Moi!
Alkoi hieman ihmetyttää tuo Vehon toiminta , kun kävin kysymässä Xsaraan 100/90tkm:n huoltotarjousta. Kaveri totesi , että ei pysty sanomaan hintaa ohjekirjasta löytyvälle työlistalle. Heitti vain hatusta n. 900€ , kun kuulemma voidaaan joutua vaihtamaan vesipumppu etc etc.
No tuohon totesin , että ei vaan ne listaaan merkatut vaan (tahtoo Vehon leiman huoltokirjaan) , johon kaveri : Ei me lähdetä tekemään "vajaita" huoltoja. Outoa.
Kysymys kuuluukin nyt : Missä muualla voin käydä huollattamassa sarani ?
Suositelkaa ...
P.S. Sen vesipumpun vaihdan kyllä itsekin , lähinnä haluaisin "luotettavan" korjaamon leiman huoltokirjaan.
T : Sam
Veho vs merkittömät huollot
16
5889
Vastaukset
- jepjep
vielä missä päin asut, niin on helpompaa suositella huoltoja.
- Xantia
Jos asut pk-seudulla vie Hertsikan Rekaraan. Löytyy kivenheiton päästä ko. Vehosta. Aina hyvä asiakaslähtöinen palvelu eikä vedätystä ja hinnat kohdallaan vs. Veho.
- Saukko
Hinnat ehkä kohdallaan, mutta vedättää ja kusettaa minkä kerkiää. Ellei sitten satu kuulumaan Pirttiniemen "sisäpiiriin"... Näin se valitettavasti on.
- Johnny Utah
Saukko kirjoitti:
Hinnat ehkä kohdallaan, mutta vedättää ja kusettaa minkä kerkiää. Ellei sitten satu kuulumaan Pirttiniemen "sisäpiiriin"... Näin se valitettavasti on.
Kannattaa etsiä lähin merkkihuolto, jossa Citikoita on korjattu pitkään. Veho ja esim. auto-putkola, joilla merkki on ollut vasta pari vuotta eivät todellakaan ole perillä Citikoitten erityisominaisuuksista. Kaverini autoa tutkittiin kolmella Veholla tuloksetta ja käskettiin viedä Iisalmeen Autohuolto-Röytiöön, joka on Auto-Bonin edustajan mukaan maan paras Citroen-huolto. Tuolla ongelma ratkesi parissa päivässä. Itse olen viemässä autoa Turusta Iisalmeen, koska autoni tietokonevialle ei ole yhdessäkään lähialueen Citikka-huollossa osattu tehdä mitään.
että sellaista... - patongisti
Johnny Utah kirjoitti:
Kannattaa etsiä lähin merkkihuolto, jossa Citikoita on korjattu pitkään. Veho ja esim. auto-putkola, joilla merkki on ollut vasta pari vuotta eivät todellakaan ole perillä Citikoitten erityisominaisuuksista. Kaverini autoa tutkittiin kolmella Veholla tuloksetta ja käskettiin viedä Iisalmeen Autohuolto-Röytiöön, joka on Auto-Bonin edustajan mukaan maan paras Citroen-huolto. Tuolla ongelma ratkesi parissa päivässä. Itse olen viemässä autoa Turusta Iisalmeen, koska autoni tietokonevialle ei ole yhdessäkään lähialueen Citikka-huollossa osattu tehdä mitään.
että sellaista...Meidän Citikat on aina huollettu Röytiöllä, enkä voi muuta kuin suositella lämpimästi ko. paikkaa. En yhtään ihmettele, jos pitävät maan parhaana huoltona.
- Xanttu
Saukko kirjoitti:
Pari-kolme kertaa olen huollattanut autoani Rekarassa (mm. 100 tkm huolto vesipumpun vaihto), enkä kyllä ole huomannut mitään kusetusta. Etukäteen annetut hinta-arviot ovat pitäneet paikkansa, auto on ollut aina valmis sovittuna ajankohtana ja palvelukin on ollut asiallisen ystävällistä.
Ilmeisesti meikäläistä on sitten kusetettu niin ovelasti, etten ole edes tajunnut tulleeni kusetetuksi...
