Kukahan olisi täällä pk-seudulla hyvä paniikkihäiriölääkäri. Työterveyslääkärini piti minulle hirvittävän saarnan Opamoksin käytöstä ja iteroi reseptin 6 viikkoon. Tuo on liian pitkä aika..lääkkeet eivät riitä.
Haluaisin mennä jollekkin oikealle paniiikkihäiriölääkärille, joka ei kuvittele , että huvikseni napsin pillereitä kauppaan lähtiessäni.
Jos tiedätte yksityisenlääkärin, joka ottaa paniikkihäiriöisen vakavasti....vastatkaa..pliis...
etsin lääkäriä
6
6394
Vastaukset
- espanita
Maija Lehtimaja on bueno!
- niin..
Voi olla, mutta ei ota uusia asiakkaita.
- gfghfh
Psykiatri Roope Raassina ottaa vastaan Töölön Mehiläisessä ja Kannelmäen terveystalossa. Nettiajanvaraus mahdollisuus kummassakin paikassa. On tietoa ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä ja näiden lääkityksistä. Itse käynyt hänen luonaan useamman vuoden, suosittelen.
- Anonyymi
Löytyipä tämä, en todellakaan suosittele! Minkälainen lääkäri esim huutaa potilaalle, eikä kuuntele asiakastaan! Aivan karsea tyyppi, sairastuttaa varmasti entistä enemmän jos sinne vastaaanotolle erehtyy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyipä tämä, en todellakaan suosittele! Minkälainen lääkäri esim huutaa potilaalle, eikä kuuntele asiakastaan! Aivan karsea tyyppi, sairastuttaa varmasti entistä enemmän jos sinne vastaaanotolle erehtyy!
Höpö höpö, on todella hyvä lääkäri. Itsellä monen vuoden hoitosuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, on todella hyvä lääkäri. Itsellä monen vuoden hoitosuhde.
Höpöti höpö muka-hoitosuhteellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902