moi!!olisiko kellään antaa mitään tietoa pantteriravuista???en ole varma onko virallinen nimi,mutta akvaarioliikkeestä ostin ja netistä en ole löytänyt yhtään mitään tietoa kyseisestä lajista....
pantterirapu
5
538
Vastaukset
- ....................
Josko koittaisit etsiä tieteellisellä nimellä?
Parathelphusa pantherina
Kuuluu osin akvaattisiin rapuihin eli tarvitsee maa-alaa akvaterraarioon.- 3xakva
Hmmm..Oliko heräteostos?
Kannattaa aina ensin tutustua hoito-ohjeisiin yms, ennen ku menee ostamaan. Voi tulla surku puseroon muuten. - rapulainen...
3xakva kirjoitti:
Hmmm..Oliko heräteostos?
Kannattaa aina ensin tutustua hoito-ohjeisiin yms, ennen ku menee ostamaan. Voi tulla surku puseroon muuten.no ylläri,että tulee taas jotain sellasta vastausta mistä ei oo edes kysytty...ei ollut heräteostos. eläinkaupasta sain hoito-ohjeet ja luotin niihin,mutta olis kiva tietää itsekin jotain muuta....kuitenkin tosi fiksu akvaarioliikkeen omistaja ja kauan ollut alalla,mutta nyt kyllä tuntuu,että se ei sovikaan kovin hyvin kalojen kanssa yhteen,kun on ruvennut katoamaan noita fisuja....
- 3xakva
rapulainen... kirjoitti:
no ylläri,että tulee taas jotain sellasta vastausta mistä ei oo edes kysytty...ei ollut heräteostos. eläinkaupasta sain hoito-ohjeet ja luotin niihin,mutta olis kiva tietää itsekin jotain muuta....kuitenkin tosi fiksu akvaarioliikkeen omistaja ja kauan ollut alalla,mutta nyt kyllä tuntuu,että se ei sovikaan kovin hyvin kalojen kanssa yhteen,kun on ruvennut katoamaan noita fisuja....
En mää millään pahalla, sori :(
Tuommonen vähän isompi rapu tahtoo olla semmonen joka pistää hitaimmat kalat suusta alas. Lajiakva olis paikallaan.
Mulla on punarapu omassa altaassaan. Hennoimmat kasvit pisti palasiksi mutta esim anubiaaseen ei sen sakset pysty.
Kyseisestä pantteriravusta mulla ei oo mitään tietoa antaa. - rapulainen...
3xakva kirjoitti:
En mää millään pahalla, sori :(
Tuommonen vähän isompi rapu tahtoo olla semmonen joka pistää hitaimmat kalat suusta alas. Lajiakva olis paikallaan.
Mulla on punarapu omassa altaassaan. Hennoimmat kasvit pisti palasiksi mutta esim anubiaaseen ei sen sakset pysty.
Kyseisestä pantteriravusta mulla ei oo mitään tietoa antaa.joo siis,punaravut taitaa enemmän olla sellasia jokiravun tai hummerin mallisia???tää on kuitenkin enemmän taskuravun näköinen,eli tulitikkusilmät ja kävelee sivuttain.mut pienikokoinen,sellanen vähän isompi kun 2 euron kolikko ja ei kuulemma paljoa tosta enää kasva.Mutta just oon miettinyt että pitäisikö sillä olla jotain maa-alaa myös akvaariossa.vähän on vaan alkanut epäilyttämään noi eläinkaupan neuvot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894