Hei,
Omistamani autokultani Polo -02, 1,4 on ilmennyt pari vikaa:
* lähtee puolilämpimänä huonosti käyntiin
saa siis käynnistellä joskus monta krt ja odotella josko auto päättäis lähteä. Eli starttaa muttei käynnisty.
* sitten on pari krt ollut semmonen vika kun esim. moottoritiellä ajaa ja vaikka kaasu on samassa kohtaa niin kierroslukumittari heittää jostain 4 -- 2 yht äkkiä ja moottori huutaa ja sitten kaikk palautuu norm. tilaan.
Auttakaa! Mikään huoltoliike ei ole vielä keksinyt syytä.
Tulpat vaihdettu, akku katsottu ..
Thanks!
Polo -02 1,4 PUOLILÄMPIMÄNÄ huonosti käyntiin, mikä?
4
481
Vastaukset
- merkkikorjaamoon
ja langanpäähän kyllä konenäyttää missä vika
- poloinenpooloilija
Heip, oon joo vienyt sen ainaki viis krt langanpäähän muttei kerro mitään :(
- reinos
poloinenpooloilija kirjoitti:
Heip, oon joo vienyt sen ainaki viis krt langanpäähän muttei kerro mitään :(
Ettei olisi se imuläppä ilmansuodattimen alla tukossa? Tietääkseni jonkinlainen yleisvika jos ajettu paljon lyhyttä ajoa riippuen kylläkin 1.4:n versiosta.
Pitäisi kyllä näkyä moottorin käynnissäkin kun moottori ei saa tarpeeksi happea(käy epätasaisesti), joten ei välttämättä ole tästä kyse. - minun mielestä
reinos kirjoitti:
Ettei olisi se imuläppä ilmansuodattimen alla tukossa? Tietääkseni jonkinlainen yleisvika jos ajettu paljon lyhyttä ajoa riippuen kylläkin 1.4:n versiosta.
Pitäisi kyllä näkyä moottorin käynnissäkin kun moottori ei saa tarpeeksi happea(käy epätasaisesti), joten ei välttämättä ole tästä kyse.ilmavaivoihin eim:ilmanputsari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 293848
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422792Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial562330Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2182321Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631304Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951235