Olisin vain kysellyt, että voikohan matkoja (lento ja hotelli) maksaa Visa electronilla, vai tarvitaanko luottokortti?
Elokuulle olisi tarkoitus varata matka Barcelonaan, mutta aloin miettiä että onnistuuko se ilman luottokorttia. Lufthansalla olisi tarkoitus lentää, ja niiden sivuilla luki että voi myös maksaa PayPalin kautta, mutta kun matka varataan ebookersin kautta niin onnistuukohan se silti? Hotellin sivuilla ei lukenut mitään maksutavoista.
Tässä ollaan nimittäin vasta 19 ja 21, niin mitään niin vakituista työtä ei ole siunaantunut että luottokortti olisi :)
Matkojen maksaminen
3
434
Vastaukset
- 20+20
Ebookersin kautta voit maksaa matkasin verkkopankistasi. Eli luottokorttia maksamiseet et tarvitse.
- GDN
Menkää nuoret halpalentoyhtiön lennoilla. Säästyy rahat (aika ei toki) ja saa maksaa joko pankkisiirrolla tai Visa Electron kortilla. Aikaa ei säästy, koska täytyy yöpyä siellä sun täällä matkan aikana.
Hinaetu on kuitenkin selvä, esim.:
Lento Wizzairilla Tampereelta tai Turusta Gdanskiin
su 8.8.10. Tampere 08:40 - Gdansk 09:15. Mukava paikka ja paljon nähtävyyksiä Gdanskissa. Wizzairille voi maksaa pankkisiirrolla. Lippu maksaa 9,99 pankkisiirtokulut 2,20€.
---- yö Gdanskin nuorisohotellissa ----
Ryanairin lento Gdanskista eteenpäin
ma 9.9.10 Gdansk 20:25 - Barcelona (Girona) 23:35. Visa Electron käy, lipun hinta veroineen n. 20 euroa.
Ja nähdäänkin enemmän!- GDN
Jatkolento siis 9.8., seuraavana päivänä. En tarkoittanut, että täytyy olla kuukauden verran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161