moi!!olisiko kellään antaa mitään tietoa pantteriravuista???en ole varma onko virallinen nimi,mutta akvaarioliikkeestä ostin ja netistä en ole löytänyt yhtään mitään tietoa kyseisestä lajista....
pantterirapu
5
636
Vastaukset
- ....................
Josko koittaisit etsiä tieteellisellä nimellä?
Parathelphusa pantherina
Kuuluu osin akvaattisiin rapuihin eli tarvitsee maa-alaa akvaterraarioon.- 3xakva
Hmmm..Oliko heräteostos?
Kannattaa aina ensin tutustua hoito-ohjeisiin yms, ennen ku menee ostamaan. Voi tulla surku puseroon muuten. - rapulainen...
3xakva kirjoitti:
Hmmm..Oliko heräteostos?
Kannattaa aina ensin tutustua hoito-ohjeisiin yms, ennen ku menee ostamaan. Voi tulla surku puseroon muuten.no ylläri,että tulee taas jotain sellasta vastausta mistä ei oo edes kysytty...ei ollut heräteostos. eläinkaupasta sain hoito-ohjeet ja luotin niihin,mutta olis kiva tietää itsekin jotain muuta....kuitenkin tosi fiksu akvaarioliikkeen omistaja ja kauan ollut alalla,mutta nyt kyllä tuntuu,että se ei sovikaan kovin hyvin kalojen kanssa yhteen,kun on ruvennut katoamaan noita fisuja....
- 3xakva
rapulainen... kirjoitti:
no ylläri,että tulee taas jotain sellasta vastausta mistä ei oo edes kysytty...ei ollut heräteostos. eläinkaupasta sain hoito-ohjeet ja luotin niihin,mutta olis kiva tietää itsekin jotain muuta....kuitenkin tosi fiksu akvaarioliikkeen omistaja ja kauan ollut alalla,mutta nyt kyllä tuntuu,että se ei sovikaan kovin hyvin kalojen kanssa yhteen,kun on ruvennut katoamaan noita fisuja....
En mää millään pahalla, sori :(
Tuommonen vähän isompi rapu tahtoo olla semmonen joka pistää hitaimmat kalat suusta alas. Lajiakva olis paikallaan.
Mulla on punarapu omassa altaassaan. Hennoimmat kasvit pisti palasiksi mutta esim anubiaaseen ei sen sakset pysty.
Kyseisestä pantteriravusta mulla ei oo mitään tietoa antaa. - rapulainen...
3xakva kirjoitti:
En mää millään pahalla, sori :(
Tuommonen vähän isompi rapu tahtoo olla semmonen joka pistää hitaimmat kalat suusta alas. Lajiakva olis paikallaan.
Mulla on punarapu omassa altaassaan. Hennoimmat kasvit pisti palasiksi mutta esim anubiaaseen ei sen sakset pysty.
Kyseisestä pantteriravusta mulla ei oo mitään tietoa antaa.joo siis,punaravut taitaa enemmän olla sellasia jokiravun tai hummerin mallisia???tää on kuitenkin enemmän taskuravun näköinen,eli tulitikkusilmät ja kävelee sivuttain.mut pienikokoinen,sellanen vähän isompi kun 2 euron kolikko ja ei kuulemma paljoa tosta enää kasva.Mutta just oon miettinyt että pitäisikö sillä olla jotain maa-alaa myös akvaariossa.vähän on vaan alkanut epäilyttämään noi eläinkaupan neuvot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2072814Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 66968
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies119962Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k505852Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22758