Parolan Rengas ja Auto??

Röyhkeys/oikeus

Mikä tämä liike oikein on? vaikka sieltä ostat uudemmankin auton, ei missään ole mitään takuuta. Siis takuu päättyy kun perävalot häipyy. Eihän se näin voi olla, jos yritys pitää liikenimeä Rengas ja Auto, onhan siellä kuluttajasuojalainkin mukaan oltava jonkinlainen takuu. MUTTA NÄIN VAAN EI OLE. KANNATTAA HARKITA TEKEMÄSTÄ MINKÄÄNLAISTA KAUPPAA TÄMÄN YRITYKSEN KANSSA.

93

9344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdcfvghn

      Mikään laki ei määrää, että pitäisi olla takuu, joten ole hiljaa.

      • jjjh

        Siellä myyjätkin niin saatanan nuivia, jotta ei sieltä kannata ostaa mitään!!!!!


      • allikuikamoinen

        Kyllä pitäisi olla vastuuta jos myyjänä on kyseinen liike,jos myyjän kohdalla jokin yksityinen nimi niin ei mitää vastuuta katso tarkkaan mitä lukee myyjän kohdalla ja sitten ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.


      • 3+5
        allikuikamoinen kirjoitti:

        Kyllä pitäisi olla vastuuta jos myyjänä on kyseinen liike,jos myyjän kohdalla jokin yksityinen nimi niin ei mitää vastuuta katso tarkkaan mitä lukee myyjän kohdalla ja sitten ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

        Ei vittu mitä ääliöitä te olette. Yksi väittää, että jokin laki määrää, että autoliikkeen pitää myöntää takuu, toinen käskee ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, jolle tuollainen asia ei kuulu pätkän vertaa. Ottakaa dorkat asioista selvää ennen kuin jaatte niitä neuvojanne.


    • molkki

      ei kai kukaan sentään sieltä autoa osta

      • jioij

        Ei luulisi olevan ketään niin tyhmää, jotta sieltä auton ostaisi!


      • Nimi merkki
        jioij kirjoitti:

        Ei luulisi olevan ketään niin tyhmää, jotta sieltä auton ostaisi!

        Ne ei maksa vaihdossa saatavista autoista juuri mitään ja myyvät niitä kuitenkin kalliilla eteenpäin.


      • No älä...
        Nimi merkki kirjoitti:

        Ne ei maksa vaihdossa saatavista autoista juuri mitään ja myyvät niitä kuitenkin kalliilla eteenpäin.

        Oletko ikinä perehtynyt siihen, miten autokauppaa tehdään ja yleensäkin bisnestä? Ostetaan halvemmalla ja myydään kalliimmalla. Jos tekisi toiste päin, ei yritys kannata.


    • Ryhti Liike

      Sosiaalidemokratiassa kaikki vastuu kuuluu jollekin muulle kuin itselle.Ei kukaan pakota ostamaan mitään.

      Jos autokaupassa tulee tavaraa tuulettimeen ,so faking what? Pistä kiertoon ja yritä uudestaan.

      Nykyautot sellaisia,että ihme kun kasassa pysyvät.

    • ...

      ...ei ole mitään takuuta.
      Liike VOI myöntää takuun jos se katsoo sen vaivan arvoiseksi ja halua apistää paukuja hommaan.
      Uusissa autoissa on valmistajan takuu, ei autoa myyvän liikkeen.

      • werftgyhui

        Uusissa autoissa joku VOI MYÖNTÄÄ takuun, jos haluaa, mikään pakko ei ole.


      • Rehti automyyjä
        werftgyhui kirjoitti:

        Uusissa autoissa joku VOI MYÖNTÄÄ takuun, jos haluaa, mikään pakko ei ole.

        Nyt ovat äänessä ne jotka eivät asioista tiedä yhtään mitään. Siis jos yksityinen myy käytetyn koslan toiselle, niin takuu päättyy kun takavalot häipyy. Jos taas liike myy auton yksityiselle,. eikä ilmoita mitä mahdollisia vikoja siinä piilee ja vaikka ei tietäisikään, niin liike on velvollinen ainakin osaksi korvaamaan vian tai voidaan kauppakin purkaa. Jos nämä keinot eivät onnistu, niin yhteys kuluttajasuojaviranomaisiin, niin homma toimii..


      • dfxghjk
        Rehti automyyjä kirjoitti:

        Nyt ovat äänessä ne jotka eivät asioista tiedä yhtään mitään. Siis jos yksityinen myy käytetyn koslan toiselle, niin takuu päättyy kun takavalot häipyy. Jos taas liike myy auton yksityiselle,. eikä ilmoita mitä mahdollisia vikoja siinä piilee ja vaikka ei tietäisikään, niin liike on velvollinen ainakin osaksi korvaamaan vian tai voidaan kauppakin purkaa. Jos nämä keinot eivät onnistu, niin yhteys kuluttajasuojaviranomaisiin, niin homma toimii..

        No, etpä sinäkään paljoa tiedä. Takuu ei häivy silloin, kun perävalot hukkuu, koska mitään takuuta ei tarvitse antaa. Eikä asiaa hoida mikään kuluttajaviranomainen tai kuluttaja-asiamies.


      • Spesialisti
        dfxghjk kirjoitti:

        No, etpä sinäkään paljoa tiedä. Takuu ei häivy silloin, kun perävalot hukkuu, koska mitään takuuta ei tarvitse antaa. Eikä asiaa hoida mikään kuluttajaviranomainen tai kuluttaja-asiamies.

        Se kyllä tiedetään, ettei siellä Parolan Rengas ja Pyörä, vai mikä se nyt olikaan, niin koskaan ole mitään takuita anettu, vaikka olisi pitänyt. Asiakkaat ovat pettyneinä sitten kärsineet nakhoissaan.
        Oikeissa, kunnollisissa ja rehellisissä autoliikkeissä tämä toimii, on monestakin kokemuksia.
        Älkää ihmeessä hyvät ihmiset menkö moiseen putiikkiin, jossa lukee LIIKE, mutta takuista ei tiedetä höläsen pöläystä.


      • fdtgjhkl
        Spesialisti kirjoitti:

        Se kyllä tiedetään, ettei siellä Parolan Rengas ja Pyörä, vai mikä se nyt olikaan, niin koskaan ole mitään takuita anettu, vaikka olisi pitänyt. Asiakkaat ovat pettyneinä sitten kärsineet nakhoissaan.
        Oikeissa, kunnollisissa ja rehellisissä autoliikkeissä tämä toimii, on monestakin kokemuksia.
        Älkää ihmeessä hyvät ihmiset menkö moiseen putiikkiin, jossa lukee LIIKE, mutta takuista ei tiedetä höläsen pöläystä.

        Miten niin olisi pitänyt? Otapa kuule selvää, mitä takuu tarkoittaa ja onko sellaista pakko antaa. Tule sen jälkeen aukomaan päätäsi, jos on tarvetta.


      • argh.
        Spesialisti kirjoitti:

        Se kyllä tiedetään, ettei siellä Parolan Rengas ja Pyörä, vai mikä se nyt olikaan, niin koskaan ole mitään takuita anettu, vaikka olisi pitänyt. Asiakkaat ovat pettyneinä sitten kärsineet nakhoissaan.
        Oikeissa, kunnollisissa ja rehellisissä autoliikkeissä tämä toimii, on monestakin kokemuksia.
        Älkää ihmeessä hyvät ihmiset menkö moiseen putiikkiin, jossa lukee LIIKE, mutta takuista ei tiedetä höläsen pöläystä.

        Käytetylle autolle ei anneta muuta kuin se perävalotakuu, uso jo.

        Jos tarkoitat että autoliikkeellä on velvollisuus hoitaa sellaiset viat jotka ovat olleet autossa myyntihetkellä ja joista ei ole mainittu ostajalle ja joita ei ole huomioitu hinnassa, niin se on ihan eri asia kuin takuu.
        Mutta jos sulle on liikkeessä sanottu että toi kosla laukee ihan kohta ja sinä ostat sen ja ekalla viidellä kilsalla se leikkaa kiinni niin se on ihan oma moka, mitäs ostit.

        Erikseen on sitten nämä jotkut "timanttivaihtoautot" ym. kampanjat joita jotkut isot ketjut pyörittävät ominpäin.


      • Katkera autokauppa!
        argh. kirjoitti:

        Käytetylle autolle ei anneta muuta kuin se perävalotakuu, uso jo.

        Jos tarkoitat että autoliikkeellä on velvollisuus hoitaa sellaiset viat jotka ovat olleet autossa myyntihetkellä ja joista ei ole mainittu ostajalle ja joita ei ole huomioitu hinnassa, niin se on ihan eri asia kuin takuu.
        Mutta jos sulle on liikkeessä sanottu että toi kosla laukee ihan kohta ja sinä ostat sen ja ekalla viidellä kilsalla se leikkaa kiinni niin se on ihan oma moka, mitäs ostit.

        Erikseen on sitten nämä jotkut "timanttivaihtoautot" ym. kampanjat joita jotkut isot ketjut pyörittävät ominpäin.

        Älkää ostako siitä liikkeestä autoa mä ostin kesän lopulla yhen primeran 40 tuhatta mä kerkesin sillä ajaa nyt kesällä 2010 JAKOPÄÄNKETJU MENI POIKKI JA MITTARISSA MUKA 250 TUHATTA! Sukulais autoinsinööri sanoi että mittaria on rukattu tai mittaristo on vaihdettu, koska JAKOPÄÄNKETJU ei Nissanissa katkea 250 tuhatta ajettuna!!! Samaa sanoivat oman paikkakuntani asentajat huoltamolla. ÄLKÄÄ OSTAKO SIELTÄ MITÄÄN!!!!!!!


      • dd
        Katkera autokauppa! kirjoitti:

        Älkää ostako siitä liikkeestä autoa mä ostin kesän lopulla yhen primeran 40 tuhatta mä kerkesin sillä ajaa nyt kesällä 2010 JAKOPÄÄNKETJU MENI POIKKI JA MITTARISSA MUKA 250 TUHATTA! Sukulais autoinsinööri sanoi että mittaria on rukattu tai mittaristo on vaihdettu, koska JAKOPÄÄNKETJU ei Nissanissa katkea 250 tuhatta ajettuna!!! Samaa sanoivat oman paikkakuntani asentajat huoltamolla. ÄLKÄÄ OSTAKO SIELTÄ MITÄÄN!!!!!!!

        Edellyttäen että 200k hihna vaihdettu, 100k ja esim joissain opeleissa 60k vaihtoväli.


      • Katkera autokauppa!
        dd kirjoitti:

        Edellyttäen että 200k hihna vaihdettu, 100k ja esim joissain opeleissa 60k vaihtoväli.

        HUOM!!!! KYSEESSÄ ON KETJU EIKÄ HIHNA. KETJUA EI TARVITSE VAIHTAA KOKO AUTON IÄN AIKANA NIIN NISSANILLAKIN SANOIVAT! HIHNA TARTTEE VAIHTAA 60,,80,100,125 VÄLEIN RIIPPUU AUTOMERKISTÄ!!!!!!


      • asdasdashj
        Katkera autokauppa! kirjoitti:

        HUOM!!!! KYSEESSÄ ON KETJU EIKÄ HIHNA. KETJUA EI TARVITSE VAIHTAA KOKO AUTON IÄN AIKANA NIIN NISSANILLAKIN SANOIVAT! HIHNA TARTTEE VAIHTAA 60,,80,100,125 VÄLEIN RIIPPUU AUTOMERKISTÄ!!!!!!

        Kyllähän noissa primeroissa on jakoketjut aika ajoissa hajonneet.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2525567


      • Heräää!
        Katkera autokauppa! kirjoitti:

        Älkää ostako siitä liikkeestä autoa mä ostin kesän lopulla yhen primeran 40 tuhatta mä kerkesin sillä ajaa nyt kesällä 2010 JAKOPÄÄNKETJU MENI POIKKI JA MITTARISSA MUKA 250 TUHATTA! Sukulais autoinsinööri sanoi että mittaria on rukattu tai mittaristo on vaihdettu, koska JAKOPÄÄNKETJU ei Nissanissa katkea 250 tuhatta ajettuna!!! Samaa sanoivat oman paikkakuntani asentajat huoltamolla. ÄLKÄÄ OSTAKO SIELTÄ MITÄÄN!!!!!!!

        Hei jos sä oisit ees käyttäny sen määrä aikais huollossa, jossa se ketjun tarkistus kuuluu huolto ohjelmaan nii se tuskin ois katkennu. Ja jos sillä autolla ois paljonkin enemmän ajettu kun mitä mittari näyttää, nii eiköhän asiakkaan itsensäkin luulisi sen huomaavan....


      • 10+14
        Heräää! kirjoitti:

        Hei jos sä oisit ees käyttäny sen määrä aikais huollossa, jossa se ketjun tarkistus kuuluu huolto ohjelmaan nii se tuskin ois katkennu. Ja jos sillä autolla ois paljonkin enemmän ajettu kun mitä mittari näyttää, nii eiköhän asiakkaan itsensäkin luulisi sen huomaavan....

        primerassa on hihna ei ketjua, sorry


      • Noin se menee
        Rehti automyyjä kirjoitti:

        Nyt ovat äänessä ne jotka eivät asioista tiedä yhtään mitään. Siis jos yksityinen myy käytetyn koslan toiselle, niin takuu päättyy kun takavalot häipyy. Jos taas liike myy auton yksityiselle,. eikä ilmoita mitä mahdollisia vikoja siinä piilee ja vaikka ei tietäisikään, niin liike on velvollinen ainakin osaksi korvaamaan vian tai voidaan kauppakin purkaa. Jos nämä keinot eivät onnistu, niin yhteys kuluttajasuojaviranomaisiin, niin homma toimii..

        Kuluttajaviranomaisen kommentit autokauppojen yhteydessä ovat pelkastään suosituksia.Autokauppa voi halutessaan viitata kintaalla noille.


    • Yritetty rosvota

      Miksi? Olen yrittänyt viimeisen 40 vuoden aikana hieroa täällä autokauppaa. Tuloksetta. Katsokaa vähän hintoja muualta ja kysykää hyvitystä vanhasta.
      Viimeiksi vaihdoin autoa keväällä. Täällä naurettiin suohon vaihtoautoni. (120tkm ajettu virheetön VW)
      Hain sitten auton Uudeltamaalta. Reilu hyvitys vanhasta, ja uuden auton pyynti 3000€ halvempi mitä täällä.
      Katsokaa vähän näitä liikkeitä täällä. Myyvät pari autoa viikossa mutta kulut on kymmeniätuhansia. On siinä revittävä hintaa autoilla ja huollolla.

    • Paskan möivät

      Eipä Kamux liikekään mitään korvaa. Ellet itse tajua syynätä autoa todella tarkkaan voit saada ihan mitä paskaa tahansa. Kannattaa hakea isommista kaupungeista autonsa niin noi pikkupuljutkin tekee

      • Ei kauppias

        kamux on suuri hype,yks kaveri kans osti sama juttu kävi ! kyllä kannatta maksaa marmori lisä niin voi olle edes joku turva ehkä ? ? ?


      • horttokaalo1,58

        OK! Älä osta Kamuxilta mitään, myyjätkin vaihtuvat jatkuvasti, provikkapalkka, yms. Sehän kertoo liikkeen tasosta. Kuinka kauan lento jatkuu?


      • korvauksia

        pITÄÄ PERUSTAA SELLANEN JOSSA HUONON AUTON KUMAXILTA OSTANEET YHDESSÄ VAATIVAT KUMAXIA TILILLE niin niitä on niin paljon että luoja paratkoon


    • muijastakuutloppu

      Voi perse mitä keskustelua....joku perseaukinen ostaa käytetyn auton, ja sitten se hajoo,hei haloo!!!Mäkin olen perseaukinen ja ajelen jo 8:tta vuotta autolla jonka käytettynä ostin, tosin heti oston jälkeen aina välillä pientä remonttia on tullut tehtyä.Jos en olisi tehnyt, todennäköisesti auto olisi jo paalissa, mutta nää vikisijät jotka ostaa käytetyn ja sitten se hajoo, voi sääli...kannattaisko opetella itse edes tarkistamaan öljyt...ja ei se suuri vaiva ole tarkistuttaa ketju ja kiristimet ym, tosin eihän sitä tarvitse tehdä jos on niin tyhmä, että luulee ettei mikään hajoo...jos sä ääliö olit ajanut 40 tuhatta ja ketju menee paskaks, niin väitätkö että sua on vedetty linssiin???Todennäkösesti olisit ajanut helposti vielä 140 tuhatta, jos sun pienet käpyaivot olisivat sanonut sulle, että jakoketjun/hihnan kiristimet ja niiden kunnon voi tarkistaa ja HUOLTAA!Varmaan outo sana sulle toi huoltaa?Varmaan sulle olis sama juttu, jos ostaisit talon ja olisit asunut siinä 2 vuotta, sitten se olisikin hometalo,se olisi varmaan niin, että sua on vedetty linssiin?Ja jos suomesta löydät autokaupan, jossa on takuut tai ei, mutta sellanen, että ostohetken jälkeen ajat 40 tuhatta ja sit joku hajoo, niin sua on vedetty linnssiin ja vika on autokaupan...varmaan tajusit puolisostasikin viiden vuoden jälkeen, että susihan se on,paska mikä paska ja vika on tietysti appiukon...sä olet muuten aika pimee tapaus:)

    • Nykyst hevos huijari

      Voi voi pojat etkö tiedä että koko hyrylän mäki on täynä jobbareita,onko sielä yhtäkään merkkiedustajaa ? ford ? ne merkkilikkeet sysää nää paskat näille jobbarellle,ja niilä on kyllä liikeissä näitä hyviäkin autoja,mutta ne on vain syöttejä,joka autoissa on tyyppi viat mutta merkkiliikeet eivät niitä kerro eikä jobbarit,mutta jobbarit myyvät nämä p a s k a t,esim. joissain mersuissa kestää jako ketju vähemän kui hihna nyky autossa,eikä sitä tarvi tarkistaa,olis paljon juttuu mutta ei nyt kerkii kirjoittaa enempää,mutta muistakaa mersun suutin ongelemat oliko se nyt 09--- ? eteen päin,ja niin edeleen,joka merkissä jotain,mutta suut on supussa,jokainen nuolee haavat itse.

    • kummitkuntoon

      itse en ole ostanut koskaan autoa parolan pojilta, rengasjuttuja olen useinkin ja muutaman pienemmän huolto jutun teettänyt. Ei ainakaan nissä ollut mitään moitittavaa, hommat pelas ihan mukavasti ja edullisesti viimeksi menin risan peräkärryn kummin kanssa sinne, kaivoivat kasasta melko hyväkuntosen renkaan ja ruuvasivat vanteelle 10e . toki olen sen huomannut että kun olen asioinut useammin ja ostanut muutaman rengassarjan niin palvelu ja hinnat paranee...

      • tyytyväinen

        Minäkin olen asioinut monia kertoja kyseisessä liikkeessä ja on todella ystävällistä palvelua ja hinnatkin suhteellisen halvat, kaverini osti auton tästä liikkeestä ja vielä katsastivatkin sen samaan hintaan että jos jollakin moitittavaa niin katsoo peiliin


    • Siemensneste

      Onkos pulju aikeissa muuttaa SCC:hen? Vuokra on kova, mutta sähkölasku aurinkopaneeleilla ekona pieni. Parolasta pääsee melkein rampilta rampille. Perustakaa ees sivukonttori. Ketjupomolle ameriikkaan menee kyllä provisiot, mutta vedätte kärryistä sen verran ylihintaa, että 24 tunnin päivillä ootte omillanne. Saksasata asyti tulee ostajia, mikä on kyllä vale, eiköhän se oo pikemminkin toisin päin.

    • Jsijeysviec

      Itse ostin auton täältä ja vanhan annoin vaihdossa. Pakko sanoa, että rn ole tyytyväinen. Käytetty auto on tietysti aina käytetty auto, mutta joku raja silti. Koeajossa kaikki näytti ja tuntui hyvältä, ongelmat alkoi muutama sata kilometri ajettua. Kolinaa ja vinkunaa kuuluu yms. Ja huoltokirjan kun auton oston jälkeen sai kaivettua käsiin, näkyi vaan edellisen omistajan korjauksen hinta-arvio.. Ja kummallista on sekin, että piruuttani kun kävin katsomassa vanhan automme myynti-ilmoitusta ajokilometreistä olikin kummallisesti kadonnut 50 000 km taivaan tuuleen. Jaa, mihinköhän ne katosivat? Eipä kuulu enää asia mulle, mutta ihmettelenpä vaan. Ja uuden auton mukana piti tulla talvirenkaat. Myyjä sanoi, että saa ne seuraavalla viikolla, muttei tiedä missä kunnossa ovat. Huoltokirjan välissä tulleen kuitin mukaan 800€ renkaat ostettu viime syksynä, eli eivät voi kovin huonossa kunnossa olla. Meni viikko ja parikin, eikä soittoa renkaista kuulunut. Soitettiin perään, eikä kuulemma renkaat ollut vielä tulleet. Lupasi soittaa.. Useampi viikko odoteltu ja eikä puhelua ole vieläkään tullut.. Ehkä miettisin uudelleen, onko puljussa kaikki kohdillaan

      • kartsa1975

        Taidat olla niitä maahanmuuttajia jotka haluavat uuden auton käytetytyn hinnalla?
        Oliko se sun vaihdossa antama auto virheetön? vaikka et saanut siitä uuden hintaa hyvityksenä vaihdossa?
        Itse olen tästä liikkeestä monta autoa ostanut ja noin sanoa että Hinta Laatusuhde on 100% kohdallaan Palvelu hyvää ja rehtiä!
        Voin kertoa että heillä on kaikki kohdallaan kun ovat samassa paikassa autoja myyneet jo yli 30 vuotta ja melkein yhtä kauan olen heidän asiakkaanaan ollut.


    • tyytyväinen

      Itse olen ostan ja yhtäänut kyseisestä liikkeestä jo useammankin ja ihan tyytyväinen olen ollut hinta/laatu suhteeseen.Kannattaa muistaa että jos ostaa 3000e auton niin saa 3000e auton,jos auto maksaa uuteen verrattuna kymmenesosan niin ei sillä hinnalla uutta saa.Korjauspalvelutkin ovat kohtuuhintaiset.

    • Lukekaa Ensin

      Todellakin ihmisten pitäisi jo ymmärtää ettei käytetyssä autossa ole takuuta, ellei sitä myyvä liike lupaa autolle antaa. Kaikki pitää tietysti olla kirjallisena!

      Kun allekirjoittaa sen paperin jota kukaan ei koskaan oikeasti lue... Siellä sanotaan että "ajoneuvo myydään siinä kunnossa kuin se on myyntitilanteessa" ja tällöin luovut oikeudestasi minkäänlaiseen takuuseen!! Kannattaisi lukea mitä menee allekirjoittamaan, jälkikäteen on turha alkaa marisemaan.

      Ja tuosta väittelystä tuolla ylempänä; ainakin joissain Primeroissa on ketju, että aika typerää sitten väitellä asiasta että kaikissa Primeroissa olisi muka hihna... Sama juttu esim. BMW e36 mallin eri moottoreilla varustetuissa malleissa, jotkin ovat hihnalla jotkin ketjulla!! :) Jopa nainen ymmärtää tämän...

    • kokemusta on

      EI EI EI, jos ostat käytetyn auton todellakin ostat käytetyn auton, mielestäni liikkeessä ei tehdä mitään väärää koska antavat asiakkaan suorittaa koeajon ja rauhassa tutustua autoon (kokemusta on) ja se on oma päätös kelpuuttaako auton vai ei.

      ja sitten kun on ajettu muutama tuhat kilometriä, asiakas huomaa että jokin alustan nivel kolisee, mitä suomalainen tekee? KYLLÄ, hän menee liikkeeseen ja haukkuu kaikki pystyyn ja väittää että häntä on huijattu kun autossa on ilmennyt jonkin laista vikaa...

      Osta uusiauto jos haluat että auto on uusi, autot kuluu kun niitä käytetään miten se on niin vaikea asia.

      Kyllä näytän peukkua tälle autoliikkeelle, varsinkin jos vertaa isompiin liikkeisiin tai pikkujobbareihin, todella hyvää palvelua.

    • Kappalejako kunnossa

      Hauskaa riidellä itsensä kanssa.

    • Henry ford

      Muistakaa tämä vanha viisaus : tyhmä ei ole se joka myy, vaan se joka ostaa !

      • pökäleinen

        kuluttajansuoja 6kk liikkeestä ostettaessa


    • 20000 km:n välein

      Hyvät ja asialliset huollot liikkeessä.

    • rellukuski

      6kk kuluttajansuoja(hehhehheeeee)

      • autolexus

        he he itselles vaan, kyllä `"oikeat" autokaupat noudattaa tätä, mutta ei mahda mitään jos ei tiedä oikeuksistaan


    • OSTA HYVÄ AUTO

      OSTAKAA KAMUXILTA HYVIÄ AUTOJA, JOS RIKKI VOIT JOUTUA ITSE MAKSAAN KAIKKI KORJAUKSET TAI AINAKIN PUOLET MITÄS SE HAITTAA RAHA VANHA KEKSINTÖ HELPPOA KUIN HEINÄN TEKO SANO YKS KAVERI KAMUXILTA HIENO HOMMA YES WE CAN!!!!

    • Prseaukiset vinkuu

      Ei autoliikkeet voi kaikille ritsoille täyttä takuuta antaa. Ostakaa ne Corollanne jobbareilta, niin tiedätte taatusti mitä TAKUUT meinaa eli ei mitään.

    • Naapurista

      Suosittelisin: Välttäkää heitä. Kertovat tehneensä kauppaa jo 1978? Ehkä isä joka on tunnetusti suurin sanansa syöjä. Puheet eivät pidä edes ostaessa. Toivottavasti ymmärtävät lopettaa myös ympäristöä tuhoavan autopurkaamonsa.

    • Kesä.Kissa

      Olen asunut Parolassa viisi vuotta, enkä edes tiedä, missä tämä pulju sijaitsee?

    • Perheyritys

      Olen kyllä joka kerta saanut hyvää ja laadukasta palvelua Parolan Renkaasta ja Autosta. Ja hieno nähdä kuinka siellä tehdään yhdessä töitä jo kolmannessa sukupolvessa! Ja täytyy kyllä hattua nostaa vanhalle herralle, joka yrityksen on perustanut. Hieno mies ja tunnollinen yrittäjä hän kyllä on.

    • kehuja

      itsekehua,kuinka kehtaat.

    • Tyytymätönasiakas

      Iha susipaska yritys koko pulju.. Varaosat ylihinnoiteltuja pyydetään enemmän kuin uusista osista sekä myyjät helvetin tyhmiä eikä osaa palvella sitte ollenkaa!! Kysynpähä vaa kuka vittu pyytää mädästä mersun etukaaresta 50€ kun samalla hinnalla saat kaupasta uuden... Vittu kiertäkää tää kyseinen paskapulju ja helvetin kaukaa!!

    • PURKAAMO

      se vanha isäntä matti on ihan hyvä tyyppi.Mutta ne pojat.Bundi ja se toinen ei helvetti

    • potkulaudalla

      valittajat älkää ostako sieltä autoa tai mistään liikkeestä. ajakaa jopolla?

    • PremiumMerkilläAjellaan

      Itse asiakkaana ko. liikkeessä eikä koskaan ollut mitään ongelmia. Sovittu hinta on aina pitänyt, työ moitteetonta ja aikataulut ovat myös olleet paikkansa pitäviä. Sijaisautonkin olen tarvittaessa saanut. Mutta minä en olekaan mikään perseaukinen 500€:n auton käyttäjä.

    • Melkeinasiakas

      Ammattitaidottomia nuivia ovat... En ostaisi autoa tuolta....puheet mitä sattuu ja ei tiedetä vaihtoautoista yhtään mitään.

    • Joo-o29

      Meillä on sopimus yritykseni ajoneuvojen huollosta heidän kanssa, huoltoon ja korjaukseen pääsee aina nopeallakin aikataululla, autot tulevat siellä kuntoon, eikä koskaan ylilaskutusta. Helppohan se on täällä netissä haukkua, kun on vaan se kirjoittajan näkemys esillä. Käytän jatkossakin heidän palvelua.

      • Helmatkukkii

        Älä muuta sano.näin ystävällistä palvelua ei löydy kyllä mistään.ja se ammattitaito on jotain ihan huippu luokkaa.pihassa vielä tarjolla vähän ajettuja huippu luokan yksilöitä.erittäin sopivaan hintaan jopa osarilla.


    • Välttäkää

      Eipä paljon asiakaspalvelua heru. Ylihintaisia osia, joista pyysin kuvia sähköpostiin, jottei tulisi ostettua sikaa säkissä. Vastauksena: "Mitäpä se kuva auttaa, kun vanha osa kyseessä."

      Ei ilmeisesti mitään myyntihaluja tai asiakaslähtöisyyttä...

      • Kyllä.lähtee

        No onhan se asiakaslähtöisyyttä, jos asiakas lähtee?


    • AkiParolasta

      Epäilyttävä liike tosiaan!
      Ostin auton, oli katsastettu alle kk sitten.
      Kun menen seuraavana vuona katsastamaan autoa , ei mennyt läpi.....pohja täysin mätä, jarrut päin mäntyä, jarrut säädetty pieleen jne.
      Ehdin ajaa autolla vain alle 200 km vuoden aikana, että tuli kallis auto!!!!!!!

      Ihmetyttää, miten liike katsastaa autoja, todennäköisesti suhteella........eihän tuollaista vika listaa muuten saa aikaiseksi vuoden aikana.

      Varokaa siis ostamasta autoa liikkeestä, vaikka olisi kuinka hyvät paperit ja suositukset, koska ne ovat huijausta!

      Se joka ei usko, maksakoon oppirahat kantapään kautta sitten, kuten minä aikoinaan.

      • Nooo

        Aika lyhyt lista


      • AkiParolasta
        Nooo kirjoitti:

        Aika lyhyt lista

        Jos auton pohja mätänee vuodessa 200 km matkalla kauttaaltaan mädäksi ja niin että ei kannata enää hitsauttaa kuntoon, niin jossakin mättää ja pahasti
        Autoja katsastetaan edelleen suhteella, sitähän Parolan Rengas ja Auto tekee viikoittain usein, kun autoa tulee ja menee.
        Outoa on myös se tosiaan, että ei mitään hyvityksiä kaupan jälkeen.
        Liike pyörii, kun ihmiset ostavat autonsa sieltä, ihminen itse on syypää, että tällaiset liikkeet jatkavat toimintaansa.


      • Nooo.o

        Jepp. Tein ite joskus yhtä paskat kaupat "juuri katsastetusta"
        Mutta mä tein omaa hölmöyttäni.
        Sinä ilmeisesti et?


      • AkiParolasta
        Nooo.o kirjoitti:

        Jepp. Tein ite joskus yhtä paskat kaupat "juuri katsastetusta"
        Mutta mä tein omaa hölmöyttäni.
        Sinä ilmeisesti et?

        Kuten aiemmin sanoin, minulle esitettiin paperit että auto oli katsastettu noin 1 kk sitten, niin jokainen olettaa että auto on turvallisessa kunnossa.
        Samoin myös aiemmin, että esitettyihin papereihin ei voi luottaa.
        Jatkoa ajatellen, en enää sorru moiseen kaupantekoon, jos tarvitsen autoa, osta sen uutena, esim. Kia, missä on jopa 7 v. takuu.
        Uskon että kun mennään muutamia vuosia vielä eteenpäin, niin Parolan Rengas ja Auto liikkeet ovat vähenemään päin, kun jokaisella on nykyisin vara ottaa uusi auto liikkeestä hyvien osamaksusopimusten myötä.


    • älä-osta-tuolta

      Ei tuolta autojobbari liikkeestä kannata ostaa yhtään mitään. Muutama vuosi sit ostin tuolta auton ja ei jumalauta mitä toimintaa. Autokin hajosi heti 600kilometrin jälkeen. Hävitin koko paskan yhtä nopeesti kun ostinkin. Tuolla liikkeessä on pelkästään perävalo takuu!

      • AkiParolasta

        Sinne ei kannata myöskään myydä autoa, ei maksa juuri mitään.
        Tuttavani Pappa noin 85 v, myi sinne suoraan autoa.
        Auto oli vajaa 20 vuotta vanha.
        Auto oli hyvässä kunnossa, ajettu vain alle 100 000 tuhatta, ei kertaakaan hitsattu mistään, kaikki huollot tehty merkki liikkeessä joka vuosi 20 vuoden ajan.
        Parolan Rengas ja Auto maksoi autosta vain 150 eu.
        Pappa joutui myymään auton, kun lääkäri vei häneltä viimeisessä lääkärin tarkastuksessa ajo-oikeuden.


      • hyvähinta
        AkiParolasta kirjoitti:

        Sinne ei kannata myöskään myydä autoa, ei maksa juuri mitään.
        Tuttavani Pappa noin 85 v, myi sinne suoraan autoa.
        Auto oli vajaa 20 vuotta vanha.
        Auto oli hyvässä kunnossa, ajettu vain alle 100 000 tuhatta, ei kertaakaan hitsattu mistään, kaikki huollot tehty merkki liikkeessä joka vuosi 20 vuoden ajan.
        Parolan Rengas ja Auto maksoi autosta vain 150 eu.
        Pappa joutui myymään auton, kun lääkäri vei häneltä viimeisessä lääkärin tarkastuksessa ajo-oikeuden.

        Ei kukaan maksa enempää 20 vuotta vanhasta autosta, varsinkin kun ei oile hitsattu. Kuka mädästä autosta enempää maksaa.


    • Miksikä

      Laitoinpa pari viikkoa sitten viestin sivuiltaan,ei vieläkään vastattu???? Ilmeisesti rahani ei kelpaa!!!! Ennen olen ollut useinkin tyytyväinen palveluihinsa.

    • Korsperkki

      OLETKO KUURO MYKKÄ SAATANA. PUHELIMET ON KEKSITTY PERSE AUKISET KYSELEE NETINKAUTTA SITÄ VIIMESTÄ HINTAA VAIKKA NIILLÄ ON PESE AUKI KUIN TUURAN PUTKI.

      • onkopahavamma

        Muistitko ottaa ne lääkkeesi.


    • niinhänseon

      On siellä normaali liikkeen vastuu, se on eriasia noudattaako liike sitä. Ei muuta kun käräjille. olisi hyvä kun joku veisikin käräjille niin oppisivat tavoille.

    • kysynpävaan69

      saako uuden kanpi axelin kaupan teqijäisix?

    • Autojenhautausmaa

      Mun mielestä paikassa on meno kun kaurismäen elokuvasta kukaan ei puhu mitään ja ruoste sekä paska haisee

      • Anonyymi

        Älä puhu paskaa.... Mainoksessa lukee.....

        Parasta palvelua.


    • Anonyymi

      Nojoo..mulla ei ole sen putiikin kanssa mitään tekemistä,yksi fb ryhmän ylläpitäjä vaan kävi aukoo päätä syyttä ja tsekkasin kuka hän on ni parolan renkaaseen ja autoon viittaa,ryhmä on tämmönen auto korjaus jeesiä jakava..erosin ryhmästä.

    • Anonyymi

      Hhmm tähän korjaamoon en veisi merkistä riippumatta, kukaan ei osaa edes renkaita vihtaa ja myyntiautojen vikavalot ym on "sammutettu" mm. pakoputkitahnaa mittaristoon laittamalla ettei valot näy läpi. Eli autoja eivät korjaa. vikavalot kyllä sammutetaan korjaamatta.

    • Anonyymi

      Parolan Rengas ja Auto edustaa Kanta-Häme, Hattula Parola liiketoiminnan menestyvää kärkeä kateellisten panettelusta välittämättä.

      Rautaista ammattitaitoa ja osaamista, rehellisellä ja vastuullisella asiakaspalvelulla kuorrutettuna jo vuosikymmenien ajan.

      Suuri kiitos yrittäjille, vanhaisäntä ja pojat !

      Terv. Suuri joukko tyytyväisiä asiakkaita!

    • Anonyymi

      Parolan Rengas ja Auto edustaa Kanta-Häme, Hattula Parola liiketoiminnan menestyvää kärkeä kateellisten panettelusta välittämättä.

      Rautaista ammattitaitoa ja osaamista, rehellisellä ja vastuullisella asiakaspalvelulla kuorrutettuna jo vuosikymmenien ajan.

      Suuri kiitos yrittäjille, vanhaisäntä ja pojat !

      Terv. Suuri joukko tyytyväisiä asiakkaita!

    • Anonyymi

      Rehtiä touhua 1980 lopulta alkaen isäkesäläiseltä ja jatkossa myös pojilta!
      Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Isämatti entinen kapiainen ja pojat lapsesta alkaen isämatin kouluttamia rautaisia autoalan ammattilaisia.

    • Anonyymi

      Olen ehdottamasti samaa mieltä kanssasi. Ei mitään tekemistä kotisivujen mainostamisen kansaa reilusta kaupasta. Itse ostin viime elokuussa lelun itselleni eli vanhan avo mersun ennen lonkan keinonivel leikkaukseen menoa. Kerroin kaupan hieronta vaiheessa etten lonkkani takia pysty ajamaan edestakaisin Naantalista Hämeenlinnaan. Kysyin onko auto ruosteeton ja lommoton. Minulle vastasi ao. yrityksen omistaja, että on. Ymmärrän kyllä ostavani vanhan auton johon olen käyttänyt huolto ja korjaustöihin yli 50% kauppahinnasta alle 500 km ajomatkan. Auto oli sitten vallan muuta kun luvattiin. Ehdotin kaupan purkua samana päivänä kun sain auton maksettuani sen etukäteen käteisellä omaa tyhmyyttäni kun luotin huijariin. Auton välittömästi ruoste ja lommo vaurioiden korjaamisesta maksoin 1600€. Sovimme, että myyjä vastaa toimimattomista parkkitutkien ja toimimattoman oikean sivuikkunan korjauskuluista. Sovimme tämän lisäksi korjauspaikasta. Korjaamon lasku näistä töistä oli 409€ kun muuten maksoin huoltotöistä yli 2500€, toki omasta tahdostani, että auto olisi kunnossa. Lopputulema oli, että Parolan … suostui maksamaan sovitulle korjaamolle 150€ ja taistelun jälkeen 250€ eli jouduin maksamaan vielä sovitusta 159€! Firman omistaja lähettelee terveisiä Thaimaasta. Älkää hyvät ihmiset ikinä uskoko tähän puulaakin. Itse tein virheen, että luullessani jobbarien ajan olevan ohi. Kauhulla odotan seuraavaa katsastusta päästömittausten osalta kun nekin oli hoidettu muualla kun katsastuskonttorilla.

    • Anonyymi

      Turhaan ulisette molopäät. Takuu loppuu kun ajatte portista ulos

    • Anonyymi

      Edulliset hinnat. Hyviä vaihtoautoja. Pitkät pitävät takuut. Erinomainen huoltopalvelu. Ystävällinen palvelu. Huippukohtelias henkilökunta. Asikaskahvit pullalla.
      Kiitos Matti.

    • Anonyymi

      Kanta-Hämeen parhaat ja edullisimmat vaihtoautot ja paras palvelu!

    • Anonyymi

      Huippufirma joka aloitti autopurkaamona ja laajeni Parolan suurimmaksi autoalan toimijaksi, purku, korjaus, kasaus, myynti, vuokraus, liisaus jne toimintaa. Saanut muistaakseni Hattulan Yrittäjä palkinnon 4 kertaa peräkkäin 1980 luvulla. Henkilökuntaki tietoni mukaan melkein aina selvinpäin.

    • Anonyymi

      Edesvastuutonta toimintaa. Ei luotettavaa kaupankäyntiä eikä voi luottaa sovittuun. Ostin harrasteauton, jonka hinta alle 10% käyttöautoni hinnasta.

      Valehtelivat auton kunnon ja luottavat etteivät viranomaiset puutu halpojen autojen kauppoihin. Sopivat muka tiettyjen korjauskustannuksien maksusta (noin 400€) ja viivyttävät maksamista puoli vuotta ja maksoivat riitelyn jälkeen 250€ kun auton vikojen korjaus joita ei pitänyt olla maksoivat yli 3000€ eivätkä ymmärrä kummalle akselille asentavat yli leveitä renkaita ja sanovat ettei saa kääntää ohjauspyörää ääriasentoon. 🤣🤣🤣 luotettavaa autokauppaa Thaimaan terveisin.

    • Anonyymi

      Huolestuttavaa, että liiketoimintatavat näemmä jatkuvat samanlaisina edelleen yli 10 vuoden ajan. EI jatkoon

    • Anonyymi

      Romuja vaan myyvät ei tieliikenne kunnossa jouset poikki.tuli 2000 remontti viikon päästä. Täysin huijarit.En suosittele.

      • Anonyymi

        Kävin huollattamassa pakun siellä tällä viikolla. Öljyt, kaikki suodattimet yms. Hinta edullinen ja ammattilaistyötä kaikin puolin jo yleisestä siisteydestä alkaen. Suosittelen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Käy vaikka välillä hakemassa vähän paskan palvelun mallia Kiwat Autot Janilta kantolasta niin alkaa parolan puljukin takuineen ja palveluineen taas maistumaan luksukselta :)

      • Anonyymi
        UUSI

        Itse tulin huijatuksi Kesäläisen purkaamolla jo 20 vuotta sitten. Huijattavia siis riittää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Donald Trump joutui ammutuksi vaalitilaisuudessaan

      Näin se näyttää olevan, että Trumpilla on niin kannattajia kuin vastustajiakin. Hengissä käveli pois, ilmeisesti jokin
      Maailman menoa
      547
      4813
    2. Rakastan sua nainen vieläkin

      mut aion pysyy hiljaa 😔
      Ikävä
      59
      2158
    3. Kova oli pauke!

      Kyllä oli viime yönä kova pauke Iisalmessa. Koko kaupunki taisi herätä ja säikähtää moista pauketta. Eikö tämä riko jo
      Iisalmi
      48
      1541
    4. Kerro kolme hyvää asiaa

      kaivatustasi :)
      Ikävä
      78
      1442
    5. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      88
      1357
    6. Sunnuntain kirjainleikkejä

      Kuinka monta kirjainta kaivattusi etu- ja sukunimissä on yhteensä? Ap vastaa 11 ja miehen nimi alkaa heheee Jiillä 🧑‍🍳
      Ikävä
      20
      1222
    7. Sitä vielä...

      Että tiedätkö olisiko meidän suhde jotenkin kiellettyä/laitonta?
      Ikävä
      54
      1166
    8. Pelkään, etten unohda sinua koskaan

      Ja olo jää tällaiseksi. Kuin jotain puuttuisi koko ajan. 💔
      Ikävä
      40
      899
    9. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      57
      766
    10. Sisällissota syttymässä?

      Trumpin kannattajat aikovat vastata aseellisesti tehtyyn hyökkäykseen? Valtasivat Valkoisen Talon pienemmästä syystä.
      NATO
      166
      707
    Aihe