mitä 2 kalaa saa aikaan

yks fishu kyselee

yhdessä??? vaikka vannoin etten ikinä rakastuis kalat miehiin, mut kalat mies vetää magnetin lailla naisia puoleensa... kerran mun sydän on särjetty kyllä kalan kanssa, uskaltaako ottaa uudestaan kalat mies?toimiiko kahden kalan suhde??

5

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkin

      Kaks kalaa yhdessä on viiden tähden suhde.
      Vaikka eniten suhde ei ole onnistunut ei se tarkoita sitä ettei tämä suhde onnistuisi...

    • "suhde" toimi ?

      puoleensa, minun piti olla se ainut ja oikea, meitä olikin viisi.
      Ei voi muuta kuin nauraa mangneetti toimii.
      En taida enää uskaltaa kalamiestä ottaa, " suhteet" ei tominut edellisessäkään täydellisesti.

    • Kala-ukko

      Sen verran on kokemusta, että tiedän kalaparinsuhteen toimivan . . . mutta, sit jos elämässä tai elämäntilanteissa tulee suuria muutoksia, ei oikein kumpikaan jaksa puhaltaa tuulta purjeisiin.
      Eli, elämän vastukset . . . siis ulkoapäin tulevat vastukset saattavat lannistaa Kalan.
      Ainakin minä olen sellainen, et jos elämä koettelee, niin karistan ekaksi kaikki ystävät ympäriltäni ja haluan keskittyä niihin elämän vaikeuksiin ihan yksin!!
      Mä en luota enään keheenkään ja vastamäen tullessa pidän elämänlangat visusti omissakäsissäni!!!!

      • näin me ollaan!!!

        kala-ukko, allekirjoitan täysin kaikki mitkä sanoit meistä kaloista, siis se on totta kun elämä koettelee meitä , annan kaikille kaverilleni potkut ja jään miettiä yksin miten pääsen tästä kriisistä yli, ja hoidan vain omia ongelmiani.... niin pitkään pysyn nurkan takana ja omissa tiloissani kunnes saanu sotkut siivottua.
        Se voi kuulostaa oudolta, mut näin mä olen, sit kun kerran luottamukseni on mennyt sitä on vaikea saada takaisin, olen tällä hetkellä sellasessa elämänvaiheessa, että en voi luottaa kehenkään enkä päästä ketään lähelleni... Olen aivan yksinäinen susi ja minusta on tullu oikea erakko:-( Olen saanu tarpeeksi sydänsuruja miehiltä ja varsinkin kalatmieheltä joka oli kova palaa mulle:(
        sä oot ehkä ainutlaatuinen kalat mies ( kala-ukko).
        kaikkea hyvää sulle ja kaikille muille fishuille:o)


      • Kala-ukko
        näin me ollaan!!! kirjoitti:

        kala-ukko, allekirjoitan täysin kaikki mitkä sanoit meistä kaloista, siis se on totta kun elämä koettelee meitä , annan kaikille kaverilleni potkut ja jään miettiä yksin miten pääsen tästä kriisistä yli, ja hoidan vain omia ongelmiani.... niin pitkään pysyn nurkan takana ja omissa tiloissani kunnes saanu sotkut siivottua.
        Se voi kuulostaa oudolta, mut näin mä olen, sit kun kerran luottamukseni on mennyt sitä on vaikea saada takaisin, olen tällä hetkellä sellasessa elämänvaiheessa, että en voi luottaa kehenkään enkä päästä ketään lähelleni... Olen aivan yksinäinen susi ja minusta on tullu oikea erakko:-( Olen saanu tarpeeksi sydänsuruja miehiltä ja varsinkin kalatmieheltä joka oli kova palaa mulle:(
        sä oot ehkä ainutlaatuinen kalat mies ( kala-ukko).
        kaikkea hyvää sulle ja kaikille muille fishuille:o)

        Kiitos!! . . . Jännäjuttu, etttä jokumuukin ajattelee samoin ;))) . . . Mutta, kun juuri kaikkein läheisimmät ihmiset ovat satuttaneet ja haavoittaneet kaikkein syviten, ei enään halua/uskalla päästää ketään lähelle. . . Yksikään nainen ei ole minua satuttanut, mut muut läheiset ihmiset ovat.
        Ihmissuhteet . . . niin . . . kaikki haluavat olla menestyviä ja vahvoja . . . jotkut pyrkivät siihen keinoja kaihtamatta!!. . . Miksi ihminen on ihmiselle susi . . . kun pitäisi olla tukena, kannustaa ja hyvksyä toinen omana itsenään .. . . eikä alistaa, nöyryyttää ja kävellä ylitse!!!

        Voimia ja kaikkea hyvää sinullekin . . . ja varsinkin sisua jaksaa nousta aina uuden vastamäen päälle, joita elämä mukanaan tuo!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      254
      2785
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      379
      1817
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      66
      1739
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1519
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      113
      1276
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      272
      1057
    7. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      43
      968
    8. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      276
      962
    9. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      825
    10. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      101
      821
    Aihe