Ostanko Pirkka-Volvon?

Eki

Eli olen miettinyt -99 pirkka-volvon eli s40:sen ostoa. Autolla ajettu 155tkm, siistin näköinen ja hintapyynti 12t?? (suomiauto). Moottori on 1,8l.

Kysynkin: Onko hinta ok? Mitä paikkoja pitää tarkastaa erityiseti? Pitääkö huhut s40:sten heikosta laadusta/vika-alttiudesta paikkaansa?

Hyvää kevättä.

8

1502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leksa

Kyllä se varmasti on hintansa arvoinen.

Itseäni häiritsi se, että kaikenlaista hyödyllistä sisätilaa ei oikein ole. Hansikaslokeroon ei mahdu normaalia kossupulloa. Ei tarkoita, että pitäisi ryypiskellä ajaessa.

Ovitaskut mitättömät. Savukeaskille nipinnapin tilaa. Sisätilat paksujen muovi"kumpujen" avulla päällystetty.

Muuan kelju juttu. Kun avaa takaluukun lumisateella, lunta putoaa katolta takaluukkuun. Sen takia kannattaa puhdistusharjaa pitää auton sisätiloissa eikä takaluukussa.

Pikkujuttujahan nämä ovat.

• oukgliu

Hinnat tippuneet. Nyt s40 mallia saa jo 8te hintaan käytettynä. Vielä vuosi sitten pyynti- hinnat alkoivat kympillä.
        Koska uutta maalia saa käytettynä alle 20te,
        uskon että jo 2v päästä.

• VolvoForLife

Vastaus tulee ehkä hieman liian myöhään, mutta älä osta. Ovat järjestään mätiä ja nykyään niitä saa alkaen parilla satkulla.

• VastausLöytyyVasemmalta

Hieman vähättelyä todeta 14 vuotta alkuperäisen viestin jälkeen "hieman liian myöhään".

• porvarisanooasiat
        VastausLöytyyVasemmalta kirjoitti:

Hieman vähättelyä todeta 14 vuotta alkuperäisen viestin jälkeen "hieman liian myöhään".

kiinnitän huomiota nimimerkkiisi. sanot että vastaus löytyy vasemmalta. se kuulostaa sille että olet vasemmistoaatteen kannattaja ja haluat että yritykset verotetaan pois ulkomaille ja että vaurastumisesta tehdään mahdotonta? itse autoon mulla ei ole mitään kantaa. ottaa vain päähän tuo nimimerkkisi. seuraava hallitus on vasemmistolainen ja jälki tulee olemaan erittäin rumaa.

• sdswww
      • Heikkiheppi

Pälli stupid imbesil moron. 14 v vanha ketju. Kuka idiootti näitä nostelee.

• autojobbari

Älä nyt vaan erehdy ostamaan Volvoa.Osta kunnon auto TOYOTA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      30
      3710
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      49
      1618
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1328
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1181
    5. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1031
    6. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      171
      1030
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      78
      862
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      38
      777
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      47
      735
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      709
    Aihe