En tiedä miten te muut aiotte viettää Juhannusta, mutta itselläni ainoa vaihtoehto on kai mennä vanhempien mukana yhteiselle kesämökille. Jotenkin alakuloista mennä sinne kun ikääkin on jo yli 25. Siellä sitten saa kuulla kommentteja tästä sinkkuudesta ja että josko ensi vuonna olisi sulhanen ja vietettäisiin Juhannusta erillään. Inhottaa myös kyselyt joihin joutuu vastata mitä tekee Juhannuksena.
Juhannus
63
2616
Vastaukset
- Ahdistaa
Niin. Itsekään en tiedä mitä tekisin juhannuksena. 18-vuotis synttäritkin lähestyvät eikä minulla ole kavereita, paitsi ehkä joku nettikaveri mitä en pääse tapaamaan. Masentaa jo valmiiksi ajatus että istuskelen vain kotona nuo päivät, samalla kun muut pitävät jossain hauskaa. :(
Pitäisiköhän tässä nyt itkeä vai nauraa kun on näin surkea tilanne jo näinkin nuorena. Parhaimmat vuodet menevät hukkaan. Nuoruus pilalla.- Voe surku!
Mäkin oon melkein kaikki pyhät ja vapaat vanhempien seurassa, vaik ens viikol täytän 27 ja ei oo ketään ystäviä ketkä tulis synttäreihii:(
- vörlö
että siinä 21 v:na vasta yksinäisyys alkaa kunnolla nakertaa, etenkin kun on saanut kokea ettei niinkään suuresta mestasta kuin yliopisto tunnu löytyvän ketään joka haluaisi ryhtyä pitkäkestoiseen ystävyys- tai seurustelusuhteeseen. 17 v:nä elämä yksin saattoi ajoin ahdistaa, mutta sen ahdistuksen sai mielestä kun vain kykeni toivomaan ja uskomaan. Fyysinen kipu lakkaa tuntumasta ollessaan pysyvää, henkisen kärsimyksen kanssa tilanne on toisnpäin. Jos onnistut saamaan kavereita parin vuoden sisällä, voit katsoa taaksepäin tuntematta suurta katkeruutta tai hukatun elämän tuntoa. Tässä iässä niiden yli alkaa olla vaikea päästä vaikka mitä tapahtuisi.
- YksMies26v
Yksiön ikkunasta avautuu tyhjä kaupunki. Kaduilla on hiljaista. Kaukaisuudesta kuuluu ainoastaan muutaman humalaisen meuhkaaminen mutta muuten on tavanomaista hiljaisempaa. Autoja ei liiku. Ihmisvilinään ei voi kadota. Yritän näyttää siltä kuin olisin menossa jonnekkin. Aika on ikäänkuin pysähtynyt. Ihmiset ovat kaukana jossain mökeillä tai festareilla ystäviensä ja rakkaidensa kanssa. Minäkin haluasin olla siellä. Yritän olla ajattelematta elämäni sisällöttömyttä ja katselen laskevaa aurinkoa. Huomenna tämäkin päivä on ohi ja ehkä kahden viikon kuluttua töissä ei enää kysellä siitä mitä teitkään juhannuksena.
- Yleinen vuodattaja
En tiedä itsekään mitä teen. Varmaan nautiskelen hiljaisesta kaupungista (yksin). Voisi vaikka hieman videoida hiljaisia katuja. Viime juhannuksena kuvasin sorsapoikuetta vesisateessa.
Otatko minut sulhaseksi? Haaveissa on ollut jo yli 15 vuoden ajan mukava seurustelukumppani. Toisinaan vielä minäkin kuulen kysymyksiä perhetilanteesta: Onko vaimoa/lapsia/tyttöystävää? Vastailen nykyään aika tyynesti ettei kukaan ole huolinut tai halunnut olla kanssani. Aamulla menen keskustelemaan diakonin kanssa heikkoudesta eli rakkaudettomuudesta. - sfsdfsfsdfasdfsdfasd
Jaa-a, nämä ovat niitä ainaisia stressin aiheita minulle. Inhoan juhlapäiviä. Suunnitelmat eivät tule itsestään ja helposti, joutuu kyselemään ja kiertelemään ihmisiltä että mitä he tekevät, tulee ilmi että heillä on jotain suunnitelmia jo omien kavereidensa kanssa, lopulta ehkä päädyn jonnekin tutun pippaloihin ulkopuolisuuden tunne rinnassa, tai sitten en mene minnekään. :/
- 69
se on. Nuo Juhlapäivät jostain syystä lisäävät tuota tuskaa. Itse olen Juhannuspäivät onneksi töissä ja ehkä siitä johonkin voi sitten suunnata. Mutta kyllähän niitä yksinäisiä varmasti paljon on muitakin. Osa niistäkin, jotka selittelevät viikonloppujenkin baarireissuja yleisestikin saattavat olla ja osa varmasti onkin samassa tilanteessa-näitä asioitahan kukaan ei tietenkään vaan tunnsta. Ja ihmisethän aina liioittelevat tapahtuneita. Ja täällä Suomi24.säkin pelkästään on useana iltana 20000-40000 käyttäjää(näkee ylälaidasta)
Katsokaa huviksenne paljon on Juhannusaattonakin. Yksinäistenkin täytyisi vaan löytää toisensa-ja nykyään netin valtakaudellahan sen luulisi olevan helppoa.Näilläkin palstoilla näkyy päivittäin useita seuranhakuilmoituksia samoin kuin treffit palstalla. ROHKEASTI VAAN. - lonely242
69 kirjoitti:
se on. Nuo Juhlapäivät jostain syystä lisäävät tuota tuskaa. Itse olen Juhannuspäivät onneksi töissä ja ehkä siitä johonkin voi sitten suunnata. Mutta kyllähän niitä yksinäisiä varmasti paljon on muitakin. Osa niistäkin, jotka selittelevät viikonloppujenkin baarireissuja yleisestikin saattavat olla ja osa varmasti onkin samassa tilanteessa-näitä asioitahan kukaan ei tietenkään vaan tunnsta. Ja ihmisethän aina liioittelevat tapahtuneita. Ja täällä Suomi24.säkin pelkästään on useana iltana 20000-40000 käyttäjää(näkee ylälaidasta)
Katsokaa huviksenne paljon on Juhannusaattonakin. Yksinäistenkin täytyisi vaan löytää toisensa-ja nykyään netin valtakaudellahan sen luulisi olevan helppoa.Näilläkin palstoilla näkyy päivittäin useita seuranhakuilmoituksia samoin kuin treffit palstalla. ROHKEASTI VAAN.niitä ilmoituksia kyllä löytyy. Itsekin oon ilmoituksen laittanut, vastauksia ei vaan kuulu eikä näy.
Tai jos joku vastaakin, ei ainakaan yhtä kertaa enempää. Tuntuu että aika moni täälläkin sanoo samaa. Ja sitten viereisellä viestillä taas valitetaan yksinäisyyttä, eikö vain? Onkos yksinäiset sitten niin vaativia sen
ystävän suhteen, vai mikä on? Eli saa laittaa postia [email protected] - E.V.
lonely242 kirjoitti:
niitä ilmoituksia kyllä löytyy. Itsekin oon ilmoituksen laittanut, vastauksia ei vaan kuulu eikä näy.
Tai jos joku vastaakin, ei ainakaan yhtä kertaa enempää. Tuntuu että aika moni täälläkin sanoo samaa. Ja sitten viereisellä viestillä taas valitetaan yksinäisyyttä, eikö vain? Onkos yksinäiset sitten niin vaativia sen
ystävän suhteen, vai mikä on? Eli saa laittaa postia [email protected]Olen itsekin ihmetellyt sitä että mikä siinä on että sitä yksinäisyyttä ei sitten kuitenkaan suostu helpottamaan, eli miksi ITSE sabotoi itseään kaikin mahdollisin tavoin? Olin itse eilen sellaisessa ryhmässä mielenterveysasioiden pohjalta mukana, ja vaikka se oli tietenkin ihan kiva kokemus, niin olin sen jälkeen aivan ventti. Oksetti oikein kun väsytti.
Ehkä se on kun vuosikausia on ollut masennus ja ahdistus, että ei jaksa enää MITÄÄN normaalia, kuten että on muiden ihmisten kanssa tekemisissä. Tulee valmiiksi apaattinen olo että kannattaako tämä kun olen kumminkin täyspaska ja en minä jaksa ja ini ini. Varmasti ihminen VOI olla yksinäinen myös ilman mitään vakavia mt-ongelmia, mutta kyllä se todennäköisempää on että niitä ongelmia on kun on erakko. Tai on siis erakko, kun on ongelmia.
Muistan kuitenkin että paras jouluistani oli se jonka vietin yksin. Ei tarvinnut sietää sitä kotihelvettiä kun isä pilaa kaikkien fiilikset juomalla ja olemalla sitten niin saatanan mairea ja onnessaan. Ei hän ollut väkivaltainen, suurin ongelma oli että paskoi alleen ja yrjösi korvikkeita ja talo haisi, ynnä muuta, mutta se teko-onnellisuus hänen taholtaan otti kaikkein eniten päähän! En tiedä miksi. Mutta ainakin olen itse oppinut että tuntui vaikka kuinka rankalta joku juttu (kuten ihmisiin tutustuminen, niin VIINAN VIMMALLA EN SITÄ TEE!!! - halveksuin niin sitä isän touhua).
Sekin voi olla että kun on liikaa itsensä kanssa tekemisissä, niin sitten ei enää oikein hoksaa miten ne muiden ihmisten touhut ja ajatukset menee. Ehkä ne alkaa kokea ihan outoina. Esim. itselleni on hämmentävää että joku puolituttu halaa... Naisena minun pitäisi ymmärtää se juju siinä, mutta en ymmärrä. Ja jos oikein pahaksi äityy yksinäisyydessään, niin omatkin harrastukset ja jutut ovat jo niin outoja että eihän niitä kukaan ymmärrä. Yritä nyt sitten selittää vaikka jotain mustista aukoista sellaiselle jolle ne ovat hohhoijaa ja häntä kiinnostaa PIG BROTHER! (No joo tiedän että se on Big...) - Sinkkuliisi
lonely242 kirjoitti:
niitä ilmoituksia kyllä löytyy. Itsekin oon ilmoituksen laittanut, vastauksia ei vaan kuulu eikä näy.
ystävän suhteen, vai mikä on? Eli saa laittaa postia [email protected]oletko mies? Minkä ikäisiltä toivot postia?
- lonely242
Sinkkuliisi kirjoitti:
oletko mies? Minkä ikäisiltä toivot postia?
Joo, mies oon. Iällä ei suurempaa väliä, mut ite 26-vuotias. Ilmoitus löytyy kyllä tuolta.
- ljjidkdlsnkxxx
Mä oon 27v.. eikä nuo suunnitelmat niin hohdokkailta tunnu. Menen varmaan vanhempien luo, grillailen siinä ja juo jokusen lonkeron. Illalla sitten pyöräilen kotiin, pieneen yksiööni. Katselen vähän televisiota ja alan nukkumaan. Onneksi olen sentää todennäköisesti juhannuksena aamuvuorossa ja sunnuntaikin on töitä. Helpottaa edes ihan pikkuisen fiilistä, mielummin töissä kuin yksin kotona..
Mullakin tota ikää alkaa olla jo liki kolmekymmentä, mutta siitä huolimatta en ole kertaakaan juhannusta mitenkään viettänyt, aina mennyt juhannus ihan vaan töissä tai kotona ollessa. Toivottavasti saisin olla töissä koko juhannuksen ajan, niin silloin menisi tämäkin turha juhlapyhä nopeammin ohitse. Koskaan en ole tykännyt mistään näistä turhista juhlapyhistä, kun ne tuntuvat aina vaan yksinäisiltä, eikä meinaa saada aikaa mitenkään kulumaan.
- VastarannanPiski
..se on ainoa vaihtoehto? Varsinkin jos siellä kuulustellaan? Mielummin jäisin joko yksin kotiin tai lähtisin kaupungille tai missä nyt asutkaan? No meikäläisen tapauksessa menisin varmaan johonkin baariin. Niin..vaikka yksin. Jos on rohkealla päällä sitä voi löytää ihan järkevääkin juttuseuraa. Ainakin välillä on tullut keskusteltua baarissa yksinäisen naisen kanssa.
- 2938
Töissä olen (onneksi) aamupäivästä iltaan. Tuleen töistä stadin kautta ja ajattelin ehkä yksin sitten uskaltautua baariin käymään.
- sgdhjkl
Ei minusta juhannus ole koskaan ollut kummoinenkaan juhla. Kaupunki on täysin tyhjä, mikä on toisaalta mukavaa
- .,..,.
No älä kääpä mee sinne!,jää kaupunkiin/lähe festareille tai mee vaikka telttailemaan,
turha surkutella hanki se mies sitten. - 16+19
Taidan itsekkin viettää tulevan juhannuksen isän luona kun ei oikein huvita olla yksin ja kuunnella naapurin juhannuksen viettoa. Ja muutenkin koko kaupunki on autiona. Pakkaan kamaa pariksi päivää ja koiran mukaani. Isäni ilahtuu varmasti kun saa seuraa juhannukseksi. Saanpahan itsekkin jotakin vaihtelua tähän yksinäiseen elämääni.
- E.V.
Parisuhteessa tuli vietettyä juhannusta joko mahdollisimman syrjäisessä luontopaikassa tai sitten kotona, että sai vältettyä humalaiset hullut örveltäjät.
Yksinään... Mitähän sitä sitten tekisi. Päivän lehti pitää lukea, syödä, juoda, saunassa käydä, voisi katsoa jotain elokuvia ja digiboxista kamaa pois. Kissanpaskaa pitää luoda, halusi tai ei.
Haku on päällä ja yritän jonkun rakastajan saada juhannukseksi, mutta eihän niitä tuosta noin vaan mistään pieraista juuri sopivasti. Ehkä se olisi aivan kökkö juttu yrittää työstää juuri tavatusta täysin upouudesta miehestä itselleen kunnon rakastajaa juuri juhannuksena, koska se tutustumisvaihe on aina niin pirun vaikea kuitenkin. Minä en vaan osaa käydä heti käsiksi kun miekkonen ovesta sisään astuu... xD - vörlö
kerrostaloyksiössä opiskelukaupungissa josta ei tunne ketään hyvänpäiväntuttuutta syvemmin. Elämä on ihanaa!
Tällä vuosituhannella lähes kaikki juhannukset on menneet kuskina ollessa "kavereille" jotka oikeastaan käyttää mua aika törkeästi hyväkseen kuten esim. maksan polttoaineet ite ( lähes aina mun autolla liikkeellä), saatan joutua maksamaan itseni lisäks myös muut sisään baariin, olen jopa joutunu maksamaan drinkkejä kun portsari on tullu sanomaan mulle että mä kuulemma oon maksaja.
Sitten jos kieltäydyn niin ei tule minkäänlaisia yhteydenottoja minulle pitkään aikaan.
Sen verran luotettava olen aina ollu että IKINÄ ei kukaan ole jääny minun takia heitteille, toisin kuin kävi itelle useamman kerran opiskeluaikoina, pahin tapaus on että kaverit jätti mut sammuneena auton viereen talvella, siitä syystä en luota enää yhteenkään kaveriin että pyytäisin kuskiks mulle joten käyn äärimmäisen harvoin baarissa.
Synttäreitäkin on tullu ja menny mutta aina aikuisiässä samalla kaavalla yksin ollessa
Mies ikää kohta 32v- paskanvitut
tulee kaiketi oltua kämpillä, eipä ole oikeastaan muutakaan paikkaa mihin mennä. Onneksi juhannuksen jälkeen pääsee taas töihin niin on jotain muutakin ajateltavaa kun tämä hemmetin yksinäisyys... Nämä harvat vapaat ovat vaan täyttä helvettiä, vois oikeestaan olla vaik kokoajan töissä. Toisaalta taas työkin on alkanut menettää merkityksen, mitä iloa on raataa 3-vuorotyössä ja aina töiden jälkeen palata tyhjään kotiin...
T: Itsesäälissä rypevä kundi 27v
- Karoliina..
Miksi juhannuksena on PAKKO tehdä jotain erityistä? Päivä muiden joukossa.
- hessu565
mieltä. jussihan on tavallinen viikonloppu,jos sen niin osaa ottaa.joulu on jo ikävämpi yksinäiselle.
- hänjokahaukottelee85
Vuodessa on neljä suurta juhlaa ollut jo ammoisista (pakana) ajoista.
- Kevään juhla, eli ns. "pääsiäinen", jolloin juhlitaan talvesta selviytymistä
- Kesällä juhlitaan keskikesän juhlaa, eli juhannusta, kesä on miellyttävä vuodenaika
- Syksyllä juhlitaan sadonkorjuun juhlaa (halloweenit, oktoberfestit yms.), yltäkylläisyyttä
- Talvella juhlitaan kaamoksen taittumista, ns. "joulua", päivä alkaa pitenemään
Itse ainakin aion kunnioittaa kesää ja uhrata muinaisille jumalille muutaman pullon hyvää olutta ja kenties jotakin syötävää (tosin itse näyttelen tässä tapauksessa seidan osaa). Kenties kesä jättää joku vuosi tulematta, jos sitä en tarvittavalla hartaudella juhli!?
Tarviiko juhlimiseen aina olla muita ihmisiä, tai siis estääkö ihmisten puute juhlimisen? Juhlien tarkoituksenahan on auttaa ihmistä jaksamaan ja sallia nautinto. Niitä kannattaa juhlistaa parhaaksi katsomallaan tavalla, eikä aina yrittää tehdä niin kuin muut tekee. - JussiMunaPussi
hänjokahaukottelee85 kirjoitti:
Vuodessa on neljä suurta juhlaa ollut jo ammoisista (pakana) ajoista.
- Kevään juhla, eli ns. "pääsiäinen", jolloin juhlitaan talvesta selviytymistä
- Kesällä juhlitaan keskikesän juhlaa, eli juhannusta, kesä on miellyttävä vuodenaika
- Syksyllä juhlitaan sadonkorjuun juhlaa (halloweenit, oktoberfestit yms.), yltäkylläisyyttä
- Talvella juhlitaan kaamoksen taittumista, ns. "joulua", päivä alkaa pitenemään
Itse ainakin aion kunnioittaa kesää ja uhrata muinaisille jumalille muutaman pullon hyvää olutta ja kenties jotakin syötävää (tosin itse näyttelen tässä tapauksessa seidan osaa). Kenties kesä jättää joku vuosi tulematta, jos sitä en tarvittavalla hartaudella juhli!?
Tarviiko juhlimiseen aina olla muita ihmisiä, tai siis estääkö ihmisten puute juhlimisen? Juhlien tarkoituksenahan on auttaa ihmistä jaksamaan ja sallia nautinto. Niitä kannattaa juhlistaa parhaaksi katsomallaan tavalla, eikä aina yrittää tehdä niin kuin muut tekee.mä oon ite menos juhannuksena ryyppää parin tyypin kaa ja jos joku ois kiinnostunu lähtee mun mukaa nii mikäs siinä; me ollaa sit menos pussi kaljalle johonki ett omat juomat pitää olla mukana meit on ainaki 2-4 tyyppii ja keski ikä on 20 v ett tulkaa vaa ihmees mukaa. jos ootte oikeesti kiinnostunu tuleen mukaa nii kyselkää sit vähän tarkempia tietoja.
- kxlflf
hessu565 kirjoitti:
mieltä. jussihan on tavallinen viikonloppu,jos sen niin osaa ottaa.joulu on jo ikävämpi yksinäiselle.
Mitäs paskaa tuo nyt on?? Samalla tavallahan voisi sanoa että jouluviikko on viikko muiden joukossa. Olen yksinäinen ja joulu menee kyllä vanhempien luona, sen kestän. Nämä muut juhlat on ihan paskaa. Kovasti haluaisi tehdä kaikkea mutta teeppä nyt sitten yksinäsi..
- Its only rock n roll
Emma tiia, maa varmaan vahan bodailen. Juhlapyhat on hyvaa aikaa vahan treenailla kotona.
- JussiMunaPussi
Juu pieni korjaus asiaan, meenki juhannuksen yksin juomaa ja jos joku haluu tulla mukaa nii kyselkää vähän tarkempii tietoja.
- 15+7
En oikein perusta juhannuksesta kuten en muistakaan perinteisistä suomalaisista ryyppyjuhlista, joten varmaan olen juhannusaattona yksin kotosalla ja nautin ylimääräisestä vapaapäivästä, sen tarkoitusta sen kummemmin miettimättä.
Vaihtoehtona on varmaan hengailla vanhempien ja/tai isovanhempien kanssa. - nnn...
Mä en oo koskaan noista "juhlapäivistä" niin välittänyt.. Tavallisia päiviä ne on mulle, vaikka silti tuntuu ahdistavalta, kun ei ole mitään sen kummempia suunnitelmia. Tai kavereita, kenen kanssa hengailla. Jussiks oon menossa äitini luokse ja kattelen töllöttimestä jalkapalloo. :P Kaipa se noinkin menee ohi...
- Ikuisesti yksin
Kai sit täytyy mennä yksin taas juomaa... niiku joka kerta millon en ois ollu juomas yksin? emmäkää juhli mitää juhla päivii koskaa eikä ne oo mulle mikää syy ryypätäkkää mut viime ryyppy kerrast onki aikaa ja toll jussin ois iha ok mennäkki juomaa muutenki jos meen yksin juomaa jussina nii sillon on muutki ihmiset liikkeellä ja mä saatan saada uusia ystäviä jos meen sinne mis muutki juhlii.
- påpåpåpåpå
Olen juutalainen ja en sovellu suomalaiseen yhteiskuntaan
- ikuisesti yksin
Aha ketä kiinnostaa?
En ookkaa menos juomaa jussina oon ennemmin himassa ja teen jotai muuta sit - hänjokahaukottelee85
Voisin kuvitella, että makkaran syönti jää ainakin vähemmälle...
- asdgsdgsd
Voiko yksin mennä baariin juhannuksena?
- Yleinen vuodattaja
Myös juhannuksena voi mennä yksin baariin, kuten muinakin iltoina.
- joujsdjsjsh
Yleinen vuodattaja kirjoitti:
Myös juhannuksena voi mennä yksin baariin, kuten muinakin iltoina.
miten jussina mahtaa olla baareissa porukkaa?
- keijukainen_5
Mulla on jokin aika sitten tullut ero poikaystäsvästä ja ikävää on huomata, että kun ystävät ovat vakiintuneet niin niillä on niin omat kuviot miehineen, perheineen ja ystäväpariskuntineen, että tunnen oloni tosi kummajaiseksi. Kukaan ei pyydä mihinkään ja tietävät hyvin tilanteeni ja että elän vaikeaa aikaa. Se ehkä just tekee yksinäisyydestä pahimman, että kertoo muille, että nyt elän vaikeaa aikaa ja muut eivät sittenkään ota kauheasti yhteyttä ja varsinkin juhannus on sellainen, että kukaan ei kysele, haluaisinko tulla mukaan. Yhdeltä luullakseni hyvältä kaverilta kysyin, että mahtuuko mukaan juhannuksena. Niin hieman kiusaantuneena hän lupasi kysellä perheeltään, niin sitten tuli semmonen, että ei, en tuppaudu. Ihan kummallista olla joutunut sellaiseen tilanteeseen, että tuntee tuppautuvansa vakiintuneiden kavereidensa elämään... Onko muilla vastaavaa?
- lklkjhg
Onko paikalla yksinäisä kuopiolaisia? olis kiva tehnä muutakin kun olla yksin kotona.. ilmoitelkaa itsestänne.. oon 22 vuotias nainen :)
- kxkkffkkfff
Aika pitkälti on sama tilanne, oikeastaan vaan isoveli on kysynyt multa mitä meinaan tehdä. Sanoin että menen varmaan porukoiden grillailemaan ja juomaan. Lupasivat ehkä vaimonsa kanssa poiketa. Siinäpä se sitten meneekin. Kavereita kyllä on,kaikki seurustelevat. Ennen aina kutsuttiin mukaan joka paikkaan. Nykyisin on ollut tilanteita että joku kaveri kysyy että mihinkä aikaan olen menossa toisen kaverin luo perjantaina. Kun kaikki muutkin menevät. Kiusallinen tilanne, kun eipä olla kutsuttu. Pariskunnat jotenkin välttelevät sinkkuja. Kuin ruttoa. Baariin voisi kai yksin mennä mutta taitaa olla melkein joka paikka kiinni ainakin täälläpäin. Tai sitten joku teini paikka on auki mutta ne nyt ei oikeen iske enää..
- M_19v
Kuules keiju ja kaikki muut lukijat jos oot/te jossain lähellä juhannuksena nii lähtekää mun kaa juomaa oon itekki menos yksin juomaa, ja ois kiva saada seuraa, jos haluutte juoma seuraa jussia nii tulkaa vaa mun mukaa, kyselkää enemmä jos halajatte mukaa
- 234645757
kxkkffkkfff kirjoitti:
Aika pitkälti on sama tilanne, oikeastaan vaan isoveli on kysynyt multa mitä meinaan tehdä. Sanoin että menen varmaan porukoiden grillailemaan ja juomaan. Lupasivat ehkä vaimonsa kanssa poiketa. Siinäpä se sitten meneekin. Kavereita kyllä on,kaikki seurustelevat. Ennen aina kutsuttiin mukaan joka paikkaan. Nykyisin on ollut tilanteita että joku kaveri kysyy että mihinkä aikaan olen menossa toisen kaverin luo perjantaina. Kun kaikki muutkin menevät. Kiusallinen tilanne, kun eipä olla kutsuttu. Pariskunnat jotenkin välttelevät sinkkuja. Kuin ruttoa. Baariin voisi kai yksin mennä mutta taitaa olla melkein joka paikka kiinni ainakin täälläpäin. Tai sitten joku teini paikka on auki mutta ne nyt ei oikeen iske enää..
Duunit loppuu n. 23 perjantaina. Helsingin keskustan kautta menen himaan joka tapauksessa niin ajattelin saman tien mennä vähän ryypiskelemään. Onhan stadissa nyt varmaan ainakin juottoloita auki.
- M36 K-Uusimaa
Jonnekin jorppakoon (yksin) pussikaljottelemaan. :-(
- keijukainen_5
Päätinpä parille kaverille rohkeasti kertoa nykyisistä yksinäisyydentunteistani ja toinen ainakin sanoi olevansa pahoillaan, että ei ole tajunnut millainen tyhjiö elämääni on syntynyt seurustelun päättymisen takia. Tai siis, että nyt kaipaan enemmän yhteydenottoja. Toisen kanssa keskustelu on vielä edessä. Katsotaan, miten käy.
