mitä 2 kalaa saa aikaan

yks fishu kyselee

yhdessä??? vaikka vannoin etten ikinä rakastuis kalat miehiin, mut kalat mies vetää magnetin lailla naisia puoleensa... kerran mun sydän on särjetty kyllä kalan kanssa, uskaltaako ottaa uudestaan kalat mies?toimiiko kahden kalan suhde??

5

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkin

Kaks kalaa yhdessä on viiden tähden suhde.
      Vaikka eniten suhde ei ole onnistunut ei se tarkoita sitä ettei tämä suhde onnistuisi...

• "suhde" toimi ?

puoleensa, minun piti olla se ainut ja oikea, meitä olikin viisi.
      Ei voi muuta kuin nauraa mangneetti toimii.
      En taida enää uskaltaa kalamiestä ottaa, " suhteet" ei tominut edellisessäkään täydellisesti.

• Kala-ukko

Sen verran on kokemusta, että tiedän kalaparinsuhteen toimivan . . . mutta, sit jos elämässä tai elämäntilanteissa tulee suuria muutoksia, ei oikein kumpikaan jaksa puhaltaa tuulta purjeisiin.
      Eli, elämän vastukset . . . siis ulkoapäin tulevat vastukset saattavat lannistaa Kalan.
      Ainakin minä olen sellainen, et jos elämä koettelee, niin karistan ekaksi kaikki ystävät ympäriltäni ja haluan keskittyä niihin elämän vaikeuksiin ihan yksin!!
      Mä en luota enään keheenkään ja vastamäen tullessa pidän elämänlangat visusti omissakäsissäni!!!!

• näin me ollaan!!!

kala-ukko, allekirjoitan täysin kaikki mitkä sanoit meistä kaloista, siis se on totta kun elämä koettelee meitä , annan kaikille kaverilleni potkut ja jään miettiä yksin miten pääsen tästä kriisistä yli, ja hoidan vain omia ongelmiani.... niin pitkään pysyn nurkan takana ja omissa tiloissani kunnes saanu sotkut siivottua.
        Se voi kuulostaa oudolta, mut näin mä olen, sit kun kerran luottamukseni on mennyt sitä on vaikea saada takaisin, olen tällä hetkellä sellasessa elämänvaiheessa, että en voi luottaa kehenkään enkä päästä ketään lähelleni... Olen aivan yksinäinen susi ja minusta on tullu oikea erakko:-( Olen saanu tarpeeksi sydänsuruja miehiltä ja varsinkin kalatmieheltä joka oli kova palaa mulle:(
        sä oot ehkä ainutlaatuinen kalat mies ( kala-ukko).
        kaikkea hyvää sulle ja kaikille muille fishuille:o)

• Kala-ukko
        näin me ollaan!!! kirjoitti:

kala-ukko, allekirjoitan täysin kaikki mitkä sanoit meistä kaloista, siis se on totta kun elämä koettelee meitä , annan kaikille kaverilleni potkut ja jään miettiä yksin miten pääsen tästä kriisistä yli, ja hoidan vain omia ongelmiani.... niin pitkään pysyn nurkan takana ja omissa tiloissani kunnes saanu sotkut siivottua.
        Se voi kuulostaa oudolta, mut näin mä olen, sit kun kerran luottamukseni on mennyt sitä on vaikea saada takaisin, olen tällä hetkellä sellasessa elämänvaiheessa, että en voi luottaa kehenkään enkä päästä ketään lähelleni... Olen aivan yksinäinen susi ja minusta on tullu oikea erakko:-( Olen saanu tarpeeksi sydänsuruja miehiltä ja varsinkin kalatmieheltä joka oli kova palaa mulle:(
        sä oot ehkä ainutlaatuinen kalat mies ( kala-ukko).
        kaikkea hyvää sulle ja kaikille muille fishuille:o)

Kiitos!! . . . Jännäjuttu, etttä jokumuukin ajattelee samoin ;))) . . . Mutta, kun juuri kaikkein läheisimmät ihmiset ovat satuttaneet ja haavoittaneet kaikkein syviten, ei enään halua/uskalla päästää ketään lähelle. . . Yksikään nainen ei ole minua satuttanut, mut muut läheiset ihmiset ovat.
        Ihmissuhteet . . . niin . . . kaikki haluavat olla menestyviä ja vahvoja . . . jotkut pyrkivät siihen keinoja kaihtamatta!!. . . Miksi ihminen on ihmiselle susi . . . kun pitäisi olla tukena, kannustaa ja hyvksyä toinen omana itsenään .. . . eikä alistaa, nöyryyttää ja kävellä ylitse!!!

Voimia ja kaikkea hyvää sinullekin . . . ja varsinkin sisua jaksaa nousta aina uuden vastamäen päälle, joita elämä mukanaan tuo!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      79
      5963
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      124
      2401
    3. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      84
      2206
    4. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      25
      2188
    5. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      30
      2148
    6. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      66
      1594
    7. Oliko se peppu

Vai älykkyys mikä enemmän viehätti?
      Ikävä
      80
      1554
    8. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      1305
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1301
    10. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      1289
    Aihe