Olen alkuperäinen jo vuosia tälle palstalle kirjoittanut nimimerkki "Selvis". En ole kirjoittanut viime aikoina mitään, joten joku muu on ominut nimimerkkini ja ryhtynyt esiintymään minuna.
Tämä kuvastaa nykyistä tapakulttuuria, joskin olen tietysti imarreltu, että joku kykyihinsä ja tietoihinsa luottamaton katsoo arvonsa nousevan nimimerkin anastamisella. Joitakin lukijoita lienee askarruttanut uuden Selviksen vaatimaton suomen kielen taito: "mitä ihmeellisempiä tarinoita", "tuskimpa" jne. Selitys on yksinkertainen. En ole kyseisiä vastauksia kirjoittanut.
Uusi "Selvis"
6
429
Vastaukset
- selvis
nimimerkit ovat vapaasti käytössä, jos niitä ei ole rekisteröity ja anonyymi keskustelu on muutenkin vapaata, eikä nimimerkkivalintoja tarvitse sen enempää selitellä, eikä myöskään kieliopillisia vieheitä. Jos "Selvis" on sinulle niin rakas, niin rekisteröi ihmeessä se.
Mutta tähän idioottimaiseen aloitukseen lienee turhaa enempää kommentoida.- Selvis
"Mutta tähän idioottimaiseen aloitukseen lienee turhaa enempää kommentoida."
Suomeksi: Mutta tätä idioottimaista aloitusta lienee turha enempää kommentoida.
Sinusta olisi siis ollut vähemmän idioottimaista antaa ihmisten luulla, että minä olen ainoa "Selvis" tällä foorumilla? :o) Plagiointi on imartelun jalostunein muoto! Nyt kun tiedetään, että Selviksiä on kaksi, useimmat lukijat osannevat arvata kirjoittajan. En ole pyytänyt sinua selittelemään nimimerkkivalintaasi enkä kieliopillisia vieheitäkään.
Jostakin syystä olet kuitenkin palannut käyttämään yhtä aikaisemmista nimimerkeistäsi. :-) - Selvis
Selvis kirjoitti:
"Mutta tähän idioottimaiseen aloitukseen lienee turhaa enempää kommentoida."
Suomeksi: Mutta tätä idioottimaista aloitusta lienee turha enempää kommentoida.
Sinusta olisi siis ollut vähemmän idioottimaista antaa ihmisten luulla, että minä olen ainoa "Selvis" tällä foorumilla? :o) Plagiointi on imartelun jalostunein muoto! Nyt kun tiedetään, että Selviksiä on kaksi, useimmat lukijat osannevat arvata kirjoittajan. En ole pyytänyt sinua selittelemään nimimerkkivalintaasi enkä kieliopillisia vieheitäkään.
Jostakin syystä olet kuitenkin palannut käyttämään yhtä aikaisemmista nimimerkeistäsi. :-)et ole edelleenkään rekisteröinyt nimimerkkiäsi, joten se on vapaasti jokaisen käytettävissä. Muutenkin tuolla typerällä pilkun nussimisella paljastat vain oman tyhmyytesi.
Suomeksi: Itse olen kirjoittanut suomi24 keskusteluihin kymmenillä eri nimimerkeillä, eikä minua haittaa jos joku nyt sattuu samalla nimimerkillä kirjoittelemaan. Ja näin on varmasti tapahtunutkin.
Mutta kaikesta huolimatta hyvää kesää sinulle Elviksen ja suomen kieliopin parissa..:D - Selvis
Selvis kirjoitti:
et ole edelleenkään rekisteröinyt nimimerkkiäsi, joten se on vapaasti jokaisen käytettävissä. Muutenkin tuolla typerällä pilkun nussimisella paljastat vain oman tyhmyytesi.
Suomeksi: Itse olen kirjoittanut suomi24 keskusteluihin kymmenillä eri nimimerkeillä, eikä minua haittaa jos joku nyt sattuu samalla nimimerkillä kirjoittelemaan. Ja näin on varmasti tapahtunutkin.
Mutta kaikesta huolimatta hyvää kesää sinulle Elviksen ja suomen kieliopin parissa..:D"Muutenkin tuolla typerällä pilkun nussimisella paljastat vain oman tyhmyytesi."
Juu, kyllä tyhmyyteni paljastuminen kaikelle kansalle on erittäin noloa! Itsekin huomasin heti ensimmäisestä vastauksestasi, että keskustelen itseäni huomattavasti älykkäämmän ihmisen kanssa. Valistanet minua kuitenkin yhdessä asiassa: jankutat pariinkin kertaan, että tälle palstalle saa kirjoittaa kuka tahansa millä tahansa nimimerkillä. Outoa puhetta älykkäältä henkilöltä. Kaikkihan nimittäin tietävät muutenkin kyseisen asian - jopa tyhmätkin, kuten minä. Yhtä fiksua olisi selittää, että kuu kiertää maata.
Sen sijaan täysin vaille vastaustasi on jäänyt esittämäni kysymys, miksi mielestäsi oli idioottimaista paljastaa, että Selviksiä on nykyisin kaksi.
- selvis
joo
- SELVIS ELVIS
Olen alkuperäinen Selvis ja minua vitutaa halvat kopiot!!! Olen kirjoitellut täle palstalle jo ennen tietokoneiden keksimistä ja sen johdosta nimimerkini tahalinen kopioiminen surettaa minua hjyvin paljon. Tekstissäni on huikea kirjoitusvihreitä, koaska olen tunnevammainen hounddog. Äläkää kopioiko minu nimimerkiä, keksikää itselene joku uusi kiva nimi, nimiä on maailma täynä.
Original SELVIS, tunnevammainen kasvis.
Selvis has left the buildind!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171116124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133688Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272650Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2582591Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51835- 2091348
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491254- 721200
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591089Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771039