Hei!
järjestääkö suomesta joku muu matkatoimisto valmiita pakettimatkoja gardajärvelle, kuin aurinkomatkat?
näyttää siltä että aurinkomatkoilla viimeiset lähdöt tälle kesälle olisivat 8.8.10 ja matka olisi suunnitelmissa vasta elo-syyskuun vaihteelle.
olen reissannut paljon myös ihan omatoimisesti, mutta tällä kertaa olisin tahtonut ihan valmiin paketin :) eipä taida onnistua.
gardalle..
4
888
Vastaukset 4
- Gardalle syyskuussa
ottaa Ryanairin lento Bergamoon ja vuokrata talo /hotellihuone Interhomen kautta....voit valita ajankohdan ihan itse ja tulee huomattavasti halvemmaksi.
- gardainmyheart
Matkavekka järjestää matkoja Gardalandiin sekä kiertomatkoja Pohjois-Italian suurille järville. . Mulla on käsitys, että myös joku muu matkatoimisto järjestää pakettimatkoja, oisko ollu Matkapörssi? Soita matkatoimistoon ja kysy, siten saat asian parhaiten selville. Oletko tsekannut napsu-nettisivut, sieltä löytyy älkkilähtöjä kattavasti. Aika vähän noita Gardajärven pakettimatkoja järjestetään. Itse olin viime kesänä lähdössä Gardajärvelle ja päädyin omatoimimatkaan, tuli älyttömän paljon halvemmaksikin.
- karta
Tere.
Voitko ilmoittaa kuinka paljon halvemmaksi tuli? Me oltiin äkkilähdöllä ja se oli n. 600/2henk.
Tarkasti en muista eli joko 580 tai 620 ja Aurinkomatkoilta. - varaa itse
karta kirjoitti:
Tere.
Voitko ilmoittaa kuinka paljon halvemmaksi tuli? Me oltiin äkkilähdöllä ja se oli n. 600/2henk.
Tarkasti en muista eli joko 580 tai 620 ja Aurinkomatkoilta.Nythän ei ole kyse Äkkilähdöistä !
AM:n listahinnat perushotellista aamiaisella n.850 e/viikko/hlö
Omatoimisesti:
lennot n.200 e/hlö
hotelli n.40 e/hlö (2hh yht.n.80e)x7 = 280 e/hlö
bussilippu meno-paluu n.10 e
Ts.viikko vaikka Rivassa omatoimisesti 490 e eroa liki puolet !! ja saat valita päivän ja lentoajan koska haluat matkustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131427
- 49941
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145740- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118540Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e110511Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410