Ostanko Pirkka-Volvon?

Eki

Eli olen miettinyt -99 pirkka-volvon eli s40:sen ostoa. Autolla ajettu 155tkm, siistin näköinen ja hintapyynti 12t?? (suomiauto). Moottori on 1,8l.

Kysynkin: Onko hinta ok? Mitä paikkoja pitää tarkastaa erityiseti? Pitääkö huhut s40:sten heikosta laadusta/vika-alttiudesta paikkaansa?

Hyvää kevättä.

8

1361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leksa

Kyllä se varmasti on hintansa arvoinen.

Itseäni häiritsi se, että kaikenlaista hyödyllistä sisätilaa ei oikein ole. Hansikaslokeroon ei mahdu normaalia kossupulloa. Ei tarkoita, että pitäisi ryypiskellä ajaessa.

Ovitaskut mitättömät. Savukeaskille nipinnapin tilaa. Sisätilat paksujen muovi"kumpujen" avulla päällystetty.

Muuan kelju juttu. Kun avaa takaluukun lumisateella, lunta putoaa katolta takaluukkuun. Sen takia kannattaa puhdistusharjaa pitää auton sisätiloissa eikä takaluukussa.

Pikkujuttujahan nämä ovat.

• oukgliu

Hinnat tippuneet. Nyt s40 mallia saa jo 8te hintaan käytettynä. Vielä vuosi sitten pyynti- hinnat alkoivat kympillä.
        Koska uutta maalia saa käytettynä alle 20te,
        uskon että jo 2v päästä.

• VolvoForLife

Vastaus tulee ehkä hieman liian myöhään, mutta älä osta. Ovat järjestään mätiä ja nykyään niitä saa alkaen parilla satkulla.

• VastausLöytyyVasemmalta

Hieman vähättelyä todeta 14 vuotta alkuperäisen viestin jälkeen "hieman liian myöhään".

• porvarisanooasiat
        VastausLöytyyVasemmalta kirjoitti:

Hieman vähättelyä todeta 14 vuotta alkuperäisen viestin jälkeen "hieman liian myöhään".

kiinnitän huomiota nimimerkkiisi. sanot että vastaus löytyy vasemmalta. se kuulostaa sille että olet vasemmistoaatteen kannattaja ja haluat että yritykset verotetaan pois ulkomaille ja että vaurastumisesta tehdään mahdotonta? itse autoon mulla ei ole mitään kantaa. ottaa vain päähän tuo nimimerkkisi. seuraava hallitus on vasemmistolainen ja jälki tulee olemaan erittäin rumaa.

• sdswww
      • Heikkiheppi

Pälli stupid imbesil moron. 14 v vanha ketju. Kuka idiootti näitä nostelee.

• autojobbari

Älä nyt vaan erehdy ostamaan Volvoa.Osta kunnon auto TOYOTA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      231
      5071
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3660
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2134
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      278
      2107
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      42
      1322
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1249
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1111
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      880
    9. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      110
      872
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      188
      784
    Aihe