Hei!
järjestääkö suomesta joku muu matkatoimisto valmiita pakettimatkoja gardajärvelle, kuin aurinkomatkat?
näyttää siltä että aurinkomatkoilla viimeiset lähdöt tälle kesälle olisivat 8.8.10 ja matka olisi suunnitelmissa vasta elo-syyskuun vaihteelle.
olen reissannut paljon myös ihan omatoimisesti, mutta tällä kertaa olisin tahtonut ihan valmiin paketin :) eipä taida onnistua.
gardalle..
4
784
Vastaukset
- Gardalle syyskuussa
ottaa Ryanairin lento Bergamoon ja vuokrata talo /hotellihuone Interhomen kautta....voit valita ajankohdan ihan itse ja tulee huomattavasti halvemmaksi.
- gardainmyheart
Matkavekka järjestää matkoja Gardalandiin sekä kiertomatkoja Pohjois-Italian suurille järville. . Mulla on käsitys, että myös joku muu matkatoimisto järjestää pakettimatkoja, oisko ollu Matkapörssi? Soita matkatoimistoon ja kysy, siten saat asian parhaiten selville. Oletko tsekannut napsu-nettisivut, sieltä löytyy älkkilähtöjä kattavasti. Aika vähän noita Gardajärven pakettimatkoja järjestetään. Itse olin viime kesänä lähdössä Gardajärvelle ja päädyin omatoimimatkaan, tuli älyttömän paljon halvemmaksikin.
- karta
Tere.
Voitko ilmoittaa kuinka paljon halvemmaksi tuli? Me oltiin äkkilähdöllä ja se oli n. 600/2henk.
Tarkasti en muista eli joko 580 tai 620 ja Aurinkomatkoilta. - varaa itse
karta kirjoitti:
Tere.
Voitko ilmoittaa kuinka paljon halvemmaksi tuli? Me oltiin äkkilähdöllä ja se oli n. 600/2henk.
Tarkasti en muista eli joko 580 tai 620 ja Aurinkomatkoilta.Nythän ei ole kyse Äkkilähdöistä !
AM:n listahinnat perushotellista aamiaisella n.850 e/viikko/hlö
Omatoimisesti:
lennot n.200 e/hlö
hotelli n.40 e/hlö (2hh yht.n.80e)x7 = 280 e/hlö
bussilippu meno-paluu n.10 e
Ts.viikko vaikka Rivassa omatoimisesti 490 e eroa liki puolet !! ja saat valita päivän ja lentoajan koska haluat matkustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882