~ Ne sanat ~

~~~ ♥

Ennen kuin aurinko on palannut retkiltään
noussut esiin varjoista maan

Ennen kuin linnut ovat heränneet
ja usva väistynyt peltojen yltä

Silloin olen siinä sinun vieressäsi
siinä kuin olisin ollut aina

Silloin käteni kietoutuu lantioillesi
ja huuleni yhtyy huuliisi ~

Silloin kuiskaan sinulle ne sanat
ne sanat joita en saisi sanoa
mutta sanon kuitenkin

Sanon vaikka se järisyttäisi maat
kyntäisi pellot ja saisi
linnut lentämään pesistään

Mutta kuitenkin
minä sanon sinulle ne sanat

~~~ ♥

http://www.youtube.com/watch?v=CXM5_ihlHQI

11

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armiliini

      ...niin kaunis ja herkkä rakastuneen miehen runo.

      • " jos joku tarjoaisi kaikki talonsa tavarat rakkauden hinnaksi,
        häntä vain halveksuttaisiin " (kv8:7)
        ja tätähän se todellinen rakkaus on..tunnetta, välittämistä ja toisen kunnioittamista
        olosuhteista riippumatta ... :))

        Kiitos palautteestasi ja aurinkoisia kesäpäiviä ! :))

        Terkuin (*J*)


      • Armiliini
        Kopittelija007 kirjoitti:

        " jos joku tarjoaisi kaikki talonsa tavarat rakkauden hinnaksi,
        häntä vain halveksuttaisiin " (kv8:7)
        ja tätähän se todellinen rakkaus on..tunnetta, välittämistä ja toisen kunnioittamista
        olosuhteista riippumatta ... :))

        Kiitos palautteestasi ja aurinkoisia kesäpäiviä ! :))

        Terkuin (*J*)

        olosuhteista riippumatta!!


    • anowoman

      oli ilo lukea. Kiitos sinulle kopittelija :)

      • kiva jos runo miellytti lukijaa... :))

        Oikein aurinkoista kesää sinulle !

        Terkuin (*J*)


    • 12+12

      Tässä on tunnetta, herkkyyttä ja voimaa ! Runosi sen kun paranevat. Ilo lukea !

      • Nythän minä olen ihan imarreltu... :O
        tässähän menee ihan "biorytmit" sekaisin...

        Joskus olisi ihmisen kehityksen kannalta parempi kun se ei
        tietäisi omista tekemisistään mitään..tekisi vaan...
        varsinkin kun kysymys on luovuudesta...

        Jotkut sanoo, että minä olen "syvältä", mutta kyllä
        ne parhaat runot aina syntyy sieltä "syvältä", jostain
        sielujen sopukoista ja sieltä ne juuri täytyisi antaa
        tullakin.." syvältä "... ;D

        Oikein kiva että sinäkin tykkäsit lukemastasi ja kauniita kesäpäiviä sinulle toivotan ! :))

        Terkuin (*J*)

        http://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY


    • odottelija..

      Minä Rakastan Sinua.

      Kertoisitko!

      Miten ihana olen!

      Kertoisitko!

      Miten kaunista olen
      Sinun elämässäsi!

      Kertoisitko!

      Vai mitä Sinä
      Minulle kertoisit??


      • odottelija...

      • odottelija... kirjoitti:

        kertoisin
        sinulle!

        Kuinka sinua
        Rakastan.

        *
        Kun on se hetki hetkestä
        ja kun on oikea aika

        Niin silloin
        minä sanon ne sanat

        Ne sanat jotka ovat jo
        tuuleen kirjoitettu ja
        sydämiin raapustettu

        Silloin minä,
        oikealla hetkellä
        sanon ne sanat

        *

        http://www.youtube.com/watch?v=k2hWcZlrEss&feature=fvst


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1863
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      988
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      118
      650
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      649
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      637
    Aihe