vanhat porschet

pera445

miks vanhat porschet on sisältä niin helvetin rumia.

18

1467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha pieru.

Noh kato vi..u ite omaa eukoos?
      Onko se kaunistunut vuosien saatossa;)

• Porschet

Ovat niin rumia joka puolelta, että ne on (ei kauniita vaan) komeita.

• tapastikos

VW kuplasta. Etkö tiennyt sitä? Porsche otti moottorit ja alustat suoraan 45 hv kuplasta ja kutsui omaa tekelettään eli 356 mallia urheiluautoksi. USA:ssa asialle naurettiin, samaan aikaan mm.Corvettessa 286hv...

Porsche on aina kopioinut muita, heikoin tuloksin. Mm. Corvettesta o 50-luvulla tuttu ja sieltä kopioitu V8 moottori tuli Porschelle vuosikymmeniä myöhemmin, tosin eivät saaneet yhtä paljon siitä voimaa. Nestejäähdytyksen kopioivat vasta 90-luvulla kun kuplasta tuttu ilmajäähdytys oli niin susi.. Jne, esimerkkejä on loputtomiin.

Muotoilussa Porschet ovat aina olleet kamalan näköisiä, kuin takapainoisia sammakoita.

• nitinää ja natinaa

Et kai nyt vaan vertaa sitä jenkkilotjaa (corvettea) eurooppalaiseen oikeasti ajettavaan urheiluautoon?
        Mitään muita autoja ei tehdä niin paskasti kuin jenkkien ja ryssien vehkeitä, joissa sisustan muoviosatkin ovat hyvin samanlaisia.
        911 mallissa ei ole muuten ikinä ollut v8 moottoria eikä niissä joissa oli v8 ollut mitään ilmajäähdytystä. 911 mallien ilmajäähdytteiset eivät myöskään todellakaan olleet mitään "suseja" vaan ovat nykyisin klassikkoina halutuimpia Porcshen malleja.
        Äläkä suotta vastaa tähän mutta kyllähän asia on niin, ettei Porschella ajavaa kiinnosta se sinun lullasi vitun vertaa.

• Tuota kysyttiin "miks vanhat porschet on sisältä niin helvetin rumia. "

Ei kait se kone ja alusta ole osa sisustaa, vai onko???

• just jåå

Vai 286 heppaa.. heh Jenkkihepoja.. Kun pannaan nykyiseen voimapenkkiin on todellinen teho vajaat 200...

• a<<<<

kyllä mun mielestä joku 911 turbo tai 911 sc on aika nätin näkönen jopa et itte ajais sillä

• TT.

Onks tällä Tapastikosilla, joka kirjoittelee tänne, kenties jotain patoutumia Porschea kohtaan? Kerro toki mitä, näytät kirjoittavan ahkerasti Porsche-palstalle, enimmäkseen negatiivisesti, vaikket ilmeisesti autotekniikan virtuoosi olekkaan. Otaksun näin, luettuani kirjoituksiasi useisiin aiheisiin liittyen. Niistä löytyy paljon virheitä tekniikkaan liittyen, eivätkä Hesarin autot-osion sitaatit tuo asioihin erityistä syvyyttä asiantuntijamielessä, jona kuitenkin esittäydyt. Omistatko autoa, siis autoa ylipäätään, tai ajokorttia?

Älä ota tätä kettuiluna, kysyin aivan asiallisesti. Itse olen ajanut monilla merkeillä, niin siviilissä kuin kilpaa. Kaikissa on hyvät ja huonot puolensa.

• voi lapsii

Mitä siinä valitat, osta uusi.

• <<<<

vanhat porschet on upeita. ois upeeta omistaa 356 ja 911 Targa ja 911 SC. 928 JA 911 TURBO

• Helsinki Haloo!½

Hienoa! Kannaakin tällaista vanhaa kuspäistä ketjua pitää hengissä.

• MotormanPower

Hmm corvette on aidompi ja kysytympi, siinä joku on oikeassa. Myötä häpeän varsikin 944 mallia jossa on audi 100 moottori.

• gs birotor

Jos olisit edes hiukan faktoja tarkistanut, niin ei olisi sinunkaan tarvinnut kirjoittaa riviäkään.

• Fakta om Porsche

944:n kone on aito Porschen moottori, heti ensimmäisestä valmistusvuodesta lähtien (1982). Vuonna 1985 944-malliin tuli Facelift.

Porsche 924 oli 944:n edeltäjä, se kaikin tavoin köyhempi malli, joka pohjautui Audin tekniikkaan. 944 on etumoottorinen, mutta aito Porsche.

• tytteli___83

oon haaveillu sammakko porschesta

• kuraralliauto

Vanhan porssen kojelauta ja mittaristo on ku vanhasta vw jetasta tms.
      Tehotkin samaa luokkaa, ilmajäähytteinen takamoottoriboxeri....huh ja vielä urheiluautoksi pitäs sanoa???

• ddddddddddddd

Et sitten ole ollut joko porschessa taikka jetassa ikinä sisällä.

• Porge74

Mutta hyvät on fiilikset, kun lähtee keväällä/kesällä liikenteeseen hyväkuntosella Porsche-vanhuksella :D Istut erikoiseen autoon, käännät avaimesta ja kone käyntiin. Menneiden aikojen aitoa tunnelmaa ja ajamisen meininkiä.
      Jotkut malleista ovat ehkä hitusen tehottomia, mutta esim. 911 ja 944-mallit tarjoavat aika laajan tehopaletin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe