Heipä hei.. En ole kertaakaan saanut orgasmia miehen kanssa.. Mutta itse saan kyllä itselleni.. En ymmärrä mikä siinä mättää. En tiedä en varmaan rentoudu tarpeeksi ja vielä nykyään stressaan asiasta, mietin sitä suurinpiirtein koko ajan seksin aikana.. En saa pois mielestä, se on harmillista.. oisko kenelläkään neuvoja?
Kykenemätön orgasmiin..
12
866
Vastaukset
- wertyui12
... Mulla sama ongelma, mut en osaa auttaa. Etpä siis ole yksin. Olen seurustellut jo useamman vuoden ihanan mieheni kanssa ,olemme kihloissa. En ole ikinä saanut yhdynnässä miehen kanssa orgasmia. Kuitenkin, mieheni ei sitä tiedä.. Hän on mahtava mies hoitamaan homma kielellä ja kädellä, siten kyllä saan. Niin itse käsin kuin miehen kädellä. Mutta en munalla.
Apua?- N18__
itse en saa etes jos mies tekee kielellä tai kädellä :O kumma juttu.. olen monet kerrat harrastanut seksiä, mutta en tiiä jännitänkö niin paljon sitä etten saa vai miten.. Pitäisi unohtaa koko asia seksin ajaksi etten muka saa, mutta kun pyörii mielessä ja stressaan asiaa niin sekin voi vaikuttaa.. Ja vielä vähemmän munalla..
N18__ kirjoitti:
itse en saa etes jos mies tekee kielellä tai kädellä :O kumma juttu.. olen monet kerrat harrastanut seksiä, mutta en tiiä jännitänkö niin paljon sitä etten saa vai miten.. Pitäisi unohtaa koko asia seksin ajaksi etten muka saa, mutta kun pyörii mielessä ja stressaan asiaa niin sekin voi vaikuttaa.. Ja vielä vähemmän munalla..
Missä ongelma? Haloo!!
About kolmasosa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä. Ei se ole mitään patologista. Ei sekään ole, jos ei saa orkkua kumppanin kanssa, mutta yksin saa. Seksin tarkoitus on vain olla kivaa. Älkää stressatko asiasta.
Runsaalla harjoittelulla voi muuttua tai sitten ei.- kumma juttu
N18__ kirjoitti:
Olen liki kolmekymppinen ja olen kerran saanut kun mieheni teki sormella.Oliko lievästi sanottuna outoa kun en koskaan ennen ollut saanut vaikka oli yritetty ja asia oli vaivannut kauan.
En usko,että tulen saamaan koskaan yhdynnässä.Sitä asiaa en edes mieti,kaikki eivät ole samanlaisia. - dsfgsfdfsdf
Ei se ole sama ongelma, jos kuitenkin saat muilla keinoin miehen kanssa...
Ärsyttää kun aina oletetaan että puhutaan nimenomaan yhdynnästä, vaikka on tosiaan niitä jotka eivät saa OLLENKAAN miehen kanssa orgasmia, niin kuin esim juuri tämä aloittaja. - N18__
dsfgsfdfsdf kirjoitti:
Ei se ole sama ongelma, jos kuitenkin saat muilla keinoin miehen kanssa...
Ärsyttää kun aina oletetaan että puhutaan nimenomaan yhdynnästä, vaikka on tosiaan niitä jotka eivät saa OLLENKAAN miehen kanssa orgasmia, niin kuin esim juuri tämä aloittaja.Olishan se mukava tuntea miehenkin kanssa (ei välttämättä yhdynnässä) mutta muuten. kerran sain melkein miehen kanssa kun hän otti takaa päin ja samalla sormilla teki, mut kun olin saamassa tämä lopetti.. Se oli ainoa kerta kun melkein sain, vähän jäi kyllä harmittamaan mutta toivottavasti se päivä joskus vielä koittaa.. :) Onneks elämässä on paljon muitaki asioita mitä miettiä, en nyt tätä pohdi 24/7 mutta joskus tulee vain mieleen ja ajattelin kysyä sitten kerrankin ihmisiltä että mikä mättää.. :) kiitoksia vastauksista!
- Mahtisonni.
Tässäkin on monta naista joita ei ole naitu ikiänään oikein kunnolla.
Kyllä oikea sonni saa akan kuin akan kirkumaan, toosa vaan litisee ja lätisee nautinnon huipuilla.- N18__
Seki voi olla :DDD
- nuoriStressaaja
Itsestäni voisin sanoa että olen vasta alottelija, vastatkaa nyt minulle että miten ihmeessä voin alkaa seksin aikana "harjoitella" orgasmin saantia, onko miehistä liian ahdistavaa jos nainen yhdynnän aikana klikkaa klitorista? Seksiin tarvitaan hyvää itsetuntoa että voi saada paremman tyydytyksen, haluan sitä itsetuntoa, vaikka en saisi orgasmia seksin aikana, saan nautinnon ja tuntuu hyvältä hetken, mutta sitten alan stressata, kun tuntuu etten ole tarpeeksi hyvä, ja haluan aitoa seksiä, missä voin saada kunnon tyydytyksen ja sitä mukaa antaa sen miehelleni. Vielä tässä on vaikeus, hänen siemensyöksy tulee liian aikaisin (enään se ei kestä kuin hyvällä onnela 2-4minuuttia :
- pkkjhg
Ainut neuvo on, että olkaa itsekkäitä! Miehet eivät ole ajatuksen lukijoita. Jos joku tuntuu hyvälle, niin sanokaa se ÄÄNEEN oli se sitten mitä ikinä ja jos ei tunnu hyvältä, niin lopettakaa toisen miellyttäminen. Näin se homma menee. Vaatikaa sitä (tai pyytäkää) millä keinoilla itse saatte itsellenne orgasmin aikaiseksi. Millään muulla ei ole väliä. Uskokaa pois, ei se teidän miehenne siitä loukkaannu tai pidä teitä outona. Ei toimi parisuhde pitkällä tähtäimellä, jos ei homma pelitä sängyssä.
- se orkku
tulee päästä, terveestä itsetunnosta, ja alistumisesta – ei miehestä eikä jännittämisestä. Ja jumppaa PC:t hyvään kuntoon
- halleliini
Tarkoitat varmaan orgasmia yhdynnästä? Jos miehesi kiihottaisi klitoristasi, varmasti onnistuisi. Vaginasta on todella vaikea saada, vaikka tietäisikin miten sen saisi. Miehillä tulee helposti kunto vastaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188844- 61818