- iCasso
mutta itse käytän mieluummin tallinnassa sijaitsevaa... 40 000 huolto oli jotain 68 eur (omat öljyt tietty)
- Sam
Kuulostaa hyvältä , siinähän tulis kesälomajuomat samalla , ja vähän muutakin ;)
- Sam
Mmm jep siis pk-seudulla operoidaan.
Postissa tupsahti tarjous Vantaan autokorjaamolta ,joka sijaitsee Veromiehessä : kenelläkään kokemuksia ?
Ilmeisesti aika tuore firma , täytynee käydä kysäiseen tarjousta sieltä.
Ovat kuulemma erikoistuneet citikka/pösö..
Tuota hertsikaa täytynee kysäistä myös..
.. Ja täähän oli ihan normi -98 1.6 xsara , ei siis mikään erikoisempi.
Lisää saa ehdottaa.
T : Sam- löytyy
Hyrylästä löytyy ranskalaisten autojen saattohoitola. Ei kuseta ja hinnat on kuulemma kohdallaan. En valitettavasti muista nimeä ,mutta ei se niin iso paikka ole (hyrylä meinaan).
- Eki
löytyy kirjoitti:
Hyrylästä löytyy ranskalaisten autojen saattohoitola. Ei kuseta ja hinnat on kuulemma kohdallaan. En valitettavasti muista nimeä ,mutta ei se niin iso paikka ole (hyrylä meinaan).
Auto-Centre. Ennen Vehoaikaa Suomen suurin Citroenedustaja. Tuolloin sijaitsi Vantaalla. Erittäin asiantuntevaa ja motivoitunutta porukkaa.
- Pena
Itsekään en antaisi leimaa vajaasta huollosta. Jos leima laitetaan kirjaan ja siellä ei ole mitään mainintaa että kaikkia huollon kohteita ei ole tehty ja jälkeen päin tulee ongelmia niin Veho on maksu mies. Tästä on olemassa ennakkotapaus. Jos kerran pystyt sen vesipumpun vaihtamaan itse niin miksi ylipäätänsä haluat viedä autosi huoltoon, ainakin itse tekisin kaikki hommat itse.
- ax gt injection
Syy ilmeisesti on normaali kilometrihuolto ja siitä saatava leima... Nostaa muuten auton arvoa huomattavasti!
Vaihda ite vesipumppu ja vie sitten huoltoon... Tai käytä autotohtorilla ja ota vikalista josta sitten ite korjaat kohdat ja jätät veholle öljyt ja suodattimet vaihdettavaks. - Pena
ax gt injection kirjoitti:
Syy ilmeisesti on normaali kilometrihuolto ja siitä saatava leima... Nostaa muuten auton arvoa huomattavasti!
Vaihda ite vesipumppu ja vie sitten huoltoon... Tai käytä autotohtorilla ja ota vikalista josta sitten ite korjaat kohdat ja jätät veholle öljyt ja suodattimet vaihdettavaks.Tässä kyseisessä autossa mitä ilmeisimmin on 100tkm:n huollossa myös jakohihnan vaihto ja sen yhteydessä kannattaa vaihtaa jakohihna samalla vaivalla.
- Xan
Pena kirjoitti:
Tässä kyseisessä autossa mitä ilmeisimmin on 100tkm:n huollossa myös jakohihnan vaihto ja sen yhteydessä kannattaa vaihtaa jakohihna samalla vaivalla.
..etta jakohihna kannattaa vaihtaa jakohihnan huollon yhteydessa :)
Tais kuiteskin olla vesipumppu. Mutta tastakin
ollaan tasan kahta mielta. - Pena
Xan kirjoitti:
..etta jakohihna kannattaa vaihtaa jakohihnan huollon yhteydessa :)
Tais kuiteskin olla vesipumppu. Mutta tastakin
ollaan tasan kahta mielta.Olet oikeassa tarkoitin vesipummpua ja kirjoitin kuitenkin epähuomiossani jakohihna. Se vesipumpun vaihto on tosiaan mielipiteitä jakava juttu, mutta
mielestäni ei kuitenkaan maata kaatava. Mieluummin mulle vaihdetaan pumppu jakohihnan vaihdon yhteydessä kuin se että jakopää otetaan auki mahdollisesti muutaman sadan kilsan päästä uudestaan kun vesipumppu vuotaakin kun tuli uudempi ja kireempi jakohihna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995