Ilomantsissa muistetaan runoilija Katri Valaa kunnostamalla vanhasta koulusta Katri Vala kulttuurikeskus. Kulttuurikeskus on sijoitettu Ilomansin kirkonkylällä Pogostalla sijaitsevaan koulurakennukseen jossa Katri Vala toimi Ilomantsissa asuessaan opettajana.
Katri Vala kulttuurikeskuksessa on avoinna lukuisia näyttelyjä.
Erityistä kiinnostusta ovat herättäneet kuulun luontokuvaaja Heikki Kokkosen ja valokuvaaja Kari Lehtosen näyttelyt.
Näyttelyt ovat avoinna syyskuuhun saakka.
Ilomantsi muistaa Katri Valaa
Olen jo käynyt
2
436
Vastaukset
- Valasta tykkäävä
Voi hitsi kun pääsis Suomeen tänä kesänä! Mutta ei tuu mitään.
Kiitos kumminkin vihjeestä. Toivottavasti se pysyy toiminnassa vastaisuudessakin, ehkä jonain toisena vuonna pääsee käymään. - Toiminta jatkuu
Katri Valalle postimerkki.
Katri Valan muistoa juhlistettiin 11.9.2011 Katri Vala Kulttuurikeskuksessa julkistamalla taiteenmaisteri Pinte Kankaan suunnittelema Katri Vala postimerkki ja postikortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008930
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265418- 534631
- 894410
- 593589
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.593223Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502692- 432601