Paperin syöminen

normaaliako?

Heips.
Mun poikamarsuni on kova pureskeleen kaikkee paperia, pahvia yms.Mutta se ei vaan pure sitä paperia irti vaan se syö sen paperin.
Mulla on aikasemmin ollu gerbiilejä ja ne nakersi parerirullia mut ne roskat oli siä häkissä,toisin sanoen ne ei syöny sitä koskaan.Marsu vaan maiskuttaa ihan innolla paperia nassuun.Onko ihan normaalia?eikö niille sais antaa edes niitä vai??Oon huolissani ettei se saa mitään suolitukosta.=(

9

2049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopsi

      kyllä munkin marsu paperia syö, syönyt pian kaksi vuotta, ei ole suolitukosta tullut...

      • Ninja-Mari

        Munki marsu söi aivan hirveenä paperia, mutta aina ku mä näin sen syövän sitä, ni mä otin sen pois siltä. Suolitukoksen vaara aina on olemassa!!! Älä anna enää syödä paperia! Paperissa voi olla myös marsuille vaarallista MUSTETTA!!!


      • jekku

        niin se ei kaikille tulee näinh äkkiä.. se ei ole välttis tullut mutta se voi tulla ihan piakoin.. en kehota antaa marsun syödä paperia.. sillä se muste on vaarallista niille.


    • marsuliini

      joo mulla on ollut kaks marsua ja nyt tällä hetkellä on marsu ja kummatkii marsut on syöny paperia kun ovat sitä vaan jostain saanu mut ei ole kyl hyväks marsulle .........et elä laita sen marsun häkkiin mitään paperi rullia.........eikä muutakaan paperis....

    • Anonyymi

      Saako marsujen häkkiin tai pesään laittaa vessapaperia🤔

    • Anonyymi

      Marsu voi toki luonnostaan olla kova maistelemaan kaikenlaista, mutta tuollainen pahvin ja paperin nakertelu voi myös viitata kuidun puutteeseen. Kiinnittäisin huomiota siis heinän laatuun. Jos heinä ei ole tarpeeksi hyvää, voi marsu kompensoida kuitujen saamista syömällä paperia, pahvia yms.

    • Anonyymi

      Mun marsut on aika kovia syömää meidän kodin listoja onko se vaarallista että ne syö sitä maali päällä

    • Anonyymi

      Onko se kovin normaalia jos mun marsu meni syömään karkki paperia eli semmosta roskaa ja kukaan eioo huomannut että se on syönyt ainakin puol tuntii sitä roskaa🙀 mitä pitää tehdä vai onko se normaalia?!

      • Anonyymi

        No mitä luulet, onko normaalia, että marsu pistelee menemään mahdollisesti muovitettua materiaalia, ei-syötäväksi kelpaavia väriaineita jne.?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe