Kukahan olisi täällä pk-seudulla hyvä paniikkihäiriölääkäri. Työterveyslääkärini piti minulle hirvittävän saarnan Opamoksin käytöstä ja iteroi reseptin 6 viikkoon. Tuo on liian pitkä aika..lääkkeet eivät riitä.
Haluaisin mennä jollekkin oikealle paniiikkihäiriölääkärille, joka ei kuvittele , että huvikseni napsin pillereitä kauppaan lähtiessäni.
Jos tiedätte yksityisenlääkärin, joka ottaa paniikkihäiriöisen vakavasti....vastatkaa..pliis...
etsin lääkäriä
6
6168
Vastaukset
- espanita
Maija Lehtimaja on bueno!
- niin..
Voi olla, mutta ei ota uusia asiakkaita.
- gfghfh
Psykiatri Roope Raassina ottaa vastaan Töölön Mehiläisessä ja Kannelmäen terveystalossa. Nettiajanvaraus mahdollisuus kummassakin paikassa. On tietoa ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä ja näiden lääkityksistä. Itse käynyt hänen luonaan useamman vuoden, suosittelen.
- Anonyymi
Löytyipä tämä, en todellakaan suosittele! Minkälainen lääkäri esim huutaa potilaalle, eikä kuuntele asiakastaan! Aivan karsea tyyppi, sairastuttaa varmasti entistä enemmän jos sinne vastaaanotolle erehtyy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyipä tämä, en todellakaan suosittele! Minkälainen lääkäri esim huutaa potilaalle, eikä kuuntele asiakastaan! Aivan karsea tyyppi, sairastuttaa varmasti entistä enemmän jos sinne vastaaanotolle erehtyy!
Höpö höpö, on todella hyvä lääkäri. Itsellä monen vuoden hoitosuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, on todella hyvä lääkäri. Itsellä monen vuoden hoitosuhde.
Höpöti höpö muka-hoitosuhteellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694642
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492663
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222034
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91458