BAARIVAATTEET??

partyinghard-

Millainen asukokonaisuus kannattaa laittaa yökerhoon päälle? Itse tykkään farkuista ja siihen joku näyttävä toppi ja koruja ja korkkarit... mut ne päällä voi tulla vähän kuuma ja onko se liian arkista laittaa housut ylipäätään? En halua näyttää miltään alaikäiseltä pikkuteiniltä tai huoralta kun menen ensimmäistä kertaa baariin :) Eli ei mitään läpinäkyviä sukkahousuja tai legginssi-toppi-yhdistelmää. Mutta miten muuten voi laittaa mekon/hameen? Ja näkeekö varsinkin nuorisovaltaisissa baareissa paljon jotain tiettyä tyyliä ja muodin seuraamista?

Osaan kyllä muuten pukeutua ja mulla on hyvä tyyli mutta tosta baaripuolesta ei ole mitään kokemusta niin...: D oonpas mä hassu...

6

2108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Laita päälle sellaista vaatetta josta ite tykkäät/missä viihdyt. Ei kaikkien tarvitse olla saman näköisiä bilehiluja.
      Itse pukeudun melko omalaatuisesti..kannatan :)

    • baariinnn

      Itselläni baarissa aina joko mekko tai toppi&hame. Kesällä juhlava toppi siistit sortsit voi myös toimia. Korkkarit mulla on baarissa aina. Nuorten (K-18) baareissa näkyy aika paljon perus Gina Tricotin ja H&Mn mekkoja ja tunikoita. Lyhyiden mekkojen ja hameiden kanssa kannattaa laittaa mustat legginssit tai sukkahousut, jotta ei vilauttele/näytä "halvalta/tyrkyltä". Baareissa näkyy kaikenlaista porukkaa, osalla vain ihan perusfarkut, toppi ja matalat kengät, toiset viimeisen päälle laitettuja meikit, hiukset, korut, mekot, korkeat korot jne. Itse tykkään panostaa baaripukeutumiseen. Laukuissa tykkään clutheista, mutta tanssiessa kätevää, jos laukussa myös hihna, jonka saa olan yli niin on kädet vapaina :)

    • blinggirlj
      • ei video

        onpa kuule tosi fiini..:D


      • hyvä mekko

        Hei! Minusta tuo on aivan baariin sopiva mekko. Se, mikä baariin EI yleensä sovi, on juhlavat hienot arkalaatuiset vaatteet, esim. silkkimekko, joka ei kestä vesipesua. Sellainen on yleensä ihan väärä valinta baariin, koska jos siihen läikähtää olutta, se on pilalla. Baariin tai yökerhoon ei yleensä pukeuduta "hienosti"/"fiinisti" sillä tavalla kuin pukeuduttaisiin esim. sukulaisen 50-vuotisjuhliin tai häihin. Sen sijaan baarissa/yökerhossa on täysin sopivaa ja yleistä pukeutua "biletyyliin", johon linkittämäsi mekko minusta sopii oikein hyvin. Biletyylissä voi siis olla korkeita korkoja, mekkoja, koruja jne "fiiniä", mutta vähän rempseämmällä ja arkisemmalla tyylillä kuin häissä tms. Toivottavasti tästä sepustuksesta oli jotain iloa ;)


    • HiljaaHiljaaJou...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe