Olkaa varovaisia kun asioitte ko. yrityksen kanssa. Ostin heidän mobiili kalastuslupaansa prepaid kortilla kun puhelu meni poikki. Heidän palvelunsa veloitti minulta reilut 20€, mutta lupaa en saanut. Nyt on kohta kuukausi kulunut tapahtumasta, mutta he eivät ole ainakaan minun tietääkseni tehneet mitään rahan takaisin maksun suhteen, päin vastoin joku täti lähestyi sähköpostilla ja yritti myydä uutta lupaa. Itse olen saanut lähetellä sähköpostia sinne ja kysella mikä tilanne, viimeksi lähetin postia 21.5 ja siihen ei ole edes vastattu. Ihme touhua sanon minä.
Villi Pohjola
4
823
Vastaukset
- Eemeli 129
Viime syksynä Villi Pohjola sekoili metsästysluvan kanssa. Yritti maksattaa kahteen kertaan.Kannattaa säilyttää kaikki dokumentit tallessa.Puhelimella selvittely ei oikein onnistu.Sähköpostilla vaan,jää talteen asiat.
- vihjola
Tuon takia minä lopetin kalastuksen kokonaan villin pohjolan vesillä, ja sekin että kirjolohen kalastus meni siihen, että rannalta ei saa käyttää kuin yhtä vapaa ja sekin pitää olla 2m lähettyvillä. Ennen oli tapana laittaa se oottionki, tahna tai mato ja toisella vavalla nakella uistinta, perhoa jne ja kalaa sai joskus kiintiön täyteen, joskus taas ei. Koskaan ei ollu vaarana kalan tarttuessa oottionkeen, että oottionki olisi menny veteen kalan mukana, aina pistin sen niin lujasti maahan ja jarru löysälle. 20 vuotta joka kesä kalastelin kirjoa, mutta nyt se loppui, pitänee alkaa harrastamaan jotain muuta, vaikka luontokuvausta.
- P.ALKIO
Metsähallitus myi Villipohjola tavaramerkin ja sen mukana 350 mökkiä siirtyy lomarenkaalle.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288496096918.html
Lupamyyntu säilyy Metsähallituksella ja hyvä niin.
http://www.villipohjola.fi/sivustot/villipohjola/fi/villipohjola_esittely/Sivut/Tiedote_31082012.aspx
Metsähallitus mahdollistaa monelle ,kalastuksen ,etenkin harjusta ,taimenta ja lohta tavoitteleville kohtuulliseen hintaan
esim viehelupa on 20e aikuinen/perhe viikolta ja 40 e vuosi,joka oikeuttaa kalastukseen koko maassa valtion vesillä.
http://www.villipohjola.fi/sivustot/VilliPohjola/fi/kalastus/Sivut/Viehekalastus.aspx
Myös metsästys alueille on villipohjolankautta mahdollista ns.maattomille metsästäjille ,kohtuulliseen hintaan.
http://www.metsa.fi/sivustot/metsa/fi/Eraasiatjaretkeily/Metsastys/pienriista/Sivut/kausiluvankiintiot.aspx?PagePreview=true
Kalastus kun on vesialueen omistajien / kalastuskuntien omistuksessa ja he myyvät lupia alueille ,kuten myös valtio.Valtion kalastuslupa on 22e ja läänikohtainen lupa 29e vuosi.
Ollaan tyytyväisiä,että metsähallitus tarjoaa monipuolisen mahdollisuuden kalastukseen ja metsästykseen.Myös nämä mahdollisuudet voisi olla kaupallistettuja ja jaettuja yritystoimintaa,jolloin lupa maksut olisivat huomattavasti kalliimpia ja monelta hiipuisi harrastus mahdollisuus.- voeKutti
Valitettavasti metsähallitus möi mökkiensä välityksen lomarenkaalle... Lomarengas perii 20 € välityspalkkion mökin hinnan päälle, SIKAMAISTA! No säästyy jatkossa rahaa, kun ei tarvii maksaa mökistä ja majoittuu telttaan. Lisäksi säästyneillä rahoilla taidan ostaa saunateltan, joten kunnon pesumahdollisuudet säilyy kesäisillä kalareissuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100