mitä 2 kalaa saa aikaan

yks fishu kyselee

yhdessä??? vaikka vannoin etten ikinä rakastuis kalat miehiin, mut kalat mies vetää magnetin lailla naisia puoleensa... kerran mun sydän on särjetty kyllä kalan kanssa, uskaltaako ottaa uudestaan kalat mies?toimiiko kahden kalan suhde??

5

858

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkin

Kaks kalaa yhdessä on viiden tähden suhde.
      Vaikka eniten suhde ei ole onnistunut ei se tarkoita sitä ettei tämä suhde onnistuisi...

• "suhde" toimi ?

puoleensa, minun piti olla se ainut ja oikea, meitä olikin viisi.
      Ei voi muuta kuin nauraa mangneetti toimii.
      En taida enää uskaltaa kalamiestä ottaa, " suhteet" ei tominut edellisessäkään täydellisesti.

• Kala-ukko

Sen verran on kokemusta, että tiedän kalaparinsuhteen toimivan . . . mutta, sit jos elämässä tai elämäntilanteissa tulee suuria muutoksia, ei oikein kumpikaan jaksa puhaltaa tuulta purjeisiin.
      Eli, elämän vastukset . . . siis ulkoapäin tulevat vastukset saattavat lannistaa Kalan.
      Ainakin minä olen sellainen, et jos elämä koettelee, niin karistan ekaksi kaikki ystävät ympäriltäni ja haluan keskittyä niihin elämän vaikeuksiin ihan yksin!!
      Mä en luota enään keheenkään ja vastamäen tullessa pidän elämänlangat visusti omissakäsissäni!!!!

• näin me ollaan!!!

kala-ukko, allekirjoitan täysin kaikki mitkä sanoit meistä kaloista, siis se on totta kun elämä koettelee meitä , annan kaikille kaverilleni potkut ja jään miettiä yksin miten pääsen tästä kriisistä yli, ja hoidan vain omia ongelmiani.... niin pitkään pysyn nurkan takana ja omissa tiloissani kunnes saanu sotkut siivottua.
        Se voi kuulostaa oudolta, mut näin mä olen, sit kun kerran luottamukseni on mennyt sitä on vaikea saada takaisin, olen tällä hetkellä sellasessa elämänvaiheessa, että en voi luottaa kehenkään enkä päästä ketään lähelleni... Olen aivan yksinäinen susi ja minusta on tullu oikea erakko:-( Olen saanu tarpeeksi sydänsuruja miehiltä ja varsinkin kalatmieheltä joka oli kova palaa mulle:(
        sä oot ehkä ainutlaatuinen kalat mies ( kala-ukko).
        kaikkea hyvää sulle ja kaikille muille fishuille:o)

• Kala-ukko
        näin me ollaan!!! kirjoitti:

kala-ukko, allekirjoitan täysin kaikki mitkä sanoit meistä kaloista, siis se on totta kun elämä koettelee meitä , annan kaikille kaverilleni potkut ja jään miettiä yksin miten pääsen tästä kriisistä yli, ja hoidan vain omia ongelmiani.... niin pitkään pysyn nurkan takana ja omissa tiloissani kunnes saanu sotkut siivottua.
        Se voi kuulostaa oudolta, mut näin mä olen, sit kun kerran luottamukseni on mennyt sitä on vaikea saada takaisin, olen tällä hetkellä sellasessa elämänvaiheessa, että en voi luottaa kehenkään enkä päästä ketään lähelleni... Olen aivan yksinäinen susi ja minusta on tullu oikea erakko:-( Olen saanu tarpeeksi sydänsuruja miehiltä ja varsinkin kalatmieheltä joka oli kova palaa mulle:(
        sä oot ehkä ainutlaatuinen kalat mies ( kala-ukko).
        kaikkea hyvää sulle ja kaikille muille fishuille:o)

Kiitos!! . . . Jännäjuttu, etttä jokumuukin ajattelee samoin ;))) . . . Mutta, kun juuri kaikkein läheisimmät ihmiset ovat satuttaneet ja haavoittaneet kaikkein syviten, ei enään halua/uskalla päästää ketään lähelle. . . Yksikään nainen ei ole minua satuttanut, mut muut läheiset ihmiset ovat.
        Ihmissuhteet . . . niin . . . kaikki haluavat olla menestyviä ja vahvoja . . . jotkut pyrkivät siihen keinoja kaihtamatta!!. . . Miksi ihminen on ihmiselle susi . . . kun pitäisi olla tukena, kannustaa ja hyvksyä toinen omana itsenään .. . . eikä alistaa, nöyryyttää ja kävellä ylitse!!!

Voimia ja kaikkea hyvää sinullekin . . . ja varsinkin sisua jaksaa nousta aina uuden vastamäen päälle, joita elämä mukanaan tuo!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      49
      1424
    2. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      83
      1279
    3. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      276
      921
    4. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      78
      898
    5. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      45
      875
    6. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      200
      868
    7. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      228
      806
    8. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      122
      804
    9. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      62
      719
    10. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      11
      668
    Aihe