Ja kiitos vaan sinulle, joka tarjosit juhannusseuraa. Mä kaipaisin kuitenkin muutakin sisältöä kuin juominen. Se ei ole mulle kauhean tärkeätä. Edelleenkään en tiedä, mitä teen. Ehkä jotain sen ainoan seurustelemattoman kaverin kanssa. Onneksi on vielä yksi sellainen, kun muut painuvat kumppaneineen mökeilleen. Ja yksihän riittää, sitten ei ole yksin.Toivon, että te muutkin löydätte kaverin. Vaikka täältä.- All Alone
No mull on sitten jussin suunnitelmat tiedos:katon telkkaa ja ehkä jotain muuta ryyppäämään en lähe ku joutuisin menee yksin eikä se taida olla kovinkaa turvallista enkä muutenkaa tiiä mihin menisin baariinkaa en haluu enkä mee joten kai mä sit töllöö kattelen himassa vituttaa vaa olla taas yksin himassa koko vitun viikonlopun ja muutenki joka helvetin ikinen päivä.
- meneesenäinkin
Jos vähänkään säitä pitelee, ajattelin tempaista luistimet jalkaan ja vetää piiiitkää lenkkiä, juomat ja eväät messiin. Tasaista asfalttia riittää pk-seudulla. Jos ei mihinkään erityiseen happeningiin kutsua tule, niin eipä tule myöskään viunakkaa kiskottua. Toiset on sitten Jussin jälkeen täynnä makkaraa ja kaljaa, mä sen sijaan olen entistäkin timmimmässä kunnossa, hähää.
Sitä paitsi ihan mukavaakin työ- ym. hässäkän jälkeen saada vähän rauhoittua ja chillailla, ei aina tarvi olla menossa jonnekin tai tulossa jostakin. Yksikseen se chillailu nyt ei välttämättä ole niin kivaa kuin hyvässä seurassa, mutta huonomminkin voisi olla. Täytyy elää tilanteen mukaan ja ottaa ilo irti niistä asioista joista kulloinkin voi. - sylettää
Joo voi helvetin helvetti.. kavereita ei ole, ketään ei ole... taas yks vitun juhannus yksin. Viimeisestä kunnon juhannuksesta jolloin oli porukalla ulkona taitaa olla se 5 vuotta.
Istua kotona, tuijottaa tietokonetta ja siinä se. Muut pitää hauskaa ja humaltuu. Karuintahan tässä kaikessa on se, että tämä kotiinjääminen ei tunnu miltään. Se ei suunnattomasti hajota mutta ei se hyvältäkään tunnu. Mä olen ollut niin pitkään yksin ja täällä neljän seinän sisällä että väliinpitämättömyys on kai pikkuhiljaa asettunut oikein kunnolla taloksi.
Kaupunkijuhannusta nyt on ihan turha ajatella viettävänsä, yöelämä on kauniille ja komeille ihmisille. Ei rumille läskeille niinkuin minä. Vittu, naisilla on kaikki niin paljon helpompaa.
Avautuminen loppuu tällä kertaa tähään.- sdfsdfgsdfsdf
oletteko nyt varmasti tiedustelleet lähipiirissänne ja kyselleet jos pääsisitte mukaan jussin viettoon? minustakin tuntui tuolta mutta näin viimeisenä iltana pistin kaikki peliin ja nyt on seuraa kymmenen aloitteenteon jälkeen...
- Täplä-Tassu
No, sullahan on asiat vielä varsin hyvin. Itse menisin mökille, jos sellainen olisi. Kaipaan näet maaseudun rauhaa vastapainona kaupungin alituiselle melulle ja hälinälle. Sukuloimiset jää kyllä vähiin, kun vanhemmistakin on jo aika jättänyt. Tämä Juhannus perinteisesti lähinnä ulkoilun merkeissä, kun ei ole potentiaalisia paikkoja minne mennä. Festarit ja baarit ei oikein houkuttele...
- paska elämä
Hittoako valitatte, mulla ei oo ees vanhempia eikä muitakaan sukulaisia lähettyvillä. Osa kuollu, mm. toinen vanhemmista, osa asuu monen sadan kilometrin päässä....Ehkä näen kerran kahdessa vuodessa, ehkä en..
Vuokralla homekämpässä asun 24/7...
Ainoa ihmiskontakti kaupan kassa. Ollut jo useamman vuoden.
Repikää siitä...!
Ikää 22v.
Ärsyttää ihmiset jotka asuu kotona vanhempien ja mahdollisten sisarusten kanssa, ja valittavat yksinäisyyttään...- paska elämä
p.s. Multa ei ees kysellä mitä teen jouluna, juhannuksena etc. Ei ketään kiinnosta, ku ketään ei oo.
- Kiinnostui
Haluaisitko kertoa lisää tilanteestasi? Eikö ole edes jonkunmoista kaveria tai tuttua jonka juttusille voisit yrittää? Oletko muuten mies vai nainen? :)
- 54578568
paikkoja Helsingin keskustassa on, jonne voisi mennä yksin viettämään juhannusta?
- lihaa!
sukulaisten luokse syömään ja juomaan. aika perseest ku ei oo muutakaan mietin jo et skippais ja jois vaan kotona bisseä ja datais mut saahan tuollakin bisseä ja viiniä juoda ILMAISEKSI joten sentään jotain hyvää tästäkin. Ja tietty LIHAA!!
- lihaa!
lihaa! kirjoitti:
sukulaisten luokse syömään ja juomaan. aika perseest ku ei oo muutakaan mietin jo et skippais ja jois vaan kotona bisseä ja datais mut saahan tuollakin bisseä ja viiniä juoda ILMAISEKSI joten sentään jotain hyvää tästäkin. Ja tietty LIHAA!!
"Mä oon 27v.. eikä nuo suunnitelmat niin hohdokkailta tunnu. Menen varmaan vanhempien luo, grillailen siinä ja juo jokusen lonkeron. Illalla sitten pyöräilen kotiin, pieneen yksiööni"
Sama paitsi et ei oo telkkaa. enkä kyllä kaipaa kun on torrent. :) - --Ulpukka--
lihaa! kirjoitti:
"Mä oon 27v.. eikä nuo suunnitelmat niin hohdokkailta tunnu. Menen varmaan vanhempien luo, grillailen siinä ja juo jokusen lonkeron. Illalla sitten pyöräilen kotiin, pieneen yksiööni"
Sama paitsi et ei oo telkkaa. enkä kyllä kaipaa kun on torrent. :)Minä kävin just mun kamujen kans grillaan ja tekemässä muuta kivaa. :)
Ihan asenteesta kiinni haluaako olla yksin vai ei.
Huomenna festareille ja sit todennäkösesti leffaa katsomaan ja sen sellasta. :)
Näinhän tää kulöuu. Yksin kuin monena muunakin vuonna. Vähän lonkeroa, paljon tv:tä ja nettiä.
- ......
Juhannuksena oli lopultakin ihmisten ilmoilla tutustumishaluisia sinkkunaisia, jotka normaalisti eivät yleensä käy missään. Onneksi en lähtenyt minnekään sukulaisten mökille homehtumaan! Torstaina aluksi kävi flaksi ja lähdin yhden naisen luokse jossa pysyin lauantaiaamuun, ja la-iltana tutustuin jo toiseenkin naiseen jonka luona olin tähän aamuun asti. Kumpikin aika kiimaisia naisia. Voi jos aina olisi juhannus ja mukavat sinkkunaiset liikkeellä.
- ......
Vielä täsmentäisin että lähdin ihan ypöyksin kaupunkijuhannusta viettämään. Mikään ei ole sen parempi tapa viettää juhannusta. Jos olisi lähtenyt kavereiden kanssa ryyppäämään tai sukulaisten luokse niin tuskin olisi mitään tapahtunut.
- dfhd546
...... kirjoitti:
Vielä täsmentäisin että lähdin ihan ypöyksin kaupunkijuhannusta viettämään. Mikään ei ole sen parempi tapa viettää juhannusta. Jos olisi lähtenyt kavereiden kanssa ryyppäämään tai sukulaisten luokse niin tuskin olisi mitään tapahtunut.
olin tunnin pari istumassa parissa eri paikassa. Zero contact with people.
- T-Pentti
Vanha kunnon kohvin kolmonen piristää tyäukon juhannus kekkereitä, ja leiventää sresi huolia. ;)
Kannattaa eukkosenkin mennä ottamaan hiukan kuplivaa keskikesän kunniaksi. Vanhemman dinosaurukset voi jättää mökille märehtimäähän. ;))
MIkään ei virkistä niin kuin herätä putkasta lauantaisin-aamuna T Pentti - Anonyymi00060
Jaa että missä meinaat olla Jussina? En missään kun nimeni ei ole Jussi eikä kai sinunkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644