mitä 2 kalaa saa aikaan

yks fishu kyselee

yhdessä??? vaikka vannoin etten ikinä rakastuis kalat miehiin, mut kalat mies vetää magnetin lailla naisia puoleensa... kerran mun sydän on särjetty kyllä kalan kanssa, uskaltaako ottaa uudestaan kalat mies?toimiiko kahden kalan suhde??

5

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkin

      Kaks kalaa yhdessä on viiden tähden suhde.
      Vaikka eniten suhde ei ole onnistunut ei se tarkoita sitä ettei tämä suhde onnistuisi...

    • "suhde" toimi ?

      puoleensa, minun piti olla se ainut ja oikea, meitä olikin viisi.
      Ei voi muuta kuin nauraa mangneetti toimii.
      En taida enää uskaltaa kalamiestä ottaa, " suhteet" ei tominut edellisessäkään täydellisesti.

    • Kala-ukko

      Sen verran on kokemusta, että tiedän kalaparinsuhteen toimivan . . . mutta, sit jos elämässä tai elämäntilanteissa tulee suuria muutoksia, ei oikein kumpikaan jaksa puhaltaa tuulta purjeisiin.
      Eli, elämän vastukset . . . siis ulkoapäin tulevat vastukset saattavat lannistaa Kalan.
      Ainakin minä olen sellainen, et jos elämä koettelee, niin karistan ekaksi kaikki ystävät ympäriltäni ja haluan keskittyä niihin elämän vaikeuksiin ihan yksin!!
      Mä en luota enään keheenkään ja vastamäen tullessa pidän elämänlangat visusti omissakäsissäni!!!!

      • näin me ollaan!!!

        kala-ukko, allekirjoitan täysin kaikki mitkä sanoit meistä kaloista, siis se on totta kun elämä koettelee meitä , annan kaikille kaverilleni potkut ja jään miettiä yksin miten pääsen tästä kriisistä yli, ja hoidan vain omia ongelmiani.... niin pitkään pysyn nurkan takana ja omissa tiloissani kunnes saanu sotkut siivottua.
        Se voi kuulostaa oudolta, mut näin mä olen, sit kun kerran luottamukseni on mennyt sitä on vaikea saada takaisin, olen tällä hetkellä sellasessa elämänvaiheessa, että en voi luottaa kehenkään enkä päästä ketään lähelleni... Olen aivan yksinäinen susi ja minusta on tullu oikea erakko:-( Olen saanu tarpeeksi sydänsuruja miehiltä ja varsinkin kalatmieheltä joka oli kova palaa mulle:(
        sä oot ehkä ainutlaatuinen kalat mies ( kala-ukko).
        kaikkea hyvää sulle ja kaikille muille fishuille:o)


      • Kala-ukko
        näin me ollaan!!! kirjoitti:

        kala-ukko, allekirjoitan täysin kaikki mitkä sanoit meistä kaloista, siis se on totta kun elämä koettelee meitä , annan kaikille kaverilleni potkut ja jään miettiä yksin miten pääsen tästä kriisistä yli, ja hoidan vain omia ongelmiani.... niin pitkään pysyn nurkan takana ja omissa tiloissani kunnes saanu sotkut siivottua.
        Se voi kuulostaa oudolta, mut näin mä olen, sit kun kerran luottamukseni on mennyt sitä on vaikea saada takaisin, olen tällä hetkellä sellasessa elämänvaiheessa, että en voi luottaa kehenkään enkä päästä ketään lähelleni... Olen aivan yksinäinen susi ja minusta on tullu oikea erakko:-( Olen saanu tarpeeksi sydänsuruja miehiltä ja varsinkin kalatmieheltä joka oli kova palaa mulle:(
        sä oot ehkä ainutlaatuinen kalat mies ( kala-ukko).
        kaikkea hyvää sulle ja kaikille muille fishuille:o)

        Kiitos!! . . . Jännäjuttu, etttä jokumuukin ajattelee samoin ;))) . . . Mutta, kun juuri kaikkein läheisimmät ihmiset ovat satuttaneet ja haavoittaneet kaikkein syviten, ei enään halua/uskalla päästää ketään lähelle. . . Yksikään nainen ei ole minua satuttanut, mut muut läheiset ihmiset ovat.
        Ihmissuhteet . . . niin . . . kaikki haluavat olla menestyviä ja vahvoja . . . jotkut pyrkivät siihen keinoja kaihtamatta!!. . . Miksi ihminen on ihmiselle susi . . . kun pitäisi olla tukena, kannustaa ja hyvksyä toinen omana itsenään .. . . eikä alistaa, nöyryyttää ja kävellä ylitse!!!

        Voimia ja kaikkea hyvää sinullekin . . . ja varsinkin sisua jaksaa nousta aina uuden vastamäen päälle, joita elämä mukanaan tuo!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe