Kiertuepaita

Petteri7

4

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AC/DC ROCKS ROCKS...

      Pistät vain henkilötietosi ja luottokortin numerot niin se toimitetaan parin kuukauden sisällä. Toivon sinulla on hyvä syy ostaa paita netistä kuten: olit keikalla mutta paita/koko oli lopussa, etkä osta vaan sen takia että voisit esittää ihmisille että olit AC/DC:n keikalla pitää paitaa ns. todisteena että olit paikalla. En tajua vaan motiivia siihen että jonkun pitäisi esittää olleensa niin maailman parhaan bändin kuten AC/DC:n keikalla. Yrittävät kasvattaa egoaan jonkun vitun t-paidan avulla. Jos olet sellainen niin hanki elämä..

      • petteri7

        Tampereen rautatieasemalla meitä oli menossa moneen junaan mutta osa on näköjään jäänyt asemalle. Luetun ymmärtäminenkin tuottaa vaikeuksia. Lieneekö syynä että syönyt liikaa kärpässieniä. Kyllä elämä on hukassa jollain muulla kun on noin kova huoli muutaman t-paidan ostamisen motiiveista, voi voi. Meikäläinen on sen verran tallustellut tämän pallon päällä että ei tarvitse selitellä eikä todistella mitään mutta palaten alkuperäiseen kysymykseen jos jollakulla tietoa kotimaisesta kaupasta mistä voisi tilata ko. paitoja niin tietoa otetaan ilolla vastaan.


    • High Voltage

      Kaupasta en tiedä, itse ostin Ratinasta 20min jonotuksen jälkeen. Huomioi se että näissä koko on pykälää pienempi kuin täälläpäin. Itse olen yleensä kokoa L mutta XL oli sopiva.

      • petteri7

        Hyvä tietää koko, itelläki yleensä L. Piti itselläkin käydä Ratinassa paitakaupoilla mutta tuli läträttyä siellä tuon kuningas keskioluen kanssa ja muutenkin oltiin reissussa vanhojen kamujenen kanssa joita ei ole nähnyt sitten kun about 20 v. sitten ja ajateltiin että ehtiihän sinne paitakaupoille myöhemminkin. No, sittenkun äijät alko soittaa niin eihän siitä lähdetty enää mihinkään paita ostoksille, että silleen. Ol muuten pirun hyvä konsertti. Suomesta ei ilmeisesti saa ostettua tuota kiertuepaitaa ennen kuin kiertue loppuu, joten odottelemme sinne saakka tai kokeilemme, luottokorttia, tai PayPallia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1908
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1476
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      986
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      956
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      929
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe