olis tollainen tiedössa kuolinpesästä! 6,5x55 uutta vastaavassa kunnossa,mitähän maksais? kun he eivät tiedä hintaa..päällä Tikan 3-9x40 kiikari joka myös kuin uusi!
Tikka M690
8
1318
Vastaukset
- 98uh4rju
kertaa katsoessa voi aina näyttää että on uutta vastaavassa kunnossa, kannattaa tutkia todella tarkkaan niin yleensä alkaa huomata pieniä vikoja, puuosat esim kannattaa tutkiskella onko alkavia halkeamia sekä piipun sisälle olisi hyvä kurkistaa hieman tarkemmin, piipun sisälle kun tihrustaa niin piipun etee hyvään valoon valkoinen paperi, ei kiinni piippuun vain vinoon piipun eteen heijastamaan valoa sinne.
- +-480 euroo
riippuen kunnosta
- ettätuota
tuolle kiikarille en laskisi montaa euroa arvoa, valitettavasti.
- Hillbergmounting.
ettätuota kirjoitti:
tuolle kiikarille en laskisi montaa euroa arvoa, valitettavasti.
Huono kaliperi tiputtaa hintaa roimasti alle 600€, minkä voisi saada esim .308W-aseesta.
- 9herfh
Hillbergmounting. kirjoitti:
Huono kaliperi tiputtaa hintaa roimasti alle 600€, minkä voisi saada esim .308W-aseesta.
6.5x55 ole mikään huono kaliiperi. Itse en kyllä maksais 600 euroa vanhasta tikasta vaikka olis 308 kaliiperina.
- Hillbergmounting.
9herfh kirjoitti:
6.5x55 ole mikään huono kaliiperi. Itse en kyllä maksais 600 euroa vanhasta tikasta vaikka olis 308 kaliiperina.
Jos ei ole rahaa, niin ei ole, vaikka olisi kuinka ison talon poika!
- ruutiukko.
Hillbergmounting. kirjoitti:
Miksi käytät toisen, oikeasti aseista ja lataamisesta ymmärtäneen kirjoittajan nimimerkkiä? Ansaitse kannuksesi omin avuin. Aito Hillbergmounting ilmeisesti hermostui tietämättömien höpöttäjien lässytykseen ja lopetti. Sääli, se mies tiesi mistä puhui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363796Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171101Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46925
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31875- 43800
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799