mitä 2 kalaa saa aikaan

yks fishu kyselee

yhdessä??? vaikka vannoin etten ikinä rakastuis kalat miehiin, mut kalat mies vetää magnetin lailla naisia puoleensa... kerran mun sydän on särjetty kyllä kalan kanssa, uskaltaako ottaa uudestaan kalat mies?toimiiko kahden kalan suhde??

5

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkin

Kaks kalaa yhdessä on viiden tähden suhde.
      Vaikka eniten suhde ei ole onnistunut ei se tarkoita sitä ettei tämä suhde onnistuisi...

• "suhde" toimi ?

puoleensa, minun piti olla se ainut ja oikea, meitä olikin viisi.
      Ei voi muuta kuin nauraa mangneetti toimii.
      En taida enää uskaltaa kalamiestä ottaa, " suhteet" ei tominut edellisessäkään täydellisesti.

• Kala-ukko

Sen verran on kokemusta, että tiedän kalaparinsuhteen toimivan . . . mutta, sit jos elämässä tai elämäntilanteissa tulee suuria muutoksia, ei oikein kumpikaan jaksa puhaltaa tuulta purjeisiin.
      Eli, elämän vastukset . . . siis ulkoapäin tulevat vastukset saattavat lannistaa Kalan.
      Ainakin minä olen sellainen, et jos elämä koettelee, niin karistan ekaksi kaikki ystävät ympäriltäni ja haluan keskittyä niihin elämän vaikeuksiin ihan yksin!!
      Mä en luota enään keheenkään ja vastamäen tullessa pidän elämänlangat visusti omissakäsissäni!!!!

• näin me ollaan!!!

kala-ukko, allekirjoitan täysin kaikki mitkä sanoit meistä kaloista, siis se on totta kun elämä koettelee meitä , annan kaikille kaverilleni potkut ja jään miettiä yksin miten pääsen tästä kriisistä yli, ja hoidan vain omia ongelmiani.... niin pitkään pysyn nurkan takana ja omissa tiloissani kunnes saanu sotkut siivottua.
        Se voi kuulostaa oudolta, mut näin mä olen, sit kun kerran luottamukseni on mennyt sitä on vaikea saada takaisin, olen tällä hetkellä sellasessa elämänvaiheessa, että en voi luottaa kehenkään enkä päästä ketään lähelleni... Olen aivan yksinäinen susi ja minusta on tullu oikea erakko:-( Olen saanu tarpeeksi sydänsuruja miehiltä ja varsinkin kalatmieheltä joka oli kova palaa mulle:(
        sä oot ehkä ainutlaatuinen kalat mies ( kala-ukko).
        kaikkea hyvää sulle ja kaikille muille fishuille:o)

• Kala-ukko
        näin me ollaan!!! kirjoitti:

kala-ukko, allekirjoitan täysin kaikki mitkä sanoit meistä kaloista, siis se on totta kun elämä koettelee meitä , annan kaikille kaverilleni potkut ja jään miettiä yksin miten pääsen tästä kriisistä yli, ja hoidan vain omia ongelmiani.... niin pitkään pysyn nurkan takana ja omissa tiloissani kunnes saanu sotkut siivottua.
        Se voi kuulostaa oudolta, mut näin mä olen, sit kun kerran luottamukseni on mennyt sitä on vaikea saada takaisin, olen tällä hetkellä sellasessa elämänvaiheessa, että en voi luottaa kehenkään enkä päästä ketään lähelleni... Olen aivan yksinäinen susi ja minusta on tullu oikea erakko:-( Olen saanu tarpeeksi sydänsuruja miehiltä ja varsinkin kalatmieheltä joka oli kova palaa mulle:(
        sä oot ehkä ainutlaatuinen kalat mies ( kala-ukko).
        kaikkea hyvää sulle ja kaikille muille fishuille:o)

Kiitos!! . . . Jännäjuttu, etttä jokumuukin ajattelee samoin ;))) . . . Mutta, kun juuri kaikkein läheisimmät ihmiset ovat satuttaneet ja haavoittaneet kaikkein syviten, ei enään halua/uskalla päästää ketään lähelle. . . Yksikään nainen ei ole minua satuttanut, mut muut läheiset ihmiset ovat.
        Ihmissuhteet . . . niin . . . kaikki haluavat olla menestyviä ja vahvoja . . . jotkut pyrkivät siihen keinoja kaihtamatta!!. . . Miksi ihminen on ihmiselle susi . . . kun pitäisi olla tukena, kannustaa ja hyvksyä toinen omana itsenään .. . . eikä alistaa, nöyryyttää ja kävellä ylitse!!!

Voimia ja kaikkea hyvää sinullekin . . . ja varsinkin sisua jaksaa nousta aina uuden vastamäen päälle, joita elämä mukanaan tuo!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe