heips,
Nyt tarvisin jonkun kaksosen mielipiteitä.. Eli olen netissä jo jonkin aikaa ollut erään kaksosmiehen kanssa puheissa. Meidän välillä on pientä kipinää ja nyt tämä kaksosmies laittoi viestiä, että haluaa tavata.. minua vähän arveluttaa, koska meidän välimatka on niin pitkä mutta vastasin kuitenkin, että mikäs siinä.. Voiko tosiaan olla mahdollista, että tämä mies lähtis ajaan melkein 400km.. Itse en sitä oikein usko vaikka kaikesta huolimatta olis kiva nähdä.. Kertokaa nyt viisaammat ja todistakaa, että olen oikeassa siinä, että oli vaan kaksosen hetkellinen mielenhäiriö laittaa viestiä..
kertokaas
3
660
Vastaukset
- Liisi.
kuinka kävi..
kysyy kaksosnainen.- härkä,venus kaksonen
Onneksi lueskelin tossa kaikenlaista kaksosesta ja järjen viisaudella ilmoitin itse, että tapaaminen peruuntuu.. Ei ainakaan tullut pettymyksiä :D
- r u serious
härkä,venus kaksonen kirjoitti:
Onneksi lueskelin tossa kaikenlaista kaksosesta ja järjen viisaudella ilmoitin itse, että tapaaminen peruuntuu.. Ei ainakaan tullut pettymyksiä :D
Ei oo totta, teet ratkaisut suomi24:sta lukemiesi horoskooppijuttujen perusteella? Kyllähän nyt ihmisessä on muutakin kuin horoskooppinsa, esimerkiksi ihmiseen vaikuttaa eletty elämä ja kokemukset, ja horoskooppiinkin liittyen kaikki muutkin merkit kuin just se aurinkomerkki. Välimatkan olisin ymmärtänyt syyksi, mutta en tätä. No mitäpä se mulle kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983