Ystävä

1959

Onko keski-ikäisillä nykyään lapsuuden ystäviä tallella vielä?Pidättekö heihin yhteyttä?Vai onko kaikki häipyneet,,,,

11

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteen lapsuuden aikaiseen ystävään, hän on siis edelleen ystäväni.
      Muut ovat kadonneet maailman tuuliin.

    • Sol57

      ehkä en muuten pitäisi..tai ei ole tullut mitenkään pidettyä..Läksin täältä missä nyt asumme 17-v..maailmalle ystävyyssuhteet sitten jäivät luonnollisesti.....Meni 30 vuotta ennenkuin palasin takaisin omiin lapsuuden maisemiini asumaan. Nyt löytänyt uudestaan todella lapsuudenystäväni jonka olen tuntenut tosi pienestä;)) Taisimme olla jotain 1 v...kumpikin kun kohdattiin siitä minulla ja hänellä on mustavalkoinen valokuva todisteena. Kuva otettu yhteisen lapsuutemme kotipihalta...;))) Hän ei täältä koskaan poistunut..Sanoisin että, jotenkin hienoa;)) Kohdata lapsuudenystävä uudestaan...Ikään kuin näitä vuosia mitä mekin erossa oltiin ei olisi ollutkaan..;) ja kuitenkin on..

      tsau:Friidu

    • Suurin osa kuollut ja kuopattu. Jotkut joita olen tavoitellut ovat jääneet "teini-ikäisiksi".
      Tulee tietysti yhdelle kaverille soitettua kerran tai kaksi vuodessa. On vaan usein toisella puolella maapalloa joten ei tule niinkään usein tavattua.

      • kiireetön...

        ovat vähiin käyneet nuo lapsuuden ja nuoruuden kaverit ja ystävät. Kun asun poissa sieltä missä olen syntynyt ja koulua käynyt, niin eipä ole enää juuri ketään. Yksi vanha koulukaveri otti vuosien jälkeen yhteyttä. Nyt kirjoitellaan tai soitellaan silloin tällöin.


    • vuosimalli

      Etkö osallistu itse keskusteluun...aivankuin tekisit gallupia.!

      • 1959

        En tee mitään galluppia,muuten vaan utelen,,,ittelläni on muutama lapsuudenystävä tullut elämään viimevuosien aikana.Välillä he olivat tyystin poissa elämästäni.Johtuen kunkin omasta perhetilanteesta.


    • Yxitypy

      Paras ystävättäreni, joka ollut lapsuudesta (8v.) saakka. Näemme joka päivä, kun olemme nykyään työkavereita.

      Myös muutama muu lapsuuden kaveri on, joihin olen yhteydessä.

      • vähä kade ;)
        Osittain omaa saamattomuuttakin, mutta eri suunnille ihmiset hajaantuneet.
        Joskus kesäisin lapsuusmaisemissa voi tavata, mutta ei se sama asia, kun harvoin näkee :/


      • Yxitypy
        Sibone kirjoitti:

        vähä kade ;)
        Osittain omaa saamattomuuttakin, mutta eri suunnille ihmiset hajaantuneet.
        Joskus kesäisin lapsuusmaisemissa voi tavata, mutta ei se sama asia, kun harvoin näkee :/

        onnellinen, kun mulla on tämä ystävä ollut aina lähellä. Hänen kans pystymme puhumaan kaikki asiat luottamuksella.
        Eipä mulla toista tällaista sydänystävää olekaan. Lapsuuden ystäviä on myös kaksi muuta, joiden kanssa tapaamme ainakin parin kuukauden välein.

        Sinullakin on ilmeisesti kaikki lapsuuden ystävät niin kaukana, ettei niitä voi kovin usein tavata. Mutta onhan se kiva edes joskus nähdä :=))


    • Ensiviikolla lähden käymään synnyinseudulla. Joitain tuttuja voi näkyä, kun käyn kaupoilla ja tanssiravintolassa viikonloppuna, mutta yhtän varsinaista ystävää ei ole entisissä lapsuudentovereissa. Ja mä en heitä edes tunnista, kun ovat niin muuttuneet ja en heitä edes paljoa muista, mutta minut he tuntevat kyllä kun tulevat vastaan. Johtuu siitä, että arvaavat kun ovat ehkä kuulleet juttua, et tuun käymään...

      Niin, olen ollut kauan pois sieltä, ja lapsuudessa minulla ei ollut ystäviä, vaan vasta nuorena, ja asuin silloin ulkomailla...

    • 34

      Eipä ole enää yhteyksiä lapsuuden aikaisiin kavereihin. Opiskeluajalta on tallessa yksi ihminen, jonka voin ja saan sanoa kuuluvan muutaman parhaan ystäväni joukkoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe