Onko kellään ideoita miten pääsisi eroon vähän turhankin agressiivisista pääskysistä? Ovat tehneet (jälleen) pesän parvekkeen kulmalle eikä ulkona uskalla olla, käyvät välittömästi kimppuun kun ovesta astuu ulos. Komeaahan noiden lentelyä on katsoa mutta jos ei sopuisa rinnakkainelo niitä kiinnosta niin saavat etsiä minun puolestani muun paikan pesälleen >:(
Pääskysten pesä
2
2156
Vastaukset
- lapset tykkäävät
Meillä on joka vuosi autokatoksessa pääskystenpesä. Yritetty päästä eroon, mutta luovutettiin kun
tulevat aina takaisin. Nyt olen sitä mieltä että on kiva kun pesivät siellä, odotan aina niiden paluuta keväisin.
Lentävät kyllä läheltä kun lähestymme pesää, mutta eivät koskaan kimppuun hyökkää. Olemme varmasti molemmat jo tottuneet yhteiseloon. En tiedä kuinka kauan pääskyset elävät ja onko edes sama pariskunta joka vuosi. Mutta niiden saapuminen merkkaa meille kesän saapumista....- meillä toimi
Laita siihen pesänkohdalle ensi keväänä jotain, etteivät voi tehdä pesää. Tietysti saattavat tehdä sit viereen, mut kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998