Paperin syöminen

normaaliako?

Heips.
Mun poikamarsuni on kova pureskeleen kaikkee paperia, pahvia yms.Mutta se ei vaan pure sitä paperia irti vaan se syö sen paperin.
Mulla on aikasemmin ollu gerbiilejä ja ne nakersi parerirullia mut ne roskat oli siä häkissä,toisin sanoen ne ei syöny sitä koskaan.Marsu vaan maiskuttaa ihan innolla paperia nassuun.Onko ihan normaalia?eikö niille sais antaa edes niitä vai??Oon huolissani ettei se saa mitään suolitukosta.=(

9

2272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopsi

kyllä munkin marsu paperia syö, syönyt pian kaksi vuotta, ei ole suolitukosta tullut...

• Ninja-Mari

Munki marsu söi aivan hirveenä paperia, mutta aina ku mä näin sen syövän sitä, ni mä otin sen pois siltä. Suolitukoksen vaara aina on olemassa!!! Älä anna enää syödä paperia! Paperissa voi olla myös marsuille vaarallista MUSTETTA!!!

• jekku

niin se ei kaikille tulee näinh äkkiä.. se ei ole välttis tullut mutta se voi tulla ihan piakoin.. en kehota antaa marsun syödä paperia.. sillä se muste on vaarallista niille.

• marsuliini

joo mulla on ollut kaks marsua ja nyt tällä hetkellä on marsu ja kummatkii marsut on syöny paperia kun ovat sitä vaan jostain saanu mut ei ole kyl hyväks marsulle .........et elä laita sen marsun häkkiin mitään paperi rullia.........eikä muutakaan paperis....

• Anonyymi

Saako marsujen häkkiin tai pesään laittaa vessapaperia🤔

• Anonyymi

Marsu voi toki luonnostaan olla kova maistelemaan kaikenlaista, mutta tuollainen pahvin ja paperin nakertelu voi myös viitata kuidun puutteeseen. Kiinnittäisin huomiota siis heinän laatuun. Jos heinä ei ole tarpeeksi hyvää, voi marsu kompensoida kuitujen saamista syömällä paperia, pahvia yms.

• Anonyymi

Mun marsut on aika kovia syömää meidän kodin listoja onko se vaarallista että ne syö sitä maali päällä

• Anonyymi

Onko se kovin normaalia jos mun marsu meni syömään karkki paperia eli semmosta roskaa ja kukaan eioo huomannut että se on syönyt ainakin puol tuntii sitä roskaa🙀 mitä pitää tehdä vai onko se normaalia?!

• Anonyymi

No mitä luulet, onko normaalia, että marsu pistelee menemään mahdollisesti muovitettua materiaalia, ei-syötäväksi kelpaavia väriaineita jne.?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3235
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2293
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1859
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1775
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1261
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1177
    Aihe