen astia ja kattila sitten....jossain ihmeellisessä mössössä..joka aina paloi pohjaan käry sen mukainen...Lopulta kyllästyin...Lätkäsin tasokkaasti tämän valkokastikkeen joka täynnä klönttejä tämän kanan päälle ja eiku uuniin..

        Lopputulos oli kamala;))) Jotenkin yritin pelastaa tuon tilanteen ja sytytin kynttilät ruokapöydälle jotta saisin ikääkuin hämätyksi tuon lopputuloksen ...jotta tulos ei näyttäisi niin kamalalta...Mies maistoi palasen tuota kanaa ilme oli kyllä paljon puhua.....oli kuitenkin herrasmies...näki kuinka kyyneeleet valuivat Friidun silmäkulmista ja alaleuka hiukan ehkä siinä myös väpätti itku ei ollut kaukana....ja sanoi: Mitäs jos, mentäisiin ulossyömään....ei tässä mitään vikaa ole...mutta, ;))))

        Siskoni oli samaan aikaan mennyt naimisiin miehen kanssa joka todella mestarikokki...Hän sitten opetti minua näin ystävällisesti ja rauhallisesti hymy suunpielessä: Friidu aloita jostain muusta kuin näin vaikeasta....vaikka niistä lihapullista? Kyllä sinä vielä opit....

        tsau:Friidu


      • Siis voiko päässä keittää sopan? No toisaalta siitähän soppa syntyy! :) Vaan oletkos sinä sitten näitä remonttiRaijoja, kun (ilmeisesti aiheesta) olet miestä köökin puolelle komentamassa? :))


      • Putkivalo
        norMix kirjoitti:

        Siis voiko päässä keittää sopan? No toisaalta siitähän soppa syntyy! :) Vaan oletkos sinä sitten näitä remonttiRaijoja, kun (ilmeisesti aiheesta) olet miestä köökin puolelle komentamassa? :))

        Kyllä mun päässä ainakin kiehuu :))) Ja voin mä avittaa sinne köökin puolelle vaikka piiskan kansssa :P Eikös ole paljon mukavempaa kuoria perunoita kuin vaihtaa lamppuja? Miehillähän on vähintään 9 kk kokemus siitä teatterista, luulis tässä iässä tulevan haikeita flashbackeja :)))


      • Putkivalo
        Sol57 kirjoitti:

        kaikki oppii kantapään kautta. Minun on ollut pakko-oppia....mieheni ovat aina pitäneet itsestään selvänä että, meikäläinen siellä keittiössä;)) nooh...nuorena tosi tumpelo...muistan elävästi aina kuinka yritin olemattomilla ruoanlaittotaidoillani hurmata ensimmäisen miesystäväni tehdä häneen vaikutuksen..Hän oli tarjonut näyttänyt myös minulle oman taitonsa....Ilmoitin hänelle kuinka nyt teen vain hänelle yksistään Ranskalaista pata-kanaa...Nooh...kaikki meni hyvin ohjeiden mukaan kun tein... tuo Vitsin kana kun keitettiin ensin monta tuntia jossain juuresliemessä...tarkoitus sitten oli kuoruttaa tämän jälkeen valkokastikkeella ja laittaa uuniin. Ikäänkuin gratinoida tämä hitsin kana...

        Mies istui olohuoneessa ja odotti ja odotti..tuli vähän kärsimättömäksi jostain syystä;))...Meikäläinen huusaarisi hikivaluen siellä keittiössä. En ollut koskaan tehnyt valkokastikketta...joka ikinen astia ja kattila sitten....jossain ihmeellisessä mössössä..joka aina paloi pohjaan käry sen mukainen...Lopulta kyllästyin...Lätkäsin tasokkaasti tämän valkokastikkeen joka täynnä klönttejä tämän kanan päälle ja eiku uuniin..

        Lopputulos oli kamala;))) Jotenkin yritin pelastaa tuon tilanteen ja sytytin kynttilät ruokapöydälle jotta saisin ikääkuin hämätyksi tuon lopputuloksen ...jotta tulos ei näyttäisi niin kamalalta...Mies maistoi palasen tuota kanaa ilme oli kyllä paljon puhua.....oli kuitenkin herrasmies...näki kuinka kyyneeleet valuivat Friidun silmäkulmista ja alaleuka hiukan ehkä siinä myös väpätti itku ei ollut kaukana....ja sanoi: Mitäs jos, mentäisiin ulossyömään....ei tässä mitään vikaa ole...mutta, ;))))

        Siskoni oli samaan aikaan mennyt naimisiin miehen kanssa joka todella mestarikokki...Hän sitten opetti minua näin ystävällisesti ja rauhallisesti hymy suunpielessä: Friidu aloita jostain muusta kuin näin vaikeasta....vaikka niistä lihapullista? Kyllä sinä vielä opit....

        tsau:Friidu

        mutta joo, jokseenkin tuttu tilanne. Paitsi että syyllistyn kokkaamiseen vaan kun en odota vieraita :)) Jotain bravuureja minulla on, näyttää siltä että mitä monimutkikkaampi resepti, sitä parempi onnistumisprosentti. Tylsistyn siitä kun mitään ei tapahdu, ja rupean muihin hommiin, eikä kattilat tykkää yhtään. Joskus vitsailin että osaan sentään lämmittää vedet jos joku sen ensin keittää, kunnes sain senkin palamaan pohjaan. Vähän olen koittanut skarpata kun se tie vie just sinne niin. Noh, aina ei voi voittaa, ja yksinkin on hyvä olla ;)))


      • Putkivalo kirjoitti:

        Kyllä mun päässä ainakin kiehuu :))) Ja voin mä avittaa sinne köökin puolelle vaikka piiskan kansssa :P Eikös ole paljon mukavempaa kuoria perunoita kuin vaihtaa lamppuja? Miehillähän on vähintään 9 kk kokemus siitä teatterista, luulis tässä iässä tulevan haikeita flashbackeja :)))

        liian kuumana, suosittelisin tunnin oleskelua kylmävesialtaassa. Ja minun puolestani voit kuoria perunasi vaikka piiskalla, ei aina pidä urautua samaan mihin kaikki muut.

        Miks perunat muuten ylipäätään pitäs kuoria? Olen koko ikäni syönyt perunat kuorineen, jos eivät aivan rupisia ole. Kuorissahan ne ravinteet on....ja pääsee paljon helpommalla! :))


      • Putkivalo
        norMix kirjoitti:

        liian kuumana, suosittelisin tunnin oleskelua kylmävesialtaassa. Ja minun puolestani voit kuoria perunasi vaikka piiskalla, ei aina pidä urautua samaan mihin kaikki muut.

        Miks perunat muuten ylipäätään pitäs kuoria? Olen koko ikäni syönyt perunat kuorineen, jos eivät aivan rupisia ole. Kuorissahan ne ravinteet on....ja pääsee paljon helpommalla! :))

        nyt et voinut törkätä avantoon, hah!

        Perunat pitää kuoria siksi, että huomaa paremmin ovatko pohjaan keitetyt vai ei. Milläs näet jos kuori on päällä?


      • Putkivalo kirjoitti:

        nyt et voinut törkätä avantoon, hah!

        Perunat pitää kuoria siksi, että huomaa paremmin ovatko pohjaan keitetyt vai ei. Milläs näet jos kuori on päällä?

        on kieltämätä omat hyvät ja huonot puolensa!

        Asiasta yhdeksänteen, kiinnostaisko reissu Etelänapamantereelle? ;))


      • Putkivalo
        norMix kirjoitti:

        on kieltämätä omat hyvät ja huonot puolensa!

        Asiasta yhdeksänteen, kiinnostaisko reissu Etelänapamantereelle? ;))

        Eiks tuo pohjoisnapa ole lähempänä? Vai onko siellä liian lämmintä :)) Mutta kyllä kiitos, jos sä maksat viulut! Lupaat vaan pitää lämmin märkäpuku päällä koko ajan, en halua olla vastuussa sun keuhkokuumeesta ;))


      • Putkivalo kirjoitti:

        Eiks tuo pohjoisnapa ole lähempänä? Vai onko siellä liian lämmintä :)) Mutta kyllä kiitos, jos sä maksat viulut! Lupaat vaan pitää lämmin märkäpuku päällä koko ajan, en halua olla vastuussa sun keuhkokuumeesta ;))

        mukaan johonkin tutkimusretkikuntaan. Minä ylitutkijana lämpöhaalari päällä teen havaintoja pingviinien ja ihmisen keskinäisestä vuorovaikutuksesta lumessa ja vedessä. Sinä saat mainetta ja kunniaa olemalla koehenkilö! :))


    • sss...

      en minä ainakaan miestäni "valinnut" millään testillä, muulla kuin sisäisellä intuitiolla, hyvät ominaisuutensa tulivat 'kaupan päälle'.
      Onnekseni ihana ja huumorintajuinen puolisoni on myös hyvä meisselimies. ;))

      • ettet ole valintaasi joutunut katumaan kuten moni muu ja että ainakin yhden työkalun käyttö on haskassa! :)


    • näin, että nainen sai remonttireiskan, sillä ei minulla näistä kaikista taidoista ollut
      tietoa yhteen liittyessämme.
      Kätevä se kyllä on, sisäremontin tehnyt katosta lattiaan, lapsille leikkimökin, huonekaluja,
      en taida vielä sellaista hommaa olla eteen tullut, mihin se ei kykenisi.
      Nyt se touhuaa kellarissa, aikoo laittaa sen kuntoon.
      Remonttireiska on hyvä olla olemassa, suosittelen lämpimästi ;)

      • joku yllättyy positiivisestikin! Yleensä käy päinvastoin, kun valinta perustuu demoversioon ja ajan kanssa tulevat esiin piiloviat! :))


      • norMix kirjoitti:

        joku yllättyy positiivisestikin! Yleensä käy päinvastoin, kun valinta perustuu demoversioon ja ajan kanssa tulevat esiin piiloviat! :))

        että ajan myötä tulee positiivisia yllätyksiä, monillahan se on päinvastoin, pettymyksiä piisaa.
        Mulla on tainnut käydä tuuri :))


      • Anceli kirjoitti:

        että ajan myötä tulee positiivisia yllätyksiä, monillahan se on päinvastoin, pettymyksiä piisaa.
        Mulla on tainnut käydä tuuri :))

        koulutuksellakin joku osuus asiaan? ;))


    • GloriaJoy

      nykyään ;-)) . Huomasin tässä että monessa polvessa lääkäriperheen lääkäritytär oli menny naimisiin asti remonttireiskan kanssa ja heillä on jo monta tenavaa ja nyt he ovat kunnostaneet asunnokseen tosi ihanan lähes alkuperäiskunnossa olleen rintamamiestalon ;-)) ... Kädentaidot ja isiltä ja äideiltä perätty "viisaus" nykyhelpotuksiin liitettynä on jotain sellaista, jota ei opita kuin selkärankaan iskostuneena kasvavana potentiaalina. Jos R-Reiska on sellainen että hän näkee pintaa syvemmälle ja osaa kopauttaa oikeasta kohasta niin vot, häntä ei hämää kuorrutukset eikä tuoksut eikä silottelut vaan saavat ennemminkin epäilemään siinä kun tavallinen pulliainen on lumoutunut et: upeeta :-D

      • melkein järkiavioliitolta kun lääkäri nai Remonttireiskan. Siinä perheessä harvemmin tarvitaan ulkopuolista apua! :))


    • Yxitypy

      on.
      Kyllä remonteeraaminen vieraalla tulee niin kalliiksi, että kun nai remonttireiskan, siinä säästää tosi paljon :=))

      Mulla ei itselläni ole remonttireiskaa, ja kyllä harmittaa. Sitä ei näköjään silloin nuorempana osaa vielä ajatella järkevästi.
      Silloin piti sitä rakkautta suurimapana asiana :=))))

      • Nuoruuden ajattelemattomuudesta ja romanttisista haihatteluista joutuu kärsimään koko elämänsä! Turvelattialla taidat sinäkin poloinen joutua patojasi ja kattiloitasi kodassasi säilyttämään, kun et remonttireiskaa huomannut naida hyllyjä laittamaan! :))


      • Yxitypy
        norMix kirjoitti:

        Nuoruuden ajattelemattomuudesta ja romanttisista haihatteluista joutuu kärsimään koko elämänsä! Turvelattialla taidat sinäkin poloinen joutua patojasi ja kattiloitasi kodassasi säilyttämään, kun et remonttireiskaa huomannut naida hyllyjä laittamaan! :))

        mun kodassa on oikee sänky. Iskusta ostettu. Kuka lienee timprannu :=))

        Tässä yks päivä työpaikan tyttöjen kans kaffetunnilla jutusteltiin, että jos laitettais miehet kiertoon. Kaikkien miehillä kun on eri ammatit. Esim. kun joku tarvii remonttireiskaa, silloin yhden mies, joka on rakennusalalla, menis rempan ajaksi remppaa tarvitsevan luo asumaan jne.
        Yks työkaveri sanoi, että hänen mies osaa vaan näytellä (teatterissa töissä), niin sekin meille kävi. Kivahan se olis väliin saada kotiin viihdyttäjäkin :=)

        Kotona siitä mainitsin miehelle, niin hän oli kovin innoissaan ajatuksesta. Yksi ehto siinä vaan olis. Työkaverin pitäis kuulema olla alta 40v. En kyllä käsitä miks :=)))


      • Yxitypy kirjoitti:

        mun kodassa on oikee sänky. Iskusta ostettu. Kuka lienee timprannu :=))

        Tässä yks päivä työpaikan tyttöjen kans kaffetunnilla jutusteltiin, että jos laitettais miehet kiertoon. Kaikkien miehillä kun on eri ammatit. Esim. kun joku tarvii remonttireiskaa, silloin yhden mies, joka on rakennusalalla, menis rempan ajaksi remppaa tarvitsevan luo asumaan jne.
        Yks työkaveri sanoi, että hänen mies osaa vaan näytellä (teatterissa töissä), niin sekin meille kävi. Kivahan se olis väliin saada kotiin viihdyttäjäkin :=)

        Kotona siitä mainitsin miehelle, niin hän oli kovin innoissaan ajatuksesta. Yksi ehto siinä vaan olis. Työkaverin pitäis kuulema olla alta 40v. En kyllä käsitä miks :=)))

        Kas kun ei tuota ole ennen keksitty! Pitäsköhän oikein perustaa aviomies ja -vaimo vaihtopalvelu? Sieltä sitten voisi vaihturia vastaan varata kulloiseenin tarpeeseen sopivan! :) Vaan kumma, ettei miehesi osaa arvostaa ikävuosien tuomaa kokemusta! :))


      • Yxitypy
        norMix kirjoitti:

        Kas kun ei tuota ole ennen keksitty! Pitäsköhän oikein perustaa aviomies ja -vaimo vaihtopalvelu? Sieltä sitten voisi vaihturia vastaan varata kulloiseenin tarpeeseen sopivan! :) Vaan kumma, ettei miehesi osaa arvostaa ikävuosien tuomaa kokemusta! :))

        Mutta sä et kyllä sitä perusta. Se on jo patentoitu juttu. Kohta voit lukea uudesta yrityksestämme suomen päälehdestä :=))

        Ajattele kuin onnelliseksi se tekee jokaisen naisen, kun saa kaikki rempallaan olevat asiat kuntoon. Aviomiesten ei enää tarvi kuunnella nalkutusta vaimoiltaan, kuin se ja se on vielä tekemättä.
        Ja ennen kaikkea jokaisella tulee aina tyytyväinen hymy kasvoilla :=))


      • Yxitypy kirjoitti:

        Mutta sä et kyllä sitä perusta. Se on jo patentoitu juttu. Kohta voit lukea uudesta yrityksestämme suomen päälehdestä :=))

        Ajattele kuin onnelliseksi se tekee jokaisen naisen, kun saa kaikki rempallaan olevat asiat kuntoon. Aviomiesten ei enää tarvi kuunnella nalkutusta vaimoiltaan, kuin se ja se on vielä tekemättä.
        Ja ennen kaikkea jokaisella tulee aina tyytyväinen hymy kasvoilla :=))

        Siinätapauksessa kierrän sun patenttis ja laitan kilpailevan firman pystyyn! :))


    • taas näitä, tutkimuksia. Kun näkis vielä sen arvostuksen.

      • ainavain

        hakupäällä ollut taitavan kodinkorjaajan ja remontoijan suhteen, olen aina toivonut löytäväni tällaisen miehen, joka on näppärä käsistään, koska itse en kotiani pysty remontoimaan ja niin kurjaa on, kun kaikki jää rempalleen, ja naulojakaan en itse pysty seinään poraamaan.
        En vain ole löytänyt taitomiestäni, useat ovat jo rengastettuja niistä joita haluaisin, ja toisten omaa ei sisuni anna periksi, ja joitakin on ollut näytillä, mutta aika on heiltä vienyt sen pienen alkuinnokkaan remontti-innon.


