PAYPAL APUA! TARVITAAN NEROA!

iinukkkaliini

Elikkä ongelma on tämä joku holly smith oli tehnyt minun sähköpostiosoitteellani itselleen tai vain huvikseen paypal tilin tätä en tiennyt joten menin laittamaan rahaa sille tilille king.comista, huomasin kun menin katsomaan rahoja että siellä luki joku random muija jostain usa:sta oli lisääny itsellen sinne ID tunnuksen ja kaikki maholliset tiedot...

Näin ollen kun muutin kaikki salasanat ja muut tai noh mitkä sain muutettua oman ymmäryksen mukaan

Muilta sivuilta löytyy kyllä tietoa miten muuttaa tämä mutta tämä random muija on laittanut sinne maakseen jonkun muun mitä en saa vaihdettua niin ei lue samoja asioita kuin joillakin suomalaisilla

Siis

miten saan siirrettyä rahat tililleni omistan tilin mille ne voi siirtää mutta toinen ongelma on että se valittaa jtn 9 numeroista IBAN - tilinumeroa joka on minulla joku 14-16 numeroinen miten saan tämän IBAN numeron 9 numeroiseksi? En saa siirrettyä rahoja omalle sampo tililleni koska en ole saanut tallenettua tiliäni sinne koska en tiedä miten saan IBAN tunnukseni.
Laskurinkaan avulla ei voi muuttaa omaa pankkitilinumeroani IBAN tilinumeroon koska ilmoittaa sen vääräksi

tai muita tietoja miten saan tätä ongelmaa ratkaistua!

19

1722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iinukkkaliini
      • Eikö sinun pidä vaihtaa tuo Checking täppään Savings jos haluat PayPalin käpälöivän pankkitiliäsi?

• guugl googl

Mikä vitun IBAN? Sehän on routing numero jota käytetään jos maksat jotain USA:han. Älä käytä Paypalia mihinkään, tuo on sulle liian vaikea kun et osaa edes lukea

• Tuki Tukki PeiPalli

Mitäs täällä kyselet, ota yhteyttä Paypaliin, tämä on apua aloittelijoille tietotekniikasta, Paypalilla on oma tuki olemassa.

• mää vaan

kuvailehan nyt uudestaan tämä tilanne. Minä sain nyt sen kuvan että siirsit rahaa PayPal -tilille, jota luulit omaksesi mutta se ei olekaan? Miten pääsit edes sisään ko. tilille jos sen oli tehnyt joku Yhdysvaltalainen tuntematon henkilö? King.com näyttäisi olevan joku rahapelipalvelu, mutta yrititkö siis siirtää sinne rahaa vai sieltä pois? Ja minkä ihmeen ID:n tämä amerikkalainen oli lisännyt ja minne?

Mun kysymykset on kai ihan yhtä sekavia kuin tapahtumakuvauksesi.

• asdasdasdasdasdasfej

sähköposti on MINUN! olen käyttänyt sitä joskus 2 vuotta sitten vakituisesti mutta sinne alkoi tulla niin paljon roskapostia koska sähköposti osoite oli [email protected] ja sähköpostillani on tehty myspace tili ja vaikka mitä muita ulkomaalaisia tilejä.. joita olen poistanut jos oon huomannu

en tiedä onko tämä holly edes päässyt hotmail osoitteeseeni missään vaiheessa mutta jotenkin se on vaan tehnyt sinne tilin paypal

Niin jos joku voisi kertoa miten saan rahat pois paypal tililtä niin voin poistaa koko tilin
        ----------------------------------------

Merchant Name: holly smithSecure Merchant Account ID: NT8S7YGSPJGZY

holly smith
        926 willowleaf dr #206
        san jose, CA 95128
        United States
        ---------------------------------------------
        Jos joku voi kertoa miten saan vain rahat tilitä pois niin olen tyytyväinen

• ???
        asdasdasdasdasdasfej kirjoitti:

sähköposti on MINUN! olen käyttänyt sitä joskus 2 vuotta sitten vakituisesti mutta sinne alkoi tulla niin paljon roskapostia koska sähköposti osoite oli [email protected] ja sähköpostillani on tehty myspace tili ja vaikka mitä muita ulkomaalaisia tilejä.. joita olen poistanut jos oon huomannu

en tiedä onko tämä holly edes päässyt hotmail osoitteeseeni missään vaiheessa mutta jotenkin se on vaan tehnyt sinne tilin paypal

Niin jos joku voisi kertoa miten saan rahat pois paypal tililtä niin voin poistaa koko tilin
        ----------------------------------------

Merchant Name: holly smithSecure Merchant Account ID: NT8S7YGSPJGZY

holly smith
        926 willowleaf dr #206
        san jose, CA 95128
        United States
        ---------------------------------------------
        Jos joku voi kertoa miten saan vain rahat tilitä pois niin olen tyytyväinen

että sinä oot menossa toisen jo tekemälle tilille?

• asfasfadgsfhnzdfhezd
        ??? kirjoitti:

että sinä oot menossa toisen jo tekemälle tilille?

VOI VITTTU!

HOTMAIL TILI ON MINUN JOKU ON VAIN PÄÄSSYT SINNE TAI EN TIEDÄ MITEN MUTTA KUN ITSE OMALLA SÄHKÖPOSTILLA SINNE KIRJAUDUIN SE VÄITTI ETTÄ SÄHKÖPOSTI ON JO KÄYTÖSSÄ JOTEN AJATTELIN KOSKA SE ON MUUTENKIN NS. VARASTETTU TAI TEHTY VAIN TILEJÄ NIIN LAITOIN UNOHTUNUT SALASANA JOTEN PÄÄSEN SINNE! SÄHKÖPOSTI ON MINUN EIKÄ KENEKÄÄN MUUN! KOITTAKAA VITTU TAJUTA ENKÄ OLE LUOVUTTANUT TIETOJA KELLEKÄÄN! PAYPAL:ssa EI OLE YHTÄÄN MINUN TIETOJA MUITA KUIN VAIHDETTU SALASANA JA SÄHKÖPOSTI OSOITE!

• mää vaan
        asfasfadgsfhnzdfhezd kirjoitti:

VOI VITTTU!

HOTMAIL TILI ON MINUN JOKU ON VAIN PÄÄSSYT SINNE TAI EN TIEDÄ MITEN MUTTA KUN ITSE OMALLA SÄHKÖPOSTILLA SINNE KIRJAUDUIN SE VÄITTI ETTÄ SÄHKÖPOSTI ON JO KÄYTÖSSÄ JOTEN AJATTELIN KOSKA SE ON MUUTENKIN NS. VARASTETTU TAI TEHTY VAIN TILEJÄ NIIN LAITOIN UNOHTUNUT SALASANA JOTEN PÄÄSEN SINNE! SÄHKÖPOSTI ON MINUN EIKÄ KENEKÄÄN MUUN! KOITTAKAA VITTU TAJUTA ENKÄ OLE LUOVUTTANUT TIETOJA KELLEKÄÄN! PAYPAL:ssa EI OLE YHTÄÄN MINUN TIETOJA MUITA KUIN VAIHDETTU SALASANA JA SÄHKÖPOSTI OSOITE!

Nyt alkaa selvitä tämä asia, ehkä... uskomaton tarina kylläkin. Kerro nyt, saanko tämän oikein.

1) Sinä et ole tätä tapahtumaa ennen ikinä käyttänyt PayPalia.
        2) Joku amerikkalainen on luonut paypal-tilin ja kirjoittanut, ilmeisesti epähuomiossa, sähköpostiosoitteekseen Sinun sähköpostiosoitteesi.
        3) Sinä olet saanut hotmailiisi PayPalin aktivointiviestin ja jostain kumman syystä mennyt aktivoimaan sen.
        4) Koska PayPal-tilin sähköpostiosoite oli sinun, onnistuit varastamaan tämän amerikkalaistytön PayPal-tilin väittämällä, että salasanasi oli unohtunut jolloin PayPal kai lähetti salasanan sähköpostiosoitteeseesi.

Rahasumma, josta tässä on kyse, on tuskin mikään kovin merkittävä. En suosittele etenemään, sillä jos tilanne on sellainen kuin yllä kuvailin, syyllistyt SINÄ rikokseen, ei tämä amerikkalaistyttö. Ne ovat nyt hänen rahojaan. Olet jo tavallaan varastanut hänen tilinsä vaihtamalla salasanan.

• 12

Olet todennäköisesti asioinut väärennetyllä PayPal-sivustolla ja nyt olet sitten antanut rikollisille oikean paypaltilisi tiedot, rahoille voit sanoa goodbye ja luottokorttisi tai pankkitilisi tiedot on samoin rikollisten tiedossa. Noh, pankki tai luottokunta korvannee menetyksesi. Tai sitten ei.

• adgv<sri8ghmn rå4om

VOI VITTTU!

• 32
        adgv<sri8ghmn rå4om kirjoitti:

VOI VITTTU!

ei se noin mene, jos se on ollut sinun mukaasi pitkään käyttämättä niin sen on joku toinen voinut rekata käyttöönsä ihan hotmailin eulan mukaankin. Nyt olet sitten kaapannut tämän toisen henkilön tilin itsellesi joten olet rikollinen.

• aeghwshgjmsezrgy
        32 kirjoitti:

ei se noin mene, jos se on ollut sinun mukaasi pitkään käyttämättä niin sen on joku toinen voinut rekata käyttöönsä ihan hotmailin eulan mukaankin. Nyt olet sitten kaapannut tämän toisen henkilön tilin itsellesi joten olet rikollinen.

VOI JUMA! olen käynyt tilillä usein! enkä ole vain ollut etten ole käyttänyt sitä vakituisesti! miten hotmail vaan ottaa sen multa pois ja mun salasana toimii sinne vielkin ja salasana on ollut jotain sinne päin kuin perspallo99 niin miten joku ulkomaalainen sen on voinut ottaa? ööööö

ääääääääääääää! voisko joku oikeestikkin neuvoo jos tietää eikä vaan YRITTÄÄ päteä! kiitos!

• rölliköllimölli
        aeghwshgjmsezrgy kirjoitti:

VOI JUMA! olen käynyt tilillä usein! enkä ole vain ollut etten ole käyttänyt sitä vakituisesti! miten hotmail vaan ottaa sen multa pois ja mun salasana toimii sinne vielkin ja salasana on ollut jotain sinne päin kuin perspallo99 niin miten joku ulkomaalainen sen on voinut ottaa? ööööö

ääääääääääääää! voisko joku oikeestikkin neuvoo jos tietää eikä vaan YRITTÄÄ päteä! kiitos!

sulle on annettu neuvo hoitaa asia paypalin kautta mutta kuten jo todettu niin et osaa lukea kun väität ibaniksi routing numeroa. Vittuun pätemiset kun et itse vaan tajua mitä sun pitää tehdä.

• asgsfjfhkdc
        rölliköllimölli kirjoitti:

sulle on annettu neuvo hoitaa asia paypalin kautta mutta kuten jo todettu niin et osaa lukea kun väität ibaniksi routing numeroa. Vittuun pätemiset kun et itse vaan tajua mitä sun pitää tehdä.

voi jumalauta! ehkäpä en löydä tai saa apua sieltä oikeeseen asiaan!
        mut jooooo ihan sama

• KANSSA::::!!!
        asgsfjfhkdc kirjoitti:

voi jumalauta! ehkäpä en löydä tai saa apua sieltä oikeeseen asiaan!
        mut jooooo ihan sama

.

roskapostina voi tulla viesti joka *näyttää* aidolta paypal login sivulta mutta kun katsoo *täydelliset* viestitiedot huomaakin että viittaa johonkin ihan muualle kuin orkkis paypalin sivuille

.

• mie täältä
        adgv<sri8ghmn rå4om kirjoitti:

VOI VITTTU!

Älä sekoa ja heitä huutamasta.
        Ensinnäkin, onko tuo Hotmailin e-mailosoite vielä sinun (ilmeisesti) ja onko salasana vaihdettu? Vissiin on käynyt niin että email on saatu siepattua.
        Sitten, onko PayPal-tilin salasana vaihdettu? Suosittelisin että vaihdat myös email-osoitteen siihen nykyiseen aktiiviseen.
        PayPalia voisit myös asiasta informoida.

Onko tuo PP nyt sitten tämän jenkin tiliin/korttiin kytketty? Eli olet nyt sitten pistämässä oman korttisi/tilisi tietoja tuonne. Olet jollain väärällä sivulla, luulisin ettei sinulla ole amerikkalaista shekkitiliä.
        IBANin suhteen Nordean ohjesivulta seuraavaa:

"IBAN (International Bank Account Number) on kansainvälinen tilinumero, jonka käyttäminen on ollut pakollista rajat ylittävissä maksuissa EU- ja ETA-alueella 1.1.2007 alkaen. Myös useimmat muut Euroopan maat ovat ottaneet IBANin käyttöön.

IBAN-tilinumeron tunnistat numerosarjan alussa olevasta kaksikirjaimisesta maatunnuksesta. IBANin pituus vaihtelee maittain. Suomalainen IBAN on aina 18 merkkiä pitkä ja alkaa maatunnuksella FI eli Finland. Suomessa IBAN otettiin käyttöön kotimaan maksuliikenteessä vuonna 2008."

Jos IBAN-numeroa halutaan, niin kyllä se kone sitä IBAN-numeroa myös kysyy.
        Eipä tässä oikein enempää voi näillä tiedoilla auttaa.. Poista kaikki väärät tiedot ja lisää oikeat.

• Tauno Tampio

Tauno Tampio, kutsuitte ja mikähän neidinasia olikaan?

• -nimimerkki-

Kiva päivän kevennys. :)

Olisiko mahdollista että aloittaja kysyisi vielä epäselvemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6818
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      49
      1083
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe