Kukahan olisi täällä pk-seudulla hyvä paniikkihäiriölääkäri. Työterveyslääkärini piti minulle hirvittävän saarnan Opamoksin käytöstä ja iteroi reseptin 6 viikkoon. Tuo on liian pitkä aika..lääkkeet eivät riitä.
Haluaisin mennä jollekkin oikealle paniiikkihäiriölääkärille, joka ei kuvittele , että huvikseni napsin pillereitä kauppaan lähtiessäni.
Jos tiedätte yksityisenlääkärin, joka ottaa paniikkihäiriöisen vakavasti....vastatkaa..pliis...
etsin lääkäriä
7
7772
Vastaukset
- espanita
Maija Lehtimaja on bueno!
- niin..
Voi olla, mutta ei ota uusia asiakkaita.
- gfghfh
Psykiatri Roope Raassina ottaa vastaan Töölön Mehiläisessä ja Kannelmäen terveystalossa. Nettiajanvaraus mahdollisuus kummassakin paikassa. On tietoa ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä ja näiden lääkityksistä. Itse käynyt hänen luonaan useamman vuoden, suosittelen.
- Anonyymi
Löytyipä tämä, en todellakaan suosittele! Minkälainen lääkäri esim huutaa potilaalle, eikä kuuntele asiakastaan! Aivan karsea tyyppi, sairastuttaa varmasti entistä enemmän jos sinne vastaaanotolle erehtyy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyipä tämä, en todellakaan suosittele! Minkälainen lääkäri esim huutaa potilaalle, eikä kuuntele asiakastaan! Aivan karsea tyyppi, sairastuttaa varmasti entistä enemmän jos sinne vastaaanotolle erehtyy!
Höpö höpö, on todella hyvä lääkäri. Itsellä monen vuoden hoitosuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, on todella hyvä lääkäri. Itsellä monen vuoden hoitosuhde.
Höpöti höpö muka-hoitosuhteellesi.
- Anonyymi00007
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, on todella hyvä lääkäri. Itsellä monen vuoden hoitosuhde.
Mitä höpötät? Jos psykiatri laukoo asiattomuuksia huutaen, ei se ole pätevä työhönsä! Sulla ollut hyvä kokemus ei poista toisen kokemusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624