Olen alkuperäinen jo vuosia tälle palstalle kirjoittanut nimimerkki "Selvis". En ole kirjoittanut viime aikoina mitään, joten joku muu on ominut nimimerkkini ja ryhtynyt esiintymään minuna.
Tämä kuvastaa nykyistä tapakulttuuria, joskin olen tietysti imarreltu, että joku kykyihinsä ja tietoihinsa luottamaton katsoo arvonsa nousevan nimimerkin anastamisella. Joitakin lukijoita lienee askarruttanut uuden Selviksen vaatimaton suomen kielen taito: "mitä ihmeellisempiä tarinoita", "tuskimpa" jne. Selitys on yksinkertainen. En ole kyseisiä vastauksia kirjoittanut.
Uusi "Selvis"
6
436
Vastaukset
- selvis
nimimerkit ovat vapaasti käytössä, jos niitä ei ole rekisteröity ja anonyymi keskustelu on muutenkin vapaata, eikä nimimerkkivalintoja tarvitse sen enempää selitellä, eikä myöskään kieliopillisia vieheitä. Jos "Selvis" on sinulle niin rakas, niin rekisteröi ihmeessä se.
Mutta tähän idioottimaiseen aloitukseen lienee turhaa enempää kommentoida.- Selvis
"Mutta tähän idioottimaiseen aloitukseen lienee turhaa enempää kommentoida."
Suomeksi: Mutta tätä idioottimaista aloitusta lienee turha enempää kommentoida.
Sinusta olisi siis ollut vähemmän idioottimaista antaa ihmisten luulla, että minä olen ainoa "Selvis" tällä foorumilla? :o) Plagiointi on imartelun jalostunein muoto! Nyt kun tiedetään, että Selviksiä on kaksi, useimmat lukijat osannevat arvata kirjoittajan. En ole pyytänyt sinua selittelemään nimimerkkivalintaasi enkä kieliopillisia vieheitäkään.
Jostakin syystä olet kuitenkin palannut käyttämään yhtä aikaisemmista nimimerkeistäsi. :-) - Selvis
Selvis kirjoitti:
"Mutta tähän idioottimaiseen aloitukseen lienee turhaa enempää kommentoida."
Suomeksi: Mutta tätä idioottimaista aloitusta lienee turha enempää kommentoida.
Sinusta olisi siis ollut vähemmän idioottimaista antaa ihmisten luulla, että minä olen ainoa "Selvis" tällä foorumilla? :o) Plagiointi on imartelun jalostunein muoto! Nyt kun tiedetään, että Selviksiä on kaksi, useimmat lukijat osannevat arvata kirjoittajan. En ole pyytänyt sinua selittelemään nimimerkkivalintaasi enkä kieliopillisia vieheitäkään.
Jostakin syystä olet kuitenkin palannut käyttämään yhtä aikaisemmista nimimerkeistäsi. :-)et ole edelleenkään rekisteröinyt nimimerkkiäsi, joten se on vapaasti jokaisen käytettävissä. Muutenkin tuolla typerällä pilkun nussimisella paljastat vain oman tyhmyytesi.
Suomeksi: Itse olen kirjoittanut suomi24 keskusteluihin kymmenillä eri nimimerkeillä, eikä minua haittaa jos joku nyt sattuu samalla nimimerkillä kirjoittelemaan. Ja näin on varmasti tapahtunutkin.
Mutta kaikesta huolimatta hyvää kesää sinulle Elviksen ja suomen kieliopin parissa..:D - Selvis
Selvis kirjoitti:
et ole edelleenkään rekisteröinyt nimimerkkiäsi, joten se on vapaasti jokaisen käytettävissä. Muutenkin tuolla typerällä pilkun nussimisella paljastat vain oman tyhmyytesi.
Suomeksi: Itse olen kirjoittanut suomi24 keskusteluihin kymmenillä eri nimimerkeillä, eikä minua haittaa jos joku nyt sattuu samalla nimimerkillä kirjoittelemaan. Ja näin on varmasti tapahtunutkin.
Mutta kaikesta huolimatta hyvää kesää sinulle Elviksen ja suomen kieliopin parissa..:D"Muutenkin tuolla typerällä pilkun nussimisella paljastat vain oman tyhmyytesi."
Juu, kyllä tyhmyyteni paljastuminen kaikelle kansalle on erittäin noloa! Itsekin huomasin heti ensimmäisestä vastauksestasi, että keskustelen itseäni huomattavasti älykkäämmän ihmisen kanssa. Valistanet minua kuitenkin yhdessä asiassa: jankutat pariinkin kertaan, että tälle palstalle saa kirjoittaa kuka tahansa millä tahansa nimimerkillä. Outoa puhetta älykkäältä henkilöltä. Kaikkihan nimittäin tietävät muutenkin kyseisen asian - jopa tyhmätkin, kuten minä. Yhtä fiksua olisi selittää, että kuu kiertää maata.
Sen sijaan täysin vaille vastaustasi on jäänyt esittämäni kysymys, miksi mielestäsi oli idioottimaista paljastaa, että Selviksiä on nykyisin kaksi.
- selvis
joo
- SELVIS ELVIS
Olen alkuperäinen Selvis ja minua vitutaa halvat kopiot!!! Olen kirjoitellut täle palstalle jo ennen tietokoneiden keksimistä ja sen johdosta nimimerkini tahalinen kopioiminen surettaa minua hjyvin paljon. Tekstissäni on huikea kirjoitusvihreitä, koaska olen tunnevammainen hounddog. Äläkää kopioiko minu nimimerkiä, keksikää itselene joku uusi kiva nimi, nimiä on maailma täynä.
Original SELVIS, tunnevammainen kasvis.
Selvis has left the buildind!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303841Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1621138Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ78971Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲102904Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754