Mitä keksisin kivaa?

scharlet

Olen järkkäämässä kesäjuhlaa hyvälle kaveriporukalle ja samalla juhlimme tyttöystäväni syntymäpäiviä.Tyttöystäväni kanssa yhdessä järkätään kesäjuhlia mun vanhempien mökille, mutta hän ei tiedä että hänen syntymäpäiviään tullaan myös juhlimaan samalla.Haluan että hän on juhlien "arvovieras" ja jotain huisia yllätystä mietin.

Onko hyviä ehdotuksia tai kokemuksia kertoa mitä teille on järkätty tai olette olleet mukana juhlissa missä on joku yllätys ollut?
Ehdotus on tullut stripparin tilaamisesta paikalle, mutten oikein itse lämpene ajatukselle.Jotenkin romanttiseen kesämökki-tunnelmaan ei istu striptease-esitys, enkä edes tiedä esiintyykö nais-strippari naisjoukolle?

Upeat tarjoilut on ja sauna järvi, sekä illalla kuumavesipalju.Myös joukossa kitaransoittotaitoinen, eli laulua luvassa.Mutta jotain ikimuistettavaa ihan vain minulta haluaisin järkätä tyttöystävälleni.

15

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khahh

Tota stripparia vaan mietin.... onko porukan kaikki jäsenet lesboja?
      Ajattelin vaan että jos joukossa on heteroita (nais), niin tuo strippari kannaattaa hankkia ehkä paremminkin sellaiseen paikkaan missä tyttöystäväsi saa "rauhassa" katsoa...

Ymmärrätkö pointin?!

• scharlet

Ei, ei kaikki naiset ole lesboja.Meitä lesboja on vähemmistö, mutta heteroystäväni ovat suvaitsevia ja laajakatseisia naisia.
        No mutta, enpä tiedä tuosta sripparista.Ei se ainakaan mikään romanttinenyllätys ole minulta tyttöystävälleni... :)

• 20+3

ja tee se tosi antaumuksella ja hyvin. Puolialastomana tutussa porukassa hällä väliä vai mitä.

• jutussa
        20+3 kirjoitti:

ja tee se tosi antaumuksella ja hyvin. Puolialastomana tutussa porukassa hällä väliä vai mitä.

pitää ensin ottaa selvää ettei tyttiksestä tule mustis!
        Siis että kaikkien edessä rupee strippaa, hei haloo!

• "rippari"
        jutussa kirjoitti:

pitää ensin ottaa selvää ettei tyttiksestä tule mustis!
        Siis että kaikkien edessä rupee strippaa, hei haloo!

tyttikselleni ja tykkäs!

Mä tykkään striptata ja teen sitä aina ku oon juonut.
        Kerran kotibileissä tanssittiin ja se lähti siitä kun tanssin viettelevästi tyttiksen kans.Se hinkkas peppua mun häpykumpuun ja hiplas mun pakaroita.Siitä sitten istutin sen ja tanssin sylitanssia sille.Jengi vähän katsoi, mut se sait mut njuuri riisuuntumaan pikkuhiljaa.Lopulta mulla ei ollu pikkarit ja sukat jalassa.
        Tietty sit kun musiikki taukos ni vähän hävetti.Siitä sitten vaan vaatteita keräilemään ja hissukseen kotiin...

Mut tyttis ei pistäny mun "rippausta" kuitenkaan pahaks, ei kä ole senjälkeenkään;)
        Se on muuten hyvä keino toi tanssiminen saada nainen kuumaks ja halukkaaks seksiin.Tyttiskin on aina ihan märkä kun siihen pääsee tanssin jälkeen, että saa sormet työntää sen pöksyihin.Huh!

Tyttiiis, tule kotsaan ja heti!:D

• moneymoeny

sun budjetti niin on sitten vähän osviittaa mitä alkaa ehdottelemaan, taivas on rajana mutta rahaahan se ja varsinkin taivas vaatii.

• scharlet

Lomarahat on aika muikeat ja niistä olen valmis laittamaan suuren osan näihin juhliin, siksikin ettei tyttöystävälläni ole lomaa, enkä itse ole kummemmin lähdössä lomailemaan ilman häntä.
        Budjetti tähän ylläriin häntä varten voisi venyä tuonne 700 euroon.
        Vieraita alkaa valua mökille jo keskiviikosta ja lauantaina kaikki on paikalla.Eli juhlat tavallaan kestävät viisi päivää sunnuntaille, jos ajalla on merkitystä yllätystä ajatellen:)

Mutta eipä taida täältä tulla ajatuksia yllätyksen järjestämiseen:(

Tuksu muuten on pois luettu yllätys... :D

• heppitossu
        scharlet kirjoitti:

Lomarahat on aika muikeat ja niistä olen valmis laittamaan suuren osan näihin juhliin, siksikin ettei tyttöystävälläni ole lomaa, enkä itse ole kummemmin lähdössä lomailemaan ilman häntä.
        Budjetti tähän ylläriin häntä varten voisi venyä tuonne 700 euroon.
        Vieraita alkaa valua mökille jo keskiviikosta ja lauantaina kaikki on paikalla.Eli juhlat tavallaan kestävät viisi päivää sunnuntaille, jos ajalla on merkitystä yllätystä ajatellen:)

Mutta eipä taida täältä tulla ajatuksia yllätyksen järjestämiseen:(

Tuksu muuten on pois luettu yllätys... :D

kerro hänelle että sulla on toinen ja jätät hänet. sitten ostat tuolla 700 eurolla kahden hengen matkan jonnekin kivaan paikkaan ja isket jonkun hutsun mukaas. niin se näissä piireissä yleensä toimii ...

• 9+7
        heppitossu kirjoitti:

kerro hänelle että sulla on toinen ja jätät hänet. sitten ostat tuolla 700 eurolla kahden hengen matkan jonnekin kivaan paikkaan ja isket jonkun hutsun mukaas. niin se näissä piireissä yleensä toimii ...

sainpas hyvät naurut ... :D Tuo on niin totta. Ja nauraa :D:D:D

• yksplusyks=4
        9+7 kirjoitti:

sainpas hyvät naurut ... :D Tuo on niin totta. Ja nauraa :D:D:D

Joo ja sit ku on pakko palata matkalta takas himppeen, ni tullaan nyyhkii anteeks ja kuinka paljo rakastaa.Ja puhuu kaikkee paskaa että "ei oo täydellinenm että hänkin tekee virheitä" ja "piti sua itsestäänselvyytenä".Ahdisti ja paskatti!!! BÄÄÄÄÄH!

• Ehotus.

Tilaa Tuksu laulaa ja tanssii!!!
      Mut muista piilottaa samppakaljat, ettei se jää niitä juomaan teijän bileisiin ja allekirjotus vaitiolovelvollisuudesta ettei teijän tarvii lukee seiskasta teijän upeista bileistä jonne se on päässy keikalle!

• julkisuus on mua...

tulee niin mäkin haluan kutsun! Parhaat bileet saa kyllä Tuksulla. Jos oikein haluat irroitella niin Juulia samaan rahaan, niin muuta ette tarvi enää ikinä nähdä tietääksenne mitä viihde ja shöy on

• scharlet

Nyt mä sen keksin...tai mun tuttava oikeastaan.Vien perjantaina tyttöystäväni kentälle ja se hyppää tandemhypyn!!!Tosin naiseni on sanonut että on korkeanpaikan kammo, mutta sillä ei kuulemma ole mitään tekemistä laskuvarjohypyn kanssa.Asiasta on jo neuvoteltu hyppääjän kanssa ja aika tilattu.Toivottavasti naiseni pitää siitä, ainakin se varmasti on ikimuistoinen juttu:)

Ajattelin vielä sellaista että teen isolle lakanalle maahan keskelle kenttää "banderossin", jossa lukee MINÄ RAKASTAN SINUA!HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ J****(hänen nimensä*)!
      "Banderossin" viritän sitten vasta kun hän on ilmassa ja näkee sen sitten siellä taivaalla ollessa.
      Myös olen ostanut jo kuukausia sitten hänelle sormuksen, jonka sitten annan hänelle illalla.

Emme ole kihloissa ja ensin ajattelinkin kosia häntä.Mutta vaikka olen meistä varma ja suhteemme kestävyydestä...jokin sisälläni pelottaaa?Oikeasti todella kummallinen tunne joka tulee sisälleni, kun ajattelen avoliittoa ja peräti suhteen rekistöröimistä...
      Mutta tunne on vahva, että jos hänet menetän...ei toista tule tilalle koskaan!

ps.Jos kirjoitukseni tuntuu jo "hullulta", niin tiedoksi että olen täydellisen "yltiöromanttinen" nainen:D
      Tyttöystäväni joskus sanookin ettei tiedä ketään niin romantiikan nälkäistä naista kuin minä.Silmilläni on jatkuvasti "vaaleanpunaiset lasit"... Siksi ehkä joskus putoaminen maanpinnalle sattuu niin maanperkuleesti:D

Hyvä tai huono asia, mutta kyllä elämä on niin perkuleen tylsää ja vakavaa jollei itse jotain kehittele ja virittele:D Vai mitä!?

• tottakai!

Mullapa on todella epäromanttinen tyttö:( Ei ees koskaan anna mulle kukkia tai mitään.

Oon luullu että jokainen tyttö on romanttinen, että noi äijät ei olis niin.Mutta mun tyttöystävä on todella epäromanttinen, kynttilöiden polttaminenkin on haaskausta jos sähköt kerran toimii.Nytpä oli viikonloppuna sähköt moneen otteeseen poikki ni poltettiin kynttilöidä.Ihanan romanttista:D

Mutta tyttöystävni ei välitä ees halailusta.Mä kun taas voisin kiehnätä kainalossa mailmantappiin asti.Mut kyllä se ottaa mut kainaloon, muttei se koskaan itse tee aloitetta:(
        Seksistä en viitti ees mainita..pistää vaan vituttaa enempi.

No sen verta kuitenki, että hän on loistava sängyssä!Olis huono ni ei tekin mieli:(

• Onnee:D

Tuuppa sitten juhlien jälkeen kertoo miten meni?!:D

Mun mielestä hyvä idea toi tendemihyppy!:)

Stripparista en minäkään tykkäis, eikä ainaka Tukiainen omissa juhlissa olis hieno juttu!Yök!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      320
      7443
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      69
      5255
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      101
      4544
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      17
      4352
    5. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      121
      4159
    6. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      51
      3900
    7. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      154
      3790
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      74
      3687
    9. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      29
      3586
    10. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      84
      3422
    Aihe