Hei,
Omistamani autokultani Polo -02, 1,4 on ilmennyt pari vikaa:
* lähtee puolilämpimänä huonosti käyntiin
saa siis käynnistellä joskus monta krt ja odotella josko auto päättäis lähteä. Eli starttaa muttei käynnisty.
* sitten on pari krt ollut semmonen vika kun esim. moottoritiellä ajaa ja vaikka kaasu on samassa kohtaa niin kierroslukumittari heittää jostain 4 -- 2 yht äkkiä ja moottori huutaa ja sitten kaikk palautuu norm. tilaan.
Auttakaa! Mikään huoltoliike ei ole vielä keksinyt syytä.
Tulpat vaihdettu, akku katsottu ..
Thanks!
Polo -02 1,4 PUOLILÄMPIMÄNÄ huonosti käyntiin, mikä?
4
459
Vastaukset
- merkkikorjaamoon
ja langanpäähän kyllä konenäyttää missä vika
- poloinenpooloilija
Heip, oon joo vienyt sen ainaki viis krt langanpäähän muttei kerro mitään :(
- reinos
poloinenpooloilija kirjoitti:
Heip, oon joo vienyt sen ainaki viis krt langanpäähän muttei kerro mitään :(
Ettei olisi se imuläppä ilmansuodattimen alla tukossa? Tietääkseni jonkinlainen yleisvika jos ajettu paljon lyhyttä ajoa riippuen kylläkin 1.4:n versiosta.
Pitäisi kyllä näkyä moottorin käynnissäkin kun moottori ei saa tarpeeksi happea(käy epätasaisesti), joten ei välttämättä ole tästä kyse. - minun mielestä
reinos kirjoitti:
Ettei olisi se imuläppä ilmansuodattimen alla tukossa? Tietääkseni jonkinlainen yleisvika jos ajettu paljon lyhyttä ajoa riippuen kylläkin 1.4:n versiosta.
Pitäisi kyllä näkyä moottorin käynnissäkin kun moottori ei saa tarpeeksi happea(käy epätasaisesti), joten ei välttämättä ole tästä kyse.ilmavaivoihin eim:ilmanputsari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962519- 1322426
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 571006
- 111005
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8982- 51882
- 76805
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101775