Onko liikkuva laajakaista siis sellainen jota voi käyttää kannettavassa JA kännykässä? Eli minulla on kotona kannettava, jos laitan siihen liikkuvan laajakaistan mokkulan ja sitten minulla on kännykkä, niin voinko esim. surffailla kännykällä netissä jos olen esim. kaupungilla ihan eri paikassa missä on mokkula ja kannettava? Vai pitääkö minun ottaa kannettavaan oma liittymä ja kännykkään oma?
Liikkuva laajakaista
3
466
Vastaukset
- molemmilla
Saunalahden mobiililaajakaista
Varaudu ensinnäkin siihen että toimivuus on ihan mitä sattuu, minulla 0,05 - 5,5 Mbit/s ... Todella "liikkuva" on ilta-aikana yhteysnopeuden kuvaaja MobilePartnerissa tai TaskManagerissa seurattuna: se hyppii nollan ja jonkin satunnaisen lukeman välillä
Oisko kätevää jatkuvasti kaivella sim-korttia mokkulasta kännyyn ja takaisin? Huhun mukaan Nokian kännyt ovat parempia "mokkuloita" kuin suositut Huaweit eli tietokonetta tarvitessasi kytket kännystä kaapelin. Nokia varmaan on vuosien varrella oppinut käytetyn hajaspektritekniikan, Huawei ehkä ei vielä?
Minulla on joka hommaan eri liittymä, mutta tietääkseni nettitikku-sim on tavallinen kortti johon sopimuksessa kuuluu vain datasiirtoa. Pari tekstaria olen MobilePartnerista lähettänyt ja niistä tuli pieni lisämaksu- Polo09
Tein pari viikkoa sitten DNA:n kanssa kahden vuoden sopimuksen liikkuvasta mobiililaajakaistasta (kännykkäliittymään) hintaan 2.90 €/kk (tarjous. normaalisti 8.90 kk). Hyvin on pelittänyt, vaikkei nopeutta ole kuin tuo 384.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 182423
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1762313Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1251123- 1051107
Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2211056Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37900Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46887Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32814- 132800
- 43734