      • Sinäkö sitten olet remonttireiska, jonka taidot eivät saa ansaitsemaansa mainetta ja kunniaa?


      • norMix kirjoitti:

        Sinäkö sitten olet remonttireiska, jonka taidot eivät saa ansaitsemaansa mainetta ja kunniaa?

        vain. Maineesta ja kunniasta viis, arvostuksesta oli kyse. Eikä niinkään taitojen kuin yleensä tekemisen, vapaa-ajan uhraamisen suhteen.


      • mies-vm56 kirjoitti:

        vain. Maineesta ja kunniasta viis, arvostuksesta oli kyse. Eikä niinkään taitojen kuin yleensä tekemisen, vapaa-ajan uhraamisen suhteen.

        Onnineisuus on ollut yhteiskunnassa ylikorostunut, mikä on johtanut pulaan ammattimiehistä yleensäkin. Rakentamisen korkeasuhdanteissa osaajat loppuvat ja alan taitajat hakkaavat liksoissa akateemisesti koulutetut mennen tullen. On hienoa, että kotitarvereiskat aikaansa uhraten paikkaavat pulaa ammattimiehistä ja mahdollistavat remppoja heille, keillä ammattimiehiin ei ole varaa.


    • Remppariitu

      se on nykyään kun asunto pitää rempata joka toinen vuosi ja sisustuslehden kotia halajava nainen osaa vain "sisustaa".

      Nolottaa tuo miesten hyväksikäyttö.

      • norMix

        että nolottaa! Vaan kerros, miten ihmessä saat miehen joa toinen vuosi remppaamaan kämppäsi? Vai vaihdatko uhria joka kerta? :)


      • 87%:n mies

        tuon tutkimuksen mukaan. ;)

        Yhdyn sinun toteamukseen tuosta miesten hyväksikäytöstä, on meinaan omakohtaista kokemusta siitä.


      • Remppariitu
        norMix kirjoitti:

        että nolottaa! Vaan kerros, miten ihmessä saat miehen joa toinen vuosi remppaamaan kämppäsi? Vai vaihdatko uhria joka kerta? :)

        minä, mutta muut! :) Itse remppaan omaan tahtiin ja omalla työpanoksella. Mutta tiedän ainakin tusinan "hyväksikäyttäjiä". Vaaditaan toiselta remppareiskan työpanosta leipätyön lisäksi ja itse seisotaan vieressä työnjohtajana sisustuslehti kourassa.


      • Remppariitu kirjoitti:

        minä, mutta muut! :) Itse remppaan omaan tahtiin ja omalla työpanoksella. Mutta tiedän ainakin tusinan "hyväksikäyttäjiä". Vaaditaan toiselta remppareiskan työpanosta leipätyön lisäksi ja itse seisotaan vieressä työnjohtajana sisustuslehti kourassa.

        En minä mutta tytöt! ;)) Vaan ihan hienoa, jos tosiaan itse pystyt remppaamaan!


      • Remppariitu
        norMix kirjoitti:

        En minä mutta tytöt! ;)) Vaan ihan hienoa, jos tosiaan itse pystyt remppaamaan!

        pystyn. On kaksi kättä, sopivasti voimaa, aivot päässä ja uskallusta. Samat eväät kuin miehelläkin...

        Reiskaksi synnytään, mutta remonttireiskaksi opitaan!

        :)


      • Remppariitu kirjoitti:

        pystyn. On kaksi kättä, sopivasti voimaa, aivot päässä ja uskallusta. Samat eväät kuin miehelläkin...

        Reiskaksi synnytään, mutta remonttireiskaksi opitaan!

        :)

        Kuten tuossa aiemmin kirjoitin, ei remppaustaidot sinänsä ole sukupuolisidonNainen asia ja pari naispuoleista remonttireiskaa tai raijaa tunnen itsekin. Uskaltamisesta ja oppimisesta on kyse kuten totesit!


      • Remppariitu kirjoitti:

        pystyn. On kaksi kättä, sopivasti voimaa, aivot päässä ja uskallusta. Samat eväät kuin miehelläkin...

        Reiskaksi synnytään, mutta remonttireiskaksi opitaan!

        :)

        Toimiiko tuo tutkimustulos myös toisinpäin, eli onko miehet kiinnostuneita rempparaijasta? Vai karkottaako se heidät, kun eivät kestä ajatusta heitä osaavammasta naisesta? Entäs pyytääkö tutut sinua tekemään heille remppaa?


      • RR
        norMix kirjoitti:

        Toimiiko tuo tutkimustulos myös toisinpäin, eli onko miehet kiinnostuneita rempparaijasta? Vai karkottaako se heidät, kun eivät kestä ajatusta heitä osaavammasta naisesta? Entäs pyytääkö tutut sinua tekemään heille remppaa?

        remppataidostani huolimatta ei miesseuraa ole ikinä tarvinnut etsiä, vaan paremminkin hättyytellä heitä ulommaksi... :D Teräväkielinen kun olen, niin se ei tuota minulle vaikeuksia.

        Tutut naiset pyytää, mutta miehille pitää tarjota apua, eivätkä he siitä yleensä kieltäydy.

        ;)


    • Onhan niitä kaiken maailman aviomiespalvelujakin nykyään, ja kulut kotitalousvähennyksiin..
      Vaikuttaiskohan se oman miehen itsetuntoon kovin, toivottavast ei ?)

      Johkin mä nyt vastasin, vaikken oo lukenu koko ketjua ;)

      • Riippuu tietty vähän siitäkin, mitä palveluja sä sieltä aviomiespalvelusta oikein ostat! ;))


      • norMix kirjoitti:

        Riippuu tietty vähän siitäkin, mitä palveluja sä sieltä aviomiespalvelusta oikein ostat! ;))

        joka tässä nyt ajattelee kaks' mielisesti.. se en oo minä ;))


      • Sibone kirjoitti:

        joka tässä nyt ajattelee kaks' mielisesti.. se en oo minä ;))

        että kaikki riippuu kaikesta! :))....ja sitäpaitsi, voithan sä tarvittaessa vaikka haukkua sen aviomiespalvelun kaverin pystyyn! ;))


      • norMix kirjoitti:

        että kaikki riippuu kaikesta! :))....ja sitäpaitsi, voithan sä tarvittaessa vaikka haukkua sen aviomiespalvelun kaverin pystyyn! ;))

        ilmoja pidelly.. ;)
        Saiskohan sillä hyvät alennukset k y l p p ä r i rempasta ;))


      • Sibone kirjoitti:

        ilmoja pidelly.. ;)
        Saiskohan sillä hyvät alennukset k y l p p ä r i rempasta ;))

        Ja ainahan sitä sopii yrittää! ;)


    • viivatiina

      mää en tykkää yhtään semmoisista miehistä jotka kulkee haalarit päällä ja työkalut taskuissa ja syleksii lippalakin alta =))) niitä saa rahalla mutta rakkautta ei.

      • k/k

        pilveen,entäs jos on työ shortsit,paljainpäin ja ei syljeskele,tarvittaessa vastaa kuuluvalla äänellä,kyllä rakas.


      • viivatiina
        k/k kirjoitti:

        pilveen,entäs jos on työ shortsit,paljainpäin ja ei syljeskele,tarvittaessa vastaa kuuluvalla äänellä,kyllä rakas.

        kyllä rakaskaan mut mun miehen pitää elää mun kanssa eikä se kerkee remppaileen tänäänkin oltiin shoppailemassa monta tuntia mää omia juttuja se omia ja sit yhteisiä ja mieluummin mää katon kun se istuuu tossa nojatuolissa ja lukee kirjaa sun remppa on varmaan niin toisenlaista kun näitten remonttireiskojen etkä sää varmaan syljeskelekkään mutta tänään meillä kävi just yks reiska jonka kanssa juttelin tossa pihassa ja kyllä se kerran sylkäs.


      • HTZA
        k/k kirjoitti:

        pilveen,entäs jos on työ shortsit,paljainpäin ja ei syljeskele,tarvittaessa vastaa kuuluvalla äänellä,kyllä rakas.

        Melkein kuin minä.
        Mutta: työshortsit ja pilkkujen väliin tyhjämerkki.
        JA tarvittaessa..

        On helpompi lukea.


      • mun reiskalla on farkut, eikä koskaan mitään työkaluja taskuissa eikä etenkään syljeskele lippalakin alta.
        Tarkkailepas seuraavan kerran sitä vähän tarkempaan ;)


      • GloriaJoy
        k/k kirjoitti:

        pilveen,entäs jos on työ shortsit,paljainpäin ja ei syljeskele,tarvittaessa vastaa kuuluvalla äänellä,kyllä rakas.

        saa olla työhaalarit ja työkaluliivit ja metallivehkeit ja vimpaimii voi roikkuu jokapuolelt mut rautanauloi ei saa olla suus huulien ja hampahien välis


      • HTZA kirjoitti:

        Melkein kuin minä.
        Mutta: työshortsit ja pilkkujen väliin tyhjämerkki.
        JA tarvittaessa..

        On helpompi lukea.

        täällä sivulla osaavat lukea mun juttuja ilman välimerkkejä ja tyhjiä sutaisuja.


      • Anceli kirjoitti:

        mun reiskalla on farkut, eikä koskaan mitään työkaluja taskuissa eikä etenkään syljeskele lippalakin alta.
        Tarkkailepas seuraavan kerran sitä vähän tarkempaan ;)

        jos mun reiskani on vapaalla kans farkuissa, jos töissä, niin pakkohan ne haalarit on työkaluineen olla.

        Eikä syljeksi, joskus kyl nyppii, kun ne haalarit pitää tulla riisumaan olkkariin.
        Niiden kans ei pitäis tuulikaappia pidemmälle tulla.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        täällä sivulla osaavat lukea mun juttuja ilman välimerkkejä ja tyhjiä sutaisuja.

        ja joka ei osaa lukea, ei myöskään ymmärrä.


      • GloriaJoy kirjoitti:

        saa olla työhaalarit ja työkaluliivit ja metallivehkeit ja vimpaimii voi roikkuu jokapuolelt mut rautanauloi ei saa olla suus huulien ja hampahien välis

        jos reiska mäiskäyttää tulisen pusun?
        Vaimo tykkää kun ukko kolisee ja kilisee kulkiessaan kolina on kuin lehmällä kellot ennenvanhaan,pikkasen pystyy valvomaan.


      • viivatiina
        Anceli kirjoitti:

        mun reiskalla on farkut, eikä koskaan mitään työkaluja taskuissa eikä etenkään syljeskele lippalakin alta.
        Tarkkailepas seuraavan kerran sitä vähän tarkempaan ;)

        mikään perusreiska se osaa keskustellakkin.


      • minttupuu kirjoitti:

        jos mun reiskani on vapaalla kans farkuissa, jos töissä, niin pakkohan ne haalarit on työkaluineen olla.

        Eikä syljeksi, joskus kyl nyppii, kun ne haalarit pitää tulla riisumaan olkkariin.
        Niiden kans ei pitäis tuulikaappia pidemmälle tulla.

        meidän reiskallakin joskus haalarit, mutta työkaluja se etsii pitkin taloa ja tanhuvia, ei vaan muista
        ottaa niitä mukaansa, eikä mihin minkin vekottimen milloinkin jätti.
        Mä käsken riisumaan jo ulkoportailla, ei oikein tykkää :)))


      • viivatiina kirjoitti:

        mikään perusreiska se osaa keskustellakkin.

        mutta nyt saatoit loukata jotain perusreiskaa ja vaimoa.


      • GloriaJoy
        koti-kiusattu kirjoitti:

        jos reiska mäiskäyttää tulisen pusun?
        Vaimo tykkää kun ukko kolisee ja kilisee kulkiessaan kolina on kuin lehmällä kellot ennenvanhaan,pikkasen pystyy valvomaan.

        ihhailen kattois et mihin mikäkin kilisevän koliseva tai suriseva on parraiten käyvä, mut miu pelkäis et ne naulat estäis suullisen kommunikoinnin ja vois vaikka sattuu naulan nielasu .... äitee on pelotellu ja ikkasen avustanu koivuherran kaa ku on ite jottain tehny, miu kerran kokkeili kirvestä puun haölkomiseen ja ku en käyttäny sitä mitä käytettiin vaan sitä mikä ol piilos, niin siinä kävi sit niin et se kirveenterä lens mutkitellen kieppuen melkeen kanakopille asti ja miu hiukka säikähti ;-) siks miun takaraivos on tälläsii pelkopeikkoi


      • Anceli kirjoitti:

        mutta nyt saatoit loukata jotain perusreiskaa ja vaimoa.

        ja ihmettelen ton tiinan tokaisuja siit tulis hyvä tykkivene diplomaatti.


      • Anceli kirjoitti:

        meidän reiskallakin joskus haalarit, mutta työkaluja se etsii pitkin taloa ja tanhuvia, ei vaan muista
        ottaa niitä mukaansa, eikä mihin minkin vekottimen milloinkin jätti.
        Mä käsken riisumaan jo ulkoportailla, ei oikein tykkää :)))

        kuinka monesti mä oon käskenyt?
        :D


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        ja ihmettelen ton tiinan tokaisuja siit tulis hyvä tykkivene diplomaatti.

        mutta mehän ymmärretään häntä kohtalaisen hyvin ja osataan lukea se, mitä hän oikeasti
        tarkoittaa. Ellei se nyt ota tästä nokkiinsa, ei se ota, se on mun ystävä :)


      • minttupuu kirjoitti:

        kuinka monesti mä oon käskenyt?
        :D

        että ainakin yhden kerran, joka päivä =)


      • viivatiina
        Anceli kirjoitti:

        mutta nyt saatoit loukata jotain perusreiskaa ja vaimoa.

        että muhin ei tee vaikutusta remonttireiskat työ on arvokasta mutten yleensä arvosta ihmistä työnsä takia vaan oman itsensä en mää varmaan ketään loukannu kaikkihan lähti siitä saako remonttireiska naiset niin sanon että ei saa sen kummemmin kun kukaan muukaan.


      • Anceli kirjoitti:

        että ainakin yhden kerran, joka päivä =)

        dee dee dee!!!


      • GloriaJoy kirjoitti:

        ihhailen kattois et mihin mikäkin kilisevän koliseva tai suriseva on parraiten käyvä, mut miu pelkäis et ne naulat estäis suullisen kommunikoinnin ja vois vaikka sattuu naulan nielasu .... äitee on pelotellu ja ikkasen avustanu koivuherran kaa ku on ite jottain tehny, miu kerran kokkeili kirvestä puun haölkomiseen ja ku en käyttäny sitä mitä käytettiin vaan sitä mikä ol piilos, niin siinä kävi sit niin et se kirveenterä lens mutkitellen kieppuen melkeen kanakopille asti ja miu hiukka säikähti ;-) siks miun takaraivos on tälläsii pelkopeikkoi

        jaarittelemaan ja ne nykyiset ruuvit on ruuvivöissä mistä kone sylkee niit seinään vinhaa vauhtia.
        Olen ronkeli mies mut tänään kun sain sekoittajan ehtoolla paikoilleen ja istuskelin silmii leputtamassa tuli mielee.
        Priimaa tuppaa tulemaan vaik urakalla painetaan.


      • viivatiina
        Anceli kirjoitti:

        mutta mehän ymmärretään häntä kohtalaisen hyvin ja osataan lukea se, mitä hän oikeasti
        tarkoittaa. Ellei se nyt ota tästä nokkiinsa, ei se ota, se on mun ystävä :)

        nokkiini mulla ei oo varaa siihen hei koo koo mitä se meinaa toi tykkivene diplomaatti.


      • GloriaJoy
        koti-kiusattu kirjoitti:

        jaarittelemaan ja ne nykyiset ruuvit on ruuvivöissä mistä kone sylkee niit seinään vinhaa vauhtia.
        Olen ronkeli mies mut tänään kun sain sekoittajan ehtoolla paikoilleen ja istuskelin silmii leputtamassa tuli mielee.
        Priimaa tuppaa tulemaan vaik urakalla painetaan.

        ossaa vaik silmät kii ku oot niin oppinut monel tappaa ;-) ... hyvä että ossaat nauttii käsies jäljist, se on sitä juhla-mokka elämystä parhaimmillaan


      • Yxitypy
        viivatiina kirjoitti:

        mikään perusreiska se osaa keskustellakkin.

        likat. Mikä on sen sexympää, kuin remonttireiska haalareissa.
        Ajatelkaa nyt vähän. Karvaset lihaksikkaat käsivarret, työmiehen kädet. Lippis päässä. Tupakka suupielessä ja se riisuva katse :=))

        Mutta ei remonttireiska ihan vedä vertoja asfalttimiehille. Kyllä mulla auto kulkee hitaasti, kun niitä kesällä näkee..huh,huh :=))


      • viivatiina
        Yxitypy kirjoitti:

        likat. Mikä on sen sexympää, kuin remonttireiska haalareissa.
        Ajatelkaa nyt vähän. Karvaset lihaksikkaat käsivarret, työmiehen kädet. Lippis päässä. Tupakka suupielessä ja se riisuva katse :=))

        Mutta ei remonttireiska ihan vedä vertoja asfalttimiehille. Kyllä mulla auto kulkee hitaasti, kun niitä kesällä näkee..huh,huh :=))

        ei tee vaikutusta minuun en oo tykänny koskaan työmiehen käsistä enkä riisuvasta katseesta mieluummin pilke ja silmäkulmassa ja kaunis katse ja asfalttimiehet ne vaan hidastaa matkantekoo :((((


      • G.J.
        Yxitypy kirjoitti:

        likat. Mikä on sen sexympää, kuin remonttireiska haalareissa.
        Ajatelkaa nyt vähän. Karvaset lihaksikkaat käsivarret, työmiehen kädet. Lippis päässä. Tupakka suupielessä ja se riisuva katse :=))

        Mutta ei remonttireiska ihan vedä vertoja asfalttimiehille. Kyllä mulla auto kulkee hitaasti, kun niitä kesällä näkee..huh,huh :=))

        ihana rusketus asfalttimiesten kiiltävis lihaksissa .. Wau ;-)) ja useesti niil on niin ihanat hauikset ja kehittyneet olkavarret, muutenkin harteita ja rintakehää silleen ylösalasen kolmion malliin huoh...


      • Yxitypy
        viivatiina kirjoitti:

        ei tee vaikutusta minuun en oo tykänny koskaan työmiehen käsistä enkä riisuvasta katseesta mieluummin pilke ja silmäkulmassa ja kaunis katse ja asfalttimiehet ne vaan hidastaa matkantekoo :((((

        Nyt tiina sä et ole vaan osannut katsoa oikeen sillä silmällä :=)))

        Kyllähän ne työmiehen kädet on paljon seksymmät, kuin esim. jonkun miesgynekologin, pienet ja siistit kuin naisen kädet :=((


      • Yxitypy
        G.J. kirjoitti:

        ihana rusketus asfalttimiesten kiiltävis lihaksissa .. Wau ;-)) ja useesti niil on niin ihanat hauikset ja kehittyneet olkavarret, muutenkin harteita ja rintakehää silleen ylösalasen kolmion malliin huoh...

        viserrä. Tässä täytyykin katsoa tietyökartasta, missä niitä työmaita tänä kesänä on, ja lähtee vähän ajelulle :=)))


      • viivatiina kirjoitti:

        nokkiini mulla ei oo varaa siihen hei koo koo mitä se meinaa toi tykkivene diplomaatti.

        Tarkotti sitä et jos ei saara toista uskomaan niin mennään tykkiveneellä rantaan ja ammutaan kaikki rikkitte.
        Sellainen kulmikas liikkeinen ja jotensakin harkitsemattomasti laukova ihminen josta helpost saa väärän kuvan.
        Kun luin sun vastauksii niin mä ainakin ymmärsin remonttimiesten olevan vähäälysiä ittensä raaputtajia.
        Koska enkeli tuntuu tajuavan sun sanat oikein niin kysees on taas eri murrealueitten yhteentörmäys.


      • viivatiina
        Yxitypy kirjoitti:

        Nyt tiina sä et ole vaan osannut katsoa oikeen sillä silmällä :=)))

        Kyllähän ne työmiehen kädet on paljon seksymmät, kuin esim. jonkun miesgynekologin, pienet ja siistit kuin naisen kädet :=((

        lapiokourista musta ne on rumat miehen kädet on aina erillaiset kun naisen vaikka ne olis ns pienetkin ja siistit ja hoidetut pitää olla =)))


      • Yxitypy kirjoitti:

        likat. Mikä on sen sexympää, kuin remonttireiska haalareissa.
        Ajatelkaa nyt vähän. Karvaset lihaksikkaat käsivarret, työmiehen kädet. Lippis päässä. Tupakka suupielessä ja se riisuva katse :=))

        Mutta ei remonttireiska ihan vedä vertoja asfalttimiehille. Kyllä mulla auto kulkee hitaasti, kun niitä kesällä näkee..huh,huh :=))

        oikeessa oot, reiskat sexyjä!!


      • Yxitypy
        minttupuu kirjoitti:

        oikeessa oot, reiskat sexyjä!!

        Ei voi mitään. Aamuisin kun pyöräilen töihin yhden rakennustyömaan ohi, niin kyllä se vaan kummasti siinä työmaan kohdalla fillarin vauhti hiljenee :=))


      • viivatiina
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Tarkotti sitä et jos ei saara toista uskomaan niin mennään tykkiveneellä rantaan ja ammutaan kaikki rikkitte.
        Sellainen kulmikas liikkeinen ja jotensakin harkitsemattomasti laukova ihminen josta helpost saa väärän kuvan.
        Kun luin sun vastauksii niin mä ainakin ymmärsin remonttimiesten olevan vähäälysiä ittensä raaputtajia.
        Koska enkeli tuntuu tajuavan sun sanat oikein niin kysees on taas eri murrealueitten yhteentörmäys.

        mun mielestä kukaan ihminen ei ole vähä älyinen tässähän oli puhe saako ne reiskat kaikki naiset mutta niinkun olen sanonut niin minuun ne ei tee vaikutusta remonttitaidoillaan tästä vaan oli kysymys ja todellakin se reiska joka kävi täällä tänään on mun todella rakas ystävä mutta ei remottitaitojensa takia ja tasan tarkkaan tietää että mää inhoon syljeksimistä miten nyt sattukin siinä limppaamaan ehkä mää oon sit sun mielestä harkitsemattomasti laukova tyyppi ja sori vaan jos se ei sulle sovi mää oon mää enkä muuksi muutu ihmisen elämäntehtävä ei ole olla kaikissa asioissa samaa mieltä kun toisten.


      • Yxitypy
        viivatiina kirjoitti:

        lapiokourista musta ne on rumat miehen kädet on aina erillaiset kun naisen vaikka ne olis ns pienetkin ja siistit ja hoidetut pitää olla =)))

        Sitte sulle passaa joku tietokonenörtti. Niillä näkee usein hyvinhoidetut, pehmeät kädet :=)))


      • viivatiina
        Yxitypy kirjoitti:

        Sitte sulle passaa joku tietokonenörtti. Niillä näkee usein hyvinhoidetut, pehmeät kädet :=)))

        nörteistä tykkää mun oma mieskään ei käytä tätä härveliä muuta kun pakkotilanteessa ja sanoisin että se on mun unelmieni mies ja vaikka sillä on aikas pienet kädet ei ne ny niin pehmeet oo.


      • viivatiina kirjoitti:

        mun mielestä kukaan ihminen ei ole vähä älyinen tässähän oli puhe saako ne reiskat kaikki naiset mutta niinkun olen sanonut niin minuun ne ei tee vaikutusta remonttitaidoillaan tästä vaan oli kysymys ja todellakin se reiska joka kävi täällä tänään on mun todella rakas ystävä mutta ei remottitaitojensa takia ja tasan tarkkaan tietää että mää inhoon syljeksimistä miten nyt sattukin siinä limppaamaan ehkä mää oon sit sun mielestä harkitsemattomasti laukova tyyppi ja sori vaan jos se ei sulle sovi mää oon mää enkä muuksi muutu ihmisen elämäntehtävä ei ole olla kaikissa asioissa samaa mieltä kun toisten.

        Jotka laukoo kaikenlaista ja en mä silti pirä niitä vihamiehinäni,en sinuakaan.
        Munkaan elämäntehtävä ei oo mielyttää kaikkia,mä vaan olen eritavalla erimieltä enempi sellasta hiljasta periksiantamatonta jurnutusta ja hienovarasta ohjausta hairahtuneelle oikeaan suuntaan.
        Sellaset naiset jotka osaa pitääpuoliaan on jostain syystä olleet aina syräntä lähellä.


      • viivatiina
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Jotka laukoo kaikenlaista ja en mä silti pirä niitä vihamiehinäni,en sinuakaan.
        Munkaan elämäntehtävä ei oo mielyttää kaikkia,mä vaan olen eritavalla erimieltä enempi sellasta hiljasta periksiantamatonta jurnutusta ja hienovarasta ohjausta hairahtuneelle oikeaan suuntaan.
        Sellaset naiset jotka osaa pitääpuoliaan on jostain syystä olleet aina syräntä lähellä.

        tulee sitä varmemmaksi tulee omista mielipiteistään tietämisestään ja tokihan se riippuu ihmisistäkin mitä suustaan laukoo ja mitä ei toiset ihmiset vaan niinkun äänettömästi vaatii sitä että niitten kanssa pitää olla samaa mieltä osaan mää senkin älyttömän hyvin mutta sillon se on sellasta teatteria jonka vaan mää huomaan ja suinkaan mää en oo sellainen ihminen että oon periaatteesta aina eri mieltä vaan niin monta meitä on mielipuolta kun on ihmistäkin =))))


      • viivatiina kirjoitti:

        tulee sitä varmemmaksi tulee omista mielipiteistään tietämisestään ja tokihan se riippuu ihmisistäkin mitä suustaan laukoo ja mitä ei toiset ihmiset vaan niinkun äänettömästi vaatii sitä että niitten kanssa pitää olla samaa mieltä osaan mää senkin älyttömän hyvin mutta sillon se on sellasta teatteria jonka vaan mää huomaan ja suinkaan mää en oo sellainen ihminen että oon periaatteesta aina eri mieltä vaan niin monta meitä on mielipuolta kun on ihmistäkin =))))

        ihmisessä, ettei hän ole kiero ja salakavala, eikä heitä puukkoa toisen selkään vaan sanoo
        edessä sen mitä mieltä on.


      • viivatiina
        Anceli kirjoitti:

        ihmisessä, ettei hän ole kiero ja salakavala, eikä heitä puukkoa toisen selkään vaan sanoo
        edessä sen mitä mieltä on.

        niitä salakavalia kieroilijoita riittää kyllä joka paikkaan enemmän kun laki sallii mutta kai ne siitä sit saa jonkin sortin tyydytyksen ;))))


      • viivatiina kirjoitti:

        niitä salakavalia kieroilijoita riittää kyllä joka paikkaan enemmän kun laki sallii mutta kai ne siitä sit saa jonkin sortin tyydytyksen ;))))

        on kierot tavoitteet ja katkera mieli.
        Kuten olen sanonutkin, on hyvä, että ihmisellä on täälläkin muutama ihminen,
        johon voi täysin luottaa.


      • siltä, että sinulla on hieman puutteellinen käsitys remonttireiskoista. Unohdit vallan, että reiskoilla on paperossi suupielessä, kossupullo pakissa, haisevat hielle ja puhuvat ruokottomia! :))....no, joo, eiköhän näitä reiskoja ole laidasta laitaan kuten meitä muitakin. Rakakkauttakin varmaan pystyvät osottamaan, kun oikea kohdalle sattuu. Mutta jos tutkimukseen on uskominen niin tarjokkaita on vaan runsaasti! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      252
      2127
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      2016
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      97
      1730
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      114
      1542
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1160
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1008
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      999
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      983
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      906
    Aihe